Τα Φωτα σας Παρακαλω

Απάντηση
darkangel_mb
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 72
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 12, 2012 6:20 pm
Επικοινωνία:

Τα Φωτα σας Παρακαλω

Δημοσίευση από darkangel_mb »

Καλησπερα καταρχην!ειμαι νεο μελος στο site απο χθες και ψαχνω στο φορουμ διαφορα θεματα για να μαθαινω.δεν εχω προλαβει να δω πολλα αλλα εχει ενδιαφερον.Αντιμετωπιζω ενα πολυ μεγαλο διλημμα...Εχω ενα rover 200 1,4 μαμα και θελω να του αλλαξω κινητηρα και να του βαλω 1,8.ρωταω τον μηχανικο και μ λεει υπαρχει κινητηρας 1,8 125 ιππους , 1,8 145 ιππους και 1,8 160vvc. αυτος που με ενδιαφερει εμενα ειναι ο 1,8 145 αλογα για να μην αλλαξω σασμαν αλλα ο μηχανικος λεει πως αυτος ο κινητηρας δεν ειναι vvc.κανα δυο αλλους που εχω ρωτησει μ λενε πως 1,8 145 ειναι μονο vvc και πως δεν υπαρχουν 3 κατηγοριες του κινητηρα που σας ειπα αλλα μονο 2 και εχω μπλεξει τα μπουτια μου.δεν ξερω πολλα απο rover και δεν θελω να με πιασει κοτσο ο μηχανικος και να μ φαει τα λεφτα.ξερει καποιος λοιπον να μ πει τι κινητηρες υπαρχουν πραγματικα απο τη rover σχετικα με τα 1,8 ωστε να με βοηθησει???και κατι αλλο επειδη δεν θα μπορεσω να καταλαβω διαφορα μεταξυ 125 και 145 αφου δεν εχω οδηγησει τετοια κινητηρα και εγω οδηγουσα μαμα 1,4 οποτε θα εχει μεγαλη διαφορα για μενα ο 1,8 οποιο και να βαλει αυτος, σκεφτηκα να κανω μια δυναμομετρηση ωστε να δω τι γιενται αλλα δεν ξερω ποσο παει αυτο και φανταζομαι οτι ολο και καποιος θα το εχει κανει οποτε θα μπορεσει να με βοηθησει. ααα και αν καποιος εχει κανει μια τετοια μετατροπη ποσα του εχει κοστισει ολο αυτο να μ πει αν αξιζει ν α το κανω η θαναι μαπα η ολη ιστορια. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΈΡΩΝ ΚΑΙ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΑΝ ΕΓΡΑΨΑ ΠΟΛΛΑ

giorgosvi
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 181
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 03, 2005 8:09 pm
Τοποθεσία: ΚΑΛΛΙΘΕΑ-ΛΙΒΑΔΕΙΑ
Επικοινωνία:

Re: Τα Φωτα σας Παρακαλω

Δημοσίευση από giorgosvi »

darkangel_mb έγραψε:Καλησπερα καταρχην!ειμαι νεο μελος στο site απο χθες και ψαχνω στο φορουμ διαφορα θεματα για να μαθαινω.δεν εχω προλαβει να δω πολλα αλλα εχει ενδιαφερον.Αντιμετωπιζω ενα πολυ μεγαλο διλημμα...Εχω ενα rover 200 1,4 μαμα και θελω να του αλλαξω κινητηρα και να του βαλω 1,8.ρωταω τον μηχανικο και μ λεει υπαρχει κινητηρας 1,8 125 ιππους , 1,8 145 ιππους και 1,8 160vvc. αυτος που με ενδιαφερει εμενα ειναι ο 1,8 145 αλογα για να μην αλλαξω σασμαν αλλα ο μηχανικος λεει πως αυτος ο κινητηρας δεν ειναι vvc.κανα δυο αλλους που εχω ρωτησει μ λενε πως 1,8 145 ειναι μονο vvc και πως δεν υπαρχουν 3 κατηγοριες του κινητηρα που σας ειπα αλλα μονο 2 και εχω μπλεξει τα μπουτια μου.δεν ξερω πολλα απο rover και δεν θελω να με πιασει κοτσο ο μηχανικος και να μ φαει τα λεφτα.ξερει καποιος λοιπον να μ πει τι κινητηρες υπαρχουν πραγματικα απο τη rover σχετικα με τα 1,8 ωστε να με βοηθησει???και κατι αλλο επειδη δεν θα μπορεσω να καταλαβω διαφορα μεταξυ 125 και 145 αφου δεν εχω οδηγησει τετοια κινητηρα και εγω οδηγουσα μαμα 1,4 οποτε θα εχει μεγαλη διαφορα για μενα ο 1,8 οποιο και να βαλει αυτος, σκεφτηκα να κανω μια δυναμομετρηση ωστε να δω τι γιενται αλλα δεν ξερω ποσο παει αυτο και φανταζομαι οτι ολο και καποιος θα το εχει κανει οποτε θα μπορεσει να με βοηθησει. ααα και αν καποιος εχει κανει μια τετοια μετατροπη ποσα του εχει κοστισει ολο αυτο να μ πει αν αξιζει ν α το κανω η θαναι μαπα η ολη ιστορια. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΈΡΩΝ ΚΑΙ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΑΝ ΕΓΡΑΨΑ ΠΟΛΛΑ
υπαρχει κινητηρας 1,8 125 ιππους βλεπε freelander k rover 75,υπαρχη 1,8 vvc 145 ιππους βλεπε 200vi k mgf και 1,8 160vvc που φοραγαν μονο τα mg αν δεν κανω λαθος με τα 125 δεν θελεις καμια μετατροπη με τους αλλους δυο κινητηρες vvc πρεπει να αλλαξης πολλα πραγματα τα κυριοτερα ειναι εγκεφαλος-πλεξουδα-σασμαν.

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Τα Φωτα σας Παρακαλω

Δημοσίευση από kostas200vi »

Τα VVC είναι 1800 με 145 και 160 άλογα και στα δυο θες πλεξούδα και εγκέφαλο, σασμάν δεν είναι απαραίτητο δουλεύει και με το δικό σου, αν και το σασμάν PG1 είναι πολύ καλύτερο, άλλα χρειάζεται πίσω γέφυρα και ημιαξόνια για να μπει.
Mοτέρ 1.8 VVC 145 πλεξούδα + εγκέφαλο = 900€
Μοτέρ 1.8 VVC 160 πλεξούδα + εγκέφαλο = 1200€
Τηλ: 6936337565 είναι ο Κώστας (Κώστας RWD) μέλος του club.
80-100€ θα χρειαστείς για ηλεκτρολόγο και αλλά 100-150€ για να βγαλεις και να βαλεις μοτερ (οι τιμές ίσως διαφέρουν στην Αθήνα).
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Τα Φωτα σας Παρακαλω

Δημοσίευση από nikolas »

Φίλε, αν θες οπωσδήποτε 1800vvc πούλα το δικό σου, και πάρε κατευθείαν ένα 1800vvc.
Rover 200vi, 1800 vvc 142hp <99
MG ZR 1800 vvc 160 (150hp) >02

δεν αξίζει κατά τη γνώμη μου να μπεις σε διαδικασία μετατροπής αυτή την περίοδο..ενώ όλοι ψάχνουν μικρούς κινητήρες, μπορείς να βρεις 1800 σε καλή τιμή..

ενδεικτικά να σου πω, ότι σε σχέση με το δικό σου, το MG ZR θα έχει
- καλύτερα δεμένο σασί
- δισκόφρενα πίσω
- μεγαλύτερα φρένα μπροστά (και δαγκάνες)
- καλύτερη ανάρτηση και γενικότερο στήσιμο
- δερμάτινο σαλόνι
- PG1 κιβώτιο

και όλα αυτά εργοστασιακά, χωρίς να πειράξεις εσύ τίποτα..

αν επιμένεις στη μετατροπή τότε..
α) ξεχνάς το 1.8 non vvc... δεν είναι 125hp είναι 117 και θα το συνηθίσεις γρήγορα..
β) ξεχνάς το 1.8 vvc 160 (150hp) πρέπει να γίνει πολύ δουλειά σχεδόν σε όλα τα ηλεκτρικά για να μπει η MEMS3 πλεξούδα

άρα πας για 1.8vvc 142hp...
να το μπερδέψεις, ή να σε κοροϊδέψει ο μηχανικός δεν γίνεται, γιατί απλά, το vvc έχει το σύστημα με το μεταβλητό χρονισμό, οπότε και οπτικά μόνο αν δεις τον κινητήρα διαφέρει η κεφαλή του από το απλό..Άρα αυτό είναι το τελευταίο που θα σε απασχολήσει..

Από προσωπική εμπειρία, πάντως, σου λέω ψάξε καλύτερα για ένα ZR..να το πάρεις έτοιμο..

darkangel_mb
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 72
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 12, 2012 6:20 pm
Επικοινωνία:

Re: Τα Φωτα σας Παρακαλω

Δημοσίευση από darkangel_mb »

nikolas έγραψε:Φίλε, αν θες οπωσδήποτε 1800vvc πούλα το δικό σου, και πάρε κατευθείαν ένα 1800vvc.
Rover 200vi, 1800 vvc 142hp <99
MG ZR 1800 vvc 160 (150hp) >02

δεν αξίζει κατά τη γνώμη μου να μπεις σε διαδικασία μετατροπής αυτή την περίοδο..ενώ όλοι ψάχνουν μικρούς κινητήρες, μπορείς να βρεις 1800 σε καλή τιμή..

ενδεικτικά να σου πω, ότι σε σχέση με το δικό σου, το MG ZR θα έχει
- καλύτερα δεμένο σασί
- δισκόφρενα πίσω
- μεγαλύτερα φρένα μπροστά (και δαγκάνες)
- καλύτερη ανάρτηση και γενικότερο στήσιμο
- δερμάτινο σαλόνι
- PG1 κιβώτιο

και όλα αυτά εργοστασιακά, χωρίς να πειράξεις εσύ τίποτα..

αν επιμένεις στη μετατροπή τότε..
α) ξεχνάς το 1.8 non vvc... δεν είναι 125hp είναι 117 και θα το συνηθίσεις γρήγορα..
β) ξεχνάς το 1.8 vvc 160 (150hp) πρέπει να γίνει πολύ δουλειά σχεδόν σε όλα τα ηλεκτρικά για να μπει η MEMS3 πλεξούδα

άρα πας για 1.8vvc 142hp...
να το μπερδέψεις, ή να σε κοροϊδέψει ο μηχανικός δεν γίνεται, γιατί απλά, το vvc έχει το σύστημα με το μεταβλητό χρονισμό, οπότε και οπτικά μόνο αν δεις τον κινητήρα διαφέρει η κεφαλή του από το απλό..Άρα αυτό είναι το τελευταίο που θα σε απασχολήσει..

Από προσωπική εμπειρία, πάντως, σου λέω ψάξε καλύτερα για ένα ZR..να το πάρεις έτοιμο..


το θεμα ειναι πως εγω δεν θα εμπαινα σε ολη αυτη τη διαδικασια καθολου, απλα πριν κανα 3μηνο κλαταρε το μοτερ του 1,4 λογο καποιου προβληματικου μπεκ ,ταφτυσε και επειδη πολλα λεφτα δεν υπαρχουν επρεπε να κανω κατι ωστε να πηγαινοερχομαι στη δουλεια.για να κανει ρεκτιφιε τη μηχανη μ ειπε θελει 800ευρω και αν του εδινα αλλα 200 θα μ εβαζε το 1,6 116 τοσο ειναι αν δεν κανω λαθος, οποτε και το εκανα πριν κανα 3μηνο.με αυτα τα λεφτα δεν νομιζω να μπορουσα να παρω ουτε swift του 90 και πριν κανα μηνα τον ρωταω αν μπορουμε να βαλουμε κατι πιο γρηγορο και μ ειπε για τα μοτερ που σας ειπα και πιο πανω.και θελει αλλα 600 ευρω για να μ βαλει το μοτερ μαζι με αεριζομενα δισκοφρενα μπροστα και μεγαλυτερες δαγκανες μεταχειρισμενες.οποτε περιπου στα 1500 ευρω θα παει συνολικα.ενα αμαξι με αυτους τους ιππους δεν νομιζω να κανει καπου εκει φανταζομαι ξεπερναω τα 4-5χιλιαρικα αποτι εχω δει και στο car δλδ.σαφως και καλυτερο θα ηταν να επαιρνα ενα μαμα αλλα no money no honey.
Μου ειπε επισης οτι τα μοτερ εξωτερικα ειναι ιδια γιαυτο ειπα εγω οτι δεν θα ξερω τι θα βαλει το 117 η το 142.εγκεφαλο θα αλλαξει αλλα δεν θυμαμαι αν μου ειπε και για πλεξουδα και δεν ξερω αν πανε πακετο αυτα στη μετατροπη γιαυτο ρωτησα.πολλαπλη δεν θα αλλαξει αλλα θα αφησει το μαμα ετσι μ ειπε.εγω θα ειμαι κομπλε με τα 145 αλογα γιατι δεν ειμαι και για κοντρες απλα για μενα το θελω οταν θα μ τη δωσει να το πατησω λιγο ετσι για να γουσταρω.αυτο που με μπερδευει ειναι οτι επιμενει οτι δεν ειναι vvc και λεω μηπως εχει το 125 αλλα ειναι και 20 χρονια μηχανικος μεσα απο τη rover και μονο rover επισης μ ειπε και για καποια αλλα μοτερ που εδω δεν τα ξερουν καν αλλα υπαρχουν μονο στο εξωτερικο.

Σας ευχαριστω με βοηθησατε με οσα μ ειπατε αααα και κατι τελευταιο μ ειπε οτι το μοτερ που θα βαλει ειναι απο mg αλλα οχι vvc και πως vvc ειναι μονο το 160 το αλλο ειναι το 145 το απλο και τον εχω ρωτησει 10 φορες, αποτι ακουω δεξια και αριστερα και αυτος επιμενει να λεει τα ιδια τα φωτα σας και παλι πριν φυγει το χρημα γιατι μετα το φαγαμε το μοτερ στη μαπα η θα παιξουμε μαπες με τον μηχανικο

darkangel_mb
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 72
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 12, 2012 6:20 pm
Επικοινωνία:

Re: Τα Φωτα σας Παρακαλω

Δημοσίευση από darkangel_mb »

κατι που ξεχασα να προσθεσω ειναι πως στη μηχανη θα αλλαξει τη φλατζα πριν βαλει το μοτερ σε μενα οποτε αποτι καταλαβαινω μαλλον αξιζει για αλλα 600ευρω αλλα θα περιμενω και απαντησεις απο προσωπικες εμπειριες γιατι τα εχετε κανει ειδη αυτα οποτε θα με βοηθησετε πολυ στην αποφαση μ

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Τα Φωτα σας Παρακαλω

Δημοσίευση από nikolas »

Ξαναδιάβασε πάλι τα παρακάτω...
nikolas έγραψε: αν επιμένεις στη μετατροπή τότε..
α) ξεχνάς το 1.8 non vvc... δεν είναι 125hp είναι 117 και θα το συνηθίσεις γρήγορα..
β) ξεχνάς το 1.8 vvc 160 (150hp) πρέπει να γίνει πολύ δουλειά σχεδόν σε όλα τα ηλεκτρικά για να μπει η MEMS3 πλεξούδα

άρα πας για 1.8vvc 142hp...
να το μπερδέψεις, ή να σε κοροϊδέψει ο μηχανικός δεν γίνεται, γιατί απλά, το vvc έχει το σύστημα με το μεταβλητό χρονισμό, οπότε και οπτικά μόνο αν δεις τον κινητήρα διαφέρει η κεφαλή του από το απλό..Άρα αυτό είναι το τελευταίο που θα σε απασχολήσει..

Από προσωπική εμπειρία, πάντως, σου λέω ψάξε καλύτερα για ένα ZR..να το πάρεις έτοιμο..
λοιπόν αυτά που σου έγραψα με τονισμένα γράμματα, στα λέω κατηγορηματικά, και απλά δεν σηκώνουν συζήτηση..
Rover200vi 142hp -> μοτέρ 1.8 vvc
MG ZR 160 (150hp) -> μοτέρ 1.8 vvc

και τα δύο πάνε πακέτο με αλλαγή πλεξούδας, αλλαγή εγκεφάλου, ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ και προαιρετικά αλλαγή σασμάν

η διαφορά ανάμεσα στα δύο μοτέρ, βρίσκεται στην κεφαλή και συγκεκριμένα στις βαλβίδες και στους αυλούς αν δε κάνω λάθος και στο διαφορετικό σύστημα διαχείρισης του κινητήρα..
ωστόσο σε σένα μπαίνει πιο εύκολα το 142hp..

σχετικά με ZR http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1980305/" onclick="window.open(this.href);return false; βλέπω ένα από Χαλκίδα με τιμή χώμα..

στις συγκεκριμένες καρότσες, δεν έβαζε η εταιρεία άλλο μοτέρ βενζίνης..οπότε δεν ξέρω τι εννοεί για μοτέρ που δεν τα ξέρουμε καν και υπάρχουν μόνο στο εξωτερικό..
μόνο τα diesel υπάρχουν που δεν έρχονταν Ελλάδα..

darkangel_mb
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 72
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 12, 2012 6:20 pm
Επικοινωνία:

Re: Τα Φωτα σας Παρακαλω

Δημοσίευση από darkangel_mb »

nikolas έγραψε:Ξαναδιάβασε πάλι τα παρακάτω...
nikolas έγραψε: αν επιμένεις στη μετατροπή τότε..
α) ξεχνάς το 1.8 non vvc... δεν είναι 125hp είναι 117 και θα το συνηθίσεις γρήγορα..
β) ξεχνάς το 1.8 vvc 160 (150hp) πρέπει να γίνει πολύ δουλειά σχεδόν σε όλα τα ηλεκτρικά για να μπει η MEMS3 πλεξούδα

άρα πας για 1.8vvc 142hp...
να το μπερδέψεις, ή να σε κοροϊδέψει ο μηχανικός δεν γίνεται, γιατί απλά, το vvc έχει το σύστημα με το μεταβλητό χρονισμό, οπότε και οπτικά μόνο αν δεις τον κινητήρα διαφέρει η κεφαλή του από το απλό..Άρα αυτό είναι το τελευταίο που θα σε απασχολήσει..

Από προσωπική εμπειρία, πάντως, σου λέω ψάξε καλύτερα για ένα ZR..να το πάρεις έτοιμο..
λοιπόν αυτά που σου έγραψα με τονισμένα γράμματα, στα λέω κατηγορηματικά, και απλά δεν σηκώνουν συζήτηση..
Rover200vi 142hp -> μοτέρ 1.8 vvc
MG ZR 160 (150hp) -> μοτέρ 1.8 vvc

και τα δύο πάνε πακέτο με αλλαγή πλεξούδας, αλλαγή εγκεφάλου, ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ και προαιρετικά αλλαγή σασμάν

η διαφορά ανάμεσα στα δύο μοτέρ, βρίσκεται στην κεφαλή και συγκεκριμένα στις βαλβίδες και στους αυλούς αν δε κάνω λάθος και στο διαφορετικό σύστημα διαχείρισης του κινητήρα..
ωστόσο σε σένα μπαίνει πιο εύκολα το 142hp..

σχετικά με ZR http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1980305/" onclick="window.open(this.href);return false; βλέπω ένα από Χαλκίδα με τιμή χώμα..

στις συγκεκριμένες καρότσες, δεν έβαζε η εταιρεία άλλο μοτέρ βενζίνης..οπότε δεν ξέρω τι εννοεί για μοτέρ που δεν τα ξέρουμε καν και υπάρχουν μόνο στο εξωτερικό..
μόνο τα diesel υπάρχουν που δεν έρχονταν Ελλάδα..

σευχαριστω φιλε μου για τη διευκρινηση με βοηθησε αρκετα αυτο που μ ειπες ωστε να τα ξαναπω με τον μηχανικο μ.ηθελα να μαθω καποια πραγματα σιγουρα πριν του μιλησω για να επιμεινω κιολας και να μην δειξω οτι ειμαι τελειως χαμενος αρα αλλο ενα κοροιδο που θα του φανε λεφτα τσαμπα .δεν ξερω πολλα απο αμαξια αλλα ουτε τελειως θυμα οποτε σας ευχαριστω ολους για τη βοηθεια σας θα τα ξαναπουμε απο βδομαδα γιαυτο το θεμα αφου μιλησω με τον μιχανικο ναστε καλα

Κώστας RWD
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 844
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 4:13 pm
Τοποθεσία: Mαρούσι
Επικοινωνία:

Re: Τα Φωτα σας Παρακαλω

Δημοσίευση από Κώστας RWD »

1) Aγοράζεις το ZR που σου εδειξε ο Νικολας. ΤΣΑΜΠΑ είναι!
2) Bαζεις μοτέρ 1.8 vvc 145.
Δεν υπαρχει αλλη λύση.
MG TF turbo...

darkangel_mb
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 72
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 12, 2012 6:20 pm
Επικοινωνία:

Re: Τα Φωτα σας Παρακαλω

Δημοσίευση από darkangel_mb »

μαλλον παω στη δευτερη λυση μ φαινεται πιο οικονομικη και στα μετρα μ δλδ γιατι δεν παιζει και πολυ μαρουλι.σημερα που πηγα μια βολτα απο τον μηχανικο και του λεω τι θα αλλαξεις ακριβως στο αμαξι μ λεει ...εγκεφαλο - πολλαπλη εισαγωγης - πεταλουδα θα βαλει μεταλλικη αλλα δεν θα αλλαξει πλεξουδα θα το αφησει με την ιδια.δουλευει μ λεει ετσι οπως ειναι το αναφερω γιατι ο νικολας ειπε πως πρεπει να κανει και αλλαγη πλεξουδας.
Οπως και ναχει ευχαριστω για τη βοηθεια και ελπιζω απο τον αλλο μηνα να εχω ετοιμο το αμαξι

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες