MGF Honda or trophy engine???
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1351
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
- Επικοινωνία:
Re: MGF Honda or trophy engine???
200 μονοπετάλουδο εγώ δεν πιστεύω ότι μπορούν να βγουν...κοντά στα 185, μαξ 190, αλλά με όλα τα περιφερειακά σε σούπερ κατάσταση (εξάτμιση, εισαγωγή, πρόγραμμα στο δυναμόμετρο). Τα 200 ξεπερνιούνται μόνο με 4πετάλουδο για μένα.
Life is too short not to...
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1351
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
- Επικοινωνία:
Re: MGF Honda or trophy engine???
Εγώ πιστεύω το αντίθετο...kseries 1.8, με Piper 270 H, εισαγωγή maxogen ή αντίστοιχο, όλη την εξάτμιση και παράλληλο/άγραφο με σωστό προγραμματισμό στο δυναμόμετρο (δηλαδή πλήρεις χάρτες για μερικό και φουλ φορτίο για όλο το εύρος στροφών όχι μόνο για 6000+ για να βγουν τα άλογα), μπορείς να έχεις 170-175 άλογα με οικονομία καυσίμου και αρκετό γκάζι - το ιδανικό για καθημερινή βελτίωση.i-VTec έγραψε:Και να έχεις υπ'όψιν σου ότι τα 200 άλογα ατμόσφαιρα δε θα τα πιάσεις καθόλου εύκολα...Σε μοτέρ 18άρι άλλου παιδιού παλεύαμε πολύ με Piper 285, VHPD κεφαλή και Emerald (και συμπίεση τέρμα) και πάλι δεν πρέπει να πέρασε ποτέ τα 160-170...Έβγαλε ροπάρα βέβαια...Αλλά για μένα δεν είναι και η καλύτερη βάση για αξιόπιστη, ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ βελτίωση ο K-Series...
Όπως και αυτή που έχω τώρα νομίζω ότι είναι σούπερ για καθημερινή κατάσταση του βασικού μου αυτοκινήτου (1.6, 108 άλογα τροχό).
Life is too short not to...
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Re: MGF Honda or trophy engine???
Giorgo tou thanou den evgaze pano apo 150-155 me ayto to setup kai panta eixame kapoia mikroprovlimatakia me ti leitourgia tou, pote den itan 100% qksiopisto diladi, eidika to relanti mas evgale tin pisti na to ftiaxoume, vevaia to programma to ftiaxname monoi mas...kai oposdipote wideband..
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1351
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
- Επικοινωνία:
Re: MGF Honda or trophy engine???
Θα διαφωνίσω. Στα mems 3 το ρελαντί είναι παιχνιδάκι όπως και με mems 3 είναι πολύ πιο εύκολος ο προγραμματισμός και η χρήση ακόμη και παράλληλου με καλά αποτελέσματα χωρίς να πας σε άγραφο. Στα mems 1.9 υπάρχουν και άλλα θεματάκια λόγο ράουλου κλπ.
Wideband για τον προγραμματισμό είναι απαραίτητο ναι, αλλά από εκεί και πέρα αφού προγραμματίσεις δεν τον χρειάζεσαι κάθε μέρα.
Επίσης εγώ μίλησα για 270 εκκεντροφόρους που είναι πιο ήπιοι για καθημερινή οδήγηση και που δεν καταπονούν ελατήρια/ωστήρια ιδιαίτερα.
Πάντως για το πρόγραμμα ένα θα πω. Το αυτοκίνητό μου έτοιμο στο δυναμόμετρο πριν την προσθήκη του dastek έδειξε 92 άλογα τροχό. Προφανώς ο μαμά εγκέφαλος δεν μπορούσε να διαχειριστεί με τίποτα το σύνολο άνω των 5500 στροφών. Σχεδόν 20% βελτίωση είδα από το πρόγραμμα, που προφανώς αξιοποίησε τις υπόλοιπες μετατροπές, οπότε ένα μεγάλο μέρος για μένα που ο Θάνος δεν είδε περισσότερα άλογα ήταν αυτό.
Αν θυμάμαι καλά επίσης ο Θάνος δεν είχε κάποια επώνυμη εξάτμιση που για μένα μετράει πάρα μα πάρα πολύ (αν δεις το χταπόδι της janspeed/xpower σε σχέση με το μαμά δεν έχει καμία σχέση). Εδώ ξέρω θα διαφωνήσουν αρκετοί.
Βέβαια μπορεί αλλάζοντας τα πράγματα όπως λέω εγώ να ελαχιστοποιηθούν τα μικροπροβληματάκια, αλλά σίγουρα θα ανέβει το κοστολόγιο σημαντικά, δεν διαφωνώ. Αλλά ακόμη και τώρα βγάζω αέρα κάρτα καυσαερίων και καίω μέσα στην Αθήνα (με οικονομική οδήγηση) κάτω από 9 λίτρα/100 κμ (και μιλάω για κέντρο/κίνηση, όχι χαλαρές βόλτες βραδάκι χωρίς ιδιαίτερη κίνηση και με λάστιχα 215/40-17).
Wideband για τον προγραμματισμό είναι απαραίτητο ναι, αλλά από εκεί και πέρα αφού προγραμματίσεις δεν τον χρειάζεσαι κάθε μέρα.
Επίσης εγώ μίλησα για 270 εκκεντροφόρους που είναι πιο ήπιοι για καθημερινή οδήγηση και που δεν καταπονούν ελατήρια/ωστήρια ιδιαίτερα.
Πάντως για το πρόγραμμα ένα θα πω. Το αυτοκίνητό μου έτοιμο στο δυναμόμετρο πριν την προσθήκη του dastek έδειξε 92 άλογα τροχό. Προφανώς ο μαμά εγκέφαλος δεν μπορούσε να διαχειριστεί με τίποτα το σύνολο άνω των 5500 στροφών. Σχεδόν 20% βελτίωση είδα από το πρόγραμμα, που προφανώς αξιοποίησε τις υπόλοιπες μετατροπές, οπότε ένα μεγάλο μέρος για μένα που ο Θάνος δεν είδε περισσότερα άλογα ήταν αυτό.
Αν θυμάμαι καλά επίσης ο Θάνος δεν είχε κάποια επώνυμη εξάτμιση που για μένα μετράει πάρα μα πάρα πολύ (αν δεις το χταπόδι της janspeed/xpower σε σχέση με το μαμά δεν έχει καμία σχέση). Εδώ ξέρω θα διαφωνήσουν αρκετοί.
Βέβαια μπορεί αλλάζοντας τα πράγματα όπως λέω εγώ να ελαχιστοποιηθούν τα μικροπροβληματάκια, αλλά σίγουρα θα ανέβει το κοστολόγιο σημαντικά, δεν διαφωνώ. Αλλά ακόμη και τώρα βγάζω αέρα κάρτα καυσαερίων και καίω μέσα στην Αθήνα (με οικονομική οδήγηση) κάτω από 9 λίτρα/100 κμ (και μιλάω για κέντρο/κίνηση, όχι χαλαρές βόλτες βραδάκι χωρίς ιδιαίτερη κίνηση και με λάστιχα 215/40-17).
Life is too short not to...
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 891
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 11:32 pm
- Επικοινωνία:
Re: MGF Honda or trophy engine???
.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος R414 την Τετ Νοέμ 27, 2019 1:23 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
- Δημοσιεύσεις: 11
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 20, 2012 3:34 am
- Επικοινωνία:
Re: MGF Honda or trophy engine???
Σε ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες κ τα μαγαζια απο αγγλια. Ηταν πραγματικα πολυ χρησιμα ολα
Αλλα μετα μου κοψατε τον ενθουσιασμο
Αν κ πιστευω οτι το τετραπεταλουδο θα σωσει καπως τη κατασταση... σε συνδιασμο με ολα τα αλλα βεβαια
τελικα αξιζει το κοπο να πειραματιστουμε στο rover ?
Αλλα μετα μου κοψατε τον ενθουσιασμο
Αν κ πιστευω οτι το τετραπεταλουδο θα σωσει καπως τη κατασταση... σε συνδιασμο με ολα τα αλλα βεβαια
τελικα αξιζει το κοπο να πειραματιστουμε στο rover ?
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: MGF Honda or trophy engine???
Εαν δεν είχε αυτό το θέμα με την φλατζα αυτό το μοτερ θα σου έλεγα ΝΑΙ αλλά.....twokmc έγραψε:Σε ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες κ τα μαγαζια απο αγγλια. Ηταν πραγματικα πολυ χρησιμα ολα
Αλλα μετα μου κοψατε τον ενθουσιασμο
Αν κ πιστευω οτι το τετραπεταλουδο θα σωσει καπως τη κατασταση... σε συνδιασμο με ολα τα αλλα βεβαια
τελικα αξιζει το κοπο να πειραματιστουμε στο rover ?
-
- Δημοσιεύσεις: 11
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 20, 2012 3:34 am
- Επικοινωνία:
Re: MGF Honda or trophy engine???
οταν πας σε τετοιες επεμβασεις (βλεπε τετραπεταλουδο π.χ.) και θες να φτασεις 200+ αλογα δε μπορεις να αποφυγεις το ανοιγμα του μοτερ. οποτε με μια μεταλικη φλαντζα κ μια καλη αντλια νερου πιστευω να ξεπερασουμε αυτο το θεματακι...
επισης αν δεν βαλεις αγραφο κ δε φτιαξεις ενα σωστο προγραμμα, οτι κ να βαλεις ειναι αχρηστο! δεν μπορει να αποδοσει
επισης αν δεν βαλεις αγραφο κ δε φτιαξεις ενα σωστο προγραμμα, οτι κ να βαλεις ειναι αχρηστο! δεν μπορει να αποδοσει
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 891
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 11:32 pm
- Επικοινωνία:
Re: MGF Honda or trophy engine???
http://www.youtube.com/watch?v=5oMaIL-cyCk" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=3oGV0iw8Ofo" onclick="window.open(this.href);return false;
Για οσους νομιζουν οτι τα k δεν βγαζουν αλογα..
http://www.youtube.com/watch?v=3oGV0iw8Ofo" onclick="window.open(this.href);return false;
Για οσους νομιζουν οτι τα k δεν βγαζουν αλογα..
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Re: MGF Honda or trophy engine???
Και τα δύο απ'ότι βλέπω σφυρήλατα με μπιέλες, πιστόνια, ζυγισμένο κορμό, τέρμα ανοιγμένη κεφαλή κ.λπ. κ.λπ. μόνο το χταπόδι πρέπει να τους πήγε κάνα χιλιάρικο...συνολικά με όσα φοράνε σε μοτέρ+μετάδοση μάλλον 7-8 χιλιάρικα...
Κανείς δεν είπε ότι τα Κ δε βγάζουν άλογα, είπα ότι δε μπορείς να το κάνεις αξιόπιστα με μικρό κόστος. Αν ο φίλος με το F έχει βαρέλι δίχως πάτο, μπορεί να ρίξει όσα λεφτά θέλει και φυσικά να φτιάξει ένα τέτοιο μοτέρ, μόνο πού τίποτα πάνω του δε θα έχει μείνει εργοστασιακό. Αντίθετα με ένα B18 π.χ. πού μαζί με τοποθέτηση θα του πάει 3,5-4 χιλιάρικα (αν ψαχτεί) καθ θα βγάζει 200 άλογα σαν ΦΠΕ ΜΑΜΑ. (Ή 170-175 σαν Β16 ΦΠΕ).
Κανείς δεν είπε ότι τα Κ δε βγάζουν άλογα, είπα ότι δε μπορείς να το κάνεις αξιόπιστα με μικρό κόστος. Αν ο φίλος με το F έχει βαρέλι δίχως πάτο, μπορεί να ρίξει όσα λεφτά θέλει και φυσικά να φτιάξει ένα τέτοιο μοτέρ, μόνο πού τίποτα πάνω του δε θα έχει μείνει εργοστασιακό. Αντίθετα με ένα B18 π.χ. πού μαζί με τοποθέτηση θα του πάει 3,5-4 χιλιάρικα (αν ψαχτεί) καθ θα βγάζει 200 άλογα σαν ΦΠΕ ΜΑΜΑ. (Ή 170-175 σαν Β16 ΦΠΕ).
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Ahrefs [Bot] και 28 επισκέπτες