Μετατροπη 1.4 σε 1.8 απλο οχι VVC!!

Άβαταρ μέλους
SPOOKY1998
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 105
Εγγραφή: Πέμ Απρ 03, 2008 6:47 pm
Επικοινωνία:

Μετατροπη 1.4 σε 1.8 απλο οχι VVC!!

Δημοσίευση από SPOOKY1998 »

Καλησπερα.
Εχω ενα 25 αρι 2000 μοντελο mems 3 1.4.

Αφου το καλοκαιρι τελειωσα με της αισθητηκες βελτιωσεις ( Το εκανα look zr φωτος οταν το πλυνω :D :D) πηρα τελικα τηv αποφαση να κανω kai 1.8!!
παρεπιπτοντος εχουν αλλαχτει δισκοπλακες με αεριζομενες 262mm ebc και τακακια ebc green stuff και εχει κονι κιτρινα ρυθμιζομενα με χαμηλομενα ελατηρια 3mm
οποτε απο αποψη στησηματος πιστευω ειμαι κομπλε!!

Εχω διαβασει αρκετα για το τι χρειαζεται κτλ απλα θα ηθελα να τα αναλυσουμε λιγο μαζεμενα σε αυτο το θεμα για να γινοuν ολα σωστα με την πρωτη!!

Εχω ηδη παρει εμβολοχιτωνια απο τον prilepa_mg. Ειναι απο 1.6 οποτε ειμαι καλυμενος σε αυτον το τομεα...
Απο αποψη μπιελων τι γινεται? Κανουν απο 1.6 η θελω απο 1.8? (εχουν μαζι και μπιελες τα εμβολοχιτωνια που πηρα οποτα αν κανουν ειμαι κομπλε :) )

Εγκεφαλος??? Ξερω οτι και με τον 1.4 θα δουλευει αλλα οχι καλα. Ξερουμε τι κωδικο εχουν οι εγκεφαλοι τω 1.8 zr??Μπορω να βαλω εναν απο zr ?? Θα δουλευουν τα περιφεριακα????

Φλατζα??? Εχω βρει αυτη τη φλατζα μαζι με βιδες κλπ. http://www.ebay.co.uk/itm/200602205489? ... 755wt_1396" onclick="window.open(this.href);return false;
Τι λετε ειναι καλη?? Εχετε να προτεινετε κατι αλλο???

Στροφαλος?? Οκ εδω κανει μονο απο 1.8? Θελει καμια μετατροπη η μπαινει κουτι??? Εχει κανεις κανεναν γιατι δεν εχω βρει ακομα????(σε καλη τιμη γιατι ειναι δυσκολοι οι καιροι :( )

Πεταλουδα?? Εδω θελουμε 52μμ... Εχει κανεις???

Εισαγωγη???Κανει η απλη απο 1.4 η πρεπει να βαλουμε αλλη εισαγωγη???

Εκεντοφοροι??? Αν βαλω απο tf135 τον εκεντροφορο εξαγωγης (αν δεν κανω λαθος) θα δουλευει καλα με τον 1.8 εγκεφαλο η θα θελει τιποτα αλλους χαρτες?? )
Δεν σκεφτομαι για piper κτλ μονο αν βρω απο tf...

Ξερω ειναι πολλα ολλα αυτα.Αν μπορειτε λιγα λιγα να τα κουβεντιασουμε και με τον καιρο να μαζεψω οτι χρειαζεται να καταφερω να κανω την μετατροπη !!

Λογικα αν ολα πανε καλα μετα τα Χριστουγεννα θα γινει...

i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπη 1.4 σε 1.8 απλο οχι VVC!!

Δημοσίευση από i-VTec »

Καλη επιτυχία στη μετατροπή και θα σε βοηθήσουν τα παιδιά....Απλά να σου πω ότι μπαίνεις σε φασαρία να τα μαζέψεις όλα αυτά ένα-ένα, ενώ με 800 ευρώ βρίσκεις κομπλέ μοτέρ VVC και είσαι άρχοντας...
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπη 1.4 σε 1.8 απλο οχι VVC!!

Δημοσίευση από nikolas »

και εγώ θα συνιστούσα να βάλεις vvc γιατί το 1.8 θα σου φανεί "λίγο" μετά από κάμποσο καιρό..και θα θες κάτι παραπάνω και μετά άλλα έξοδα για κεφαλή vvc και εγκέφαλο+πλεξούδα..

λοιπόν σχετικά με τις ερωτήσεις σου..

α) θα σε στεναχωρήσω λίγο, γιατί θες άλλες μπιέλες..
β) θα σε στεναχωρήσω λίγο παραπάνω, γιατί σε μεγάλη ανάγκη αλλάζουν τις μπιέλες, γιατί παίζει θέμα με τον "πύρο" που έχουν με το έμβολο και συνήθως προτιμούν έτοιμο σετ έμβολο από 1.8 για να μην μπουν στην αλλαγή μπιελών..τις οποίες θα δυσκολευτείς μάλλον και να βρεις..
τώρα θα σε ευχαριστήσω λίγο
γ) αν το κάνεις απλό 1.8 δεν χρειάζεσαι άλλο εγκέφαλο..μπορείς να περάσεις πρόγραμμα από 1.8 απλό..
δ) πεταλούδα δεν χρειάζεται να αλλάξεις..και να βάλεις 52mm δεν θα δεις καμιά ιδιαίτερη διαφορά..
ε) εισαγωγή δεν χρειάζεται να αλλάξεις, αλλά αν βρεις από vvc και περισσεύουν τα λεφτά τσίμπα την..
στ) ο στρόφαλος δεν θέλει καμιά μετατροπή, μπαίνει κουτί
ζ) αν βάλεις εκκεντροφόρους από tf, βάζεις και πρόγραμμα από tf.. (δεν είμαι σίγουρος ότι μπαίνει, απλά υποθέτω, με δεδομένο ότι εγώ είχα εγκέφαλο από lotus mems1.9)
η) τη φλάντζα της φωτογραφίας ξέχασέ την..μέχρι να σου πει ποιας εταιρείας είναι..αφού κάνεις τη μετατροπή θα αλλάξεις φορέα στροφάλου όντως, βίδες και φλάντζα MLS ή γνήσια της Land Rover, ή Payen, ή δεν θυμάμαι τώρα την άλλη εταιρεία..

και μπράβο που έκανες υπομονή και πρώτα τελείωσες με το στήσιμο και τώρα προχωράς μηχανικά..!!

Άβαταρ μέλους
prilepa_mg
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 157
Εγγραφή: Σάβ Απρ 07, 2007 9:28 am
Τοποθεσία: paleo faliro
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπη 1.4 σε 1.8 απλο οχι VVC!!

Δημοσίευση από prilepa_mg »

nikolas έγραψε:και εγώ θα συνιστούσα να βάλεις vvc γιατί το 1.8 θα σου φανεί "λίγο" μετά από κάμποσο καιρό..και θα θες κάτι παραπάνω και μετά άλλα έξοδα για κεφαλή vvc και εγκέφαλο+πλεξούδα..

λοιπόν σχετικά με τις ερωτήσεις σου..

α) θα σε στεναχωρήσω λίγο, γιατί θες άλλες μπιέλες..
β) θα σε στεναχωρήσω λίγο παραπάνω, γιατί σε μεγάλη ανάγκη αλλάζουν τις μπιέλες, γιατί παίζει θέμα με τον "πύρο" που έχουν με το έμβολο και συνήθως προτιμούν έτοιμο σετ έμβολο από 1.8 για να μην μπουν στην αλλαγή μπιελών..τις οποίες θα δυσκολευτείς μάλλον και να βρεις..
τώρα θα σε ευχαριστήσω λίγο
γ) αν το κάνεις απλό 1.8 δεν χρειάζεσαι άλλο εγκέφαλο..μπορείς να περάσεις πρόγραμμα από 1.8 απλό..
δ) πεταλούδα δεν χρειάζεται να αλλάξεις..και να βάλεις 52mm δεν θα δεις καμιά ιδιαίτερη διαφορά..
ε) εισαγωγή δεν χρειάζεται να αλλάξεις, αλλά αν βρεις από vvc και περισσεύουν τα λεφτά τσίμπα την..
στ) ο στρόφαλος δεν θέλει καμιά μετατροπή, μπαίνει κουτί
ζ) αν βάλεις εκκεντροφόρους από tf, βάζεις και πρόγραμμα από tf.. (δεν είμαι σίγουρος ότι μπαίνει, απλά υποθέτω, με δεδομένο ότι εγώ είχα εγκέφαλο από lotus mems1.9)
η) τη φλάντζα της φωτογραφίας ξέχασέ την..μέχρι να σου πει ποιας εταιρείας είναι..αφού κάνεις τη μετατροπή θα αλλάξεις φορέα στροφάλου όντως, βίδες και φλάντζα MLS ή γνήσια της Land Rover, ή Payen, ή δεν θυμάμαι τώρα την άλλη εταιρεία..

και μπράβο που έκανες υπομονή και πρώτα τελείωσες με το στήσιμο και τώρα προχωράς μηχανικά..!!
edo kanis megalo lathos,i bieles se olata K series einai idies.o kivismos alazi me ta pistonia ,ke strofalos.1.1 -1.4-1.6 forane to idio strofalo,kai 1.8 alo.1.1 kai 1.4 forane ta idia pistonia,opos kai to 1.6 me to 1.8 forane ta idia.sti periptosi avti ean o filos mas alaksi mono to set pou tou edosa,ta pai sta 1.6 ,an theli omos na to kani 1.8 theli kai strofalo 1.8 .i ekentrofori apo tf135 benoune horis programa sto egkefalo 1.8 ,eno i petaluda (52)kani poli kali doulia
200 COUPE the best .the GTI is back on the road

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπη 1.4 σε 1.8 απλο οχι VVC!!

Δημοσίευση από nikolas »

ωραία..άφησέ τον να μην αλλάξει μπιέλες..και να κάνει μια ογκομέτρηση μετά να δούμε αν θα είναι όντως 1.8..
εγώ ξέρω ότι και οι μπιέλες είναι διαφορετικές από 1.6 σε 1.8..

K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπη 1.4 σε 1.8 απλο οχι VVC!!

Δημοσίευση από K-mech »

Αν 1,6 και 1,8 έχουν τον ίδιο στρόφαλο, τότε κάνουν και οι ίδιες μπιέλες.
Ο μονός λόγος για να αλλάξει τις μπιέλες, είναι η αντοχή. Και αυτό αν οι εργοστασιακές μπιέλες του 1.8 είναι ισχυρότερες από του 1.6
Η διαδρομή του εμβόλου ορίζεται από τον στροφαλοφόρο. Οι μπιέλες δεν έχουν να πουν τίποτα για τον κυβισμό... Απλά όταν αυξάνεται η διαδρομή του στροφαλοφόρου, πρέπει να κοντύνει η μπιέλα, για να μη βόσκει το πιστόνι στη κεφαλή από τη στιγμή που το ύψος του κορμού μένει το ίδιο.

Απλά είχα την εντύπωση ότι τα εμβολοχυτώνια του 1,8 έχουν μεγαλύτερη διάμετρο από αυτά του 1,6 (και έτσι δικαιολογείται η αύξηση κυβισμού)
Δεν είμαι σίγουρος όμως γι αυτό...
Και αν αυτό δεν ισχύει, τότε σημαίνει ότι τα 1,6 και 1,8 δεν έχουν τον ίδιο στρόφαλο, οπότε οι μπιέλες του 1,6 δε θα κάνουν στο 1,8 σε αυτή τη περίπτωση.


[edit]
Με λίγο search είδα τι ισχύει.

Από 1,4 σε 1,6 εργοστασιακά ηχούμε αυξημένη διάμετρο εμβολοχιτωνίων και ίδιο στρόφαλο.
Από 1,6 σε 1,8 ηχούμε ιδία διάμετρο εμβολοχιτωνίων και άλλο στρόφαλο. (Τα έγραψε και ο prilepa_mg αυτά απλά είναι αρκετά δύσκολο να διαβάζει κανείς αυτά τα greeklish)

Βάσει αυτού, οι μπιέλες του 1,8 πρέπει να είναι κοντύτερες από του 1,6.
Οπότε ναι... χρειάζεσαι και τις μπιέλες του 1,8 αν το πας για 1,8.

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπη 1.4 σε 1.8 απλο οχι VVC!!

Δημοσίευση από kostas200vi »

nikolas έγραψε:και εγώ θα συνιστούσα να βάλεις vvc γιατί το 1.8 θα σου φανεί "λίγο" μετά από κάμποσο καιρό..και θα θες κάτι παραπάνω και μετά άλλα έξοδα για κεφαλή vvc και εγκέφαλο+πλεξούδα..
:up:
nikolas έγραψε: α) θα σε στεναχωρήσω λίγο, γιατί θες άλλες μπιέλες..
Ακριβώς ετσι είναι.
nikolas έγραψε: β)θα σε στεναχωρήσω λίγο παραπάνω, γιατί σε μεγάλη ανάγκη αλλάζουν τις μπιέλες, γιατί παίζει θέμα με τον "πύρο"
Ο πυρος βγαίνει και μπαίνει χωρίς πρόβλημα, αρκεί αυτός που θα το κάνει να έχει μηχάνημα.
prilepa_mg έγραψε: edo kanis megalo lathos,i bieles se olata K series einai idies.o kivismos alazi me ta pistonia ,ke strofalos.1.1 -1.4-1.6 forane to idio strofalo,kai 1.8 alo.1.1 kai 1.4 forane ta idia pistonia,opos kai to 1.6 me to 1.8 forane ta idia.sti periptosi avti ean o filos mas alaksi mono to set pou tou edosa,ta pai sta 1.6 ,an theli omos na to kani 1.8 theli kai strofalo 1.8 .i ekentrofori apo tf135 benoune horis programa sto egkefalo 1.8 ,eno i petaluda (52)kani poli kali doulia
1,6 και 1,8 φοράνε ίδια πιστόνια αλλά διαφορετικό στρόφαλο και μπιέλες, η 52αρα πεταλούδα δεν θα κάνει απολύτως τίποτα μόνη της (εχω δοκιμάσει και 56αρα) o εκκεντροφόρος από TF135 μπαίνει χωρίς πρόγραμμα στην ECU του 1800 αλλά χωρίς χαρτογράφηση θα είναι σαν να μην τον έβαλε.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

crAss
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1351
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπη 1.4 σε 1.8 απλο οχι VVC!!

Δημοσίευση από crAss »

Για να μην υπάρχουν παρανοήσεις.
Ξεκινώντας από 1.4
Αλλάζεις έμβολα και χιτώνια και το κάνεις 1.6
Από το 1.6
Αλλάζεις μπιέλες και στρόφαλο και το κάνεις 1.8
Αλλά όπως ειπώθηκε και πιο πριν δεν προτείνει κανείς να βγάλεις έμβολα μεταχειρισμένα από τις μπιέλες τους και να τα βάλεις σε καινούργια γιατί υπάρχει θέμα με τον πύρο. Οπότε η συνετή λύση είναι να πάρεις μπιέλες και έμβολα απευθείας από 1.8.
Αν το κάνεις απλό 1.8 με 120 άλογα σίγουρα θα γίνει πιο σβέλτο το αυτοκίνητο λόγω ροπών, αλλά ψηλά είναι ψόφιο. Το να βελτιώσεις τον 1.8 με εκκεντροφόρους από tf και εισαγωγές κλπ είναι μπελάς και κοστίζει. Όπως είπαν με 800 ευρώ βάζεις vvc ενώ αν καταφέρεις να βρεις πουθενά 1.8 από tf135 θα είναι λίγο φθηνότερα χωρίς να νιώθεις το μοτέρ ψόφιο ψηλά.
Βέβαια μπαίνει μετά το θέμα του κιβωτίου. Οι περισσότεροι που τα έκαναν 1.8 vvc με μαμά 1.4 κιβώτιο το πήραν στο χέρι περισσότερες από μια φορές. Μετά η μετατροπή βέβαια κοστίζει ακριβότερα.
Life is too short not to...

Άβαταρ μέλους
SPOOKY1998
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 105
Εγγραφή: Πέμ Απρ 03, 2008 6:47 pm
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπη 1.4 σε 1.8 απλο οχι VVC!!

Δημοσίευση από SPOOKY1998 »

Ωραια!!

vvc δεν θα με χαλαγε καθολου να το κανω αλλα θα μπλεξω και θα παει και αρκετα παραπανω και αν κατι δεν παει καλα θα τρεχω και δεν θα φτανω...Δεν ειμαστε να μπλεκουμε με vvc εδω στην επαρχια!!!!

Οποτε εχουμε μεχρι τωρα τα εξης:
Εμβολοχιτωνια ειμαστε κομπλε.

Χρειαζομαι στροφαλομπιελες απο 1.8.
Απο VVC κανουν γιατι ειδα οτι πουλαει ο Κώστας RWD αλλα ειναι απο vvc μοτερ...
Ρε παιδια ψηστε τον να μου τα δωσει σε καλύτερη τιμη γιατι 200 ευρω ειναι ψιλο πολλα.....

Φλατζα ξερει κανει απο που μπορω να βρω καμια καλη δοκιμασμενη (μαρκα μοντελο) κλπ???

Λογικα θα παρω εναν εγκεφαλο απο ζρ 1.8 τους δινουν σε καλη τιμη στο ebay...

Αν βρω και εκεντροφωρο απο tf ξερετε αν κανει κανεις χαρτογραφιση στην ελλαδα η να μην ασχοληθω καθολου??

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπη 1.4 σε 1.8 απλο οχι VVC!!

Δημοσίευση από nikolas »

SPOOKY1998 έγραψε:Ωραια!!

vvc δεν θα με χαλαγε καθολου να το κανω αλλα θα μπλεξω και θα παει και αρκετα παραπανω και αν κατι δεν παει καλα θα τρεχω και δεν θα φτανω...Δεν ειμαστε να μπλεκουμε με vvc εδω στην επαρχια!!!!

Οποτε εχουμε μεχρι τωρα τα εξης:
Εμβολοχιτωνια ειμαστε κομπλε.

Χρειαζομαι στροφαλομπιελες απο 1.8.
Απο VVC κανουν γιατι ειδα οτι πουλαει ο Κώστας RWD αλλα ειναι απο vvc μοτερ...
Ρε παιδια ψηστε τον να μου τα δωσει σε καλύτερη τιμη γιατι 200 ευρω ειναι ψιλο πολλα.....

Φλατζα ξερει κανει απο που μπορω να βρω καμια καλη δοκιμασμενη (μαρκα μοντελο) κλπ???

Λογικα θα παρω εναν εγκεφαλο απο ζρ 1.8 τους δινουν σε καλη τιμη στο ebay...

Αν βρω και εκεντροφωρο απο tf ξερετε αν κανει κανεις χαρτογραφιση στην ελλαδα η να μην ασχοληθω καθολου??
Δεν διάβασες προσεκτικά αυτό που σου έγραψα..
από χιτώνια μπορεί να είσαι κομπλέ, αλλά τη μπιέλα είναι επίφοβη να την αλλάξεις, γιατί μπορεί να υπάρξει αστοχία με τον πύρο που ενώνει μπιέλα πιστόνι, και να κλαις όλο το μοτέρ..
θα σου πρότεινα να ψάξεις για κομπλέ εμβολο..

Λυπάμαι πάντως, που παιδιά που ΔΕΝ είναι μηχανικοί, έγραψαν τα στοιχεία που έχουν για το ότι είναι διαφορετική η μπιέλα, και ο Μιχάλης που είναι μηχανικός, επιμένει ότι η μπιέλα είναι ίδια..

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 15 επισκέπτες