Tutorial safe repair Rover K series engine

Χρήσιμες πληροφορίες, συμβουλές και κολπάκια...
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Tutorial safe repair Rover K series engine

Δημοσίευση από nikolas »

kostas200vi έγραψε:
panagiotis x. έγραψε:Κορυφαίο :up:


Υ.Γ. Τα φουλ συνθετικά λυπαντικά ''δεν κάνει'' να τα ανακατεύεις με ορυκτέλαια πάντως απ'όσο ξέρω (πχ σε περίπτωση που χρειαστεί να προσθέσεις λάδι). Διορθώστε με αν κάνω λάθος ;)
Δεν κάνει αλλά εάν δεν εχεις άλλη λυση δεν εγινε και κάτι.
Γι'αυτό το δεν έγινε και κάτι, έχω πολλές επιφυλάξεις..ανοίχτηκε μπροστά στα μάτια μου Kseries 1.8 που όλο το λάδι είχε γίνει ζελέ και είχε κατακαθίσει στο κάρτερ και βουλώσει ό,τι υπήρχε και δεν υπήρχε..Αν δεν το δει κάποιος, ειλικρινά ότι και να περιγράψω θα του φανεί απίστευτο. Ακόμα δεν έχω μάθει εκείνος ο φωστήρας μηχανικός που το είχε φτιάξει τι λάδι είχε βάλει μέσα και έγινε ζελέ/πουρές όπως θέλετε φανταστείτε το.

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Tutorial safe repair Rover K series engine

Δημοσίευση από kostas200vi »

nikolas έγραψε:
kostas200vi έγραψε:
panagiotis x. έγραψε:Κορυφαίο :up:


Υ.Γ. Τα φουλ συνθετικά λυπαντικά ''δεν κάνει'' να τα ανακατεύεις με ορυκτέλαια πάντως απ'όσο ξέρω (πχ σε περίπτωση που χρειαστεί να προσθέσεις λάδι). Διορθώστε με αν κάνω λάθος ;)
Δεν κάνει αλλά εάν δεν εχεις άλλη λυση δεν εγινε και κάτι.
Γι'αυτό το δεν έγινε και κάτι, έχω πολλές επιφυλάξεις..ανοίχτηκε μπροστά στα μάτια μου Kseries 1.8 που όλο το λάδι είχε γίνει ζελέ και είχε κατακαθίσει στο κάρτερ και βουλώσει ό,τι υπήρχε και δεν υπήρχε..Αν δεν το δει κάποιος, ειλικρινά ότι και να περιγράψω θα του φανεί απίστευτο. Ακόμα δεν έχω μάθει εκείνος ο φωστήρας μηχανικός που το είχε φτιάξει τι λάδι είχε βάλει μέσα και έγινε ζελέ/πουρές όπως θέλετε φανταστείτε το.
Εννοούσα λάδια συνθετικά διαφορετικού ιξώδες.....τώρα είδα το "ορυκτέλαια" :oops:
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

thanos_s
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 768
Εγγραφή: Τετ Μάιος 09, 2007 11:58 pm
Τοποθεσία: @@
Επικοινωνία:

Re: Tutorial safe repair Rover K series engine

Δημοσίευση από thanos_s »

Μπραβο παιδια μου!! να βαζετε το πιο ακριβο συνθετικο λαδι που βρισκετε στο εμποριο (και απο αγωνιστικα ακομα καλυτερα!)
Και να κανετε καθημερινες μικρες διαδρομες και γενικα καθημερινη χρηση! :-D
Μετα απο λιγο καιρο λυστε μοτερ να δειτε τι ωραια προστασια παρεχει το φουλ συνθετικο (ειδικα το 300v) σε καθημερινη χρηση, χωρις κανενα προσθετο για προστασια απο την υγρασια, προσθετο για ψυχρη εκκινηση, και αλλα πολλα καλα :-D
Με τις υγειες σας :P
.

red_drifter
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1065
Εγγραφή: Τετ Απρ 12, 2006 10:04 am
Τοποθεσία: γαλάζια ακτή - λαγονήσι
Επικοινωνία:

Re: Tutorial safe repair Rover K series engine

Δημοσίευση από red_drifter »

thanos_s έγραψε:Μπραβο παιδια μου!! να βαζετε το πιο ακριβο συνθετικο λαδι που βρισκετε στο εμποριο (και απο αγωνιστικα ακομα καλυτερα!)
Και να κανετε καθημερινες μικρες διαδρομες και γενικα καθημερινη χρηση! :-D
Μετα απο λιγο καιρο λυστε μοτερ να δειτε τι ωραια προστασια παρεχει το φουλ συνθετικο (ειδικα το 300v) σε καθημερινη χρηση, χωρις κανενα προσθετο για προστασια απο την υγρασια, προσθετο για ψυχρη εκκινηση, και αλλα πολλα καλα :-D
Με τις υγειες σας :P

νομιζω οτι εχει δικιο ο θανος ......

παρε μ ενα τηλ γιατι παω πολυκαστρο το σκ και θα κανω λαδια-φιλτρο την παρασκευη και θελω τα φωτα σου ....
επιδι με τα λαδια δν το εχω ....
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα

red_drifter
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1065
Εγγραφή: Τετ Απρ 12, 2006 10:04 am
Τοποθεσία: γαλάζια ακτή - λαγονήσι
Επικοινωνία:

Re: Tutorial safe repair Rover K series engine

Δημοσίευση από red_drifter »

nikolas έγραψε:
kostas200vi έγραψε:
panagiotis x. έγραψε:Κορυφαίο :up:


Υ.Γ. Τα φουλ συνθετικά λυπαντικά ''δεν κάνει'' να τα ανακατεύεις με ορυκτέλαια πάντως απ'όσο ξέρω (πχ σε περίπτωση που χρειαστεί να προσθέσεις λάδι). Διορθώστε με αν κάνω λάθος ;)
Δεν κάνει αλλά εάν δεν εχεις άλλη λυση δεν εγινε και κάτι.
Γι'αυτό το δεν έγινε και κάτι, έχω πολλές επιφυλάξεις..ανοίχτηκε μπροστά στα μάτια μου Kseries 1.8 που όλο το λάδι είχε γίνει ζελέ και είχε κατακαθίσει στο κάρτερ και βουλώσει ό,τι υπήρχε και δεν υπήρχε..Αν δεν το δει κάποιος, ειλικρινά ότι και να περιγράψω θα του φανεί απίστευτο. Ακόμα δεν έχω μάθει εκείνος ο φωστήρας μηχανικός που το είχε φτιάξει τι λάδι είχε βάλει μέσα και έγινε ζελέ/πουρές όπως θέλετε φανταστείτε το.


το εχω δει ετσι ειχαν γινει στο Bmw οταν το ειχα προτο παρει ... ελυσα τιν ταπα απο κατω και δεν ετρεξε σταγονα .....
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Tutorial safe repair Rover K series engine

Δημοσίευση από kostas200vi »

thanos_s έγραψε:Μπραβο παιδια μου!! να βαζετε το πιο ακριβο συνθετικο λαδι που βρισκετε στο εμποριο (και απο αγωνιστικα ακομα καλυτερα!)
Και να κανετε καθημερινες μικρες διαδρομες και γενικα καθημερινη χρηση! :-D
Μετα απο λιγο καιρο λυστε μοτερ να δειτε τι ωραια προστασια παρεχει το φουλ συνθετικο (ειδικα το 300v) σε καθημερινη χρηση, χωρις κανενα προσθετο για προστασια απο την υγρασια, προσθετο για ψυχρη εκκινηση, και αλλα πολλα καλα :-D
Με τις υγειες σας :P
Εγώ το έλυσα δεν έχει ανοχές και είναι πεντακάθαρο.... καθρέφτης. :-D
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

thanos_s
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 768
Εγγραφή: Τετ Μάιος 09, 2007 11:58 pm
Τοποθεσία: @@
Επικοινωνία:

Re: Tutorial safe repair Rover K series engine

Δημοσίευση από thanos_s »

kostas200vi έγραψε:
thanos_s έγραψε:Μπραβο παιδια μου!! να βαζετε το πιο ακριβο συνθετικο λαδι που βρισκετε στο εμποριο (και απο αγωνιστικα ακομα καλυτερα!)
Και να κανετε καθημερινες μικρες διαδρομες και γενικα καθημερινη χρηση! :-D
Μετα απο λιγο καιρο λυστε μοτερ να δειτε τι ωραια προστασια παρεχει το φουλ συνθετικο (ειδικα το 300v) σε καθημερινη χρηση, χωρις κανενα προσθετο για προστασια απο την υγρασια, προσθετο για ψυχρη εκκινηση, και αλλα πολλα καλα :-D
Με τις υγειες σας :P
Εγώ το έλυσα δεν έχει ανοχές και είναι πεντακάθαρο.... καθρέφτης. :-D
εσυ μονο για να μην μεινει απο μπαταρια το βαζεις μπροστα :P
.

PaNoSGR
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1745
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 01, 2008 10:57 pm
Τοποθεσία: ΑΝ@βΑΣειΣ-ΚαΤαΒαΣεις
Επικοινωνία:

Re: Tutorial safe repair Rover K series engine

Δημοσίευση από PaNoSGR »

αχαχαχαχαχαχα
Εικόνα

red_drifter
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1065
Εγγραφή: Τετ Απρ 12, 2006 10:04 am
Τοποθεσία: γαλάζια ακτή - λαγονήσι
Επικοινωνία:

Re: Tutorial safe repair Rover K series engine

Δημοσίευση από red_drifter »

thanos_s έγραψε:
kostas200vi έγραψε:
thanos_s έγραψε:Μπραβο παιδια μου!! να βαζετε το πιο ακριβο συνθετικο λαδι που βρισκετε στο εμποριο (και απο αγωνιστικα ακομα καλυτερα!)
Και να κανετε καθημερινες μικρες διαδρομες και γενικα καθημερινη χρηση! :-D
Μετα απο λιγο καιρο λυστε μοτερ να δειτε τι ωραια προστασια παρεχει το φουλ συνθετικο (ειδικα το 300v) σε καθημερινη χρηση, χωρις κανενα προσθετο για προστασια απο την υγρασια, προσθετο για ψυχρη εκκινηση, και αλλα πολλα καλα :-D
Με τις υγειες σας :P
Εγώ το έλυσα δεν έχει ανοχές και είναι πεντακάθαρο.... καθρέφτης. :-D
εσυ μονο για να μην μεινει απο μπαταρια το βαζεις μπροστα :P

xa xa xa xa xa xa xa xa xa xa xa xa !!!!!! θεος ..... χα χα χα χαχ αχ χαχαχαχαχ


κωστα τι σου λεει ρε ο μικρος ??? χα χα χα χα χα χα χα χα χα .....
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα

R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 891
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 10:32 pm
Επικοινωνία:

Re: Tutorial safe repair Rover K series engine

Δημοσίευση από R414 »

Ενα λαδι αγωνιστικων προδιαγραφων ειναι κατασκευασμενο να λειτουργει και να λιπαινει
σε συν8ηκες αγωνα με το γκαζι τερμα παντου.Δεν νομιζω οτι προστατευει περισσοτερο
το μοτερ σε ρυ8μους βολτας απ οσο ενα αρκετα καλο οχι αγωνιστικης χρησης λαδι..
Αλλωστε ποιος ο λογος χρησης του αν οχι αγωνας?Υπερβολη νομιζω
Επισης υπερβολη κατα τη γνωμη αλλαγη λαδιων 2500κμ που ανεφερ8ηκε παραπανω.
Ειναι ελαχιστα με τις σημερινες προδιαγραφες που δινουν οι σημερινοι κατασκευαστες για αλλαγη λαδιων.
Εγω αλλαζω κα8ε 5000 συνη8ως κυριως για ψυχολογικους λογους(τριχες δλδ) ενω μπορω να τα κρατησω ανετα μεχρι
7500+..Μην τρελενεσθε μερικοι τα μοτερ δεν ειναι απο ζαχαρη αντεχουν πιο πολλα απ οσο νομιζουμε.
Βεβαια ο κα8ενας πραττει αναλογα με τις ορεξεις του και τους φοβους του :up:

Απάντηση

Επιστροφή στο “TIPs”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες