διαφορες 1.8 vvc 160 me ton 1.8t 160
-
- Δημοσιεύσεις: 5
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 30, 2011 8:01 pm
- Επικοινωνία:
διαφορες 1.8 vvc 160 me ton 1.8t 160
αν καποιος φιλος ξερει θα ηθελα να μαθω της διαφορες τον 2 μοτερ οσο αφορα στροφαλο μπιστονια και μπιελες..καποιος φιλος εχει ενα μοτερ 1.8τ το οποιο εχει ραγισμενο καπακι και σκεφτομαι τι μπορω να κανω στο tf μου!!!εμενα που το αμαξι ειναι ηδη 160 εαν εβαζα την τουρμπινα απο κοινο λιγο καυσιμο με ενα παραληλο ενα μικρο intercouler μια πιεση 0,3-0,4 υπαρχει περιπτωση να δουλεψει σωστα;;
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: διαφορες 1.8 vvc 160 me ton 1.8t 160
Για να δουλέψει τέλεια θέλει άγραφο και πρόγραμμα, αλλά με παράλληλο και σε αυτήν την πίεση θα είναι οκ, μάξιμουμ 0,6 - 0,7.
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1351
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
- Επικοινωνία:
Re: διαφορες 1.8 vvc 160 me ton 1.8t 160
Νομίζω ότι τα εντόσθια του συγκεκριμένου έριχναν λίγο τη συμπίεση αν θυμάμαι καλά σε σχέση με αυτά του ατμοσφαιρικού vvc.
Life is too short not to...
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: διαφορες 1.8 vvc 160 me ton 1.8t 160
Ναι έχει συμπίεση 9,2:1, από την Rover δουλεύει στο 0,5-0,6 bar και βγάζει 148 άλογα και 21,9 κιλά ροπη, αλλά για να ανεβάσεις πίεση πρέπει να αλλάξεις τα εντόσθια.
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: διαφορες 1.8 vvc 160 me ton 1.8t 160
Σωστός, αλλά απ'ότι έγραψε ο φίλος το θέλει για να το κάνει turbo, οπότε χρειάζεται τη μειωμένη συμπίεση..crAss έγραψε:Νομίζω ότι τα εντόσθια του συγκεκριμένου έριχναν λίγο τη συμπίεση αν θυμάμαι καλά σε σχέση με αυτά του ατμοσφαιρικού vvc.
Χοντρικά (άμα σκεφτείς το ZT) μπορείς να παίξεις στα 160+ κάτι σε άλογα..προσωπικά πιστεύω ότι τα 200 τα χτυπάς αξιόπιστα..αλλά αυτό θα το κρίνει ο μάστορας που θα στο αναλάβει..kostas200vi έγραψε:Ναι έχει συμπίεση 9,2:1, από την Rover δουλεύει στο 0,5-0,6 bar και βγάζει 148 άλογα και 21,9 κιλά ροπη, αλλά για να ανεβάσεις πίεση πρέπει να αλλάξεις τα εντόσθια.
Πάντως, ξεχνάς τον εγκέφαλο από το 75άρι, θα χρειαστείς κάτι σε παράλληλο σαν πιο φτηνή λύση..
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 844
- Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 4:13 pm
- Τοποθεσία: Mαρούσι
- Επικοινωνία:
Re: διαφορες 1.8 vvc 160 me ton 1.8t 160
To μονο που παιρνεις είναι μπιέλες που ρίχνουν τη συμπίεση (όπως είπαν τα παιδιά) και την τουρμπίνα.
MG TF turbo...
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες