MGF Honda or trophy engine???

Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: MGF Honda or trophy engine???

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Συμφωνώ με το Δημήτρη. ^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Τα K βγάζουν άλογα ατμοσφαιρικά, αλλά καθόλου εύκολα (όπως συμβαίνει με τα περισσότερα μοτέρ εξάλλου) και με πολύ μεγάλο κόστος. Και το κυριότερο για μένα είναι οτι και πάλι δε θα είναι αξιόπιστο. Ίσα-ίσα που θα είναι ακόμα πιο πουσαρισμένο και άρα πολύ πιο επιρρεπή σε βλάβες. Και επίσης το θέμα της φλάντζας δε λύνεται βάζοντας μεταλλική (δυστυχώς). Επομένως, είναι ασύμφορο και αμφιλεγόμενο κάτι τέτοιο.

Αν θες να κρατήσεις τον K καλύτερα να τον κάνεις light turbo, πέρνωντας όλα τα αναγκαία μέτρα (ψάξε λίγο στο forum για λύσεις σχετικά με το θέμα φλάντζα) για να αυξήσεις την αξιοπιστία του και συντηρώντας τον σχολαστικά.

Για μένα η καλύτερη οικονομοτεχνική λύσή είναι μοτέρ Honda. Απλά η δυσκολία είναι να γίνει η μετατροπή σωστά και απροβλημάτιστα, μιας και δε νομίζω ότι έχει ξαναγίνει στην Ελλάδα.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: MGF Honda or trophy engine???

Δημοσίευση από kostas200vi »

Τα k series βγάζουν αρκετά άλογα και ροπη στο Θεό, είτε τα βελτιώσεις ατμοσφαιρικά είτε turbo και μπορείς να εχεις αξιοπιστία χωρίς να παρουσιάσουν σχεδόν κανένα πρόβλημα, σχεδόν γιατί υπάρχει πάντα ο παράγοντας φλατζα, μπορεί με την μεταλλική φλατζα, φορέα, βίδες ARP και με απομακρυσμένο θερμοστάτη να λύσεις το πρόβλημα, αλλά πάντα θα είσαι με τον φόβο μήπως και....
Το δικό μου δεν είχε κάψει ποτέ φλατζα, πρόσφατα (πριν μερικούς μήνες) το μοτερ σήκωσε πίεση 2 bar και φούσκωσαν τα νερά στο παγουρι, έχει συμπίεση 9,6:1 και η φλατζα ήταν αυτή με την ενισχυμένη σιλικόνη όχι η μεταλλική, δεν ανακατεύτηκαν λάδια με νερό, απλά όταν τουρμπιζε πέρναγε πίεση στο κύκλωμα, αλλά τα 2 bar δεν δικαιολογούν την αστοχία της φλάντζας, υπάρχει θέμα.
Τώρα φοράω την τριμεταλλική, σηκώνει 1.5 bar χωρίς κανένα πρόβλημα το δοκίμαζα για 3ωρες συνεχόμενα στο όριο του 1,5 bar και πραγματικά δουλεύει άψογα αλλά ποιος μου εγγυάται ότι δεν θα βγάλει παλι φλατζα, θα δώσεις ένα άλφα ποσό και θα είσαι πάντα με τον φόβο, οπότε γιατί να ρίξεις τόσα χρήματα σ΄ένα μοτερ και να ζεις με την αμφιβολία, μπορεί να πειράζω τον Τάσο και τον Μήτσο με τα Honda αλλά είναι μακράν αξιόπιστα σε σχέση με έναν k series, και με τα χρήματα που έριξα στον k series εάν τα έριχνα σε Vtec τώρα θα είχα 600 άλογα τροχό.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: MGF Honda or trophy engine???

Δημοσίευση από nikolas »

Όταν λέμε ότι έκαψε φλάντζα, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι η αστοχία γίνεται μεταξύ λαδιών και νερού και ανακατεύονται..
Κάλλιστα μπορεί να είναι νερό με θάλαμο καύσης, οπότε είτε να περνάει πίεση στο κύκλωμα, είτε νερά στο θάλαμο καύσης..πάντως νομίζω πως τα 2bar είναι πολλά για τα δικά μας..

darkgsi
Support member
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: Τετ Δεκ 08, 2010 10:32 am
Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Επικοινωνία:

Re: MGF Honda or trophy engine???

Δημοσίευση από darkgsi »

Παντου στο φορουμ διαβαζω για προβληματα φλατζας και διαφορες μετατροπες που γινονται ωστε να επιλυθει το προβλημα.. αλλαγη τοποθεσια στο θερμοστατη, ενισχημενη φλατζα, βιδες arp... κανενας ομως δεν εχει αναφερθει στον ανορθοδοξο τροπο συναρμολογησης του μοτερ και αναφερομαι στις πολυ μακριες βιδες που εχουν χρησιμοποιηθει που πιανουν την κεφαλη μαζι με τα καβαλετα στροφαλου... λογικο δεν ειναι να υπαρχουν διαστολες τετοιες ωστε να περνα συμπιεση και να καταστρεφουν την φλατζα??? μιλαμε για βιδες μισο μετρο και λεπτες σαν στυλο, οτι βιδες και να βαλεις..... λυστε αυτο το προβλημα και μετα τα μοτερ Κ θα αγγιζουν τα ορια του ασπαστου...
Εικόνα

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: MGF Honda or trophy engine???

Δημοσίευση από kostas200vi »

Αρχές του χειμώνα είχα στείλει το μοτερ Αθήνα στον Ματτη http://www.jmattis.com/pros.php τότε είπα στον Γιάννη εάν θα μπορούσε να περάσει μπουζονια ώστε να δένει η κεφαλή ξεχωριστά από τα καβαλέτα του στροφάλου, δυστηχως μου είπε ότι δεν ήταν εφικτό, δεν ξέρω εάν υπάρχει καποιος στην Αθήνα που θα μπορούσε να το κάνει, δεν ξέρω εάν θα έλυνε το πρόβλημα για πάντα, αλλά σίγουρα θα το βελτίωνε.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: MGF Honda or trophy engine???

Δημοσίευση από nikolas »

@darkgsi, κάπου υπάρχει μια συζήτηση για το συγκεκριμένο θέμα..αλλά δυστυχώς δεν θυμάμαι να σου πω που..αν ψάξεις ίσως την βρεις..
@kostas200vi νομίζω ότι δεν είναι τόσο απλό το θέμα..γιατί εκτός από το να φτιάξει σπείρωμα στον κορμό ώστε να πιάνουν εκεί μικρότερα μπουζώνια αποκλειστικά για την κεφαλή και αντίστοιχα για τον φορέα του στροφάλου άλλα από κάτω, το οποίο νομίζω πως θα μπορούσε να το κάνει, θα έπρεπε να προσδιορίσει πόσο χρειάζεται να σφιχτεί ώστε να είναι καλά και σωστά "δεμένο"..και αυτό μάλλον μόνο εμπειρικά θα μπορούσε να το προσδιορίσει, και πάλι όχι με σιγουριά..εκτός και αν έχει δοκιμαστεί κάτι τέτοιο κάπου και υπάρχουν κάποια εδνεικτικά μεγέθη..

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: MGF Honda or trophy engine???

Δημοσίευση από kostas200vi »

Νίκο πες ότι στην κεφαλή δίνουμε πχ 6 η 8 κιλά ροπη και την σφίγγουμε και είναι οκ, με τον φορέα τι ροπη να δώσεις και τι θα γίνει στα καβαλέτα του στροφάλου.......εάν σφίξει ο στροφαλος .....είναι ρίσκο και ακομα και εμπειρικά να το κάνει ποιος παίρνει την ευθύνη για κάτι τέτοιο και ειδικά σ' ένα μοτερ που έχουν ξοδευτεί αρκετές χιλιάδες ευρώ.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 891
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 10:32 pm
Επικοινωνία:

Re: MGF Honda or trophy engine???

Δημοσίευση από R414 »

Αυτο που λετε τωρα ειναι ολοκληρος ανασχεδιασμος και κατασκευη στη πραξη ρε
παιδια...Δεν γινονται αυτα απο τη μια μερα στην αλλη 8ελει πολυ ψαξιμο κατι
τετοιο και παλι 8α ναι πειραματικο τελειως ΑΝ γινεται και αν αναλαβει καποιος
τετοια δουλεια.. :!: Στη τελικη ρε παιδια ειναι 150ε υπο8εση η φλατζα με προσωπικη εργασια
δεν ειναι και τρελο το ποσο.Εμενα μου στοιχισε το μισο απο το να το παω σε μηχανικο
και δουλευει περιφημα

darkgsi
Support member
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: Τετ Δεκ 08, 2010 10:32 am
Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Επικοινωνία:

Re: MGF Honda or trophy engine???

Δημοσίευση από darkgsi »

kostas200vi έγραψε:Αρχές του χειμώνα είχα στείλει το μοτερ Αθήνα στον Ματτη http://www.jmattis.com/pros.php τότε είπα στον Γιάννη εάν θα μπορούσε να περάσει μπουζονια ώστε να δένει η κεφαλή ξεχωριστά από τα καβαλέτα του στροφάλου, δυστηχως μου είπε ότι δεν ήταν εφικτό, δεν ξέρω εάν υπάρχει καποιος στην Αθήνα που θα μπορούσε να το κάνει, δεν ξέρω εάν θα έλυνε το πρόβλημα για πάντα, αλλά σίγουρα θα το βελτίωνε.
Αυτη την πατεντα την ειχα σκεφτει και γω οταν ειχα το μοτερ rover, αν ριξεις ομως μια ματια στην φωτο
Εικόνα
θα δεις πως οι τρυπες που περνανε οι βιδες στο μπλοκ δεν ειναι στρογγυλες.. αρα πως θα κανεις σπειρωμα για να πιασουν οι καινουργιες βιδες, θα πρεπει να βρεθει τροπος να γεμισεις αυτες τις τρυπες και μετα να ανοιξεις καινουργιες για να φτιαξεις βολτες... με λιγα λογια πιασε το αυγο και κουρευτο, οχι βεβαια πως ειναι ακατορθωτο.... Οσο για το ποσο θα σφιγγαμε τις βιδες στροφαλου αυτο ειναι απλο, θα βαζαμε βιδες παρομοιες σε πασα και παχος με τις εργοστασιακες και θα σφιγγαμε οσο ακριβως δινει η rover για τις μακριες βιδες.... δεν χρειαζεται να βαλουμε πιο χοντρες βιδες στο στροφαλο αλλωστε χαμηλα αυτα τα μοτερ δεν βγαζουν προβληματα... Βεβαια θα πρεπει να μετρηθoυν με plastigauge oι ανοχες στα κομβια αλλα αυτα ειναι λεπτομεριες που γινονται...
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: MGF Honda or trophy engine???

Δημοσίευση από nikolas »

kostas200vi έγραψε:Νίκο πες ότι στην κεφαλή δίνουμε πχ 6 η 8 κιλά ροπη και την σφίγγουμε και είναι οκ, με τον φορέα τι ροπη να δώσεις και τι θα γίνει στα καβαλέτα του στροφάλου.......εάν σφίξει ο στροφαλος .....είναι ρίσκο και ακομα και εμπειρικά να το κάνει ποιος παίρνει την ευθύνη για κάτι τέτοιο και ειδικά σ' ένα μοτερ που έχουν ξοδευτεί αρκετές χιλιάδες ευρώ.
Κώστα, αυτό σου λέω και εγώ, ότι είναι πολύ δύσκολο κατά τη γνώμη μου να προσδιορίσεις το σφίξιμο..και νομίζω ότι μάλλον το σφίξιμο από το αρχικό setup δεν είναι ενδεδειγμένο στην περίπτωη που κατόρθωνε κάποιος να σφίξει τα κομμάτια ανά δύο..

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες