Μετρήσεις επιδόσεων 416 GTi με Performance Box

i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: Μετρήσεις επιδόσεων 416 GTi με Performance Box

Δημοσίευση από i-VTec »

Το αμάξι μόλις μπήκε συνεργείο για να βάλει 2ZZ, την άλλη βδομάδα θα είναι έτοιμο...Με το παρόν setup πάντως (κοντά στα 150 άλογα πιστεύω) δεν έχω καμία επαφή μαζί του, όχι μόνο από στάση, αλλά και από ρολλ με οποιαδήποτε ταχύτητα...Τρώω σίγουρη κολώνα μέχρι τα 150...Με τελειώς μαμά MR2 πάντως είμαι πολύ κοντά, μερικές φορές και ελάχιστα μπροστά επειδή έχω δοκιμάσει...Αλλά και σε αυτή την περίπτωση δεν είναι πολύ πίσω από ένα F/TF VVC.
Εικόνα

thanos_s
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 768
Εγγραφή: Τετ Μάιος 09, 2007 11:58 pm
Τοποθεσία: @@
Επικοινωνία:

Re: Μετρήσεις επιδόσεων 416 GTi με Performance Box

Δημοσίευση από thanos_s »

Κώστας RWD έγραψε:Και κανει 400αρι σαν S3 265;;
Δε γινεται αυτο...
Για σκεψου 1470 κιλα, 18αρια, φρενα 345mm, και 261 αλογα...στο χιλιομετρο φαινεται η διαφορα.
.

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Μετρήσεις επιδόσεων 416 GTi με Performance Box

Δημοσίευση από kostas200vi »

thanos_s έγραψε:
Κώστας RWD έγραψε:Και κανει 400αρι σαν S3 265;;
Δε γινεται αυτο...
Για σκεψου 1470 κιλα, 18αρια, φρενα 345mm, και 261 αλογα...στο χιλιομετρο φαινεται η διαφορα.
ΕικόναΕικόναΕικόνα
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

thanos_s
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 768
Εγγραφή: Τετ Μάιος 09, 2007 11:58 pm
Τοποθεσία: @@
Επικοινωνία:

Re: Μετρήσεις επιδόσεων 416 GTi με Performance Box

Δημοσίευση από thanos_s »

kostas200vi έγραψε:
thanos_s έγραψε:
Κώστας RWD έγραψε:Και κανει 400αρι σαν S3 265;;
Δε γινεται αυτο...
Για σκεψου 1470 κιλα, 18αρια, φρενα 345mm, και 261 αλογα...στο χιλιομετρο φαινεται η διαφορα.
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εσυ μην γελας, μιλαμε για αυτοκινητα τωρα... Για κονσερβες απευθυνσου στην κυκνος :p
.

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Μετρήσεις επιδόσεων 416 GTi με Performance Box

Δημοσίευση από kostas200vi »

Κώστας RWD έγραψε:Και κανει 400αρι σαν S3 265;;
Δε γινεται αυτο...
thanos_s έγραψε:Για σκεψου 1470 κιλα, 18αρια, φρενα 345mm, και 261 αλογα...στο χιλιομετρο φαινεται η διαφορα.
kostas200vi έγραψε: ΕικόναΕικόναΕικόνα
thanos_s έγραψε:Εσυ μην γελας, μιλαμε για αυτοκινητα τωρα... Για κονσερβες απευθυνσου στην κυκνος :p
Ετσι ετσι, η κονσέρβα που αναφέρετε παρά πάνω (αν και είναι το αγαπημένο μου αυτοκίνητο) έφαγε 3 καροτσες στο χιλιόμετρο από το cordoba ενός φίλου.....δεν μπορώ ακομα γελάω...... :P :P :P :P :P :P
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: Μετρήσεις επιδόσεων 416 GTi με Performance Box

Δημοσίευση από i-VTec »

Γιατί, 400άρι νομίζεις κάνεις καλύτερο από S3>? :P
Εικόνα

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Μετρήσεις επιδόσεων 416 GTi με Performance Box

Δημοσίευση από kostas200vi »

i-VTec έγραψε:Γιατί, 400άρι νομίζεις κάνεις καλύτερο από S3>? :P
χαλαρά :smok:
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: Μετρήσεις επιδόσεων 416 GTi με Performance Box

Δημοσίευση από i-VTec »

kostas200vi έγραψε:
i-VTec έγραψε:Γιατί, 400άρι νομίζεις κάνεις καλύτερο από S3>? :P
χαλαρά :smok:
Μέχρι να πατήσεις κάτω το S3 κούνησε μαντήλι στα 400μ...σταση πάντα...
Εικόνα

K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: Μετρήσεις επιδόσεων 416 GTi με Performance Box

Δημοσίευση από K-mech »

Συμφωνώ ότι το ελαφρύ πισωκίνητο έχει παλαβό πλεονέκτημα σε drag μικρής απόστασης σε σχέση με ενα βαρύ προσθιοκίνητο... και ιδιαίτερα στα πρώτα μετρά της εκκίνησης.
Βάσει αυτού όμως, κάτι δε πάει καλά στον πίνακα που παραθέτεις Δημήτρη.

Για το S3 έχεις 0-18m σε 2,24sec τη στιγμή που το ελαφρύ πισωκίνητο MR-2 κάνει 0-18 σε 2,30 ??? Βάσει αυτής της μέτρησης, το MR-2 χάνει το όποιο πλεονέκτημα στην εκκίνηση... Από εκεί και περά παίζουν μόνο μικροδιαφορές στις σχέσεις ταχυτήτων, και καθαρά η αναλόγια κιλών ανά ίππο που χάνει τον ρολό της καθώς ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα και ο ρυθμός επιτάχυνσης μειώνεται.
Για ξαναδές τα δεδομένα στο PC σου μπας και έχει γίνει κανένα μπέρδεμα.

i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: Μετρήσεις επιδόσεων 416 GTi με Performance Box

Δημοσίευση από i-VTec »

K-mech έγραψε:Συμφωνώ ότι το ελαφρύ πισωκίνητο έχει παλαβό πλεονέκτημα σε drag μικρής απόστασης σε σχέση με ενα βαρύ προσθιοκίνητο... και ιδιαίτερα στα πρώτα μετρά της εκκίνησης.
Βάσει αυτού όμως, κάτι δε πάει καλά στον πίνακα που παραθέτεις Δημήτρη.

Για το S3 έχεις 0-18m σε 2,24sec τη στιγμή που το ελαφρύ πισωκίνητο MR-2 κάνει 0-18 σε 2,30 ??? Βάσει αυτής της μέτρησης, το MR-2 χάνει το όποιο πλεονέκτημα στην εκκίνηση... Από εκεί και περά παίζουν μόνο μικροδιαφορές στις σχέσεις ταχυτήτων, και καθαρά η αναλόγια κιλών ανά ίππο που χάνει τον ρολό της καθώς ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα και ο ρυθμός επιτάχυνσης μειώνεται.
Για ξαναδές τα δεδομένα στο PC σου μπας και έχει γίνει κανένα μπέρδεμα.
Δε τα είχα εγώ τα δεδομένα, ο κάτοχος του Π-box μας τα έβγαλε και τα ανάρτησε...
Εικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες