ναι, οκ όταν λεω στρόφαλο εννοώ μέταλλα στροφάλου!Tasos_7R έγραψε:Αν συντηρείς σωστά ένα B18C/C5/C6 θα βγάλει πολλά απροβλημάτιστα χιλιόμετρα. Η αξιοπιστία αυτών των μηχανών είναι αποδεδειγμένη. Το ερώτημα είναι πόσα από αυτά τα μοτέρ συντηρούνται σωστά, με δεδομένο ότι το 90% αυτών τρώνε ανελέητο σκίσιμο??? Πόσοι ελέγχουν συστηματικά τα λάδια?? Τι λάδια βάζουν??? Κάθε πότε τα αλλάζουν??? Ένας κινητήρας που δουλεύει στις 8.500rpm+ (εργοστασιακά, γιατί πολλοί τα δουλέυουν 9.000rpm+) δικαιολογείται να έχει μια μικρή κατανάλωση λαδιού. Αλλάζουν την αντλία νερού στο προβλεπόμενο χρόνο???
Επίσης, αυτά τα μοτέρ έρχονται Ελλάδα ΜΟΝΟ μεταχειρισμένα και άρα ποιος ξέρει τι συντήρηση ή βελτίωση (ακόμα κι ένας επαπρογραμματισμός αρκεί για να επηρεάσει την αξιοπιστία και δε θα το μάθεις και ποτέ αν είχε ή όχι πριν το πάρεις) έχουν υποστεί???
Και τέλος, μιλάμε πάντα για έναν κινητήρα επιδόσεων που βγάζει πάνω από 100Ps/λίτρο και στροφάρει στο θεό, με αρκετά μεγάλη διαδρομή πιστονιού. Δε μπορεί να μην υπάρχουν και προβλήματα δεδομένου ότι αποκλείεται να μην υπάρχουν ιδιοκτήτες που κακομεταχειρίζονται αυτά τα μοτέρ. Για την ιστορία οι πιο συχνές φθορές στα B18C είναι στα μέταλλα του στροφάλου και στα ελατήρια των πιστονιών. Ο στρόφαλος αυτός καθεαυτός είναι το τελευταίο πράγμα που θα πάθει κάτι σε ένα κινητήρα Honda.
Δεν ειναι λίγα τα λεφτα... αν βαλεις και εργασία- ρεκτιφιέ!
Και στο BMW τα ιδια.
Τεσπα, ξεφυγαμε.