Σελίδα 3 από 5

Re: Tutorial safe repair Rover K series engine

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 09, 2011 12:36 am
από kostas200vi
red_drifter έγραψε:
thanos_s έγραψε:
εσυ μονο για να μην μεινει απο μπαταρια το βαζεις μπροστα :P

xa xa xa xa xa xa xa xa xa xa xa xa !!!!!! θεος ..... χα χα χα χαχ αχ χαχαχαχαχ


κωστα τι σου λεει ρε ο μικρος ??? χα χα χα χα χα χα χα χα χα .....
Τον τελευταίο καιρό..... όπως τα λέει ο μικρός είναι, δεν εχω χρόνο.... :despair:

Re: Tutorial safe repair Rover K series engine

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 09, 2011 12:39 am
από kostas200vi
Πάντα παίζει ρόλο ο οδηγός και η χρήση που κάνει στο αυτοκίνητο του, ώστε να επιλέξει το λαδί που ταιριάζει.

Re: Tutorial safe repair Rover K series engine

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 09, 2011 9:06 am
από red_drifter
R414 έγραψε:Ενα λαδι αγωνιστικων προδιαγραφων ειναι κατασκευασμενο να λειτουργει και να λιπαινει
σε συν8ηκες αγωνα με το γκαζι τερμα παντου.Δεν νομιζω οτι προστατευει περισσοτερο
το μοτερ σε ρυ8μους βολτας απ οσο ενα αρκετα καλο οχι αγωνιστικης χρησης λαδι..
Αλλωστε ποιος ο λογος χρησης του αν οχι αγωνας?Υπερβολη νομιζω
Επισης υπερβολη κατα τη γνωμη αλλαγη λαδιων 2500κμ που ανεφερ8ηκε παραπανω.
Ειναι ελαχιστα με τις σημερινες προδιαγραφες που δινουν οι σημερινοι κατασκευαστες για αλλαγη λαδιων.
Εγω αλλαζω κα8ε 5000 συνη8ως κυριως για ψυχολογικους λογους(τριχες δλδ) ενω μπορω να τα κρατησω ανετα μεχρι
7500+..Μην τρελενεσθε μερικοι τα μοτερ δεν ειναι απο ζαχαρη αντεχουν πιο πολλα απ οσο νομιζουμε.
Βεβαια ο κα8ενας πραττει αναλογα με τις ορεξεις του και τους φοβους του :up:


αν δεις πως βγενουν απο εκει μεσα στα 2500 θα τα αλαζας και εσυ πιστεψε με ....
το αμαξι ειναι τουρμπο χωρις ψυγειο λαδιου τρωει κινισι στην αθηνα και οταν παει βολτα σινεχεια σκισιμο ...
απλα σκεψου οτι ενα λαδι περναει διπλα απο ενα πυρομενο σαλιγκαρι ........ την παρασκευη αλαζω λαδια που εχουν μεχρι σημερα 2100... απλα παω ταξιδη πολυκαστρο και δεν θελω να παω με τα ιδια ... αν φενετε σε φωτο θα τα σικοσω να δεις ποσο κομενα θα ειναι ......... στο bmw ετισι δεν βγεναν τα ιδια λαδια μετα απο 10.000 που τα αλαζα στο ριμαδι ουτε στο gti μετα απο παλυ αρκετα χλμ .. καπου στσ 5000 τα αλαζα ...

Re: Tutorial safe repair Rover K series engine

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 09, 2011 10:12 am
από kostas200vi
Νίκο όταν η τουρμπίνα φτάνει 800-900 βαθμούς και περνάει το λάδια από μέσα της είναι φυσιολογικό να είναι ετσι, βάλε όμως ένα καλό λάδι ώστε να μην καίγεται και αφήνει κατάλοιπα στα ρουλεμάν της τουρμπινας γιατί φθείρεται πιο γρήγορα.

Re: Tutorial safe repair Rover K series engine

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 09, 2011 6:46 pm
από thanos_s
Ολα τα εκατονταδες αλλα turbo αυτοκινητα δηλαδη δεν εχουν τετοιο θεμα? τα γερμανικα με τις τουρμπινες σαν κωλοτρυπιδια που δουλευουν οριο και 1100c, πως κρατανε το λαδι 8.000 και 12.000?
Και μιλαμε για θρος turbo συνηθως, που το λαδι παιζει το ρολο του ρουλεμαν.

Re: Tutorial safe repair Rover K series engine

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 09, 2011 6:50 pm
από thanos_s
thanos_s έγραψε:Ολα τα εκατονταδες αλλα turbo αυτοκινητα δηλαδη δεν εχουν τετοιο θεμα? τα γερμανικα με τις τουρμπινες σαν κωλοτρυπιδια που δουλευουν οριο και 1100c, πως κρατανε το λαδι 8.000 και 12.000?
Και μιλαμε για θρος turbo συνηθως, που το λαδι παιζει το ρολο του ρουλεμαν.
Και για να μην γελαμε τους εαυτους μας, ειναι αδυνατον να δει καποιος ενα "κομμενο" λαδι με το ματι, με το αν κολλαει στα δαχτυλα και ολες αυτες τις μαλακιες που ακουμε και βλεπουμε γυρω μας.
Αυτο που μπορει να δει, ειναι το ποσο μαυρο ειναι, που σημαινει οτι εχει καταλοιπα απο υπερβολικο μειγμα (η λαθος προγραμμα, η συνεχη χρηση σε μεγιστη επιταχυνση.Και τα δυο ειναι λογοι περισσιας πληρωσης των θαλαμων με καυσιμο)
Το "κοψιμο" ειναι σε μοριακο επιπεδο.Αν καποιος εχει τετοιες ικανοτητες θελω να τον γνωρισω :-D

Re: Tutorial safe repair Rover K series engine

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 09, 2011 9:21 pm
από red_drifter
thanos_s έγραψε:
thanos_s έγραψε:Ολα τα εκατονταδες αλλα turbo αυτοκινητα δηλαδη δεν εχουν τετοιο θεμα? τα γερμανικα με τις τουρμπινες σαν κωλοτρυπιδια που δουλευουν οριο και 1100c, πως κρατανε το λαδι 8.000 και 12.000?
Και μιλαμε για θρος turbo συνηθως, που το λαδι παιζει το ρολο του ρουλεμαν.
Και για να μην γελαμε τους εαυτους μας, ειναι αδυνατον να δει καποιος ενα "κομμενο" λαδι με το ματι, με το αν κολλαει στα δαχτυλα και ολες αυτες τις μαλακιες που ακουμε και βλεπουμε γυρω μας.
Αυτο που μπορει να δει, ειναι το ποσο μαυρο ειναι, που σημαινει οτι εχει καταλοιπα απο υπερβολικο μειγμα (η λαθος προγραμμα, η συνεχη χρηση σε μεγιστη επιταχυνση.Και τα δυο ειναι λογοι περισσιας πληρωσης των θαλαμων με καυσιμο)
Το "κοψιμο" ειναι σε μοριακο επιπεδο.Αν καποιος εχει τετοιες ικανοτητες θελω να τον γνωρισω :-D


απο που το εκανες copy paste ???

το λαδι μπορει νσ μιν φενετε με γυμνο ματι αν εχει κοψει αλλα σιγουρα φενετε ποσο ταλαιποριμενο ειναι .... και ποσο καμενο .........

Re: Tutorial safe repair Rover K series engine

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 09, 2011 9:21 pm
από thanos_s
red_drifter έγραψε:
thanos_s έγραψε:
thanos_s έγραψε:Ολα τα εκατονταδες αλλα turbo αυτοκινητα δηλαδη δεν εχουν τετοιο θεμα? τα γερμανικα με τις τουρμπινες σαν κωλοτρυπιδια που δουλευουν οριο και 1100c, πως κρατανε το λαδι 8.000 και 12.000?
Και μιλαμε για θρος turbo συνηθως, που το λαδι παιζει το ρολο του ρουλεμαν.
Και για να μην γελαμε τους εαυτους μας, ειναι αδυνατον να δει καποιος ενα "κομμενο" λαδι με το ματι, με το αν κολλαει στα δαχτυλα και ολες αυτες τις μαλακιες που ακουμε και βλεπουμε γυρω μας.
Αυτο που μπορει να δει, ειναι το ποσο μαυρο ειναι, που σημαινει οτι εχει καταλοιπα απο υπερβολικο μειγμα (η λαθος προγραμμα, η συνεχη χρηση σε μεγιστη επιταχυνση.Και τα δυο ειναι λογοι περισσιας πληρωσης των θαλαμων με καυσιμο)
Το "κοψιμο" ειναι σε μοριακο επιπεδο.Αν καποιος εχει τετοιες ικανοτητες θελω να τον γνωρισω :-D


απο που το εκανες copy paste ???

το λαδι μπορει νσ μιν φενετε με γυμνο ματι αν εχει κοψει αλλα σιγουρα φενετε ποσο ταλαιποριμενο ειναι .... και ποσο καμενο .........
Απο το μυαλο μου.

Re: Tutorial safe repair Rover K series engine

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 09, 2011 9:27 pm
από thanos_s
red_drifter έγραψε:
thanos_s έγραψε:
thanos_s έγραψε:Ολα τα εκατονταδες αλλα turbo αυτοκινητα δηλαδη δεν εχουν τετοιο θεμα? τα γερμανικα με τις τουρμπινες σαν κωλοτρυπιδια που δουλευουν οριο και 1100c, πως κρατανε το λαδι 8.000 και 12.000?
Και μιλαμε για θρος turbo συνηθως, που το λαδι παιζει το ρολο του ρουλεμαν.
Και για να μην γελαμε τους εαυτους μας, ειναι αδυνατον να δει καποιος ενα "κομμενο" λαδι με το ματι, με το αν κολλαει στα δαχτυλα και ολες αυτες τις μαλακιες που ακουμε και βλεπουμε γυρω μας.
Αυτο που μπορει να δει, ειναι το ποσο μαυρο ειναι, που σημαινει οτι εχει καταλοιπα απο υπερβολικο μειγμα (η λαθος προγραμμα, η συνεχη χρηση σε μεγιστη επιταχυνση.Και τα δυο ειναι λογοι περισσιας πληρωσης των θαλαμων με καυσιμο)
Το "κοψιμο" ειναι σε μοριακο επιπεδο.Αν καποιος εχει τετοιες ικανοτητες θελω να τον γνωρισω :-D


απο που το εκανες copy paste ???

το λαδι μπορει νσ μιν φενετε με γυμνο ματι αν εχει κοψει αλλα σιγουρα φενετε ποσο ταλαιποριμενο ειναι .... και ποσο καμενο .........
φαινεται ρε, αλλα μονο ποσο εχει "βρωμισει",πραγμα που πρεπει να φτασει σε πολυ οριακο σημειο ωστε να κορεστει το λαδι και να αρχισει να επηρρεαζει την ικανοτητα λιπανσης του

Re: Tutorial safe repair Rover K series engine

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιουν 09, 2011 9:31 pm
από red_drifter
αν μου μαθεις πως το κανεις θα σε καιρασω μια 4χ4 απο την pizza fun ....


τεσπα οταν βρω ενα λαδι που θα το εμπιστευομαι και θα βαλω το ψυγειο λαδιου θα το αφινω και εγω 10.000
μεχρι τοτε θα βαζω αυτα που βαζω και θα τα αλαζω καθε 2500 γιατι δεν παιζω ουτε το μοτερ ουτε την τουρμπινα ....

για τωρα εχω παρει κατι repsol synthetico να βαλω και βλεπουμε ειναι 3τη μαρκα που αλαζω σε 5 αλαγες μεχρι τωρα .....

:off: μπες msn