Μετατροπη 1.4 σε 1.8 απλο οχι VVC!!

andreas
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 29, 2006 5:21 am
Τοποθεσία: Eyboia
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπη 1.4 σε 1.8 απλο οχι VVC!!

Δημοσίευση από andreas »

R414 έγραψε:Αδυνατον να αλλαζει στροφαλος και να μην αλλαζει η διαδρομη μπιελας..
Πως 8α βγουν τα 1800cc αν οχι με αλλαγη διαδρομης με ιδια πιστονια απο το 1600?
μα η διαδρομη εξαρταται απο τον στροφαλο και οχι την μπιελα.
ο στροφαλος καθοριζει ποσο "κατω" και ποσο "πανω" θα παει η μπιελα.

i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπη 1.4 σε 1.8 απλο οχι VVC!!

Δημοσίευση από i-VTec »

Δύο μοτέρ έχει βγάλει η Rover εδώ και 30 χρόνια (Τ και Κ) και εμείς ακόμα παλεύουμε να συμφωνήσουμε στις διαφορές τους... :;T
Εικόνα

K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπη 1.4 σε 1.8 απλο οχι VVC!!

Δημοσίευση από K-mech »

πετρακης έγραψε:
R414 έγραψε:Αδυνατον να αλλαζει στροφαλος και να μην αλλαζει η διαδρομη μπιελας..
Πως 8α βγουν τα 1800cc αν οχι με αλλαγη διαδρομης με ιδια πιστονια απο το 1600?
μα η διαδρομη εξαρταται απο τον στροφαλο και οχι την μπιελα.
ο στροφαλος καθοριζει ποσο "κατω" και ποσο "πανω" θα παει η μπιελα.
Ακριβώς... Αν κρατήσεις το ίδιο μήκος μπιέλας, και βάλεις στρόφαλο με μεγαλύτερη διαδρομή, αυτό το παραπάνω "πάνω" που θα το βρει για να πάει το πιστόνι? Αφού υποτίθεται ότι στο άνω νεκρό σημείο το πιστόνι πλησιάζει απειλητικά τις βαλβίδες τις κεφαλής και στην 1,6 φάση.
Αναγκαστικά το 1,8 πρέπει να έχει κοντύτερες μπιέλες.

R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 891
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 10:32 pm
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπη 1.4 σε 1.8 απλο οχι VVC!!

Δημοσίευση από R414 »

Ακριβως αυτο λεω και γω μεγαλυτερη διαδρομη στροφαλου=μικροτερη μπιελα..

Άβαταρ μέλους
SPOOKY1998
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 105
Εγγραφή: Πέμ Απρ 03, 2008 6:47 pm
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπη 1.4 σε 1.8 απλο οχι VVC!!

Δημοσίευση από SPOOKY1998 »

Απο οτι φενεται θα χρειαστει να παρω αλλα μπιστονια με μπιελες οποτε θα εχω και απο 1.6 και απο 1.8.....Θα τα βαλω διπλα διπλα και θα ανεβασω φωτο ετσι θα μας λυθει αυτη η απορια μια και καλη :P

andreas
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 29, 2006 5:21 am
Τοποθεσία: Eyboia
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπη 1.4 σε 1.8 απλο οχι VVC!!

Δημοσίευση από andreas »

K-mech έγραψε:
πετρακης έγραψε:
R414 έγραψε:Αδυνατον να αλλαζει στροφαλος και να μην αλλαζει η διαδρομη μπιελας..
Πως 8α βγουν τα 1800cc αν οχι με αλλαγη διαδρομης με ιδια πιστονια απο το 1600?
μα η διαδρομη εξαρταται απο τον στροφαλο και οχι την μπιελα.
ο στροφαλος καθοριζει ποσο "κατω" και ποσο "πανω" θα παει η μπιελα.
Ακριβώς... Αν κρατήσεις το ίδιο μήκος μπιέλας, και βάλεις στρόφαλο με μεγαλύτερη διαδρομή, αυτό το παραπάνω "πάνω" που θα το βρει για να πάει το πιστόνι? Αφού υποτίθεται ότι στο άνω νεκρό σημείο το πιστόνι πλησιάζει απειλητικά τις βαλβίδες τις κεφαλής και στην 1,6 φάση.
Αναγκαστικά το 1,8 πρέπει να έχει κοντύτερες μπιέλες.
ή χαμηλοτερη κορωνα στο πιστονι.
κοινως πιο κοντο πιστονι.

K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπη 1.4 σε 1.8 απλο οχι VVC!!

Δημοσίευση από K-mech »

πετρακης έγραψε:ή χαμηλοτερη κορωνα στο πιστονι.
κοινως πιο κοντο πιστονι.
Μιλάμε για τη συγκεκριμένη περίπτωση τώρα... με δεδομένο ότι 1,6 και 1,8 έχουν τα ίδια πιστόνια.

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπη 1.4 σε 1.8 απλο οχι VVC!!

Δημοσίευση από nikolas »

επειδή ειπώθηκε παραπάνω ότι οι μπιέλες έχουν το ίδιο part number..
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID001199" onclick="window.open(this.href);return false;

σύμφωνα με τον rimmerbros και το στοιχείο 17, δεν δίνει ξεχωριστά τις μπιέλες οι εταιρεία..άρα πρέπει να συγκρίνεις ολόκληρο το έμβολο..

1.8 part numbers.. LFL103730 / LFL000730 /LFL000790 / LFL103740 / LFL000790 / LFL000800 / LFL000990
1.6 part numbers.. LFL103700 / LFL000650 / LFL000780

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπη 1.4 σε 1.8 απλο οχι VVC!!

Δημοσίευση από kostas200vi »

nikolas έγραψε:επειδή ειπώθηκε παραπάνω ότι οι μπιέλες έχουν το ίδιο part number..
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID001199" onclick="window.open(this.href);return false;

σύμφωνα με τον rimmerbros και το στοιχείο 17, δεν δίνει ξεχωριστά τις μπιέλες οι εταιρεία..άρα πρέπει να συγκρίνεις ολόκληρο το έμβολο..

1.8 part numbers.. LFL103730 / LFL000730 /LFL000790 / LFL103740 / LFL000790 / LFL000800 / LFL000990
1.6 part numbers.. LFL103700 / LFL000650 / LFL000780
:up: http://www.75andztclub.com/showthread.php?p=2040611
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπη 1.4 σε 1.8 απλο οχι VVC!!

Δημοσίευση από nikolas »

kostas200vi έγραψε:
nikolas έγραψε:επειδή ειπώθηκε παραπάνω ότι οι μπιέλες έχουν το ίδιο part number..
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID001199" onclick="window.open(this.href);return false;

σύμφωνα με τον rimmerbros και το στοιχείο 17, δεν δίνει ξεχωριστά τις μπιέλες οι εταιρεία..άρα πρέπει να συγκρίνεις ολόκληρο το έμβολο..

1.8 part numbers.. LFL103730 / LFL000730 /LFL000790 / LFL103740 / LFL000790 / LFL000800 / LFL000990
1.6 part numbers.. LFL103700 / LFL000650 / LFL000780
:up: http://www.75andztclub.com/showthread.php?p=2040611
πραγματικά τι να σχολιάσω τώρα..το μόνο που μένει, είναι να απαντήσει κανείς ότι rimmerbros και mg-rover.org κάνουν λάθος..

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 18 επισκέπτες