Αντιμετώπιση υπερθέρμανσης κινητήρα.

Χρήσιμες πληροφορίες, συμβουλές και κολπάκια...
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8884
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nikolas » Τρί Απρ 18, 2006 11:35 am

μα αυτή είναι η κανονική λειτουργία..τουλάχιστον στα γνήσια a/c που βάζει η Rover..όταν ενεργοποιείται το βεντιλατέρ της μηχανής ενεργοποιείται και του a/c..

Μιχαλης
Αρχάριος
Αρχάριος
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: Παρ Οκτ 20, 2006 11:45 pm
Τοποθεσία: Κιλκις
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Μιχαλης » Τρί Οκτ 24, 2006 10:58 am

Mια που λετε για θερμοκρασιες και φλατζες θελω να πω κατι :
μια φορα κι εναν καιρο ηταν ενας τεραστιος μαλ.........ας ο οποιος μου αλλαξε (ακουστε προσεκτικα) 1)φλατζα κεφαλης (απο θερμοκρασια), 2) λαδια,3) ενα σωληνακι απο το δοχειο του νερου και 4) εκανε, ή ετσι νομιζε, καθαρισμο στο συστημα ψυξης. Μεχρι εδω ολα καλα. Υποτιθετε οτι ΗΤΑΝ γνωστος και ακουσον ακουσον μου πηρε 600€ (εξακοσια ευρω).
Ηθελα να το πω γιατι κατι τετοιοι επειδη εχουν μαγαζι <τουρμπο systems και σας γα...ω ολους> νομιζουν οτι ειναι "μηχανικοι".
Μαλλον οι Θεσ/νικεις θα τον ξερουν. (Ευοσμος μερια)
Ουφ τα ειπα :D
>coL.Pt4m<

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8884
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nikolas » Τρί Οκτ 24, 2006 1:29 pm

φίλε Μιχάλη, δυστυχώς κακοί επαγγελματίες υπήρχαν και θα υπάρχουν πάντα..αν θες γράψε και την εμπειρία σου στο θέμα στις γενικές συζητήσεις για γνώμες από συνεργεία..
από εκεί και πέρα δεν ξέρω αν θα σε κάνει να νιώσεις λίγο καλύτερα αλλά να σου πω ότι..
1) η αλλαγή φλάντζας κυμαίνεται γύρω στα 250 ευρώ (φυσικά δεν αλλάζουν τις βίδες που "δενουν" την κεφαλή με τον κορμό)
2) σ'αυτά τα λεφτά δεν περιλαμβάνεται η αλλαγή λαδιών αλλά μόνο το συμπλήρωμα οπότε βάλε 40-50ευρώ έξτρα..
3) σωληνάκι ή πιο σωστά κολάρο δε ξέρω πιο μπορεί να σου άλλαξε και αν ήταν μόνο ένα αλλά δεν είναι και πολύ φτηνά (ειδικά αν δεν ήταν μόνο ένα..εγώ είχα πληρώσει 80ευρώ για κολάρα (όχι όλα ένα κομάτι το οποίο είχε μαλακώσει πολύ και με το άνοιγμα του γκαζιού σιρρικνωνόταν-μάζευε και έπρεπε οπωσδήποτε να αλλαχτεί)
4) καθαρισμός δε ξέρω πόσο πάει αλλά για να λες ότι "νόμιζε" πως έκανε υποθέτω πως δεν είχε γίνει σωστά..
οπότε χοντρικά ένα 400άρι ίσως και κάτι παραπάνω..αν δε σου άλλαξε κάτι άλλο όντως ήταν αρκετά τα λεφτά που σου ζήτησε πόσο μάλλον όταν υποτίθεται ότι είναι και γνωστός..

Μιχαλης
Αρχάριος
Αρχάριος
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: Παρ Οκτ 20, 2006 11:45 pm
Τοποθεσία: Κιλκις
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Μιχαλης » Τετ Οκτ 25, 2006 10:33 pm

Για την ακριβεια μου αλλαξε το κολαρο που πηγαινει απο το δοχειο νερου στην μηχανη. (Αυτο που απο μονό γινεται διπλό).
Τελοσπαντων.Παντως νιωθω τυχερος που βρηκα το mg-roverclub γιατι απο οσο εχω δει τα ατομα εδω ειναι ετοιμα να βοηθησουν ανα πασα στιγμη και για οποιοδηποτε προβλημα προκυψει!!
οεο :D :D 8)
>coL.Pt4m<

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8884
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nikolas » Τετ Οκτ 25, 2006 11:12 pm

να'σαι καλά φίλε Μιχάλη..για οποιοδήποτε πρόβλημα ή απορία να ξέρεις ότι θα προσπαθήσουμε να βοηθήσουμε όσο περισσότερο γίνεται..

Απάντηση

Επιστροφή στο “TIPs”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης