Honda Series GTi και GSi

Κοινότυπες ερωτήσεις....
Απάντηση
Tigraki...!!!
Επίτiμο μέλος
Δημοσιεύσεις: 2593
Εγγραφή: Τετ Δεκ 29, 2004 6:32 pm
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος, Αθήνα. Athens
Επικοινωνία:

Honda Series GTi και GSi

Δημοσίευση από Tigraki...!!! »

Παιδιά εδώ να βάζετε ΜΟΝΟ links με ότι έχει σχέση μηχανικά ή ηλεκτρολογικά θέματα των GTi και των GSi με μονούς και διπλούς εκκεντροφόρους κινητήρων Honda ώστε να τα έχουμε μαζεμένα...

Παρακαλώ ΜΟΝΟ Links με μια επεξήγηση αλλά ΟΧΙ σχόλια...

Π.Χ.

D16A8-9 Specifications and error codes:
http://www.importpoweronline.com/chrish ... specs.html
Εικόνα

hvtecgr
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 72
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 01, 2006 4:21 pm
Τοποθεσία: Αγοι Αναργυροι
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από hvtecgr »

http://www.thezcr.com (forum gia ta zc που στην ουσια ειναι d16a6 και d16a8 αλα japan)
Ford took an NSX , cut it in the middle , examined it with a microscope , to admit that they can ' t built anything like that !

Tigraki...!!!
Επίτiμο μέλος
Δημοσιεύσεις: 2593
Εγγραφή: Τετ Δεκ 29, 2004 6:32 pm
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος, Αθήνα. Athens
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Tigraki...!!! »

να συμπληρώσω από το ίδιο site ... Link για το Manual των κινητήρων μας στα Rover μονού και διπλού εκκεντροφόρου.

http://www.thezcr.com/forums/showthread.php?t=7085
Εικόνα

i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από i-VTec »

Βασικά specs για όλα τα D-series μοτέρ...(D14,D15,D16,D17)

http://www.jdmchat.com/showthread.php?t=1368
Εικόνα

i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από i-VTec »

Για όσους ψήνονται για B16 σε Rover... :-D

http://www.angelfire.com/az3/hondawagon/B16Aspecs.html
Εικόνα

i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από i-VTec »

ECU codes για τα CRX μέχρι το '91,που φοράνε ίδιο εγκέφαλο με τα 16άρια GSi/GTi...

http://www.honda-tech.com/zerothread/1710584

Τα GSi έχουν ECU 37820-PM6-*revision* ενώ τα GTi έχουν 37820-PR2-*revision* (με κάποια επιφύλαξη)...Όλες οι ECU μας είναι ODB-0,ενώ εδώ θα βρείτε τρόπο μετατροπής τους σε OBD-1...

http://www.rywire.com/store/images/inst ... jumper.gif

Χρειάζονται φυσικά μία OBD1 ECU,το ντιστριμπιτέρ και ένα kitάκι μετατροπής που βρίσκεται γύρω στα 100-150$...

http://www.boomslang.us/obd0to1.htm

Και τα specs του L3 σασμάν μας...

http://hondaswap.com/reference-material ... ecs-29132/

Πρέπει να βρω το L3 από 88-91 HF CRX...Και μετά θα ανοίξω με την 5άρα του saiko... :-D

Τέλος,το ZC manual:

http://www.thezcr.com/forums/showthread.php?t=7085

Το CRX manual της Honda:

http://media.honda.co.uk/car/owner/medi ... /CRXManual

Και πλήρες service manual για τα CRX:

http://www.thezcr.com/forums/local_link ... =6&catid=3
Εικόνα

i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: Honda Series GTi και GSi

Δημοσίευση από i-VTec »

Πως να βάλετε το μοτέρ του GTi στο GSi....Αρίστοοοοοοοοοοο :-D

http://www.rovertech.net/forum/viewtopic.php?t=44967
Εικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “F.A.Q.s”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες