Πληροφοριες σχετικα με NOS

Rover 214!!!
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 566
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 09, 2012 4:29 pm

Πληροφοριες σχετικα με NOS

Δημοσίευση από Rover 214!!! »

Καιρό τώρα με στροβιλίζει ι ιδέα αντί να ρίξω λεφτάκια σε προγράμματα και παρελκόμενα να βάλω ένα πακέτο Nos ( ή αλλιώς Nitro ) και τέλος το θέμα .Θα πρέπει πρώτα να δούμε όμως τι είναι αυτό το πράγμα , οπότε έψαξα και βρήκα ενα ενδιαφέρον άρθρο για το άζωτο στο αμάξι , υπέρ και κατά και γενικά τι πρέπει να προσέξουμε, το κείμενο το βρήκα απο το http://www.topfuel.gr" onclick="window.open(this.href);return false;.
Συγκεκριμένα

"Το μυστηριο γυρω απο το μαγικο ζωμο των γαλατων που αργοτερα ονομαστηκε NOS.....

Αφού το διαβάσουμε θα ήθελα να πεί κάποιος αν ξέρει που μπορούμε να βρούμε εναν ΚΑΛΟ εγκαταστάτη στην Ελλάδα.
Ευχαριστώ για το χρόνο σας ελπίζω να βοήθησα με το Post μου μερικούς που τους ενδιαφέρει κάτι παραπάνω απο ένα απλό πείραγμα στον κινητήρα.



-Σημερα παιδια μου θα μιλήσουμε για το NOS!

-Δασκαλε,τι ειναι το NOS?
-Ας τα παρουμε απ'την αρχη.Στην ταινια "The Fast And The Furious" σε καποιες σκηνες είδαμε τους οδηγούς να πατανε ενα κουμπι και το αυτοκίνητο να βγάζει τρελλα αλογακια κερδίζοντας την κόντρα ή να μιλάνε όλοι για το τρομερό NOS ή αλλιώς νίτρο.
Πρώτα ομως ας πούμε ποιο είναι το πραγματικό του όνομα.Μονοξείδιο του αζώτου(Ν2Ο) ή πρωτοξείδιο του αζώτου, αλλα έχει γίνει γνωστο με την ονομασια νίτρο κι έτσι θα το λέμε(NOS είναι ονομασία εταιρείας).

-Τι είναι όμως ρε δασκαλε το άτιμο το Ν2Ο και τι ακριβώς κανει?
-....

...
-Τι είναι όμως ρε δασκαλε το άτιμο το Ν2Ο και τι ακριβώς κανει?
-Για να σας εξηγήσω τι είναι το Ν2Ο, θα πρεπει να σας πω πως βγαίνουν τα αλογακια σ'ενα μαμα μοτερ.
Η βενζίνη οπως βλέπετε απο τον χημικό της τύπο(C8Η18 ή ισοοκτάνιο ή 2,2,4 τριμεθυλοπεντάνιο) δεν έχει καθόλου οξυγόνο(Ο2), αρα θα πρέπει να της το δώσουμε εμείς για να μπορεσει να καεί.

-Λες να έχει στο super market της γειτονιας Ο2???
-Μπα,γι'αυτο συλλέγουμε(βασικα το όχημα συλλέγει) Ο2 απο τον ατμοσφαιρικό αέρα.¶ρα οταν μέσα στον κύλινδρο μπεί βενζίνη-ατμοσφαιρικός αέρας και μόλις το μπουζί δώσει σπινθήρα, θα έχουμε το μπαμ που όλοι ζητάμε.Για να μπορέσει ομως το μπαμ να γίνει πιο δυνατο και να έχουμε περισσότερα άλογα (δυνατότερη η καύση = υψηλότερες θερμοκρασίες = μεγαλυτερες πιέσεις που θα ασκηθούν στο έμβολο), θα πρέπει να κάψουμε περισσότερη βενζίνη. Για να καεί όμως περισσότερη βενζίνη θέλουμε και περισσότερο οξυγόνο.Οπότε είτε κάνουμε ροϊκή εξέλιξη (η οποία μειώνει τις τριβές, μπαίνει περισσότερος αέρας και μας δίνει άλογα που μέχρι τώρα χάνονταν) είτε βάζουμε υπερσυμπιεστή στο αυτοκίνητο (πιέζει επιπλέον αέρα για να μπει στο θάλαμο καύσης) είτε τέλος βάζουμε το Ν2Ο.Το Ν2Ο έχει 2 μόρια αζώτου και 1 οξυγόνου και(κατα βαρος) η αναλογία είναι 64%άζωτο και 36%οξυγόνο.Όποιος νομίζει ότι η διαφορα με την περιεκτικότητα του αέρα, ο οποιος έχει(κατα βαρος) 76%αζωτο,23%οξυγόνο και 1% αλλα αέρια,είναι μικρή, κάνει σημαντικό λαθος και το σφάλμα αυτό είναι στην πραγματικότητα ακομη μεγαλύτερο, γιατι το Ν2Ο σε ατμοσφαιρική πίεση είναι περίπου 2 φορες πιο πυκνό απο τον αέρα.¶ρα το αξυγόνο στο Ν2Ο είναι πολύ περισσότερο απ'οτι στον ατμοσφαιρικό αέρα.

-Εεε δασκαλε,θα μας πείς τιποτα για το μοτερ η μπα?
-Αντιμιλας ρε συ?Απουσια και στον διευθυντή!Τωρα!
Που ήμασταν?Α ναι.Στο μοτερ.Επειδή το Ν2Ο δεν καιγεται,θα πρέπει να το σπάσουμε,ώστε να χρησιμοποιήσουμε το οξυγόνο του. Στο Ν2Ο ο δεσμός αζώτου-οξυγόνου είναι πολύ δυνατός, αλλά κοντά στους 300° Κελσίου (στον θάλαμο καύσης έχουμε απο 450ο μέκρι και 2500° στιγμιαία κατα την καύση) σπάει ο δεσμός, οπότε το οξυγόνο την κάνει απο το άζωτο και πλέον μπορεί να ενωθεί με την βενζίνη. Το οξυγόνο είναι τώρα πολύ περισσότερο απ'οτι χωρις το Ν2Ο, άρα μπορεί να καεί περισσότερη βενζίνη. Τότε το μπουζί σκάει φλογίδι και γίνονται όλα παρανάλωμα του πυρός.
Περισσότερα άλογα = χαρούμενος ιδιοκτήτης.
Ταυτόχρονα όμως συμβαίνει και κάτι άλλο: το Ν2Ο είναι μέσα στην μπουκάλα σε υγρή μορφή υπο πιεση κοντα στα 50bar. Όταν βγαινει απο τα μπεκ εκτονώνεται (απο υγρό γίνεται αέριο) και η θερμοκρασία του πέφτει παρα πολύ, σε σημείο πολλες φορές να ψιλοπαγώνει η εισαγωγή και η θερμοκρασία του μείγματος να πέφτει μέχρι και 40°C κατω απο το κανονικό!!! Οπότε λογω συστολής μπαίνει λίιιιιιγο περισσότερο μείγμα, με αποτέλεσμα η καύση να γίνεται ακόμα δυνατότερη. Σ'αυτό να προσθέσουμε οτι αν η μελετη και η τοποθετηση γίνουν σωστα, εξαφανίζονται και τα πυράκια. Πρέπει όμως να ληφθεί σοβαρα υπ'οψη οτι το μειγμα θα πρεπει να γίνει πιο πλούσιο σε βενζίνη (γιατι θα καει περισσότερη συν οτι αυτή είναι που δίνει τη
δυναμη κι οχι το Ν2Ο). Αν για κάποιο λογο στεγνώσουν οι κύλινδροι απο βενζίνη, η θερμοκρασία ανεβαίνει πολύ και έχουμε σοβαρότατο πρόβλημα. Επίσης το άζωτο που περισσευει δεν καιγεται και υπαρχει το πλεονεκτημα οτι θερμαινεται πολυ και βγαινει απο το θαλαμο καυσης με αυτη την υψηλη θερμοκρασια κι ετσι έχουμε εναν πολυ καλο τροπο αποβολης θερμοτητας.

-Ολα καλα ρε δασκαλε,αλλα ποτε ξεκίνησε το νίτρο?
-Το Ν2Ο είναι ενα αεριο,το οποιο εχει εφευρεθεί το 1772 απο τον Joseph Priestley που απο την αρχή παρατήρησε οτι ειχε καποια επιδραση στον ανθρωπο.Τον κανει να γελα σαν χαζοχαρουμενο σε μικρες ποσότητες,του προκαλει τάσεις υστεριας σε λιγο μεγαλυτερες και τον σκοτωνει(ασφυξία) σε υψηλες ποσότητες.Σε μερική ποσότητα,εκτός του οτι κανει καποιον να γελαει σαν καραβαρεμένος,λειτουργει ως ελαφρύ αναισθητικό και γι'αυτο και χρησιμοποιειται απο τους οδοντιατρους.Η σχεση του ομως με τις μηχανες ξεκινησε στον Β'Παγκόσμιο Πόλεμο.
Επειδη τ'αεροπλάνα έχουν ορισμένο ύψος που φτάνουν και δεν μπορουν ν'ανέβουν πιο πάνω(πέφτουν σε απώλεια στήριξης) λόγω μειωμένης πυκνότητας του αερα - κάτι που ισοδυναμει με λιγοτερο οξυγόνο για τα μοτερ - για να μπορεσουν ειτε να αποκτησουν καλυτερες επιδοσεις(αποφυγη αντιπαλων καταδιωκτικων), ειτε για να πανε πιο ψηλα(αποφυγη αντιαεροπορικων), χρησιμοποιησαν υπερσυμπιεστες και μετα Ν2Ο. Επιτυχημενη λυση αλλα μολις τελειωσε ο πολεμος ξεχαστηκε. Αρκετα χρονια αργότερα καποιοι πρωιμοι dragsterαδες το ξαναβρηκαν και μετα η χρηση του γενικευτηκε σε αυτο το ειδος αγωνων.Σημερα υπαρχουν ειδικες κατηγοριες που δεχονται το Ν2Ο, οπως η Open στην Ελλαδα ή η Pro Mod στο ευρωπαϊκο πρωταθλημα Dragster. Επειδη είναι ενας φτηνός,εύκολος και γρήγορος τρόπος αύξησης της ιπποδύναμης το μέλλον του διαγράφεται λαμπρό και αυτή η αποψη ενισχύεται απο το οτι αμεσως μετα την κυκλοφορια του The Fast And The Furious οι πωλησεις του μονο στην Αμερικη ανεβηκαν κατα 1600%!!!!

-Εγω εχω ακουσει οτι δεν κανει τιποτα, ειναι αληθεια???
-Η αποδοση του Ν2Ο δεν είναι ιδια σ'ολα τα μοτερ(άλλα αλογα θα δωσει το ιδιο κιτ σε ενα 1000αρη κινητηρα και αλλα σε ενα 5λιτρο), ενω οι διαφοροποιησεις ειναι ακομη μεγαλυτερες αν ο κινητηρας ειναι ατμοσφαιρικος η turbo.Σε ενα Skyline 1000ps που δοκιμαστηκε,το Ν2Ο παρ'οτι μικρής παροχης έδινε πανω απο 200 άλογα λογω κυβισμού και συμπιεσης.Με το turbo το Ν2Ο συνεργαζεται τέλεια(παντα μιλαμε για σωστη μελετη και τοποθετηση)και σχεδον εκμηδενιζει το turbo lag.Κάθε κινητηρας εχει ενα οριο που μπορει να δεχθει ενεση ιπποδυναμης Ν2Ο χωρις αλλαγες στα εντοσθια του, δηλαδη έμβολα,μπιελες,ελατηρια κ.λ.π. Παντως σαν γενικος κανονας μιλαμε για μια αυξηση(30%) της εργοστασιακης ισχύος σε μικρα μοτερ μεχρι 1300cc και απο εκει και πανω το οριο αυξανει περιπου στο 50%.Κάθε μοτερ βγαινει απο το εργοστασιο με καποιες ανοχες στην αυξηση της ιπποδύναμης,αλλα γενικα ειναι μεγαλυτερες οσο μεγαλυτερος ειναι ο κινητήρας.Επισης μετραει και η κατασταση του κινητηρα.Ενα ταλαιπωρημενο μοτερ εχει πολυ περισσοτερες πιθανοτητες να γινει κομματια απο ενα καινουργιο.Σε μια Corrolla 1300 δοκιμασαμε ενα kit 50 ιππων που ελεγε οτι εχει σαν minimum οριο τα 1300cc και πηρε κοντα στα 40 αλογα χωρις κανενα απολυτως προβλημα.Η διαρκεια του εξαρταται απο το μεγεθος της μπουκαλας και απο το ποδι του οδηγου.Γενικα παντως μια 5κιλη μπουκαλα ενος κιτ 75ιππων διαρκει περιπου για 10-15 400αρια.Με 50ιππους μπορει να φτασει και τα 20περασματα.

-Ενα κιτ νιτρο παει σε ολα τα αυτοκινητη η εχει κατηγοριες??
-Τα kits Ν2Ο χωριζονται σε 2 μεγαλες κατηγοριες:Στα ξηρου τυπουκαιστα υγρου τυπου.Τα ξηρου τυπου ψεκαζουν μονο Ν2Ο στη εισαγωγη(λιγο πριν την πεταλουδα σε ψεκαστα,αμεσως μετα το καρμπιρατερ στα καρμπιρατερατα) και αυτο ενωνεται με το καυσιμο μειγμα(βενζίνη-ατμοσφαιρικος αερας)κατα τη φαση της εισαγωγης.Αυτου του τυπου τα kits εχουν καποια μειονεκτηματα.Επειδη χρησιμοποιουμε τα μαμα μπεκ για τη βενζινη και επειδη το νιτρο θελει περισσότερη βενζινη απο το κανονικο(είπαμε,όλη η υπόθεση είναι να καψουμε περισσοτερη βενζίνη),εχουμε περιορισμους στην αυξηση παροχης της βενζίνης(τα μπεκ δεν μπορεουν να ψεκασουν οσο θελουμε).Αν βαλουμε μεγαλυτερα μπεκ βενζίνης,τρομπες και αλλο προγραμμα, τοτε το θεμα λυνεται.
Το 2ο ειναι οτι πολλες πολλαπλες εισαγωγης εχουν κουρμπες και γωνιες,οι οποιες βοηθουν στον στροβιλισμοτου αερα αλλα δυσκολευουν τη σωστη ενωση του Ν2Ο με το καυσιμο μειγμα.Πολλες φορες απο αυτο το λογο το Ν2Ο δεν ενωνεται σωστα με την βενζίνη-ατμοσφαιρικο αερα και μεζευεται σε καποια σημεια της πολλαπλης.Οπότε μπορει να εχουμε μπουκωματα,ξεσμασματα και στη χειροτερη περιπτωση αναστροφη της φλογας.Επειδη οι πολλαπλες δεν εχουν σχεδιαστει για να διατρεχονται απο κυματα φωτιας(πολλες ειναι πλαστικες),καταλαβαινουμε οτι αυτο μπορει να ειναι μοιραιο για το μοτερ και την τσεπη μας.Αυτο ομως ειναι ενα μειονεκτημα το οποιο ειναι πιο εντονο στα κιτ υγρου τυπου μονου ψεκασμου.Η βενζινη και το Ν2Ο μπαινουν απο διαφορετικες εισοδους σε ενα μπεκ,αλλα ψεκαζονται απο την ιδια εξοδο,οποτε αναμειγνυονται πολυ καλυτερα απο τα ξηρου τυπου.Οι πολλαπλες εισαγωγης ομως δεν εχουν σψεδιαστει ωστε να τρεχει η βενζινη μεσα τους και σε περιπτωση που εχουμε αναστροφη της φλογας ειτε απο κανιβαλους εκκεντροφόρους ειτε απο τρελο overlap,το μπαμ θα γίνει εκτος του θαλαμου καυσης και ειναι μια εμπειρια που δεν θελετε να ζησετε.Αυτη η πιθανοτητηα σχεδον εκμηδενιζεται με τα συστηματα υγρου τυπου πολλαπλων σημειων.Απο την αλλη, με τα υγρου τυπου κιτ μπορεις να βγαλεις πολυ περισσότερα αλογα και μπορεις να διαλεξεις απο πολλα ειδη μπεκ που θα ψεκαζουν ταυτοχρονα Ν2Ο-βενζινη.
Τα kits ξηρου τυπου ειναι πιο φθηνα και πιο ευκολα στην τοποθετηση,αλλα δινουν και λιγοτερα αλογα.

-Δασκαλε ασε τις π@π@ριες και πες μου,κανει για καθε μερα ή μονο για τη Βουτα??
-Το Ν2Ο μπορει να τοποθετηθει σε ολα τα αυτοκινητα,αρκει να μην ξεπερναμε καποια ορια αν δεν αναβαθμιζουμε και το μοτερ.Μπορει να χρησιμοποιειται χωρις φοβο απο οποιονδηποτε,μονο ομως αν εχει γινει σωστη εγκατασταση απο μηχανικο με ονομα στην πιατσα.Καλο ειναι να αφηνουμε λιγο τον κινητηρα να ψυχεται για κανα 2λεπτο και να ερχεται στα ισα του μετα απο καθε 400αρι με Ν2Ο για να απαγονται τα επεπλεον θερμικα φορτια.
Το Ν2Ο ειναι βελτιωση και μαλιστα καλη,ασχετα τι λεει ο καθενας.Δινει αλογα,φτηνα,ευκολα,γρηγορα,με ασφαλεια και οποτε θελει ο οδηγος.Επισης εχει το πλεονεκτημα οτι ειναι μετατροπη που αφαιρειται σε περιπτωση που το αυτοκινητο ειναι να πουληθει και γενικα μπορεις να παρεις αρκετα αλογα με λιγο κοπο.
Τα μειονεκτηματα ειναι οτι θελει,αναλογα με τον οδηγο και το μεγεθος της μπουκαλας,σχετικα συχνα αναγομωση(γεμισμα) και οτι αν γινει η εγκατασταση του κιτ απο μηχανικο που δεν ειναι γνωστης μπορει να τρεχουμε το μοτερ στα επειγοντα του ΚΑΤ.

-Εμενα εβαλε ενας φιλος μου κι εγινε βεγγαλικο για το Πασχα το αυτοκινητο του...
-Το Ν2Ο δεν ειναι εκρηκτικό,αλλα μπορει να εκραγει σε μια στραβη.Πως γινεται αυτο?Ουτε ο θερμοσιφωνας ουτε τα αποσμητικη σωματος ειναι εκρηκτικα,αλλα μπορουν να εκραγουν και αυτο συμβαινει επειδη εχουν καποιο κοινο χαρακτηριστικο με το Ν2Ο.Ολα περιεχουν καποιο ρευστο υπο υψηλη πιεση.Αν για οποιονδηποτε λογο η μπουκαλα παραζοριστει(τρακαρισμα,υπερβολικες θερμοκρασιες απο φωτια κλπ)δεν μπορουμε να ειμαστε σιγουροι οτι δεν θα κανει μπαμ.Η εκπληκτικα βιαιη εκτονωση(με την ταχυτητα του ηχου) της υψηλης πιεσης του υγρου στην μπουκαλα στην ατμοσφαιρικη πιεση του περιβαλλοντος μπορει να διαλυσει την μπουκαλα,οπως και τμημα του αυτοκινητου.Γι'αυτο οι μπουκαλες εχουν σχεδιαστει για μεγαλη αντοχη σε χτυπηματα και υπερβολικες πιεσεις.
Αρα για να εχουμε εκρηξη θα πρεπει να φαει πολυ μεγαλο παλουκι η μπουκαλα.

-Δασκαλε θα χτυπησει το κουδουνι.Οτι ειναι να πεις,πες το γρηγορα!
-Για να μην υπαρχει κανενα προβλημα ειτε κατα την εγκατασταση ειτε κατα τη χρηση,θα πρεπει να προσεξετε καποιες μικρες αλλα σημαντικες λεπτομερειες:
Για καθε αυξηση 50 ιππων θα πρεπει στο περιπου να μειωθει το αβάνς κατα 2°
Θα πρεπει να μπουν πιο ψυχρα μπουζι(1 βαθμο για καθε 50 ιππους)για να μην υπαρχουν προαναφλεξεις λογω πυρακτωσης της ακιδας του μπουζι
Το Ν2Ο θα πρεπει να μπαινει σε λειτουργια απο ενα αριθμο στροφων και πανω(3000-3200),ωστε να υπαρχει πληρης πιεση λαδιου απο την τρομπα.Αν η πιεση ειναι χαμηλη,η αποτομη φορτιση του στροφαλοφορου απο τους επιπλεον ιππους θα τον τρανταξει,ο στροφαλοφορος θα διαπερασει το στωμα του λαδιου και θα βρει πανω στα κουζινετα,οποτε θα υπαρχουν αυξημενες τριβες και κινδυνο βλαβης αν η πιεση λαδιου δεν εχει φτασει στο μεγιστο
Οταν το Ν2Ο ειναι σε λειτουργια ΔΕΝ χτυπαμε κοφτη.Ο εγκεφαλος,οταν ενεργοποιηθει ο κοφτης στροφών,κόβει την παροχη βενζινης αλλα δεν σταματαει τα μπουζι.Το Ν2Ο με τη λιγη βενζινη που ηταν στην εισαγωγη ανεβαζει λιγο ακομη τις στροφες και τοτε αποτομα στεγνωνουν οι κυλινδροι και ενωαινει τρελα η θερμοκρασια
Αν φοβαστε οτι μπορει να χτυπησετε κοφτη κατα την αλλαγη η οτι οι τροχοι θα σπιναρουν και θα φτασουν οι στροφες στον κοφτη,τοτε μπορειτε να βαλετε ειδικο εγκεφαλακι(nitrous management).
Αυτο απλα μπορει να ξεκινα το Ν2Ο σταδιακα,να το σταματα στον κοφτη,να παιζει με το αβανς ξεγελωντας τον εγκεφαλο και γενικα να σας σωσει απ'ολες τις δυσκολες καταστασεις που δεν θα προλαβαινατε να ελεγξετε.Πρεπει να μπαινει σε καθε νιτραρισμενο αυτοκινητο γιατι εκτος του οτι βοηθαει στη μεγιστη ασφαλεια του συστηματος μειωνει και την καταναλωση του Ν2Ο.

Απο εναν φιλο......
ROVER-Kiss my ash.......Putos!!!!!

i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: Πληροφοριες σχετικα με NOS

Δημοσίευση από i-VTec »

Στην Αθήνα υπάρχουν πολλοί που μπορούν να εγκαταστήσουν τέτοια συστήματα...συνήθως βελτιωτές και όχι απλά συνεργεία. Η εγκατάσταση καθ'αυτή δεν είναι τίποτα ιδιαίτερα δύσκολο, το πρόβλημα είναι τι γίνεται με το πρόγραμμά σου, αφού για να ψεκάσεις αρκετά άλογα πάνω από +20-30 θα πρέπει να κόψεις και αβανς από την ECU και να ρυθμίσεις κατάλλα τα μίγματα για να μην σπάσεις το μοτέρ. Τα μίγματα με παράλληλο εγκεφαλάκι κάπως θα τα φέρεις, δε ξέρω τι γίνεται με το αβανς. Επίσης θα χρειαστείς ένα σετ ψυχρότερα μπουζί.

Τέλος, να έχεις υπ'όψιν σου ότι για κάθε γέμισμα μπουκάλας θα θες κάνα 40-50άρι και με ένα γέμισμα θα βγάζεις καμιά 10αριά πατήματα. Αν σε καλύπτουν αυτά προχώρα.
Εικόνα

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Πληροφοριες σχετικα με NOS

Δημοσίευση από kostas200vi »

Δανεικά άλογα......καλύτερα ψέκασε με Teza.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

Rover 214!!!
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 566
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 09, 2012 4:29 pm

Re: Πληροφοριες σχετικα με NOS

Δημοσίευση από Rover 214!!! »

Φαινεται καλη φαση......και βαραει αλλιως στο ματι!!Εδω στο Αγρινιο εχουμε δυο με νιτρο....οχι rover ομως.Evo.........
ROVER-Kiss my ash.......Putos!!!!!

R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 891
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 10:32 pm
Επικοινωνία:

Re: Πληροφοριες σχετικα με NOS

Δημοσίευση από R414 »

Αν το βαλεις για να πατας 5-10 φορες οκ αλλα αμα το βαλεις κατω εκατασταση και γεμισματα μπουκαλας εχεις μια καλη βελτιωση σε 1ο σταδιακι που ειναι πολυ πιο safe κατ εμε σε πολλα οπως της δικιας σου..
Περι ορeξεως .. Ασε που θες να το κανεις και σε rover...

Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: Πληροφοριες σχετικα με NOS

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Το NOS έχει καταστρέψει πολύ πιο αξιόπιστα μοτέρ από τον K-series. Μη ξεχνάς ότι είναι μια μορφή υπερτροφοδότησης, πράγμα που σημαίνει ότι -για τα λίγα λεπτά που κρατάει- ανεβάζει σημαντικά και απότομα την ροπή του κινητήρα, κατ' επέκταση και την καταπόνηση που δέχονται τα "σωθικά" του. Και μάντεψε τι επίπτωση θα μπορούσε να έχει επίσης στην "ευαισθησία" αυτού του κινητήρα στο θέμα της φλάντζας... :roll: Τέλος, όπως σου είπε και ο Δημήτρης είναι ασύμφορο οικονομικά.

Στη θέση σου, ειλικρινά, δε θα το κανα.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Πληροφοριες σχετικα με NOS

Δημοσίευση από kostas200vi »

Tasos_7R έγραψε:Το NOS έχει καταστρέψει πολύ πιο αξιόπιστα μοτέρ από τον K-series. Μη ξεχνάς ότι είναι μια μορφή υπερτροφοδότησης, πράγμα που σημαίνει ότι -για τα λίγα λεπτά που κρατάει- ανεβάζει σημαντικά και απότομα την ροπή του κινητήρα, κατ' επέκταση και την καταπόνηση που δέχονται τα "σωθικά" του. Και μάντεψε τι επίπτωση θα μπορούσε να έχει επίσης στην "ευαισθησία" αυτού του κινητήρα στο θέμα της φλάντζας... :roll: Τέλος, όπως σου είπε και ο Δημήτρης είναι ασύμφορο οικονομικά.

Στη θέση σου, ειλικρινά, δε θα το κανα.
:iagree:
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

Rover 214!!!
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 566
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 09, 2012 4:29 pm

Re: Πληροφοριες σχετικα με NOS

Δημοσίευση από Rover 214!!! »

Τι προτείνετε σε κάτι αντίστοιχο οικονομικά και απόδοσης?
ROVER-Kiss my ash.......Putos!!!!!

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Πληροφοριες σχετικα με NOS

Δημοσίευση από kostas200vi »

Rover 214!!! έγραψε:Τι προτείνετε σε κάτι αντίστοιχο οικονομικά και απόδοσης?
Άλογα και οικονομία δεν συμβαδίζουν, άμα θέλεις απόδοση βάζεις τουρμπίνα,ή βάζεις ένα 1800 μοτέρ και κινείσαι λίγο πιο γρήγορα.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: Πληροφοριες σχετικα με NOS

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Αν θες περισσότερη δύναμη με λογικό κόστος, κάντο 1.8L.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες