Ψιλοτρακίτσα...
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 794
- Εγγραφή: Σάβ Αύγ 06, 2005 3:45 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3917
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 10:08 am
- Τοποθεσία: 11th Dimension
- Επικοινωνία:
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 957
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 2:35 pm
- Τοποθεσία: Kερατσιναρα for ever
- Επικοινωνία:
loipon to abs leitourgei os eksis
otan o odigos pataei apotoma to freno tote energopoieitai
aneksartita me tin taxitita tou oximatos
mporei na pigaineis me 200 xlm kai na patiseis xalara to freno,den mpainei to abs se leitourgia,antithetos mporei na pigaineis me 40 kai na patiseis terma to freno apotoma se ayti ti faasi tha mpei se leitourgia to abs
to abs mikrenei tin apostasi frenarismatos se periptosi pou peseis se nera i ladia(gia tin akribeia exeis kalitero elegxo pano sta ladia i ta nera)
se stegno odostroma to abs nomizo exei megaliteri apostasi frenarismatos se sxesi me apla frena
Opote kata ti gnomi mou an exete abs den patate terma to freno apotoma
alla frenarete xalara apo kapoia apostasi kai an den exete abs frenarete opote thelete arkei na min pesete se ladia i nera giati tote ante geia mas
otan o odigos pataei apotoma to freno tote energopoieitai
aneksartita me tin taxitita tou oximatos
mporei na pigaineis me 200 xlm kai na patiseis xalara to freno,den mpainei to abs se leitourgia,antithetos mporei na pigaineis me 40 kai na patiseis terma to freno apotoma se ayti ti faasi tha mpei se leitourgia to abs
to abs mikrenei tin apostasi frenarismatos se periptosi pou peseis se nera i ladia(gia tin akribeia exeis kalitero elegxo pano sta ladia i ta nera)
se stegno odostroma to abs nomizo exei megaliteri apostasi frenarismatos se sxesi me apla frena
Opote kata ti gnomi mou an exete abs den patate terma to freno apotoma
alla frenarete xalara apo kapoia apostasi kai an den exete abs frenarete opote thelete arkei na min pesete se ladia i nera giati tote ante geia mas
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 794
- Εγγραφή: Σάβ Αύγ 06, 2005 3:45 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
το abs είναι ο υπαριθμόν 1 υπεύθυνος για τα πιο χαζά τρακαρίσματα..
όπως είπε και ο Σπύρος το πλεονέκτημα του είναι σε νερά που βοηθά να μη μπλοκάρουν οι τροχοί αντίθετα σε στεγνό καλύτερα είναι άνευ abs..το ιδανικό για μένα θα ήταν να μπορείς να ενεργοποιήσεις το abs με κάποιο διακόπτη όταν οι συνθήκες το επιβάλλουν
όπως είπε και ο Σπύρος το πλεονέκτημα του είναι σε νερά που βοηθά να μη μπλοκάρουν οι τροχοί αντίθετα σε στεγνό καλύτερα είναι άνευ abs..το ιδανικό για μένα θα ήταν να μπορείς να ενεργοποιήσεις το abs με κάποιο διακόπτη όταν οι συνθήκες το επιβάλλουν
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 108
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 10:21 pm
- Επικοινωνία:
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1351
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
- Επικοινωνία:
To ABS δίνει κατευθυντικότητα που πολλές φορές είναι σωτήρια μιας και επιτρέπει στον οδηγό να κάνει ελιγμό. Αν μπλοκαρουν οι ρόδες το αυτοκίνητο μένει ακυβέρνητο ότι και αν κάνεις με το τιμόνι. Το αν θα κάνει περισσότερη ή λιγότερη απόσταση έχει να κάνει και με το οδόστρωμα πολύ. Τέλος πρέπει να πατάμε μέχρι τέλος με όλη μας τη δύναμη το πεντάλ του φρένου σε τέτοιου είδους φρεναρίσματα μιας και έχει αποδειχθεί ότι πολλοί οδηγοί νιώθοντας τον χαρακτηριστικό κραδασμό στο πόδι αφήνουν ασυναίσθητα το πεντά στιγμιαία, ικανός όμως χρόνος για να προκληθεί ατύχημα...
Life is too short not to...
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3917
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 10:08 am
- Τοποθεσία: 11th Dimension
- Επικοινωνία:
Mono poy akribws to antitheto lene oi kataskeyastes!silverstyler(spyroshio) έγραψε:loipon to abs leitourgei os eksis
otan o odigos pataei apotoma to freno tote energopoieitai
aneksartita me tin taxitita tou oximatos
mporei na pigaineis me 200 xlm kai na patiseis xalara to freno,den mpainei to abs se leitourgia,antithetos mporei na pigaineis me 40 kai na patiseis terma to freno apotoma se ayti ti faasi tha mpei se leitourgia to abs
to abs mikrenei tin apostasi frenarismatos se periptosi pou peseis se nera i ladia(gia tin akribeia exeis kalitero elegxo pano sta ladia i ta nera)
se stegno odostroma to abs nomizo exei megaliteri apostasi frenarismatos se sxesi me apla frena
Opote kata ti gnomi mou an exete abs den patate terma to freno apotoma
alla frenarete xalara apo kapoia apostasi kai an den exete abs frenarete opote thelete arkei na min pesete se ladia i nera giati tote ante geia mas
Patas terma to freno kai analambanei to ABS na kanei oti xreiazetai...
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3917
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 10:08 am
- Τοποθεσία: 11th Dimension
- Επικοινωνία:
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3917
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 10:08 am
- Τοποθεσία: 11th Dimension
- Επικοινωνία:
Το ABS βοηθά σε 2 πράγματα:
1. Να μπορεις να στριβεις εν'ω φρενάρεις
2. Να μικραίνει τις αποστάσεις φρεναρίσματος.
Παραθέτω από την on-line εγκυκλοπαίδεια "How Stuff works"
Getting the ABS Concept
The theory behind anti-lock brakes is simple. A skidding wheel (where the tire contact patch is sliding relative to the road) has less traction than a non-skidding wheel. If you have been stuck on ice, you know that if your wheels are spinning you have no traction. This is because the contact patch is sliding relative to the ice (see Brakes: How Friction Works for more). By keeping the wheels from skidding while you slow down, anti-lock brakes benefit you in two ways: You'll stop faster, and you'll be able to steer while you stop.
Επισης απο την Wikipedia.com:
An anti-lock braking system (commonly known as ABS, from the German name "Antiblockiersystem" given to it by its inventors at Bosch) is a system on motor vehicles which prevents the wheels from locking while braking. The purpose of this is twofold: to allow the driver to maintain steering control and to shorten braking distances (by allowing the driver to fully hit the brake without the fear for skidding or the loss of control
1. Να μπορεις να στριβεις εν'ω φρενάρεις
2. Να μικραίνει τις αποστάσεις φρεναρίσματος.
Παραθέτω από την on-line εγκυκλοπαίδεια "How Stuff works"
Getting the ABS Concept
The theory behind anti-lock brakes is simple. A skidding wheel (where the tire contact patch is sliding relative to the road) has less traction than a non-skidding wheel. If you have been stuck on ice, you know that if your wheels are spinning you have no traction. This is because the contact patch is sliding relative to the ice (see Brakes: How Friction Works for more). By keeping the wheels from skidding while you slow down, anti-lock brakes benefit you in two ways: You'll stop faster, and you'll be able to steer while you stop.
Επισης απο την Wikipedia.com:
An anti-lock braking system (commonly known as ABS, from the German name "Antiblockiersystem" given to it by its inventors at Bosch) is a system on motor vehicles which prevents the wheels from locking while braking. The purpose of this is twofold: to allow the driver to maintain steering control and to shorten braking distances (by allowing the driver to fully hit the brake without the fear for skidding or the loss of control
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 24 επισκέπτες