kalhspera paidia.. allagh moter
- xrhstaras
- Δημοσιεύσεις: 11
- Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 05, 2011 12:53 am
- Επικοινωνία:
Re: kalhspera paidia.. allagh moter
nai filaraki alla vrhka moter sazman egkefalo kai mazi me zantes 3.5 katostarika kai etsi to alla3a... oso gia tis valvides eftegai to louri kati paixthke kai an 8umamai to ekopse gt prepei na h8ele allo alla o mhxanikos m eipe pws akoma thn evgaze... me liga logia polla provlhmata ventilater dn douleue kai to eixa me diakoptaki kai meta p eixe flatza perimena kati lefta kai phgaina mono edw konta gia kamia douleia mono kai prin kai meta apo ka8e diadromh t evaza nera... ee twra hr8e h wra na ginei kt kalo kai swsto polii...
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 326
- Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
- Επικοινωνία:
Re: kalhspera paidia.. allagh moter
Ειδικά με το μοτέρ έξω απ το αμάξι, ήταν μεγάλη μαλάκια του μηχανικού αν δε σου πρότεινε αλλαγη ιμάντα εκκεντροφόρου. Δεν ήταν θέμα αξιοπιστίας μοτέρ αυτό... και το honda μοτέρ να βάλεις μέσα, αν του αφήσεις πάνω ταλαιπωρημένο ιμάντα και αυτός κοπεί, βαλβίδες πάλι θα κάρφωσεις.
Σχετικά με το engine swap σε Β16, δεν είναι η πρακτική λύση που την εφαρμόζεις για λογούς αξιοπιστίας. Είναι ένα project για κάποιον που έχει τάβλες για engine swap, γιατί γουστάρει υπερβολικά τη καρότσα του.
Σωστή δουλειά με κάτω από 3000 απλά δε γίνεται. (εκτός κι αν τη κανείς μόνος σου) Χρειάζεσαι ένα φουλ τροπετο από VTI για να πάρεις σχεδόν τα πάντα από αυτό. (τουλάχιστον μοτέρ-κιβώτιο-ημιαξόνια πλεξούδα-εγκέφαλο) Και φυσικά δε μπορείς να εμπιστευτείς κανένα μοτέρ από καμία μάντρα έτσι στα τυφλά... θα πρέπει να το ανοίξεις να δεις τι παίζει μέσα. Αλλιώς κινδυνεύεις στη προσπάθεια σου να γλιτώσεις μερικά εκατοστάρικα, να έχεις δώσει τα 2+χιλιαρικα και να μείνεις ξανά χωρίς αμάξι σύντομα.
Όσο για τα ηλεκτρολογικά, δε το συζητώ... θέλεις πέρασμα της honda πλεξούδας απ το 0.
Εδώ μόνο οι P28 ecu είναι είδος προς εξαφάνιση από τις ελληνικές μάντρες και θα κάνεις “κρα” για να βρεις μια κάτω από 150ευρω.
Με λίγα λόγια, γινεται. Αν ο μηχανικός σου επιμένει να το κάνει, βαλε του ρήτρα ότι για οτιδήποτε συμβεί στα πρώτα 1-2 χρόνια είναι υπεύθυνος. (btw με το κτεο τι θα κανείς μετά?)
Αλλά κατά τη γνώμη μου, και δεδομένων των τωρινών οικονομικών συνθηκών, είναι καλύτερο να ψάξεις να βρεις για μεταχειρισμένο honda με 3000ε, παρά να προχωρήσεις σε μια τέτοια μετατροπή.
Σχετικά με το engine swap σε Β16, δεν είναι η πρακτική λύση που την εφαρμόζεις για λογούς αξιοπιστίας. Είναι ένα project για κάποιον που έχει τάβλες για engine swap, γιατί γουστάρει υπερβολικά τη καρότσα του.
Σωστή δουλειά με κάτω από 3000 απλά δε γίνεται. (εκτός κι αν τη κανείς μόνος σου) Χρειάζεσαι ένα φουλ τροπετο από VTI για να πάρεις σχεδόν τα πάντα από αυτό. (τουλάχιστον μοτέρ-κιβώτιο-ημιαξόνια πλεξούδα-εγκέφαλο) Και φυσικά δε μπορείς να εμπιστευτείς κανένα μοτέρ από καμία μάντρα έτσι στα τυφλά... θα πρέπει να το ανοίξεις να δεις τι παίζει μέσα. Αλλιώς κινδυνεύεις στη προσπάθεια σου να γλιτώσεις μερικά εκατοστάρικα, να έχεις δώσει τα 2+χιλιαρικα και να μείνεις ξανά χωρίς αμάξι σύντομα.
Όσο για τα ηλεκτρολογικά, δε το συζητώ... θέλεις πέρασμα της honda πλεξούδας απ το 0.
Εδώ μόνο οι P28 ecu είναι είδος προς εξαφάνιση από τις ελληνικές μάντρες και θα κάνεις “κρα” για να βρεις μια κάτω από 150ευρω.
Με λίγα λόγια, γινεται. Αν ο μηχανικός σου επιμένει να το κάνει, βαλε του ρήτρα ότι για οτιδήποτε συμβεί στα πρώτα 1-2 χρόνια είναι υπεύθυνος. (btw με το κτεο τι θα κανείς μετά?)
Αλλά κατά τη γνώμη μου, και δεδομένων των τωρινών οικονομικών συνθηκών, είναι καλύτερο να ψάξεις να βρεις για μεταχειρισμένο honda με 3000ε, παρά να προχωρήσεις σε μια τέτοια μετατροπή.
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: kalhspera paidia.. allagh moter
Σε όσα ανέφερες φίλε, δεν φαίνεται να φταίει το μοτέρ αλλά ο μηχανικός σου και η πλημμελής συντήρηση..
Επίσης, αν προτίμησες αλλαγή μοτέρ επειδή το βρήκες φτηνό, θα μπεις τώρα σε μια διαδικασία όπως σου ανέλυσε ο K-mech με 3.000+ ευρώ κόστος χωρίς να μπορεί να γίνει ποτέ νόμιμο..??
Επίσης, αν προτίμησες αλλαγή μοτέρ επειδή το βρήκες φτηνό, θα μπεις τώρα σε μια διαδικασία όπως σου ανέλυσε ο K-mech με 3.000+ ευρώ κόστος χωρίς να μπορεί να γίνει ποτέ νόμιμο..??
- xrhstaras
- Δημοσιεύσεις: 11
- Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 05, 2011 12:53 am
- Επικοινωνία:
Re: kalhspera paidia.. allagh moter
ΠΑΙΔΙΑ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ... ΑΠΛΑ ΘΕΛΩ ΕΓΩ ΝΑ ΤΟΥ ΒΑΛΩ V-TEC ΓΙΑ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΓΚΑΖΙ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΣΑΝ ΜΟΤΕΡ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ... ΒΕΒΑΙΑ ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΤΡΟΠΕΤΟ ΑΠΟ ΕΝΑ ΚΟΛΛΗΤΟ ΕΝΟΣ ΘΕΙΟΥ Μ ΚΑΙ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΥΗΜΕΝΑ... ΑΠΛΑ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑΤΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ Μ ΗΤΑΝΕ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΔΝ ΘΑ ΠΑΜΕ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΞΕΝΟ... ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΘΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΜΕ ΕΓΩ Ο ΘΕΙΟΣ Μ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΑΔΕΡΦΟΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙ Π ΕΙΝΑΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤΗ... ΟΣΟ ΜΕ ΤΟ ΚΤΕΟ ΕΧΩ ΚΑΤΙ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΒΡΟΥΜΕ...
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: kalhspera paidia.. allagh moter
Τι είπε ο ποιητής
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: kalhspera paidia.. allagh moter
ρε xrhstara μας τα μπερδεύεις λίγο..
α) βρίσκεις τροπέτο από ένα κολλητό ενός θείου
β) την δουλειά θα την κάνετε με τον πατέρα σου που ήταν μηχανικός και το θείο σου και τον αδερφό σου και ένα φίλο σου που η δουλειά του είναι..μηχανικός..??
γ) με τόσους μηχανικούς τριγύρω, που τους εμπιστεύεσαι, γιατί δεν επισκεύαζε κάποιος τον kseries όταν είχε πρόβλημα ??
α) βρίσκεις τροπέτο από ένα κολλητό ενός θείου
β) την δουλειά θα την κάνετε με τον πατέρα σου που ήταν μηχανικός και το θείο σου και τον αδερφό σου και ένα φίλο σου που η δουλειά του είναι..μηχανικός..??
γ) με τόσους μηχανικούς τριγύρω, που τους εμπιστεύεσαι, γιατί δεν επισκεύαζε κάποιος τον kseries όταν είχε πρόβλημα ??
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 181
- Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 03, 2005 8:09 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΛΛΙΘΕΑ-ΛΙΒΑΔΕΙΑ
- Επικοινωνία:
Re: kalhspera paidia.. allagh moter
K-mech έγραψε:Ειδικά με το μοτέρ έξω απ το αμάξι, ήταν μεγάλη μαλάκια του μηχανικού αν δε σου πρότεινε αλλαγη ιμάντα εκκεντροφόρου. Δεν ήταν θέμα αξιοπιστίας μοτέρ αυτό... και το honda μοτέρ να βάλεις μέσα, αν του αφήσεις πάνω ταλαιπωρημένο ιμάντα και αυτός κοπεί, βαλβίδες πάλι θα κάρφωσεις.
Σχετικά με το engine swap σε Β16, δεν είναι η πρακτική λύση που την εφαρμόζεις για λογούς αξιοπιστίας. Είναι ένα project για κάποιον που έχει τάβλες για engine swap, γιατί γουστάρει υπερβολικά τη καρότσα του.
Σωστή δουλειά με κάτω από 3000 απλά δε γίνεται. (εκτός κι αν τη κανείς μόνος σου) Χρειάζεσαι ένα φουλ τροπετο από VTI για να πάρεις σχεδόν τα πάντα από αυτό. (τουλάχιστον μοτέρ-κιβώτιο-ημιαξόνια πλεξούδα-εγκέφαλο) Και φυσικά δε μπορείς να εμπιστευτείς κανένα μοτέρ από καμία μάντρα έτσι στα τυφλά... θα πρέπει να το ανοίξεις να δεις τι παίζει μέσα. Αλλιώς κινδυνεύεις στη προσπάθεια σου να γλιτώσεις μερικά εκατοστάρικα, να έχεις δώσει τα 2+χιλιαρικα και να μείνεις ξανά χωρίς αμάξι σύντομα.
Όσο για τα ηλεκτρολογικά, δε το συζητώ... θέλεις πέρασμα της honda πλεξούδας απ το 0.
Εδώ μόνο οι P28 ecu είναι είδος προς εξαφάνιση από τις ελληνικές μάντρες και θα κάνεις “κρα” για να βρεις μια κάτω από 150ευρω.
Με λίγα λόγια, γινεται. Αν ο μηχανικός σου επιμένει να το κάνει, βαλε του ρήτρα ότι για οτιδήποτε συμβεί στα πρώτα 1-2 χρόνια είναι υπεύθυνος. (btw με το κτεο τι θα κανείς μετά?)
Αλλά κατά τη γνώμη μου, και δεδομένων των τωρινών οικονομικών συνθηκών, είναι καλύτερο να ψάξεις να βρεις για μεταχειρισμένο honda με 3000ε, παρά να προχωρήσεις σε μια τέτοια μετατροπή.
- xrhstaras
- Δημοσιεύσεις: 11
- Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 05, 2011 12:53 am
- Επικοινωνία:
Re: kalhspera paidia.. allagh moter
ΓΙΑΤΙ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ?? ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩ8ΕΙ Ο ΑΔΕΡΦΟΣ Μ ΝΑ ΤΟ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΚΟΛΛΗΣΕ ΜΟΤΕΡ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΛΕΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΛΟΓΟ ΑΡΕΣΚΕΙΑΣ....
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 326
- Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
- Επικοινωνία:
Re: kalhspera paidia.. allagh moter
Δεκτό αυτό περί λεφτών (αν και η αλλαγή μιας φλάντζας και ενός ιμάντα εκκεντροφόρων, είναι φτηνή υπόθεση όταν τη κανείς μόνος σου... τώρα φυσικά που κόλλησε το μοτέρ, το κόστος πολλαπλασιάστηκε).
Αλλά ακριβώς επειδή οι καιροί είναι δύσκολοι. Επισημαίνουμε ότι η συγκεκριμένη μετατροπή που έχεις στο μυαλό σου είναι μια από τις ακριβότερες και δύσκολες λύσεις που μπορείς να ακολουθήσεις, και αν προσπαθήσεις να κόψεις δρόμο, είναι πολύ πιθανό να συνεχίσει να μην είναι αξιόπιστη... Όχι γιατί τα μέταλλα του Β16 δεν αντέχουν... αλλά επειδή σε μια τέτοια εργασία μπορούν να πάνε 1002 πράγματα στραβά. Από κάποια αστοχία στη τοποθέτηση νέων βάσεων μηχανής που με τους κραδασμούς θα ξεβιδώνουν τις μισές βίδες του αυτοκίνητου, ως κάποιο τυχαίο ηλεκτρικό πρόβλημα με τη πλεξούδα... και τρέχα γύρευε να κάνεις troubleshooting στο βασικό μεταφορικό σου μέσο.
Εκτός αν παίζουν και αλλά αυτοκίνητα στη διάθεση σου, και ότι κάνεις το κάνεις καθαρά για την ευχαρίστηση σου. Οπότε καλή τύχη, και αναμένουμε νέα όταν τελειώσεις.
(Χρειάζεσαι οπωσδήποτε ένα worksop manual για το μοντέλο σου, + ένα ακόμα από το μοντέλο του τροπετου σου για να έχεις έναν οδηγό για τα ηλεκτρικά του τουλάχιστον)
Αναφορές σε αυτό το forum θα βρεις αρκετές, κάνοντας το κατάλληλο search.
Και φυσικά μέσω google μπορείς να βρεις τα πάντα σχετικά με αυτή αλλά και παρόμοιες μετατροπές.
Πολλοί από εμάς στο forum έχουμε λιώσει ψάχνοντας γύρω απ αυτή τη μετατροπή τα περασμένα χρόνια. Εκτός από έναν που το είχε κάνει πριν γίνει μέλος στο club, έχοντας πληρώσει αρκετά περισσότερα απ τα 3000 που αναφέρω παραπάνω, και έναν άλλον που το σκέφτεται ακόμα. Όλοι οι υπόλοιποι το έχουμε απορρίψει σα λύση, ο καθ ένας για τους λογούς του. Είναι δε τόσο πολυσυζητημένο θέμα… που έχει καταντήσει το ανέκδοτο της κοινότητας.
Κοινώς έχουμε βαρεθεί να γράφουμε τα ίδια πράγματα ξανά και ξανά.
Οπότε μην απορείς για ορισμένες περιπαικτικές απαντήσεις. (και αυτά τα κεφαλαία δε βοηθούν επίσης.)
Αλλά ακριβώς επειδή οι καιροί είναι δύσκολοι. Επισημαίνουμε ότι η συγκεκριμένη μετατροπή που έχεις στο μυαλό σου είναι μια από τις ακριβότερες και δύσκολες λύσεις που μπορείς να ακολουθήσεις, και αν προσπαθήσεις να κόψεις δρόμο, είναι πολύ πιθανό να συνεχίσει να μην είναι αξιόπιστη... Όχι γιατί τα μέταλλα του Β16 δεν αντέχουν... αλλά επειδή σε μια τέτοια εργασία μπορούν να πάνε 1002 πράγματα στραβά. Από κάποια αστοχία στη τοποθέτηση νέων βάσεων μηχανής που με τους κραδασμούς θα ξεβιδώνουν τις μισές βίδες του αυτοκίνητου, ως κάποιο τυχαίο ηλεκτρικό πρόβλημα με τη πλεξούδα... και τρέχα γύρευε να κάνεις troubleshooting στο βασικό μεταφορικό σου μέσο.
Εκτός αν παίζουν και αλλά αυτοκίνητα στη διάθεση σου, και ότι κάνεις το κάνεις καθαρά για την ευχαρίστηση σου. Οπότε καλή τύχη, και αναμένουμε νέα όταν τελειώσεις.
(Χρειάζεσαι οπωσδήποτε ένα worksop manual για το μοντέλο σου, + ένα ακόμα από το μοντέλο του τροπετου σου για να έχεις έναν οδηγό για τα ηλεκτρικά του τουλάχιστον)
Αναφορές σε αυτό το forum θα βρεις αρκετές, κάνοντας το κατάλληλο search.
Και φυσικά μέσω google μπορείς να βρεις τα πάντα σχετικά με αυτή αλλά και παρόμοιες μετατροπές.
Πολλοί από εμάς στο forum έχουμε λιώσει ψάχνοντας γύρω απ αυτή τη μετατροπή τα περασμένα χρόνια. Εκτός από έναν που το είχε κάνει πριν γίνει μέλος στο club, έχοντας πληρώσει αρκετά περισσότερα απ τα 3000 που αναφέρω παραπάνω, και έναν άλλον που το σκέφτεται ακόμα. Όλοι οι υπόλοιποι το έχουμε απορρίψει σα λύση, ο καθ ένας για τους λογούς του. Είναι δε τόσο πολυσυζητημένο θέμα… που έχει καταντήσει το ανέκδοτο της κοινότητας.
Κοινώς έχουμε βαρεθεί να γράφουμε τα ίδια πράγματα ξανά και ξανά.
Οπότε μην απορείς για ορισμένες περιπαικτικές απαντήσεις. (και αυτά τα κεφαλαία δε βοηθούν επίσης.)
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 844
- Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 5:13 pm
- Τοποθεσία: Mαρούσι
- Επικοινωνία:
Re: kalhspera paidia.. allagh moter
Περιεκτικός και νηφάλιοςK-mech έγραψε:Όλοι οι υπόλοιποι το έχουμε απορρίψει σα λύση, ο καθ ένας για τους λογούς του. Είναι δε τόσο πολυσυζητημένο θέμα… που έχει καταντήσει το ανέκδοτο της κοινότητας.
Κοινώς έχουμε βαρεθεί να γράφουμε τα ίδια πράγματα ξανά και ξανά.
Οπότε μην απορείς για ορισμένες περιπαικτικές απαντήσεις. (και αυτά τα κεφαλαία δε βοηθούν επίσης.)
MG TF turbo...
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 33 επισκέπτες