Euro 2,Euro 3,Euro 4
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 01, 2011 8:01 pm
Τι γινεται με τις προδιαγραφες euro.... και πως μπορει να τις πετυχει ενας κινητηρας
Πχ. Στο rover 214 1999 montelo ειχε χαρακτηριστει euro 2 αν δεν κανω λαθος στο επομενο μοντελο το R25 χαρακτηριστηκε ως euro 3 ηταν ο ιδιος κινητηρας,ησχεδιαση του θαλαμου δεν αλλαξε προστεθηκε ενας προκαταλυτης στην πολλαπλη εξαγωγης,1 πολλαπλασιαστης σε καθε μπουζι(για μειωση των απωλειων,τι αλλο αλλαξε αραγε ο λ,τα μπεκ,εγκεφαλος,egr;
Σε αρκετα αυτοκινητα που εχουν χαρακτηριστει euro 4 (απο το 2004 περιπου και μετα) βλεπω να εχουν ανεπιστροφη λειτουργια τροφοδοσια καυσιμου
Ποιες ειναι οι σημαντικοτερες αλλαγες στον κινητηρα και στα μηχανικα του και χαρακτηριζεται euro 3,4,5;
Ναι η ουσια ειναι μειωση καταναλωση και ρυπων εχουμε ενα κινητηρα 1.4 πρωτης γεννιας πολλαπλου ψεκασμου με CO2 170gr ενω σημερα εχει φτασει τα 135gr
Μιλαμε για ανασχεδιασμενους κινητηρες με εμφαση στο θαλαμο καυσης,στη μειωση της τριβης,μεχρι και τον αμεσο ψεκασμο ωστε με την ελαχιστη ποσοτητα καυσιμου να καταφερουν να αποδωσουν τα ιδια,παρολο τη διστακτικοτητα τους στης χαμηλομεσαιες στροφες,(οπως οι κινητηρες fsi,twinport, παρολο που σημερα εχουν ξεπεραστει και δεν καταφεραν να δωσουν τα μεγιστα και στραφηκαν στη διαδικασια του downsizing βλεποντας να βγαινουν 2-3κυλινδροι 0.9,1.5 με υπερσυμπιεστη)
Πχ. Στο rover 214 1999 montelo ειχε χαρακτηριστει euro 2 αν δεν κανω λαθος στο επομενο μοντελο το R25 χαρακτηριστηκε ως euro 3 ηταν ο ιδιος κινητηρας,ησχεδιαση του θαλαμου δεν αλλαξε προστεθηκε ενας προκαταλυτης στην πολλαπλη εξαγωγης,1 πολλαπλασιαστης σε καθε μπουζι(για μειωση των απωλειων,τι αλλο αλλαξε αραγε ο λ,τα μπεκ,εγκεφαλος,egr;
Σε αρκετα αυτοκινητα που εχουν χαρακτηριστει euro 4 (απο το 2004 περιπου και μετα) βλεπω να εχουν ανεπιστροφη λειτουργια τροφοδοσια καυσιμου
Ποιες ειναι οι σημαντικοτερες αλλαγες στον κινητηρα και στα μηχανικα του και χαρακτηριζεται euro 3,4,5;
Ναι η ουσια ειναι μειωση καταναλωση και ρυπων εχουμε ενα κινητηρα 1.4 πρωτης γεννιας πολλαπλου ψεκασμου με CO2 170gr ενω σημερα εχει φτασει τα 135gr
Μιλαμε για ανασχεδιασμενους κινητηρες με εμφαση στο θαλαμο καυσης,στη μειωση της τριβης,μεχρι και τον αμεσο ψεκασμο ωστε με την ελαχιστη ποσοτητα καυσιμου να καταφερουν να αποδωσουν τα ιδια,παρολο τη διστακτικοτητα τους στης χαμηλομεσαιες στροφες,(οπως οι κινητηρες fsi,twinport, παρολο που σημερα εχουν ξεπεραστει και δεν καταφεραν να δωσουν τα μεγιστα και στραφηκαν στη διαδικασια του downsizing βλεποντας να βγαινουν 2-3κυλινδροι 0.9,1.5 με υπερσυμπιεστη)