Τα Φωτα σας Παρακαλω
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
- Τοποθεσία: Big In Japan
- Επικοινωνία:
Re: Τα Φωτα σας Παρακαλω
Με την εξάτμιση δε θα κερδίσεις και πολλά (άσε που αν δεν επιλέξεις σωστή διάμετρο μπορεί και να χάσεις), ειδικά στο 1,6 K της Rover. Οπότε είναι πεταμένα λεφτά κατά τη γνώμη μου.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 72
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 12, 2012 6:20 pm
- Επικοινωνία:
Re: Τα Φωτα σας Παρακαλω
διαβαζω διαφορα topic οπου και αλλα παιδια θελανε να ανεβασουν τη ροπη οπως ο r414 και διαφορες λυσεις που του προτεινατε οπως μ προτεινατε και μενα.εκνευριζομαι παρα πολυ που πιαστηκα κοροιδο και δεν μπηκα στο φορουμ πιο πριν ωστε να ακολουθησω μια απο τις λυσεις σας.τωρα ομως δυστηχως εχω το 1,6 και δεν μπορω να κανω και πολλα.
το αναφερω τελευταια φορα ο σκοπος μ ειναι να ανεβασω λιγο τη ροπη και οχι πολλα αλογα 140+. πριν ριξω λεφτα για ρυθμιστες η οτι αλλο για να το ανεβασω αλογα αν βρω καποιο κινητηρα 1.8 non vvc 120 αλογα να το βαλω???δεν με νοιαζουν οι κοντρες το ξαναλεω για μενα θελω να το κανω.μεχρι 300 ευρω διαθετω τωρα δυστυχως και καπου εκει θα ειναι και αυτο αξιζει τα λεφτα του????μην μ πειτε για το vvc ξερω οτι καλυτερος με βαση τα λεγομενα σας αλλα ξεπερναμε τα 1000 ευρω.ειλικρινα τι μ προτεινετε να κανω την κινηση αυτη η να ταφησω οπως εχει και να μην κανω τπτ.δυσκολη καιροι αλλα αν δεν το κανω τωρα δεν θα το κανω ποτε
οσο για την εξατμιση αφου δεν αξιζει θα βαλω μονο το τελικο
το αναφερω τελευταια φορα ο σκοπος μ ειναι να ανεβασω λιγο τη ροπη και οχι πολλα αλογα 140+. πριν ριξω λεφτα για ρυθμιστες η οτι αλλο για να το ανεβασω αλογα αν βρω καποιο κινητηρα 1.8 non vvc 120 αλογα να το βαλω???δεν με νοιαζουν οι κοντρες το ξαναλεω για μενα θελω να το κανω.μεχρι 300 ευρω διαθετω τωρα δυστυχως και καπου εκει θα ειναι και αυτο αξιζει τα λεφτα του????μην μ πειτε για το vvc ξερω οτι καλυτερος με βαση τα λεγομενα σας αλλα ξεπερναμε τα 1000 ευρω.ειλικρινα τι μ προτεινετε να κανω την κινηση αυτη η να ταφησω οπως εχει και να μην κανω τπτ.δυσκολη καιροι αλλα αν δεν το κανω τωρα δεν θα το κανω ποτε
οσο για την εξατμιση αφου δεν αξιζει θα βαλω μονο το τελικο
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 326
- Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
- Επικοινωνία:
Re: Τα Φωτα σας Παρακαλω
Ο λόγος που όλοι σου λένε για vvc είναι η μικρή διαφορά στη τιμή.
Απ την άλλη, αν βρεις τρόπο να βάλεις οποιοδήποτε 18αρι με 300ευρω, τι να σου πω. Κάνε το. Δε νομίζω όμως ότι φτάνουν αυτά τα λεφτά για ένα αξιόπιστο engine swap.
Απ την άλλη ουσιαστική αύξηση της ροπής στις μεσαίες δύσκολα θα πετύχεις στο 1,6. Όλες οι δημοφιλείς tuning λύσεις σε ατμοσφαιρικά δίνουν ροπή στο πάνω φάσμα των στροφών, γιατί πολύ απλά μόνο έστι μπορείς να δεις ουσιαστική διαφορά στις επιδώσεις ενός ατμοσφαιρικού μοτερ.
Θα έλεγα, με έναν τόσο περιορισμένο αέρα χρημάτων, να προσπαθήσεις να κατευνάσεις τις βλέψεις σου για παραπάνω δύναμη. Το πιθανότερο είναι να δώσεις αυτά τα λίγα λεφτά για κάποια περιφερειακή βελτίωση και να μη δεις καμία ουσιαστική διαφορά... ενώ αυξάνεις τον κίνδυνο κάτι να πάει στραβά και να προστεθούν κι άλλα έξοδα στο μέλλον.
Θα έλεγα να κρατήσεις τα λεφτά και να τσοντάρεις σε λάστιχα, τακάκια, λαδια κλπ αναλώσιμα.
Απ την άλλη, αν βρεις τρόπο να βάλεις οποιοδήποτε 18αρι με 300ευρω, τι να σου πω. Κάνε το. Δε νομίζω όμως ότι φτάνουν αυτά τα λεφτά για ένα αξιόπιστο engine swap.
Απ την άλλη ουσιαστική αύξηση της ροπής στις μεσαίες δύσκολα θα πετύχεις στο 1,6. Όλες οι δημοφιλείς tuning λύσεις σε ατμοσφαιρικά δίνουν ροπή στο πάνω φάσμα των στροφών, γιατί πολύ απλά μόνο έστι μπορείς να δεις ουσιαστική διαφορά στις επιδώσεις ενός ατμοσφαιρικού μοτερ.
Θα έλεγα, με έναν τόσο περιορισμένο αέρα χρημάτων, να προσπαθήσεις να κατευνάσεις τις βλέψεις σου για παραπάνω δύναμη. Το πιθανότερο είναι να δώσεις αυτά τα λίγα λεφτά για κάποια περιφερειακή βελτίωση και να μη δεις καμία ουσιαστική διαφορά... ενώ αυξάνεις τον κίνδυνο κάτι να πάει στραβά και να προστεθούν κι άλλα έξοδα στο μέλλον.
Θα έλεγα να κρατήσεις τα λεφτά και να τσοντάρεις σε λάστιχα, τακάκια, λαδια κλπ αναλώσιμα.
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
- Τοποθεσία: Big In Japan
- Επικοινωνία:
Re: Τα Φωτα σας Παρακαλω
Η ροπή φίλε μου δεν ανεβαίνει εύκολα στα ατμοσφαιρικά, τα άλογα ανεβαίνουν ευκολότερα. Αυτά σε γενικές γραμμές. Συγκεκριμένα για το μοτέρ σου, άστο όπως είναι. Δε βελτιώνεται εύκολα, ακόμα και αν του ρίξεις πολλά λεφτά, πόσο μάλλον με μια εξάτμιση. Από την άλλη αν όντως με 300 ευρώ μπορείς να βάλεις ένα απλό 1,8 μοτέρ με το service του και μια εγγύηση ότι δε θα σπάσει ή θα φλαντζάρει σε μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα, βάλτο. Αυτό θα σου δώσει την παραπάνω ροπή που θες.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Τα Φωτα σας Παρακαλω
το 1.8 θα δώσει ροπή, 1kg περίπου παραπάνω από το 1.6....αλλά ρε παιδιά πως θα βάλει μοτέρ με 300 ευρώ?
τι θα πρωτο-πληρώσει με τα 300 ευρώ? τον κινητήρα? τον εγκέφαλο? την εργασία?
θα συμφωνήσω με τον K-mech κράτα τα 300 ευρώ για καμιά απρόοπτη ζημιά και για συντήρηση.. δεν φτάνουν για να ζωηρέψεις το αυτοκίνητο..
για να πεις ότι ίσως κάνεις κάτι, με περιφερειακά θες φουλ εξάτμιση και ολοκληρωμένη εισαγωγή αέρα..δηλαδή 500+
αν θες να πάρεις μια ψευδαίσθηση ότι κάτι έκανες (και δεν το λέω ειρωνικά) βάλε ένα τελικό, ελεύθερο και μια φιλτροχοάνη..
Κατα 99% δεν θα δώσουν τίποτα, αλλά ψυχολογικά και μόνο λόγω του θορύβου θα έχεις μια ψευδαίσθηση ότι πάει λίγο καλύτερα..
τι θα πρωτο-πληρώσει με τα 300 ευρώ? τον κινητήρα? τον εγκέφαλο? την εργασία?
θα συμφωνήσω με τον K-mech κράτα τα 300 ευρώ για καμιά απρόοπτη ζημιά και για συντήρηση.. δεν φτάνουν για να ζωηρέψεις το αυτοκίνητο..
για να πεις ότι ίσως κάνεις κάτι, με περιφερειακά θες φουλ εξάτμιση και ολοκληρωμένη εισαγωγή αέρα..δηλαδή 500+
αν θες να πάρεις μια ψευδαίσθηση ότι κάτι έκανες (και δεν το λέω ειρωνικά) βάλε ένα τελικό, ελεύθερο και μια φιλτροχοάνη..
Κατα 99% δεν θα δώσουν τίποτα, αλλά ψυχολογικά και μόνο λόγω του θορύβου θα έχεις μια ψευδαίσθηση ότι πάει λίγο καλύτερα..
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 844
- Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 4:13 pm
- Τοποθεσία: Mαρούσι
- Επικοινωνία:
Re: Τα Φωτα σας Παρακαλω
nikolas έγραψε:το 1.8 θα δώσει ροπή, 1kg περίπου παραπάνω από το 1.6....αλλά ρε παιδιά πως θα βάλει μοτέρ με 300 ευρώ?
τι θα πρωτο-πληρώσει με τα 300 ευρώ? τον κινητήρα? τον εγκέφαλο? την εργασία?
θα συμφωνήσω με τον K-mech κράτα τα 300 ευρώ για καμιά απρόοπτη ζημιά και για συντήρηση.. δεν φτάνουν για να ζωηρέψεις το αυτοκίνητο..
για να πεις ότι ίσως κάνεις κάτι, με περιφερειακά θες φουλ εξάτμιση και ολοκληρωμένη εισαγωγή αέρα..δηλαδή 500+
αν θες να πάρεις μια ψευδαίσθηση ότι κάτι έκανες (και δεν το λέω ειρωνικά) βάλε ένα τελικό, ελεύθερο και μια φιλτροχοάνη..
Κατα 99% δεν θα δώσουν τίποτα, αλλά ψυχολογικά και μόνο λόγω του θορύβου θα έχεις μια ψευδαίσθηση ότι πάει λίγο καλύτερα..
MG TF turbo...
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 72
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 12, 2012 6:20 pm
- Επικοινωνία:
Re: Τα Φωτα σας Παρακαλω
καταλαβα οι επιλογες μ τελειωσαν και μαλλον εχετε απολυτο δικιο οποτε και θα κρατησω τα χρηματα σιγα τα πολλα δλδ αλλα αρκουν να φτιαξω λιγο το αμαξι εξωτερικα ,σαν μοτερ θα το αφησω οπως εχει ουτε πολλα ταξιδια κανω ουτε γκαζιαρης ειμαι κυριως ηταν ενα απωθημενο. μα φυγανε και αυτα τα χρηματα που ειχα μαζεψει και οντως με 300 ευρω τπτ δεν κανω.θα παω στη λυση του τελικου να ειναι πιο μεγαλο τουλαχιστον να μ δινει την εντυπωση οτι εινια λιγο γκαζιαρικο.ισως και μια χοανη πιο μετα.το ρυθμιστη να τον βαλω η και αυτα πεταμενα λεφτα ειναι?70 θα παει με την εργασια? αλλα αν δεν αξιζει καθολου το ξεχναω και αυτο και προχωραω στο να το μαζεψω λιγο εξωτερικα.
συνολικα παντως μιας και μιλαμε εχω δωσει 1000 ευρω για τη μηχανη 1.6 μαζι με το σερβις ιμαντες μπουζι κτλ. 210 ευρω για την ταπετσαρια οροφη+τα πλαϊνά στις πορτες που ειναι απο χαρτονι και γινονται κομματια .επισης για τα φρενα εδωσα 100ευρω για τις δαγκανες και αλλα 60 ευρω οι δισκοπλακες.αλλα 150 (πισω φαναρι ,διακοπτες για τα παραθυρα, λεβιε ταχυτητων γνησιο , καθρεφτες ιμιτασιον και εναν τεμπελη που παντα μαρεσε, συν τους αεραγωγους που ηταν σπασμενοι)
ολα μαζι 1600 ευρω εχω δωσει μεσα σε τρεις μηνες που εφτιαξα το αμαξι μαζι με κατι αλλα.κανονικα επρεπε να ανεβω στο σχιστο και να του λυσω το χειροφρενο και να του δωσω μια κλοτσια φευγοντας να παει στο διαολο .οποτε τωρα που το σκεφτομαι μ εχει φαει αρκετα χρηματα για να συνεχισω να του ριχνω και αλλα,αυτο ολο και θα ζηταει τα ξερετε καλα αυτα.παντως για οτι σας ειπα η τιμη ηταν καλη??η εκανα πλουσιο τον μηχανικο?
παντως σας ευχαριστω για τις συμβουλες και τη βοηθεια σας με αποτρεψατε απο λανθασμενες επιλογες
συνολικα παντως μιας και μιλαμε εχω δωσει 1000 ευρω για τη μηχανη 1.6 μαζι με το σερβις ιμαντες μπουζι κτλ. 210 ευρω για την ταπετσαρια οροφη+τα πλαϊνά στις πορτες που ειναι απο χαρτονι και γινονται κομματια .επισης για τα φρενα εδωσα 100ευρω για τις δαγκανες και αλλα 60 ευρω οι δισκοπλακες.αλλα 150 (πισω φαναρι ,διακοπτες για τα παραθυρα, λεβιε ταχυτητων γνησιο , καθρεφτες ιμιτασιον και εναν τεμπελη που παντα μαρεσε, συν τους αεραγωγους που ηταν σπασμενοι)
ολα μαζι 1600 ευρω εχω δωσει μεσα σε τρεις μηνες που εφτιαξα το αμαξι μαζι με κατι αλλα.κανονικα επρεπε να ανεβω στο σχιστο και να του λυσω το χειροφρενο και να του δωσω μια κλοτσια φευγοντας να παει στο διαολο .οποτε τωρα που το σκεφτομαι μ εχει φαει αρκετα χρηματα για να συνεχισω να του ριχνω και αλλα,αυτο ολο και θα ζηταει τα ξερετε καλα αυτα.παντως για οτι σας ειπα η τιμη ηταν καλη??η εκανα πλουσιο τον μηχανικο?
παντως σας ευχαριστω για τις συμβουλες και τη βοηθεια σας με αποτρεψατε απο λανθασμενες επιλογες
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
- Τοποθεσία: Big In Japan
- Επικοινωνία:
Re: Τα Φωτα σας Παρακαλω
Ο ρυθμιστής πίεσης δε θα σου προσφέρει ΑΠΟΛΥΤΩΣ τίποτα. Κατά τ' άλλα πήρες τη σωστή απόφαση πιστεύω. Από κει και πέρα εγώ στη θέση σου θα έφτιαχνα μια εισαγωγή με φιλτροχοάνη που θα πέρνει κρύο αέρα, κάτι το οποίο θα έδινε έναν ωραίο διακριτικό ήχο στο αυτοκίνητο και ελαφρώς καλύτερες επιδόσεις και θα άφηνα την εξάτμιση και το τελικό καζανάκι μαμά. Είναι λίγο καγκουριά κατ' εμέ να κάνει θόρυβο η εξάτμιση, σε ένα αμάξι που κάθε άλλο παρά βάζει φωτιά στην άσφαλτο. Απλά σου λέω τη γνώμη μου, μη παρεξηγηθώ... γούστα είναι αυτά.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Τα Φωτα σας Παρακαλω
Tasos_7R έγραψε:Ο ρυθμιστής πίεσης δε θα σου προσφέρει ΑΠΟΛΥΤΩΣ τίποτα. Κατά τ' άλλα πήρες τη σωστή απόφαση πιστεύω. Από κει και πέρα εγώ στη θέση σου θα έφτιαχνα μια εισαγωγή με φιλτροχοάνη που θα πέρνει κρύο αέρα, κάτι το οποίο θα έδινε έναν ωραίο διακριτικό ήχο στο αυτοκίνητο και ελαφρώς καλύτερες επιδόσεις και θα άφηνα την εξάτμιση και το τελικό καζανάκι μαμά. Είναι λίγο καγκουριά κατ' εμέ να κάνει θόρυβο η εξάτμιση, σε ένα αμάξι που κάθε άλλο παρά βάζει φωτιά στην άσφαλτο. Απλά σου λέω τη γνώμη μου, μη παρεξηγηθώ... γούστα είναι αυτά.
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 72
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 12, 2012 6:20 pm
- Επικοινωνία:
Re: Τα Φωτα σας Παρακαλω
αφου δεν θα προσφερει τπτ ο ρυθμιστης παει και αυτο.οσο για το τελικο ουτε εγω θελω η εξατμιση να κανει πολυ θορυβο ειδικα οταν ταμαξι ειναι κουβας με ροδες γιατι ενταξει δεν ειναι 116 αλογα να ακουγονται 4 τετραγωνα πριν εμφανιστει ταμαξι οπως βλεπω μερικους που προκαλουν μονο ηχορυπανση και ταμαξι δεν παει βημα.η εξατμιση θα ειναι λιγο πιο μεγαλη απο το κανονικο λες να κανει πολυ θορυβο και να με παρουν με τα γιαουρτια???
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες