Σελίδα 2 από 5

Re: Tutorial safe repair Rover K series engine

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 08, 2011 2:26 am
από nikolas
kostas200vi έγραψε:
panagiotis x. έγραψε:Κορυφαίο :up:


Υ.Γ. Τα φουλ συνθετικά λυπαντικά ''δεν κάνει'' να τα ανακατεύεις με ορυκτέλαια πάντως απ'όσο ξέρω (πχ σε περίπτωση που χρειαστεί να προσθέσεις λάδι). Διορθώστε με αν κάνω λάθος ;)
Δεν κάνει αλλά εάν δεν εχεις άλλη λυση δεν εγινε και κάτι.
Γι'αυτό το δεν έγινε και κάτι, έχω πολλές επιφυλάξεις..ανοίχτηκε μπροστά στα μάτια μου Kseries 1.8 που όλο το λάδι είχε γίνει ζελέ και είχε κατακαθίσει στο κάρτερ και βουλώσει ό,τι υπήρχε και δεν υπήρχε..Αν δεν το δει κάποιος, ειλικρινά ότι και να περιγράψω θα του φανεί απίστευτο. Ακόμα δεν έχω μάθει εκείνος ο φωστήρας μηχανικός που το είχε φτιάξει τι λάδι είχε βάλει μέσα και έγινε ζελέ/πουρές όπως θέλετε φανταστείτε το.

Re: Tutorial safe repair Rover K series engine

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 08, 2011 2:41 am
από kostas200vi
nikolas έγραψε:
kostas200vi έγραψε:
panagiotis x. έγραψε:Κορυφαίο :up:


Υ.Γ. Τα φουλ συνθετικά λυπαντικά ''δεν κάνει'' να τα ανακατεύεις με ορυκτέλαια πάντως απ'όσο ξέρω (πχ σε περίπτωση που χρειαστεί να προσθέσεις λάδι). Διορθώστε με αν κάνω λάθος ;)
Δεν κάνει αλλά εάν δεν εχεις άλλη λυση δεν εγινε και κάτι.
Γι'αυτό το δεν έγινε και κάτι, έχω πολλές επιφυλάξεις..ανοίχτηκε μπροστά στα μάτια μου Kseries 1.8 που όλο το λάδι είχε γίνει ζελέ και είχε κατακαθίσει στο κάρτερ και βουλώσει ό,τι υπήρχε και δεν υπήρχε..Αν δεν το δει κάποιος, ειλικρινά ότι και να περιγράψω θα του φανεί απίστευτο. Ακόμα δεν έχω μάθει εκείνος ο φωστήρας μηχανικός που το είχε φτιάξει τι λάδι είχε βάλει μέσα και έγινε ζελέ/πουρές όπως θέλετε φανταστείτε το.
Εννοούσα λάδια συνθετικά διαφορετικού ιξώδες.....τώρα είδα το "ορυκτέλαια" :oops:

Re: Tutorial safe repair Rover K series engine

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 08, 2011 4:21 am
από thanos_s
Μπραβο παιδια μου!! να βαζετε το πιο ακριβο συνθετικο λαδι που βρισκετε στο εμποριο (και απο αγωνιστικα ακομα καλυτερα!)
Και να κανετε καθημερινες μικρες διαδρομες και γενικα καθημερινη χρηση! :-D
Μετα απο λιγο καιρο λυστε μοτερ να δειτε τι ωραια προστασια παρεχει το φουλ συνθετικο (ειδικα το 300v) σε καθημερινη χρηση, χωρις κανενα προσθετο για προστασια απο την υγρασια, προσθετο για ψυχρη εκκινηση, και αλλα πολλα καλα :-D
Με τις υγειες σας :P

Re: Tutorial safe repair Rover K series engine

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 08, 2011 8:45 am
από red_drifter
thanos_s έγραψε:Μπραβο παιδια μου!! να βαζετε το πιο ακριβο συνθετικο λαδι που βρισκετε στο εμποριο (και απο αγωνιστικα ακομα καλυτερα!)
Και να κανετε καθημερινες μικρες διαδρομες και γενικα καθημερινη χρηση! :-D
Μετα απο λιγο καιρο λυστε μοτερ να δειτε τι ωραια προστασια παρεχει το φουλ συνθετικο (ειδικα το 300v) σε καθημερινη χρηση, χωρις κανενα προσθετο για προστασια απο την υγρασια, προσθετο για ψυχρη εκκινηση, και αλλα πολλα καλα :-D
Με τις υγειες σας :P

νομιζω οτι εχει δικιο ο θανος ......

παρε μ ενα τηλ γιατι παω πολυκαστρο το σκ και θα κανω λαδια-φιλτρο την παρασκευη και θελω τα φωτα σου ....
επιδι με τα λαδια δν το εχω ....

Re: Tutorial safe repair Rover K series engine

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 08, 2011 8:46 am
από red_drifter
nikolas έγραψε:
kostas200vi έγραψε:
panagiotis x. έγραψε:Κορυφαίο :up:


Υ.Γ. Τα φουλ συνθετικά λυπαντικά ''δεν κάνει'' να τα ανακατεύεις με ορυκτέλαια πάντως απ'όσο ξέρω (πχ σε περίπτωση που χρειαστεί να προσθέσεις λάδι). Διορθώστε με αν κάνω λάθος ;)
Δεν κάνει αλλά εάν δεν εχεις άλλη λυση δεν εγινε και κάτι.
Γι'αυτό το δεν έγινε και κάτι, έχω πολλές επιφυλάξεις..ανοίχτηκε μπροστά στα μάτια μου Kseries 1.8 που όλο το λάδι είχε γίνει ζελέ και είχε κατακαθίσει στο κάρτερ και βουλώσει ό,τι υπήρχε και δεν υπήρχε..Αν δεν το δει κάποιος, ειλικρινά ότι και να περιγράψω θα του φανεί απίστευτο. Ακόμα δεν έχω μάθει εκείνος ο φωστήρας μηχανικός που το είχε φτιάξει τι λάδι είχε βάλει μέσα και έγινε ζελέ/πουρές όπως θέλετε φανταστείτε το.


το εχω δει ετσι ειχαν γινει στο Bmw οταν το ειχα προτο παρει ... ελυσα τιν ταπα απο κατω και δεν ετρεξε σταγονα .....

Re: Tutorial safe repair Rover K series engine

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 08, 2011 12:19 pm
από kostas200vi
thanos_s έγραψε:Μπραβο παιδια μου!! να βαζετε το πιο ακριβο συνθετικο λαδι που βρισκετε στο εμποριο (και απο αγωνιστικα ακομα καλυτερα!)
Και να κανετε καθημερινες μικρες διαδρομες και γενικα καθημερινη χρηση! :-D
Μετα απο λιγο καιρο λυστε μοτερ να δειτε τι ωραια προστασια παρεχει το φουλ συνθετικο (ειδικα το 300v) σε καθημερινη χρηση, χωρις κανενα προσθετο για προστασια απο την υγρασια, προσθετο για ψυχρη εκκινηση, και αλλα πολλα καλα :-D
Με τις υγειες σας :P
Εγώ το έλυσα δεν έχει ανοχές και είναι πεντακάθαρο.... καθρέφτης. :-D

Re: Tutorial safe repair Rover K series engine

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 08, 2011 5:12 pm
από thanos_s
kostas200vi έγραψε:
thanos_s έγραψε:Μπραβο παιδια μου!! να βαζετε το πιο ακριβο συνθετικο λαδι που βρισκετε στο εμποριο (και απο αγωνιστικα ακομα καλυτερα!)
Και να κανετε καθημερινες μικρες διαδρομες και γενικα καθημερινη χρηση! :-D
Μετα απο λιγο καιρο λυστε μοτερ να δειτε τι ωραια προστασια παρεχει το φουλ συνθετικο (ειδικα το 300v) σε καθημερινη χρηση, χωρις κανενα προσθετο για προστασια απο την υγρασια, προσθετο για ψυχρη εκκινηση, και αλλα πολλα καλα :-D
Με τις υγειες σας :P
Εγώ το έλυσα δεν έχει ανοχές και είναι πεντακάθαρο.... καθρέφτης. :-D
εσυ μονο για να μην μεινει απο μπαταρια το βαζεις μπροστα :P

Re: Tutorial safe repair Rover K series engine

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 08, 2011 5:18 pm
από PaNoSGR
αχαχαχαχαχαχα

Re: Tutorial safe repair Rover K series engine

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 08, 2011 6:14 pm
από red_drifter
thanos_s έγραψε:
kostas200vi έγραψε:
thanos_s έγραψε:Μπραβο παιδια μου!! να βαζετε το πιο ακριβο συνθετικο λαδι που βρισκετε στο εμποριο (και απο αγωνιστικα ακομα καλυτερα!)
Και να κανετε καθημερινες μικρες διαδρομες και γενικα καθημερινη χρηση! :-D
Μετα απο λιγο καιρο λυστε μοτερ να δειτε τι ωραια προστασια παρεχει το φουλ συνθετικο (ειδικα το 300v) σε καθημερινη χρηση, χωρις κανενα προσθετο για προστασια απο την υγρασια, προσθετο για ψυχρη εκκινηση, και αλλα πολλα καλα :-D
Με τις υγειες σας :P
Εγώ το έλυσα δεν έχει ανοχές και είναι πεντακάθαρο.... καθρέφτης. :-D
εσυ μονο για να μην μεινει απο μπαταρια το βαζεις μπροστα :P

xa xa xa xa xa xa xa xa xa xa xa xa !!!!!! θεος ..... χα χα χα χαχ αχ χαχαχαχαχ


κωστα τι σου λεει ρε ο μικρος ??? χα χα χα χα χα χα χα χα χα .....

Re: Tutorial safe repair Rover K series engine

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 08, 2011 11:33 pm
από R414
Ενα λαδι αγωνιστικων προδιαγραφων ειναι κατασκευασμενο να λειτουργει και να λιπαινει
σε συν8ηκες αγωνα με το γκαζι τερμα παντου.Δεν νομιζω οτι προστατευει περισσοτερο
το μοτερ σε ρυ8μους βολτας απ οσο ενα αρκετα καλο οχι αγωνιστικης χρησης λαδι..
Αλλωστε ποιος ο λογος χρησης του αν οχι αγωνας?Υπερβολη νομιζω
Επισης υπερβολη κατα τη γνωμη αλλαγη λαδιων 2500κμ που ανεφερ8ηκε παραπανω.
Ειναι ελαχιστα με τις σημερινες προδιαγραφες που δινουν οι σημερινοι κατασκευαστες για αλλαγη λαδιων.
Εγω αλλαζω κα8ε 5000 συνη8ως κυριως για ψυχολογικους λογους(τριχες δλδ) ενω μπορω να τα κρατησω ανετα μεχρι
7500+..Μην τρελενεσθε μερικοι τα μοτερ δεν ειναι απο ζαχαρη αντεχουν πιο πολλα απ οσο νομιζουμε.
Βεβαια ο κα8ενας πραττει αναλογα με τις ορεξεις του και τους φοβους του :up: