διαφορες 1.8 vvc 160 me ton 1.8t 160

Απάντηση
andreastf
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: Δευ Μάιος 30, 2011 8:01 pm
Επικοινωνία:

διαφορες 1.8 vvc 160 me ton 1.8t 160

Δημοσίευση από andreastf »

αν καποιος φιλος ξερει θα ηθελα να μαθω της διαφορες τον 2 μοτερ οσο αφορα στροφαλο μπιστονια και μπιελες..καποιος φιλος εχει ενα μοτερ 1.8τ το οποιο εχει ραγισμενο καπακι και σκεφτομαι τι μπορω να κανω στο tf μου!!!εμενα που το αμαξι ειναι ηδη 160 εαν εβαζα την τουρμπινα απο κοινο λιγο καυσιμο με ενα παραληλο ενα μικρο intercouler μια πιεση 0,3-0,4 υπαρχει περιπτωση να δουλεψει σωστα;;
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: διαφορες 1.8 vvc 160 me ton 1.8t 160

Δημοσίευση από kostas200vi »

Για να δουλέψει τέλεια θέλει άγραφο και πρόγραμμα, αλλά με παράλληλο και σε αυτήν την πίεση θα είναι οκ, μάξιμουμ 0,6 - 0,7.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
crAss
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1351
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
Επικοινωνία:

Re: διαφορες 1.8 vvc 160 me ton 1.8t 160

Δημοσίευση από crAss »

Νομίζω ότι τα εντόσθια του συγκεκριμένου έριχναν λίγο τη συμπίεση αν θυμάμαι καλά σε σχέση με αυτά του ατμοσφαιρικού vvc.
Life is too short not to...
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: διαφορες 1.8 vvc 160 me ton 1.8t 160

Δημοσίευση από kostas200vi »

Ναι έχει συμπίεση 9,2:1, από την Rover δουλεύει στο 0,5-0,6 bar και βγάζει 148 άλογα και 21,9 κιλά ροπη, αλλά για να ανεβάσεις πίεση πρέπει να αλλάξεις τα εντόσθια.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: διαφορες 1.8 vvc 160 me ton 1.8t 160

Δημοσίευση από nikolas »

crAss έγραψε:Νομίζω ότι τα εντόσθια του συγκεκριμένου έριχναν λίγο τη συμπίεση αν θυμάμαι καλά σε σχέση με αυτά του ατμοσφαιρικού vvc.
Σωστός, αλλά απ'ότι έγραψε ο φίλος το θέλει για να το κάνει turbo, οπότε χρειάζεται τη μειωμένη συμπίεση..
kostas200vi έγραψε:Ναι έχει συμπίεση 9,2:1, από την Rover δουλεύει στο 0,5-0,6 bar και βγάζει 148 άλογα και 21,9 κιλά ροπη, αλλά για να ανεβάσεις πίεση πρέπει να αλλάξεις τα εντόσθια.
Χοντρικά (άμα σκεφτείς το ZT) μπορείς να παίξεις στα 160+ κάτι σε άλογα..προσωπικά πιστεύω ότι τα 200 τα χτυπάς αξιόπιστα..αλλά αυτό θα το κρίνει ο μάστορας που θα στο αναλάβει..
Πάντως, ξεχνάς τον εγκέφαλο από το 75άρι, θα χρειαστείς κάτι σε παράλληλο σαν πιο φτηνή λύση..
Κώστας RWD
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 844
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 4:13 pm
Τοποθεσία: Mαρούσι
Επικοινωνία:

Re: διαφορες 1.8 vvc 160 me ton 1.8t 160

Δημοσίευση από Κώστας RWD »

To μονο που παιρνεις είναι μπιέλες που ρίχνουν τη συμπίεση (όπως είπαν τα παιδιά) και την τουρμπίνα.
MG TF turbo...
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες