Σελίδα 1 από 2

Αντιμετώπιση υπερθέρμανσης κινητήρα.

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μαρ 23, 2006 2:44 pm
από Tigraki...!!!
www.carcrazy.gr έγραψε:Εικόνα
Τον πρωτόγονο αυτό τρόπο επικοινωνίας των ινδιάνων χρησιμοποιούν και τα αυτοκίνητα, για να επισημάνουν την υπερθέρμανση του κινητήρα. Εσείς, δε χρειάζεται να αποκωδικοποιήσετε κάποια μηνύματα, αρκεί να ακολουθήσετε τα παρακάτω απλά βήματα.
Οι πιθανότητες της υπερθέρμανσης του κινητήρα δεν είναι λίγες και ειδικότερα τους καλοκαιρινούς μήνες, όπου οι υψηλές θερμοκρασίες της χώρας μας, σε συνδυασμό με τις ώρες ακινησίας σε κάποιο μποτιλιάρισμα, κάνουν τον κινητήρα να "ανάβει". Τα πιο συνήθη αίτια, που μπορούν να οδηγήσουν στην υπερθέρμανση ενός κινητήρα, είναι η έλλειψη ψυκτικού υγρού, πρόβλημα στο βεντιλατέρ ή στο θερμοστάτη, διαρροή του κυκλώματος ψύξης, διαρροή λαδιού, ή προβληματική αντλία νερού.

Η σωστή αντιμετώπιση :

ΕικόναΟ δείκτης θερμοκρασίας (ή κάποια ενδεικτική λυχνία) μπορεί να δώσει στον οδηγό την πρώτη ένδειξη για αύξηση της θερμοκρασίας. Εάν η ένδειξη πλησιάζει στα "κόκκινα"…

Εικόνα… ανοίξτε αμέσως το καλοριφέρ στη μέγιστη θερμοκρασία και γυρίστε το διακόπτη της έντασης στη μέγιστη ένδειξη. Αυτή η κίνηση θα εκτονώσει ένα σημαντικό μέρος της θερμότητας από τον κινητήρα.

ΕικόναΣε περίπτωση που η θερμοκρασία δεν πέφτει, σταματήστε αμέσως το αυτοκίνητο και σβήστε τη μηχανή. Σε κάποια ακραία περίπτωση θα παρατηρήσετε και καπνό (το… "σημάδι" που λέγαμε) να βγαίνει από το καπό.

ΕικόναΜην ανοίξετε το καπό, μέχρι να σταματήσει να βγαίνει καπνός. Εάν δεν υπάρχει καπνός, ανοίξτε το καπό και περιμένετε περίπου 30 λεπτά, ωσότου ο κινητήρας επανέλθει σε φυσιολογικά επίπεδα θερμοκρασίας.

ΕικόναΈνας έλεγχος κάτω από τον κινητήρα θα σας βοηθήσει να αντιληφθείτε κάποια πιθανή διαρροή ψυκτικού υγρού ή λαδιού.

ΕικόναΌταν πλέον ο κινητήρας έχει κρυώσει, ελέγχουμε τη στάθμη του ψυκτικού υγρού και του λαδιού. Εάν δε διαπιστωθεί έλλειψη, τότε αναζητήστε το πρόβλημα στο βεντιλατέρ ή το θερμοστάτη.

Συμπλήρωση υγρού
Αν η στάθμη του δοχείου με το ψυκτικό υγρό είναι χαμηλή και δεν έχετε μαζί σας ψυκτικό υγρό, συμπληρώστε με νερό. Στην περίπτωση που το δοχείο δεν έχει καθόλου ψυκτικό υγρό και ο κινητήρας είναι ακόμα πολύ ζεστός, μην αναπληρώσετε με νερό, γιατί υπάρχει περίπτωση να προκαλέσετε βλάβη στον κινητήρα, λόγω μεγάλης διαφοράς θερμοκρασίας.

Απο http://www.autotriti.gr

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 24, 2006 12:20 am
από silverstyler(spyroshio)
poli sosta ola auta alla den mas eipe pos katakalokairo stin ellada se mpotiliarisma tha baloume sto full to kalorifer tou rover to opoio den to antexo prosopika oute to xeimona me 0 bathmous.
Alitheia giati zestainetai toso grigora o kinitiras mas re paidia?

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 24, 2006 1:19 am
από nikolas
ζεσταίνεται τόσο γρήγορα..ώστε να επιτυγχάνεται μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου..το χειμώνα δηλαδή..όσο πιο γρήγορα φτάσει στην ιδανική θερμοκρασία λειτουργίας τόσο γρηγορότερα θα αποκατασταθεί και το μείγμα, ώστε να μην καίει τα άντερα του..

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 24, 2006 2:31 am
από Mimovic
Kserw giati zestainontai toso poly: EINAI AFHNIASMENA!!!!! 8) :lol: :lol:

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 24, 2006 3:51 pm
από zed
Mimovic έγραψε:Kserw giati zestainontai toso poly: EINAI AFHNIASMENA!!!!! 8) :lol: :lol:
Σωστός...!!! :lol: :lol: :lol: :lol:

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μαρ 25, 2006 11:08 pm
από ilias_dr
swsto to kolpaki..............se glitwnei kai apo flatza oooooooooooooeeeeeeeeeeeooooooooooooo

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μαρ 25, 2006 11:26 pm
από nikolas
από φλάντζα δύσκολο να σε γλυτώσει..αλλά παίζει να σε γλυτώσει από κυλινδροκεφαλή.. :roll:

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 26, 2006 9:42 pm
από silverstyler(spyroshio)
ego pantos to kalokairi otan anebazei thermokrasia anoigo to air condition
kai pernei amesos mpros to deutero bentilater tou a/c kai etsi rixnei kai tin thermokrasia tis mixanis.

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 26, 2006 10:22 pm
από Vangelis
Έξυπνο κόλπο αυτό με το καλοριφέρ πάντως... Μπράβο Δημήτρη για τις χρήσιμες πληροφορίες... :wink:

Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 18, 2006 8:15 am
από alex
ΕΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ Ο ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ ΤΟΥ ΑΙΡ ΚΟΝΤΙΣΙΟΝ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΜΑΖΙ ΝΕ ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ.