Λοιπόν το 620ΤΙ είναι γρήγορο , το είπαμε αυτό...
Το δικό μου όμως παραείναι γρήγορο γιατι το κοντέρ κλέβει 8-12% παρακαλώ. Και δεν κλέβει μόνο στη βελόνα αλλά και στο οδόμετρο. Οπότε όλα σου φαίνονται πιό ρόδινα: Και πας πιό γρήγορα, και καταναλώνεις λιγότερο, και το αμαξι έχει λιγότερα χιλιόμετρα απο όσα νόμιζες οτι είχε οταν σου το πούλησαν δευτερο χέρι. Βολικό!
Τις παραπάνω αποκλίσεις τις τσέκαρα πέραν πάσης αμφιβολίας με GPS τσεκαρισμένο. Τα λάστιχα είναι τα σωστά (205/50/16).
Το έχει συναντήσει κανείς αυτό σε 620 ή σε άλλο μοντέλο; Υπάρχει γιατρειά;
Αντε μη μας πούνε και κλέφτες...
Κλέφτης κοντέρ...
- Christos Frantzolas
- Αρχάριος
- Δημοσιεύσεις: 28
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 02, 2006 5:20 am
- Τοποθεσία: ΚΗΦΙΣΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
- Επικοινωνία:
Κλέφτης κοντέρ...
Αν δουλέυει, μη το πειράζεις!
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1351
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
- Επικοινωνία:
Νομίζω πως είναι λίγο αντιφατικά αυτά που λες. Αν δεχθούμε πως το ταχύμετρο δείχνει περισσότερα κμ/ώρα από αυτά που πας τότε και το οδόμετρο θα δείχνει περισσότερα και όχι λιγότερα όπως λες. Αν το ταχύμετρο δείχνει περισσότερα και το οδόμετρο λιγότερα κάτι πολύ στραβό συμβαίνει...
Πάντως γενικά υπάρχουν από όσο θυμάμαι 2 ειδών αποκλείσεις στο ταχύμετρο. Μία που είναι στάνταρ από την κατασκευή του και δείχνει το ίδιο λάθος σε όλο το φάσμα των ταχυτήτων (δηλαδή πχ στα 20 δείχνει 23 στα 50 53, στα 100 103 κλπ) και το δεύτερο σφάλμα που έχει να κάνει με το όσο μεγαλώνει η ταχύτητα δηλαδή η απόκλιση να αυξάνει όσο αυξάνονται τα χιλιόμετρα. Πχ στα 100 να δείχνει 105, στα 150 να δείχνει 160 και στα 190 να δείχνει 210 το ταχύμετρο.
Για την πρώτη απόκλιση χρειαζόμαστε είτε κάποιο όργανο για να κάνουμε σύγκριση ταχυμέτρου-πραγματικής ταχύτητας (πχ GPS όπως αναφέρεις και εσύ). Για τη δεύτερη απόκλιση μπορούμε χωρίς όργανο να κάνουμε έλεγχο. Όπως είναι γνωστό η σχέση μετάδοσης σε κάθε σχέση του κιβωτίου ταχυτήτων είναι σταθερή. Έτσι η ταχύτητα είναι γραμμική συνάρτηση των στροφών του κινητήρα. Έτσι αν στις 2000 σαλ πηγαίνουμε με 60, στις 4000 σαλ πρέπει να δείχνει το ταχύμετρο 120 και στις 6000 σαλ 180 κμ. Αν ισχύει αυτό ξέρουμε πως δεν έχουμε σφάλμα του δεύτερου τύπου.
Στο facelift ZR που έχω έχω κάνει έλεγχο για το δεύτερου τύπου σφάλμα και είναι σχεδόν μηδενικό για όλες τις σχέσεις (το σχεδόν γιατί 1-2 κμ δεν μπορείς να τα διακρίνεις). Με την πέμπτη έχω κάνει έλεγχο μέχρι τα 170 κμ/ώρα (δεν έχω πάει ακόμα παραπάνω).
Πάντως γενικά υπάρχουν από όσο θυμάμαι 2 ειδών αποκλείσεις στο ταχύμετρο. Μία που είναι στάνταρ από την κατασκευή του και δείχνει το ίδιο λάθος σε όλο το φάσμα των ταχυτήτων (δηλαδή πχ στα 20 δείχνει 23 στα 50 53, στα 100 103 κλπ) και το δεύτερο σφάλμα που έχει να κάνει με το όσο μεγαλώνει η ταχύτητα δηλαδή η απόκλιση να αυξάνει όσο αυξάνονται τα χιλιόμετρα. Πχ στα 100 να δείχνει 105, στα 150 να δείχνει 160 και στα 190 να δείχνει 210 το ταχύμετρο.
Για την πρώτη απόκλιση χρειαζόμαστε είτε κάποιο όργανο για να κάνουμε σύγκριση ταχυμέτρου-πραγματικής ταχύτητας (πχ GPS όπως αναφέρεις και εσύ). Για τη δεύτερη απόκλιση μπορούμε χωρίς όργανο να κάνουμε έλεγχο. Όπως είναι γνωστό η σχέση μετάδοσης σε κάθε σχέση του κιβωτίου ταχυτήτων είναι σταθερή. Έτσι η ταχύτητα είναι γραμμική συνάρτηση των στροφών του κινητήρα. Έτσι αν στις 2000 σαλ πηγαίνουμε με 60, στις 4000 σαλ πρέπει να δείχνει το ταχύμετρο 120 και στις 6000 σαλ 180 κμ. Αν ισχύει αυτό ξέρουμε πως δεν έχουμε σφάλμα του δεύτερου τύπου.
Στο facelift ZR που έχω έχω κάνει έλεγχο για το δεύτερου τύπου σφάλμα και είναι σχεδόν μηδενικό για όλες τις σχέσεις (το σχεδόν γιατί 1-2 κμ δεν μπορείς να τα διακρίνεις). Με την πέμπτη έχω κάνει έλεγχο μέχρι τα 170 κμ/ώρα (δεν έχω πάει ακόμα παραπάνω).
Life is too short not to...
-
- Επίτiμο μέλος
- Δημοσιεύσεις: 2593
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 29, 2004 6:32 pm
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος, Αθήνα. Athens
- Επικοινωνία:
- Christos Frantzolas
- Αρχάριος
- Δημοσιεύσεις: 28
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 02, 2006 5:20 am
- Τοποθεσία: ΚΗΦΙΣΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
- Επικοινωνία:
Σωστά τα λέω αλλα δεν εγινα κατανοητός. Πράγματι όπως παρατηρείς και η βελόνα και το οδόμετρο δείχνουν παραπάνω. Αυτό σημαίνει οτι σε μια διαδρομή μίας ώρας με 100 χλμ/ώρα (πραγματική ταχύτητα) ή βελόνα θα λέει (πχ) 110 χλμ/ώρα και το οδόμετρο 110 διανυθέντα. Παρόμοίως στα 100.000 αληθινά διανυθέντα χλμ θα γράφει 110.000 χλμ στο οδόμετρο. Οπότε αγοράζεις αμάξι με (υποτιθέμενη) φθορά 110.000 χλμ αλλά με πραγματική 100.000 χλμ. Βολικό, όπως είπα και χτές. Ασε που εντυπωσιάζεις τους συνεπιβάτες(τισες)!crAss έγραψε:Νομίζω πως είναι λίγο αντιφατικά αυτά που λες. Αν δεχθούμε πως το ταχύμετρο δείχνει περισσότερα κμ/ώρα από αυτά που πας τότε και το οδόμετρο θα δείχνει περισσότερα και όχι λιγότερα όπως λες. Αν το ταχύμετρο δείχνει περισσότερα και το οδόμετρο λιγότερα κάτι πολύ στραβό συμβαίνει...
Εμένα τελικά δε με νοιάζει τι λέει απο τη στιγμή που ξέρω το σωστό και απαξ και δεν πρόκειται για λάθος που θα δημιουργήσει αλλα προβλήματα (λάθος διάσταση ελαστικών για παράδειγμα). Απλά τα προηγούμενα μου οχήματα που είχα τσεκάρει με GPS δεν παρουσίαζαν τέτοιες αποκλίσεις και γι' αυτό το αναφέρω.
Αντε και καλή βδομάδα σε όλους μας!
Χρήστος.
Αν δουλέυει, μη το πειράζεις!
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3917
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 10:08 am
- Τοποθεσία: 11th Dimension
- Επικοινωνία:
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 22 επισκέπτες