Το θέμα δεν είναι μόνο εάν θα μπορούσε να γεμίσει τις τρύπες και να φτιάξει καινούργιο σπείρωμα αλλά τι αξιοπιστία θα είχε, γιατί παλι θα εχεις τις ίδιες αμφιβολίες όπως και με την υπάρχουσα κατασταση.darkgsi έγραψε:Αυτη την πατεντα την ειχα σκεφτει και γω οταν ειχα το μοτερ rover, αν ριξεις ομως μια ματια στην φωτοkostas200vi έγραψε:Αρχές του χειμώνα είχα στείλει το μοτερ Αθήνα στον Ματτη http://www.jmattis.com/pros.php τότε είπα στον Γιάννη εάν θα μπορούσε να περάσει μπουζονια ώστε να δένει η κεφαλή ξεχωριστά από τα καβαλέτα του στροφάλου, δυστηχως μου είπε ότι δεν ήταν εφικτό, δεν ξέρω εάν υπάρχει καποιος στην Αθήνα που θα μπορούσε να το κάνει, δεν ξέρω εάν θα έλυνε το πρόβλημα για πάντα, αλλά σίγουρα θα το βελτίωνε.
θα δεις πως οι τρυπες που περνανε οι βιδες στο μπλοκ δεν ειναι στρογγυλες.. αρα πως θα κανεις σπειρωμα για να πιασουν οι καινουργιες βιδες, θα πρεπει να βρεθει τροπος να γεμισεις αυτες τις τρυπες και μετα να ανοιξεις καινουργιες για να φτιαξεις βολτες... με λιγα λογια πιασε το αυγο και κουρευτο, οχι βεβαια πως ειναι ακατορθωτο.... Οσο για το ποσο θα σφιγγαμε τις βιδες στροφαλου αυτο ειναι απλο, θα βαζαμε βιδες παρομοιες σε πασα και παχος με τις εργοστασιακες και θα σφιγγαμε οσο ακριβως δινει η rover για τις μακριες βιδες.... δεν χρειαζεται να βαλουμε πιο χοντρες βιδες στο στροφαλο αλλωστε χαμηλα αυτα τα μοτερ δεν βγαζουν προβληματα... Βεβαια θα πρεπει να μετρηθoυν με plastigauge oι ανοχες στα κομβια αλλα αυτα ειναι λεπτομεριες που γινονται...
MGF Honda or trophy engine???
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: MGF Honda or trophy engine???
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 180
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 08, 2010 10:32 am
- Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
- Επικοινωνία:
Re: MGF Honda or trophy engine???
Στη θεωρια αμφιβολιες θα υπαρχουν παντα για τετοιες πατεντες... η πραξη θα δειξει ποσα απιδια πιανει ο σακος!!!
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 14 επισκέπτες