Μετρήσεις επιδόσεων 416 GTi με Performance Box

K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: Μετρήσεις επιδόσεων 416 GTi με Performance Box

Δημοσίευση από K-mech »

Μάλιστα. Αν έχεις επαφή μαζί του. Πες το του να το ξαναδεί, γιατί αυτός ο χρόνος για το 18αρι απλά "δεν υπάρχει" για προσθιοκίνητο με λάστιχα δρόμου...
i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: Μετρήσεις επιδόσεων 416 GTi με Performance Box

Δημοσίευση από i-VTec »

Το MR2 είναι πισωκίνητο με R888 215 φάρδους :no:
Εικόνα
thanos_s
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 768
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 10, 2007 12:58 am
Τοποθεσία: @@
Επικοινωνία:

Re: Μετρήσεις επιδόσεων 416 GTi με Performance Box

Δημοσίευση από thanos_s »

K-mech έγραψε:Μάλιστα. Αν έχεις επαφή μαζί του. Πες το του να το ξαναδεί, γιατί αυτός ο χρόνος για το 18αρι απλά "δεν υπάρχει" για προσθιοκίνητο με λάστιχα δρόμου...
Επισης το s3 ειναι 2,0 τετρακινητο.
.
K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: Μετρήσεις επιδόσεων 416 GTi με Performance Box

Δημοσίευση από K-mech »

ωπ. Λάθος μου τότε. (είχα ξεχάσει εντελώς οτι ειναι 4wd)

Τα 2,24 sec εξακολουθούν φυσικά να είναι απίστευτος χρόνος για το 0-18 σε συνθήκες δρόμου για ενα, σχετικά με τα υπόλοιπα, βαρύ αμάξι... αλλά οκ στα χέρια κάποιου που δε φοβάται να μη σπάσει τίποτα στη μετάδοση, ας πούμε ότι γίνεται.
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Μετρήσεις επιδόσεων 416 GTi με Performance Box

Δημοσίευση από kostas200vi »

thanos_s έγραψε:
K-mech έγραψε:Μάλιστα. Αν έχεις επαφή μαζί του. Πες το του να το ξαναδεί, γιατί αυτός ο χρόνος για το 18αρι απλά "δεν υπάρχει" για προσθιοκίνητο με λάστιχα δρόμου...
Επισης το s3 ειναι 2,0 τετρακινητο.
Πωωωω πωωωω τι λε ρε παιδί εφοβηθήκαμε.... :P
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Μετρήσεις επιδόσεων 416 GTi με Performance Box

Δημοσίευση από kostas200vi »

i-VTec έγραψε:
kostas200vi έγραψε:
i-VTec έγραψε:Γιατί, 400άρι νομίζεις κάνεις καλύτερο από S3>? :P
χαλαρά :smok:
Μέχρι να πατήσεις κάτω το S3 κούνησε μαντήλι στα 400μ...σταση πάντα...
Δεν ασχολουμαι πλέον με S3, τώρα δεν έχει νόημα ούτε στο 400αρι.... ο πύραυλος έβαλε εμπρός, είναι έτοιμο :smok:
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
roverangas
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 102
Εγγραφή: Δευ Φεβ 20, 2006 1:28 am
Επικοινωνία:

Re: Μετρήσεις επιδόσεων 416 GTi με Performance Box

Δημοσίευση από roverangas »

i-VTec έγραψε:Το αμάξι μόλις μπήκε συνεργείο για να βάλει 2ZZ, την άλλη βδομάδα θα είναι έτοιμο...Με το παρόν setup πάντως (κοντά στα 150 άλογα πιστεύω) δεν έχω καμία επαφή μαζί του, όχι μόνο από στάση, αλλά και από ρολλ με οποιαδήποτε ταχύτητα...Τρώω σίγουρη κολώνα μέχρι τα 150...Με τελειώς μαμά MR2 πάντως είμαι πολύ κοντά, μερικές φορές και ελάχιστα μπροστά επειδή έχω δοκιμάσει...Αλλά και σε αυτή την περίπτωση δεν είναι πολύ πίσω από ένα F/TF VVC.
δημητρη με MR2 καναμε τρελα ανοιγματα σε ολο το μηκος της παραλιακης,το ειχα κανει και post στις φιλικες κοντρες, (MR2,AUDI TT,MERCEDES CLK) ειδικα με το MR2 που ειχαμε κανει δυο ανοιγματα πριν ερθουν τα αλλα, δεν με εφτανε με την καμια ουτε απο σταση ουτε απο δευτερες,πολυ περιεργο να βλεπω τετοιους χρονους τουμπανακι το κοβω αλλα δεν σας το λεει ;)
rover 216 gsi (gti engine)
D16A8 POWER!
AN7
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: Δευ Σεπ 26, 2011 3:52 am
Επικοινωνία:

Re: Μετρήσεις επιδόσεων 416 GTi με Performance Box

Δημοσίευση από AN7 »

K-mech έγραψε:Μάλιστα. Αν έχεις επαφή μαζί του. Πες το του να το ξαναδεί, γιατί αυτός ο χρόνος για το 18αρι απλά "δεν υπάρχει" για προσθιοκίνητο με λάστιχα δρόμου...
Καλησπέρα φίλε μου.
Εγώ είμαι ο κάτοχος του pbox που έγιναν οι μετρήσεις.
Το είδαμε και εμείς αυτό με το 18 μετρο.Δεν έγινε κάποιο λάθος στον πίνακα. Τα δεδομένα σωστά τα παρέθεσα.
Αυτό που φαντάζομαι ότι έγινε είναι ότι επειδή δεν είχαμε 1 οδηγό για όλα τα αμάξια, αλλά ο καθένας μέτραγε το αμάξι του, έχουμε ένα αστάθμητο παράγοντα. Το κάθε αμάξι δεν είναι δεδομένο ότι το όριο είναι ο χρόνος που έκανε, αλλά ότι ο οδηγός κατάφερε αυτό το χρόνο.
Η υποψία μου είναι ίσως 1 κόφτης στην 1η είναι αρκετός για να αλλάξει την συνέχεια του αποτελέσματος. Όπως φαίνεται μετά ότι το S3 ρίχνει ~20χλμ παραπάνω στο MR2 στα 700μ.

Όσο για το MR2 και την απορία με το χρόνο του, είναι πολύ εύλογο. Το αμάξι όμως ξεκινάει με κόφτη και άμα έχει καλή άσφαλτο κάτω κρεμάει, είναι ζυγισμένο 940κιλά και ήταν φίλτρο στον παπά, χταποδοεξάτμιση.
Όποιος νομίζει ότι έκρυβε μοτέρ 2zz, θα σας ενημερώσω με τις μετρήσεις που θα κάνουμε σύντομα, με το 2zz Μοτέρ που θα φορεσει το αμάξι :beer: :beer: :beer: .
Κώστας RWD
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 844
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 5:13 pm
Τοποθεσία: Mαρούσι
Επικοινωνία:

Re: Μετρήσεις επιδόσεων 416 GTi με Performance Box

Δημοσίευση από Κώστας RWD »

Τότε εχει έχει παρει τρελά με χταποδοεξάτμιση!!
Με μαμα που είχα ανοίξει στο Βασιλόπουλο μεχρι τα 200 ημουν αρκετα εμπρός αλλα τα S3 ουτε που τα βλεπω!
MG TF turbo...
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Μετρήσεις επιδόσεων 416 GTi με Performance Box

Δημοσίευση από kostas200vi »

Κώστας RWD έγραψε:Τότε εχει έχει παρει τρελά με χταποδοεξάτμιση!!
Με μαμα που είχα ανοίξει στο Βασιλόπουλο μεχρι τα 200 ημουν αρκετα εμπρός αλλα τα S3 ουτε που τα βλεπω!
Λογικό... είναι 100 άλογα +.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 40 επισκέπτες