414 wannabe Honda

Άβαταρ μέλους
Hannibal_Lecter_1984
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 07, 2010 5:20 pm
Τοποθεσία: Μαγουλα-Αττικης
Επικοινωνία:

414 wannabe Honda

Δημοσίευση από Hannibal_Lecter_1984 »

Παιδια μετα απο καιρο ξαναμπαινω στο φορουμ αλλα για να μοιραστω μαζι σας την εμπειρια αλλαγης μοτερ στο ροβερ που 1.4 γινεται 1.6 χοντα.Το πρωτο βημα σε αυτην την μετατροπη ηταν να βρω τον καταλληλο δωρητη.Γιατι οπως γνωριζεται το ροβερ ειναι περιεργο αμαξι.Στην αρχη βρηκα ενα χοντα eg sedan αλλα το μονο που κρατησα ηταν το μοτερ.Για τα υπολοιπα δανειστα ολα μερη απο ενα αγγλικο χοντα με αρκετη επιτυχια μπορω να πω.Τωρα εχω φτασει σε κρισιμο σημειο και θα ηθελα τις συμβουλες σας.Τι κανω με τα ηλεκτρικα?Φωτο θα μπουν συντομα.
Τωρα που εχασα το Honda,το γυρισα στο Rover.

May the force be with us.

Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: 414 wannabe Honda

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Δε νομίζω ότι έχεις και πολλές επιλογές για τα ηλεκτρικά. Χρησιμοποίησε όλη τη πλεξούδα μέσα-έξω από το Honda.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: 414 wannabe Honda

Δημοσίευση από nikolas »

Tasos_7R έγραψε:Δε νομίζω ότι έχεις και πολλές επιλογές για τα ηλεκτρικά. Χρησιμοποίησε όλη τη πλεξούδα μέσα-έξω από το Honda.
Θα συμφωνήσω..

Άβαταρ μέλους
Hannibal_Lecter_1984
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 07, 2010 5:20 pm
Τοποθεσία: Μαγουλα-Αττικης
Επικοινωνία:

Re: 414 wannabe Honda

Δημοσίευση από Hannibal_Lecter_1984 »

Εχω σαν σκεψη να παντρεψω στην εισαγωγη του 1,4 με το χοντα.Απο εκει και περα με το ντιστριμπιτερ πιστευω οτι θα εχω καποιο μπερδεμα.Επανερχομενο στην μετατροπη που επιχειρω σας λεω τα εξης:την γεφυρα την πηρα απο το αγγλικο χοντα και κανει κουτι(οποιαδηποτα αλλη γεφυρα απλα δεν κανει) το ιδιο συμβαινει και στα ιμιαξονια,βεργες για τις ταχυτητες επεισης.Τωρα ακομα δεν εχω δει στο συστημα γκαζιου τι θα χρειαστω αλλα το ψαχνω.Α να μην το ξεχασω οι μπροστες αναρτησεις δεν χρειαζονται αλλαγμα αλλα το αυτοκινητο ειναι σαν κατσικη και η διαπιστωσει που εκανα ειναι οτι η μηχανη του χοντα πρεπει να ειναι ποιο ελαφρια.
Τωρα που εχασα το Honda,το γυρισα στο Rover.

May the force be with us.

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: 414 wannabe Honda

Δημοσίευση από nikolas »

Δεν μυο φαίνεται πολύ πιθανό γιατί υποτίθεται ότι ο Kseries ήταν lightweight engine, αλλά μπορεί να κάνω και λάθος..

Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: 414 wannabe Honda

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Hannibal_Lecter_1984 έγραψε:Εχω σαν σκεψη να παντρεψω στην εισαγωγη του 1,4 με το χοντα.Απο εκει και περα με το ντιστριμπιτερ πιστευω οτι θα εχω καποιο μπερδεμα.
Δε καταλαβαίνω τι εννοείς... :s
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: 414 wannabe Honda

Δημοσίευση από K-mech »

με την ευκαιρία, δε μας είπες. Ποιό κωδικό μοτέρ βάζεις?

Δε βλέπω το λόγο να προσπαθήσεις να παντρέψεις οτιδήποτε από το rover μοτερ. Πέρα από το ότι δεν υπάρχει καμία συμβατότητα μεταξύ των δυο μοτέρ.

Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: 414 wannabe Honda

Δημοσίευση από Tasos_7R »

K-mech έγραψε:με την ευκαιρία, δε μας είπες. Ποιό κωδικό μοτέρ βάζεις?
Πιθανότατα το Β16Α2, αφού είναι από eg.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: 414 wannabe Honda

Δημοσίευση από K-mech »

τι πετάγεσαι ρε συ? :P

λογικά ναι, αν και το eg φορουσε και D series. O σκοπός ήταν να το ακούσω από τον ενδιαφερόμενο. Μέχρι στιγμής δεν έχω καταλάβει καν για ποιας γενιάς rover μιλάει. Αν και πάλι λογικά θα μιλάει για 95-99 αλλά με υποθέσεις δε γίνονται πολλά...
ok αν πατήσει κάνεις να δει το πρώτο μήνυμα στο forum λύνεται αυτή η απορία, αλλα αυτο που θέλω να πώ είναι οτι αν κάποιος ζητά γνώμες, καλό είναι να δίνει περισσότερες λεπτομερές.

Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: 414 wannabe Honda

Δημοσίευση από Tasos_7R »

K-mech έγραψε:τι πετάγεσαι ρε συ? :P

λογικά ναι, αν και το eg φορουσε και D series. O σκοπός ήταν να το ακούσω από τον ενδιαφερόμενο. Μέχρι στιγμής δεν έχω καταλάβει καν για ποιας γενιάς rover μιλάει. Αν και πάλι λογικά θα μιλάει για 95-99 αλλά με υποθέσεις δε γίνονται πολλά...
ok αν πατήσει κάνεις να δει το πρώτο μήνυμα στο forum λύνεται αυτή η απορία, αλλα αυτο που θέλω να πώ είναι οτι αν κάποιος ζητά γνώμες, καλό είναι να δίνει περισσότερες λεπτομερές.
Είμαι πεταχτούλης!!!!

Εδώ που τα λέμε χρειάζεται μια διευκρίνιση αν είναι Β16Α1 ή Β16Α2, γιατί αφενώς μεν τα eg "φόραγαν" το δεύτερο, αλλά εδώ βρήκα αυτό το post:
Hannibal_Lecter_1984 έγραψε:Στην κατοχη μου εχω ηδη εναν Β16Α1 και επειδη το 1.4 μοτερ που εχω,ηδη εχει αρχισει να τα φτυνει θελω να προβω σε ανανεωσει με πρωτο στοχο να γινει τουρμπατο.
Όπως και να χει πάντως η μόνη λύση είναι να αλλάξει όλη τη πλεξούδα (βάζοντας τη σωστή, ανάλογα ποιο μοτέρ έχει και ποιον εγκέφαλο). Επίσης, είναι τελείως λάθος, πέρα από ανέφικτο να ταιριάξει την εισαγωγή (ή οποιοδήποτε άλλο μέρος) του K στον Β16. Και γι' αυτό κι εγώ ζήτησα να μας διευκρινίσει τι εννοεί ή τι θέλει να πετύχει.

Κοιτώντας στο αρχικό post χαίρομαι που διαπιστώνω ότι οι υποψίες μου για τη συμβατότητα του 414 με το αγγλικό civic βγήκαν αληθινές :-D :
Hannibal_Lecter_1984 έγραψε:Επανερχομενο στην μετατροπη που επιχειρω σας λεω τα εξης:την γεφυρα την πηρα απο το αγγλικο χοντα και κανει κουτι(οποιαδηποτα αλλη γεφυρα απλα δεν κανει) το ιδιο συμβαινει και στα ιμιαξονια,βεργες για τις ταχυτητες επεισης.
Tasos_7R έγραψε:Δε ξέρω αν βοηθάει το γεγονός ότι το σασί σου είναι το ίδιο κατά 99% με του αγγλικού civic vti-s (mb6) που φόραγε μοτέρ Honda, σειράς B (συγκεκριμένα το B18C4).
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες