Σελίδα 1 από 1

Ap racing tf

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιούλ 18, 2015 12:15 pm
από R414
Ερωτηση.
Μιας και δεν ειμαι ευχαριστημενος απο τα φρενα σε γενικες γραμμες,εφ οσον υπαρχουν τα 4πιστονα που εξοπλιζουν τα tf
αν παρω τις δαγκανες και φτιαξω σε τορνο ανταπτορες και παραγγελια 304 δισκους με το δικο μου offset και λοιπες διαστασεις για να κουμπωσουν στα ακρα ειναι εφικτη η λυση?
Το δικο μου καρε ειναι 4χ100 ενω οι δισκοι του tf 4χ114 αν δεν κανω λαθος οποτε θελει χειροποιητους
Το κοστος σιγουρα δεν ειναι μικρο αλλα το αποτελεσμα θα ναι πολυ καλο και ανωτερο απο το να μπουν μονο επωνυμοι 262 δισκοι και τακακια ..
H αλλη λυση ειναι φρενα απο zs 180 που φοραει 282 σαν το 160ari zr αλλα οι τιμες δεν ειναι και τρελες διαφορες μιας και θελει κομπλε δαγκανα+δισκο..

Re: Ap racing tf

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιούλ 18, 2015 12:33 pm
από Tasos_7R
Με τους κατάλληλους αντάπτορες φυσικά και μπορείς να προσαρμόσεις ότι δαγκάνες θες. Σχετικά με τους δίσκους, παίρνεις δίσκους για tf και τους τρυπάς στο δικό σου καρέ 4x100 και είσαι κομπλέ. Επίσης, φαντάζομαι θα χρειαστείς και τα ανάλογα σωληνάκια.

Re: Ap racing tf

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιούλ 18, 2015 1:07 pm
από R414
Ε σωληνακια φυσικα υψηλης καινουρια θα μπουν το θεμα ειναι οτι οι δισκοι εκτος απο διαμετρο εχουν διαφορα και σε διαμετρο τρυπας στο κεντρο αλλα και σε ofset διαφορα απο 44. 6 το δικο μου σε 38,5 του tf..
Aνταπτορες χειροποιητοι σε cnc φυσικα με τους δισκους ομως?

Re: Ap racing tf

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιούλ 18, 2015 2:02 pm
από marbin
για να μην τρυπασ και κανεισ πατεντεσ υπαρχουν δισκοι 4 χ 100 --- 304 χ 28 απο το group vag
που κανουν για τα αυτοκινητα μασ κουτι.

αν σε ενδιαφερει εχω τον κωδικο απο την εταιρια.πασ σε μια αντιπροσωπεια και περνεισ ολοκαινουργιουσ δισκουσ
οπωσ κανω και γω δηλαδη.και δεν ειναι και ακριβoi στην τιμη.αν θυμαμαι καλα κανα 120 το σετ. δεν ειμαι σιγουροσ ομωσ.

τωρα για τη δαγκανα δεν ξερω τη φαρδοσ δισκοπλακασ παιρνει επειδη ειναι mg.αν κανει το 28.η brempo κανει σιγουρα
αυτη δεν ξερω αλλα μαλλον θα κανει.ρωτα το.

επισησ θα πρεπει να σε απασχολησει και το αν χωραει η ζαντα σου αυτεσ τισ τετραπιστονεσ.με τετοιασ διαστασησ δισκο.
γιατι εκτοσ απο ανταπτορεσ μπορει να θεσ και αποστατεσ.

Re: Ap racing tf

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιούλ 18, 2015 4:01 pm
από R414
24αρα δισκοπλακα εχουν τα μαμα οποτε μαλλον δε κανει ...
Anyway θα το κοιταξω και βλεπουμε

Re: Ap racing tf

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιούλ 18, 2015 9:24 pm
από Tasos_7R
Το offset δε σε νοιάζει γιατί θα φτιάξεις αντάπτορες custom όπως είπες, οπότε η δαγκάνα θα είναι στη σωστή θέση σε σχέση με το δίσκο που θα επιλέξεις να χρησιμοποιήσεις. Επίσης και η τρύπα στο κέντρο της δισκόπλακας δε νομίζω πως έχει μεγάλη σημασία, απ' τη στιγμή που θα έχεις κάνει τρύπες στο σωστό καρέ (4x100).

Πάντως σίγουρα είναι μια αρκετά πιο ακριβή λύση σε σχέση με το να έβαζες φρένα από MG ZR/ZS (282mm) ή από Integra R. Μόνο οι αντάπτορες θα σου πάνε κανά 150άρι να τους φτιάξεις σε CNC...

Re: Ap racing tf

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιούλ 18, 2015 9:35 pm
από nikolas
Νομίζω από ibiza κούμπωναν πιο εύκολα οι τετραπίστονες, αλλά θεωρώ πως θα πρέπει να σε απασχολήσει και το θέμα της τρόμπας..

Re: Ap racing tf

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιούλ 28, 2015 5:54 pm
από R414
Λοιπον ...Με τα πολλα βρηκα αυτη τη σελιδα οπου εχει γινει μετατροπη σε zr..
http://www.themgzr.co.uk/vb/21-brakes-s ... buy-4.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Eχει βαλει δισκοπλακα απο cooper works 316mm με τα 4απιστονα του tf.
Με καποιες τροποποιησεις φενεται ευκολο σεναριο αν και θελει spacers και σε μπουζονια λογω μεγαλυτερης διαμετρου του cooper κατι που φτιαχνεται σε τορνο cnc και φυσικα τροποποιησεις για τις δαγκανες..