Σε ποιο μοτέρ θα τη γλιτώσεις αν κάνεις αυτη τη μ@λ@κία;;nikolas έγραψε:εκτός και αν με σπασμένη 3η, πας να κουμπώσεις 4η και αντί αυτού προκύψει 2α..Κώστας RWD έγραψε:Απο θεμα μοτέρ, το μονο που βγαζουν ανεξαρτήτως χλμ ειναι φλατζα.xrhstaras έγραψε:ΠΑΙΔΙΑ ΤΑ ROVER ΑΠΟ ΜΟΤΕΡ Η ΠΟΥ ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΣΚΥΛΙΑ Η ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΕΧΟΥΝ ΣΥΝΕΧΩΣ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ.... ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ... ΑΠ ΟΤΙ Μ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ROVER Η ΕΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ...
Αν γινει εκει σωστη δουλειά απο γνώστη, δεν έχεις προβλημα.
Ουτε μπιέλες βαρανε, ουτε καίνε πολύ λάδι, ούτε βαράνε πιστόνια ή βαλβίδες οπως άλλα μοτέρ.
τότε αν είσαι τυχερός μετράς μόνο βαλβίδες και αν είσαι άτυχος ψάχνεις να βρεις από ποιον κύλινδρο πετάχτηκε η μπιέλα..
kalhspera paidia.. allagh moter
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 844
- Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 5:13 pm
- Τοποθεσία: Mαρούσι
- Επικοινωνία:
Re: kalhspera paidia.. allagh moter
MG TF turbo...
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 891
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 11:32 pm
- Επικοινωνία:
Re: kalhspera paidia.. allagh moter
Κοιταξε να δεις ολα τα μοτερ αν τα προσεχεις στη συντηρηση,τα λαδακια του που και που και
τα νερα στο ψυγειο ειδικα στα μοτερ μας δεν πιστευω οτι εχεις 8εμα για ζημια εκτος αν το επιδιωκεις.
Εμενα αναφορικα το μοτερ εχει 214000κμ με μονο 2 φλατζες αλλαγμενες και τη κλασικη συντηρηση του οπως ολα
τα μοτερ.Εκτος απο αυτες τις 2 φλατζες δεν εχει κανει κιχ.Μια εποχη βαραγε που και που ενα ωστηριο και αυτο απο κακο λαδι
που μολις το αλλαξα τελος..Λοιπον απο τι καταλαβαινεις τα μοτερ δεν σπανε στα καλα του κα8ουμενου εκτος αν εισαι πολυ
γκαντεμης!!2 χρονια μου λενε 8α το σπασω και το δικο μου με κα8ημερινο σκισιμο με το αναλαζω ταχυτητες στο κοφτη και χωρις να αφηνω
μονο οι βασεις μου την ακουνε και το δισκοπλατο,κατα τα αλλα δεν μασαει στο λεω απο πρωτο χερι..Πριν κανεις οτιδηποτε
σκεψου τα βαλτα κατω και δες τι ειναι καλυτερο.Κτεο τι κανεις?Σε ελεγχο κλπ?Μαζι και το αμαξι σου παιρνουν με τετοιο μοτερ πανω...
Τα ιδια ελεγα εγω σε 8εμα μου και μου τα λεγαν,τωρα στα λεω εγω και ολοι οι αλλοι.
Καλη επιτυχια αν το αποφασισεις τελικα και 8ελουμε 8εμα με τη μετατροπη
τα νερα στο ψυγειο ειδικα στα μοτερ μας δεν πιστευω οτι εχεις 8εμα για ζημια εκτος αν το επιδιωκεις.
Εμενα αναφορικα το μοτερ εχει 214000κμ με μονο 2 φλατζες αλλαγμενες και τη κλασικη συντηρηση του οπως ολα
τα μοτερ.Εκτος απο αυτες τις 2 φλατζες δεν εχει κανει κιχ.Μια εποχη βαραγε που και που ενα ωστηριο και αυτο απο κακο λαδι
που μολις το αλλαξα τελος..Λοιπον απο τι καταλαβαινεις τα μοτερ δεν σπανε στα καλα του κα8ουμενου εκτος αν εισαι πολυ
γκαντεμης!!2 χρονια μου λενε 8α το σπασω και το δικο μου με κα8ημερινο σκισιμο με το αναλαζω ταχυτητες στο κοφτη και χωρις να αφηνω
μονο οι βασεις μου την ακουνε και το δισκοπλατο,κατα τα αλλα δεν μασαει στο λεω απο πρωτο χερι..Πριν κανεις οτιδηποτε
σκεψου τα βαλτα κατω και δες τι ειναι καλυτερο.Κτεο τι κανεις?Σε ελεγχο κλπ?Μαζι και το αμαξι σου παιρνουν με τετοιο μοτερ πανω...
Τα ιδια ελεγα εγω σε 8εμα μου και μου τα λεγαν,τωρα στα λεω εγω και ολοι οι αλλοι.
Καλη επιτυχια αν το αποφασισεις τελικα και 8ελουμε 8εμα με τη μετατροπη
- xrhstaras
- Δημοσιεύσεις: 11
- Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 05, 2011 12:53 am
- Επικοινωνία:
Re: kalhspera paidia.. allagh moter
ΤΙ ΝΑ Σ ΠΩ ΦΙΛΕ ΑΠΛΑ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΕΧΕΙ ΒΓΕΙ ΣΚΑΡΤΟ ΚΑΙ ΤΟ 1ο ΚΑΙ ΤΟ 2ο... ΚΑΙ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΠΑΩ ΚΑΙ ΛΕΩ ROVER Μ ΛΕΕΙ ΦΛΑΤΖΑ ΚΑΙ ΚΑΠΑΚΙ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ.... ΜΕ ΤΟ V-TEC ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΦΥΣΙΚΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ ΠΟΥ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙ ΤΑ ΛΑΔΑΚΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΦΛΟΥ ΤΟΥ ΔΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ....
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: kalhspera paidia.. allagh moter
γιατί μπαίνεις σε χαρακτηρισμούς τώρα και στεναχωρείς κόσμο..??Κώστας RWD έγραψε:Σε ποιο μοτέρ θα τη γλιτώσεις αν κάνεις αυτη τη μ@λ@κία;;nikolas έγραψε:εκτός και αν με σπασμένη 3η, πας να κουμπώσεις 4η και αντί αυτού προκύψει 2α..
τότε αν είσαι τυχερός μετράς μόνο βαλβίδες και αν είσαι άτυχος ψάχνεις να βρεις από ποιον κύλινδρο πετάχτηκε η μπιέλα..
το πιθανότερο είναι πως πολλά μοτέρ σε αντίστοιχη περίπτωση μάλλον θα την άκουγαν..
πάντως επειδή αναφέρθηκε παραπάνω, έχω την εντύπωση, ότι όπως είναι σχεδιασμένα τα έμβολα και οι βαλβίδες στα honda ότι δεν καρφώνουν..
το λέω όμως με επιφύλαξη γιατί δε θυμάμαι αν το είχα ακούσει ή το είχα διαβάσει..
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 844
- Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 5:13 pm
- Τοποθεσία: Mαρούσι
- Επικοινωνία:
Re: kalhspera paidia.. allagh moter
Ασε, έχω μπει στο εμπόριο και τα βλέπω...nikolas έγραψε:
γιατί μπαίνεις σε χαρακτηρισμούς τώρα και στεναχωρείς κόσμο..??
το πιθανότερο είναι πως πολλά μοτέρ σε αντίστοιχη περίπτωση μάλλον θα την άκουγαν..
πάντως επειδή αναφέρθηκε παραπάνω, έχω την εντύπωση, ότι όπως είναι σχεδιασμένα τα έμβολα και οι βαλβίδες στα honda ότι δεν καρφώνουν..
το λέω όμως με επιφύλαξη γιατί δε θυμάμαι αν το είχα ακούσει ή το είχα διαβάσει..
Τα χειροτερα μοτέρ ειναι τα Μ3 Ε36 και τα Β18C.
Λόγω στροφών βαρανε στρόφαλο για πλάκα.
MG TF turbo...
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 891
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 11:32 pm
- Επικοινωνία:
Re: kalhspera paidia.. allagh moter
Μοτερ integra στροφαλο???
Πρωτη φορα το ακουω..
Πρωτη φορα το ακουω..
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 326
- Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
- Επικοινωνία:
Re: kalhspera paidia.. allagh moter
Ότι έχω δει αναφορές για σπασμένα τέτοια μοτέρ από καφρίλες, έχω δει. Αλλά αυτό περί χειρότερων μοτέρ πρώτη φορά το ακούω...Κώστας RWD έγραψε:nikolas έγραψε: Τα χειροτερα μοτέρ ειναι τα Μ3 Ε36 και τα Β18C.
Λόγω στροφών βαρανε στρόφαλο για πλάκα.
Ειδικά για τον Β18C το "για πλάκα" σε ποιο εύρος στροφών πάει? στις 10K+ rpm?
Για μένα το για πλάκα ταιριάζει όταν υπάρχει πρόβλημα αξιοπιστίας σε εργοστασιακή μορφή.
πχ. Τα rover K series μοτερ καίνε φλάντζες για πλάκα... και αυτό ξεκάθαρα λόγω σχεδιαστικής ανωμαλίας. Πρέπει να πέσει υποδειγματική δουλειά στην αλλαγή φλάντζας και να χρησιμοποιηθούν καινούριες και πιθανότατα aftermarket βίδες που δένουν το σάντουιτς στροφάλου-μπλόκ-κεφαλης + τη μετατόπιση του θερμοστάτη σε αλλο σημειο του κυκλώματος, για να έχει κανείς το κεφάλι του ήσυχο... και δε μιλάμε καν για παλαβό performance μοτέρ απ τη μάνα του.
Το να βγαίνουμε εδώ και να λέμε ότι τα παραπάνω δυο μοτέρ, που βγάζουν απ το εργοστάσιο 100+HP στο λίτρο, εμφανίζουν το οποιοδήποτε πρόβλημα "για πλάκα" είναι αστείο.
Όχι τίποτε άλλο, θα μας διαβάζει κανένας από τυχαίο search και θα λέει "μιλάνε όλοι, μιλούν και οι κ@λοι".
- xrhstaras
- Δημοσιεύσεις: 11
- Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 05, 2011 12:53 am
- Επικοινωνία:
Re: kalhspera paidia.. allagh moter
ΤΩΡΑ ΑΥΤΟ ΠΕΡΙ ΣΤΡΟΦΑΛΟΥ ΣΤΑ B16 ΚΑΙ ΣΤΑ M3 E36 ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΤΟ ΑΚΟΥΩ....
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 844
- Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 5:13 pm
- Τοποθεσία: Mαρούσι
- Επικοινωνία:
Re: kalhspera paidia.. allagh moter
Η BMW λέει αλλαγή μεταλλων στροβαλου για Μ3 Ε36 στα 100.000χλμ!
Για κόστος αφήστε το καλύτερα...
Τα περισσοτερα Μ3 απο Βορεια Ευρωπη που εχουν 200.000χλμ+ ειναι σκουπιδια γιατι πανε για... 2η αλλαγη μεταλλων!
Τα Β18C και C6 βαρανε κι αυτα στρόφαλο και μιλαμε για μαμα φαση.
Για λάδι... γνωριζετε!
Εχω φέρει 5-6 και απο τα μεν και απο τα δε μοτέρ. Δεν μιλαω τυχαία.
Στα δικα μας k με ενα 500ρικο έχεις καθαρισει. Αν γίνει σωστη δουλεια μπορεις να βγαλεις πολλα χλμ.
Για κόστος αφήστε το καλύτερα...
Τα περισσοτερα Μ3 απο Βορεια Ευρωπη που εχουν 200.000χλμ+ ειναι σκουπιδια γιατι πανε για... 2η αλλαγη μεταλλων!
Τα Β18C και C6 βαρανε κι αυτα στρόφαλο και μιλαμε για μαμα φαση.
Για λάδι... γνωριζετε!
Εχω φέρει 5-6 και απο τα μεν και απο τα δε μοτέρ. Δεν μιλαω τυχαία.
Στα δικα μας k με ενα 500ρικο έχεις καθαρισει. Αν γίνει σωστη δουλεια μπορεις να βγαλεις πολλα χλμ.
MG TF turbo...
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
- Τοποθεσία: Big In Japan
- Επικοινωνία:
Re: kalhspera paidia.. allagh moter
Αν συντηρείς σωστά ένα B18C/C5/C6 θα βγάλει πολλά απροβλημάτιστα χιλιόμετρα. Η αξιοπιστία αυτών των μηχανών είναι αποδεδειγμένη. Το ερώτημα είναι πόσα από αυτά τα μοτέρ συντηρούνται σωστά, με δεδομένο ότι το 90% αυτών τρώνε ανελέητο σκίσιμο??? Πόσοι ελέγχουν συστηματικά τα λάδια?? Τι λάδια βάζουν??? Κάθε πότε τα αλλάζουν??? Ένας κινητήρας που δουλεύει στις 8.500rpm+ (εργοστασιακά, γιατί πολλοί τα δουλέυουν 9.000rpm+) δικαιολογείται να έχει μια μικρή κατανάλωση λαδιού. Αλλάζουν την αντλία νερού στο προβλεπόμενο χρόνο???
Επίσης, αυτά τα μοτέρ έρχονται Ελλάδα ΜΟΝΟ μεταχειρισμένα και άρα ποιος ξέρει τι συντήρηση ή βελτίωση (ακόμα κι ένας επαπρογραμματισμός αρκεί για να επηρεάσει την αξιοπιστία και δε θα το μάθεις και ποτέ αν είχε ή όχι πριν το πάρεις) έχουν υποστεί???
Και τέλος, μιλάμε πάντα για έναν κινητήρα επιδόσεων που βγάζει πάνω από 100Ps/λίτρο και στροφάρει στο θεό, με αρκετά μεγάλη διαδρομή πιστονιού. Δε μπορεί να μην υπάρχουν και προβλήματα δεδομένου ότι αποκλείεται να μην υπάρχουν ιδιοκτήτες που κακομεταχειρίζονται αυτά τα μοτέρ. Για την ιστορία οι πιο συχνές φθορές στα B18C είναι στα μέταλλα του στροφάλου και στα ελατήρια των πιστονιών. Ο στρόφαλος αυτός καθεαυτός είναι το τελευταίο πράγμα που θα πάθει κάτι σε ένα κινητήρα Honda.
Επίσης, αυτά τα μοτέρ έρχονται Ελλάδα ΜΟΝΟ μεταχειρισμένα και άρα ποιος ξέρει τι συντήρηση ή βελτίωση (ακόμα κι ένας επαπρογραμματισμός αρκεί για να επηρεάσει την αξιοπιστία και δε θα το μάθεις και ποτέ αν είχε ή όχι πριν το πάρεις) έχουν υποστεί???
Και τέλος, μιλάμε πάντα για έναν κινητήρα επιδόσεων που βγάζει πάνω από 100Ps/λίτρο και στροφάρει στο θεό, με αρκετά μεγάλη διαδρομή πιστονιού. Δε μπορεί να μην υπάρχουν και προβλήματα δεδομένου ότι αποκλείεται να μην υπάρχουν ιδιοκτήτες που κακομεταχειρίζονται αυτά τα μοτέρ. Για την ιστορία οι πιο συχνές φθορές στα B18C είναι στα μέταλλα του στροφάλου και στα ελατήρια των πιστονιών. Ο στρόφαλος αυτός καθεαυτός είναι το τελευταίο πράγμα που θα πάθει κάτι σε ένα κινητήρα Honda.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Ahrefs [Bot] και 15 επισκέπτες