MGF Honda or trophy engine???

crAss
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1351
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
Επικοινωνία:

Re: MGF Honda or trophy engine???

Δημοσίευση από crAss »

200 μονοπετάλουδο εγώ δεν πιστεύω ότι μπορούν να βγουν...κοντά στα 185, μαξ 190, αλλά με όλα τα περιφερειακά σε σούπερ κατάσταση (εξάτμιση, εισαγωγή, πρόγραμμα στο δυναμόμετρο). Τα 200 ξεπερνιούνται μόνο με 4πετάλουδο για μένα.
Life is too short not to...
crAss
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1351
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
Επικοινωνία:

Re: MGF Honda or trophy engine???

Δημοσίευση από crAss »

i-VTec έγραψε:Και να έχεις υπ'όψιν σου ότι τα 200 άλογα ατμόσφαιρα δε θα τα πιάσεις καθόλου εύκολα...Σε μοτέρ 18άρι άλλου παιδιού παλεύαμε πολύ με Piper 285, VHPD κεφαλή και Emerald (και συμπίεση τέρμα) και πάλι δεν πρέπει να πέρασε ποτέ τα 160-170...Έβγαλε ροπάρα βέβαια...Αλλά για μένα δεν είναι και η καλύτερη βάση για αξιόπιστη, ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ βελτίωση ο K-Series...
Εγώ πιστεύω το αντίθετο...kseries 1.8, με Piper 270 H, εισαγωγή maxogen ή αντίστοιχο, όλη την εξάτμιση και παράλληλο/άγραφο με σωστό προγραμματισμό στο δυναμόμετρο (δηλαδή πλήρεις χάρτες για μερικό και φουλ φορτίο για όλο το εύρος στροφών όχι μόνο για 6000+ για να βγουν τα άλογα), μπορείς να έχεις 170-175 άλογα με οικονομία καυσίμου και αρκετό γκάζι - το ιδανικό για καθημερινή βελτίωση.

Όπως και αυτή που έχω τώρα νομίζω ότι είναι σούπερ για καθημερινή κατάσταση του βασικού μου αυτοκινήτου (1.6, 108 άλογα τροχό).
Life is too short not to...
i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: MGF Honda or trophy engine???

Δημοσίευση από i-VTec »

Giorgo tou thanou den evgaze pano apo 150-155 me ayto to setup kai panta eixame kapoia mikroprovlimatakia me ti leitourgia tou, pote den itan 100% qksiopisto diladi, eidika to relanti mas evgale tin pisti na to ftiaxoume, vevaia to programma to ftiaxname monoi mas...kai oposdipote wideband..
Εικόνα
crAss
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1351
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
Επικοινωνία:

Re: MGF Honda or trophy engine???

Δημοσίευση από crAss »

Θα διαφωνίσω. Στα mems 3 το ρελαντί είναι παιχνιδάκι όπως και με mems 3 είναι πολύ πιο εύκολος ο προγραμματισμός και η χρήση ακόμη και παράλληλου με καλά αποτελέσματα χωρίς να πας σε άγραφο. Στα mems 1.9 υπάρχουν και άλλα θεματάκια λόγο ράουλου κλπ.
Wideband για τον προγραμματισμό είναι απαραίτητο ναι, αλλά από εκεί και πέρα αφού προγραμματίσεις δεν τον χρειάζεσαι κάθε μέρα.
Επίσης εγώ μίλησα για 270 εκκεντροφόρους που είναι πιο ήπιοι για καθημερινή οδήγηση και που δεν καταπονούν ελατήρια/ωστήρια ιδιαίτερα.
Πάντως για το πρόγραμμα ένα θα πω. Το αυτοκίνητό μου έτοιμο στο δυναμόμετρο πριν την προσθήκη του dastek έδειξε 92 άλογα τροχό. Προφανώς ο μαμά εγκέφαλος δεν μπορούσε να διαχειριστεί με τίποτα το σύνολο άνω των 5500 στροφών. Σχεδόν 20% βελτίωση είδα από το πρόγραμμα, που προφανώς αξιοποίησε τις υπόλοιπες μετατροπές, οπότε ένα μεγάλο μέρος για μένα που ο Θάνος δεν είδε περισσότερα άλογα ήταν αυτό.
Αν θυμάμαι καλά επίσης ο Θάνος δεν είχε κάποια επώνυμη εξάτμιση που για μένα μετράει πάρα μα πάρα πολύ (αν δεις το χταπόδι της janspeed/xpower σε σχέση με το μαμά δεν έχει καμία σχέση). Εδώ ξέρω θα διαφωνήσουν αρκετοί.
Βέβαια μπορεί αλλάζοντας τα πράγματα όπως λέω εγώ να ελαχιστοποιηθούν τα μικροπροβληματάκια, αλλά σίγουρα θα ανέβει το κοστολόγιο σημαντικά, δεν διαφωνώ. Αλλά ακόμη και τώρα βγάζω αέρα κάρτα καυσαερίων και καίω μέσα στην Αθήνα (με οικονομική οδήγηση) κάτω από 9 λίτρα/100 κμ (και μιλάω για κέντρο/κίνηση, όχι χαλαρές βόλτες βραδάκι χωρίς ιδιαίτερη κίνηση και με λάστιχα 215/40-17).
Life is too short not to...
R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 891
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 10:32 pm
Επικοινωνία:

Re: MGF Honda or trophy engine???

Δημοσίευση από R414 »

.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος R414 την Τετ Νοέμ 27, 2019 1:23 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
twokmc
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: Τρί Μαρ 20, 2012 3:34 am
Επικοινωνία:

Re: MGF Honda or trophy engine???

Δημοσίευση από twokmc »

Σε ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες κ τα μαγαζια απο αγγλια. Ηταν πραγματικα πολυ χρησιμα ολα :D

Αλλα μετα μου κοψατε τον ενθουσιασμο :(
Αν κ πιστευω οτι το τετραπεταλουδο θα σωσει καπως τη κατασταση... σε συνδιασμο με ολα τα αλλα βεβαια

τελικα αξιζει το κοπο να πειραματιστουμε στο rover ?
Εικόνα Εικόνα
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: MGF Honda or trophy engine???

Δημοσίευση από kostas200vi »

twokmc έγραψε:Σε ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες κ τα μαγαζια απο αγγλια. Ηταν πραγματικα πολυ χρησιμα ολα :D

Αλλα μετα μου κοψατε τον ενθουσιασμο :(
Αν κ πιστευω οτι το τετραπεταλουδο θα σωσει καπως τη κατασταση... σε συνδιασμο με ολα τα αλλα βεβαια

τελικα αξιζει το κοπο να πειραματιστουμε στο rover ?
Εαν δεν είχε αυτό το θέμα με την φλατζα αυτό το μοτερ θα σου έλεγα ΝΑΙ αλλά..... :no:
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
twokmc
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: Τρί Μαρ 20, 2012 3:34 am
Επικοινωνία:

Re: MGF Honda or trophy engine???

Δημοσίευση από twokmc »

οταν πας σε τετοιες επεμβασεις (βλεπε τετραπεταλουδο π.χ.) και θες να φτασεις 200+ αλογα δε μπορεις να αποφυγεις το ανοιγμα του μοτερ. οποτε με μια μεταλικη φλαντζα κ μια καλη αντλια νερου πιστευω να ξεπερασουμε αυτο το θεματακι...
επισης αν δεν βαλεις αγραφο κ δε φτιαξεις ενα σωστο προγραμμα, οτι κ να βαλεις ειναι αχρηστο! δεν μπορει να αποδοσει
Εικόνα Εικόνα
R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 891
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 10:32 pm
Επικοινωνία:

Re: MGF Honda or trophy engine???

Δημοσίευση από R414 »

http://www.youtube.com/watch?v=5oMaIL-cyCk" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=3oGV0iw8Ofo" onclick="window.open(this.href);return false;
Για οσους νομιζουν οτι τα k δεν βγαζουν αλογα..
i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: MGF Honda or trophy engine???

Δημοσίευση από i-VTec »

Και τα δύο απ'ότι βλέπω σφυρήλατα με μπιέλες, πιστόνια, ζυγισμένο κορμό, τέρμα ανοιγμένη κεφαλή κ.λπ. κ.λπ. μόνο το χταπόδι πρέπει να τους πήγε κάνα χιλιάρικο...συνολικά με όσα φοράνε σε μοτέρ+μετάδοση μάλλον 7-8 χιλιάρικα...

Κανείς δεν είπε ότι τα Κ δε βγάζουν άλογα, είπα ότι δε μπορείς να το κάνεις αξιόπιστα με μικρό κόστος. Αν ο φίλος με το F έχει βαρέλι δίχως πάτο, μπορεί να ρίξει όσα λεφτά θέλει και φυσικά να φτιάξει ένα τέτοιο μοτέρ, μόνο πού τίποτα πάνω του δε θα έχει μείνει εργοστασιακό. Αντίθετα με ένα B18 π.χ. πού μαζί με τοποθέτηση θα του πάει 3,5-4 χιλιάρικα (αν ψαχτεί) καθ θα βγάζει 200 άλογα σαν ΦΠΕ ΜΑΜΑ. (Ή 170-175 σαν Β16 ΦΠΕ).
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες