4.500 με 5000 στροφες χαθηκε η επιταχυνση

Problems
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: 4.500 με 5000 στροφες χαθηκε η επιταχυνση

Δημοσίευση από nikolas »

Φτάνει το χέρι από πάνω..αλλά με ABS δεν ξέρω..το δικό μου είναι χωρίς..
SPOOKY1998 νομίζω ότι στις περιγραφές που κάνεις ενδείκνυται η αλλαγή πολλαπλασιαστών, αλλά αν τελικά δεν λυθεί το πρόβλημα (που το απεύχομαι) μην βάλεις τις φωνές.. :-D
Άβαταρ μέλους
SPOOKY1998
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 105
Εγγραφή: Πέμ Απρ 03, 2008 7:47 pm
Επικοινωνία:

Re: 4.500 με 5000 στροφες χαθηκε η επιταχυνση (UPDATE)

Δημοσίευση από SPOOKY1998 »

Λοιπον εχουμε ενα update και ειπα να σας ενημερωσω..
Ειχα ξεχασει να αναφερω οτι δεν επερνε μπροστα το αμαξι με την πρωτη ηθελε 2-3 φορες να γυρισεις το κλειδι και επερνε με το ζορι.Μετα απο 2-3 εβδομαδες και ειμαι σιγουρος πλεον σας λεω οτι εφταιγαν οι ιμαντες(υδραβλικου και ο αλλος δεν ξερω πως λεγετε)?!?!?!?! Μπορει για καποιον να φενετε λογικο, εμενα μου φενετε παραλογο....τελος παντον.
Πλεον τα αμαξι παιρνει με τη μια και ολα μια χαρα...Συνεχιζουμε..
Πριν μια εβδομαδα εβγαλα το φιλτρο κ.ν που ειχα για να το καθαρισω και εβαλα το μαμα πανω..Αμεσως ειδα διαφορα στην αποδοση :shock: ?!?!?!?προς το καλυτερο εννοω!!!Πλεον ανοιγει καλυτερα η τεταρτη φορτωνει πολυ καλυτερα δεν κρεμαει οπως με το κ.ν και επιτελους ειδα πανω απο 180κμ που ειχα ξεχασει πως ειναι να βλεπεις 180+ :)
Και επανερχομαι σε αυτα που ειχα πει...Coil pack δεν εχω αλλαξει ακομα οποτε σκεφτομαι το εξης.
Μηπως τωρα με το μαμα φιλτρο παιρνει λιγοτερο αερα οποτε και δινει λιγοτερη βενζηνη και ετσι δουλευει λιγο καλυτερα η μηχανη???Ειναι λογικο αυτο που λεω??
Και κατι τελευταιο...
Χαζευα λιγο το βιβλιο του αυτοκινητου προχτες και ειδα σε μια σελιδα το εξης.."Αν δεν παιρνει μπροστα το αμαξι με την πρωτη κτλ.... γιατι θα καταστραφει ο καταλυτης :mad: " λετε 1 μηνα που το εβαζα μπροστα με την 2-3 να το καταστρεψε??? Μπα ε? Απλα τον εσκισα λιγο ε? :(
Παμε για καταλυτη μαλλον θα σας ενημερωσω γι νεα απο το κτεο που περναω μαλλον μεσα στην εβδομαδα...
Αυτα τα λιγα ελπιζω να βοηθησα καποιον με ιδια η αντιστοιχα προβληματα...
PaNoSGR
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1745
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 01, 2008 11:57 pm
Τοποθεσία: ΑΝ@βΑΣειΣ-ΚαΤαΒαΣεις
Επικοινωνία:

Re: 4.500 με 5000 στροφες χαθηκε η επιταχυνση

Δημοσίευση από PaNoSGR »

Κοιτα δεν ξερω και εγω τοσα πολλα αλλα αν εχω δικιο αμα ξεραθουν οι ιμαντες μπορει να σου κανει κενα γι'αυτο και ισως να μην επερνε με την μια (παιδια μπορει να
λεω τρελες @@@ τωρα πειτε μου να ξερω μην τα λεω και παραεξω).Οσο για τον καταλυτη τι να πω και εγω που ειχα προβλημα με το ποτενσιομετρο και ειχα φτασει σε φαση επειδη δεν εβρησκε κανεις τι ηταν να κυκλοφορω χωρις lamda sensor και χωρις maf.Ο καταλυτης πρεπει να εχει εξαυλοθει
Εικόνα
i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: 4.500 με 5000 στροφες χαθηκε η επιταχυνση

Δημοσίευση από i-VTec »

Για το K&N panel,μου κάνει εντύπωση...Εκτός αν το είχες ψεκάσει ή βουτήξει στο λάδι τόσο πολύ πού δεν πέρναγε αρκετός αέρας...
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
SPOOKY1998
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 105
Εγγραφή: Πέμ Απρ 03, 2008 7:47 pm
Επικοινωνία:

Re: 4.500 με 5000 στροφες χαθηκε η επιταχυνση

Δημοσίευση από SPOOKY1998 »

Ο ενας ιμαντας οντως ειχε ξεραθει και ειχε σκασει σε πολλα σημεια....

Το κ.ν δεν το ειχα λαδωσει καθολου.Βασικα δεν το ειχα καθαρισει για περιπου 9-10 μηνες αλλα απο οτι ειδα δεν ειχε και τιποτα το ιδιαιτερο απο σκονη-βρωμια κτλ...
Οταν καταφερω να αλλαξω τα coil pack θα το ξαναβαλω πανω (καθαρισμενο πλεον) και θα σας πω τι παιζει να δω αν οντως ηταν λογο coil pack η ειναι κατι αλλο..
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: 4.500 με 5000 στροφες χαθηκε η επιταχυνση

Δημοσίευση από nikolas »

Για τους ιμάντες μου φαίνεται και εμένα όντως πολύ περίεργο και δεν το έχω ξανακούσει, αλλά εφόσον αυτό έλυσε το πρόβλημα, τι να πω...αυτό θα έφταιγε..!!! Για τον καταλύτη δε νομίζω να έχεις πρόβλημα..Αν τσεκάρεις τα καυσαέρια σου, νομίζω ότι θα στο επιβεβαιώσουν και αυτά..Όσο για το k&n δεν κάνεις μια δοκιμή να το ξαναβάλεις για να δεις αν όντως σου φαίνεται χειρότερη η απόδοση..? για πιο σίγουρα συμπαράσματα..
Άβαταρ μέλους
SPOOKY1998
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 105
Εγγραφή: Πέμ Απρ 03, 2008 7:47 pm
Επικοινωνία:

Re: 4.500 με 5000 στροφες χαθηκε η επιταχυνση

Δημοσίευση από SPOOKY1998 »

Λοιπον, μετα απο πολυ καιρο μαλλον βρεθηκε το προβλημα!!!!!
Πρεπει να ηταν η βαλβιδα επιστοφης καυσιμου η καπως ετσι!!

Πριν κανα μηνα το πηγα να μου αλλαξουν ψυγειο γιατι ειχε ραγισει και εχανε νερα....
Ειπα στο μαστορα να κοιταξει και την πιεση της αντλιας βενζινης γιατι το αμαξι δεν πηγαινε οπως παλια για αρκετο καιρο....
Το κοιταξε και μου ειπε οτι ηταν με το ζορι στα 2.5 bar
Μου αλλαξε αυτη την βαλβιδα και η πιεση ηρθε στα φυσιολογικα 3 bar.
Μπορω να πω οτι τα αμαξι εχει στρωσει κατα πολυ τραβαει πολυ καλυτερα δεν κλωτσαει οπως πριν οταν ειναι κρυο και γενικα εχει μεγαλη διαφορα με πριν!!!

Μια ερωτηση.
Επειδη δεν ειχε βαλβιδα απο ροβερ μου εβαλε απο ενα αλλο....
Παιζει ρολο κατι τετοιο ξερει κανεις??
Να την αλλαξω παλι με γνησια ροβερ??
Υπαρχει λογος???

Παρεπιπτοντος ειχα πει στον μαστορα που πηγαινα πριν να κοιταξει την πιεση της αντλιας βενζηνης 2 φορες και με ειχε γραψει λεγοντας μου οτι δεν παιζει να φταιει αυτο!!!!!! Τι να πεις!!!!
Αυτος εχασε εναν πελατη!!!!!
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: 4.500 με 5000 στροφες χαθηκε η επιταχυνση

Δημοσίευση από kostas200vi »

SPOOKY1998 έγραψε:Λοιπον, μετα απο πολυ καιρο μαλλον βρεθηκε το προβλημα!!!!!
Πρεπει να ηταν η βαλβιδα επιστοφης καυσιμου η καπως ετσι!!

Πριν κανα μηνα το πηγα να μου αλλαξουν ψυγειο γιατι ειχε ραγισει και εχανε νερα....
Ειπα στο μαστορα να κοιταξει και την πιεση της αντλιας βενζινης γιατι το αμαξι δεν πηγαινε οπως παλια για αρκετο καιρο....
Το κοιταξε και μου ειπε οτι ηταν με το ζορι στα 2.5 bar
Μου αλλαξε αυτη την βαλβιδα και η πιεση ηρθε στα φυσιολογικα 3 bar.
Μπορω να πω οτι τα αμαξι εχει στρωσει κατα πολυ τραβαει πολυ καλυτερα δεν κλωτσαει οπως πριν οταν ειναι κρυο και γενικα εχει μεγαλη διαφορα με πριν!!!

Μια ερωτηση.
Επειδη δεν ειχε βαλβιδα απο ροβερ μου εβαλε απο ενα αλλο....
Παιζει ρολο κατι τετοιο ξερει κανεις??
Να την αλλαξω παλι με γνησια ροβερ??
Υπαρχει λογος???

Παρεπιπτοντος ειχα πει στον μαστορα που πηγαινα πριν να κοιταξει την πιεση της αντλιας βενζηνης 2 φορες και με ειχε γραψει λεγοντας μου οτι δεν παιζει να φταιει αυτο!!!!!! Τι να πεις!!!!
Αυτος εχασε εναν πελατη!!!!!
Από τι άλλο ταίριαξε? για ρώτα τι έβαλε και πες μου.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
Άβαταρ μέλους
SPOOKY1998
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 105
Εγγραφή: Πέμ Απρ 03, 2008 7:47 pm
Επικοινωνία:

Re: 4.500 με 5000 στροφες χαθηκε η επιταχυνση

Δημοσίευση από SPOOKY1998 »

Καλησπερα κωστα.
Απο εμεαθα απο καποιο mazda εβαλε δεν εμαθα ποιο ακριβως....
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: 4.500 με 5000 στροφες χαθηκε η επιταχυνση

Δημοσίευση από kostas200vi »

SPOOKY1998 έγραψε:Καλησπερα κωστα.
Απο εμεαθα απο καποιο mazda εβαλε δεν εμαθα ποιο ακριβως....
Οκ. ευχαριστώ.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Προβλήματα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες