Με 4,5 χιλιάρικα αγοράζεις 20 pg1!! Χεχε..!
Πάντως, σχετικά με τα άλογα που λες, θα σου θυμίσω ότι τόσο στο vi όσο και το ZR160 και σε όλα τα F/TF η MG-Rover έβαζε PG1..οπότε θα υπήρχε κάποιος λόγος..μπορεί να πέτυχες καλή περίπτωση σασμάν, αλλά κακά τα ψέμματα το R65 είναι για περιορισμένα πράγματα..
R414 εγώ δεν θα κορόιδευα, πάντως ένα project που έβγαλε 600, 700 ή παραπάνω άλογα..θέλει πολύ μελέτη, γνώση και ψάξιμο για να βγάλεις τέτοιες ιπποδυνάμεις όσο το δυνατόν πιο αξιόπιστα από ένα αυτοκίνητο..
ΦΠΕ ΣΕ ROVER_25
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 434
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 29, 2006 5:21 am
- Τοποθεσία: Eyboia
- Επικοινωνία:
Re: ΦΠΕ ΣΕ ROVER_25
τα οποια μολις πατησουν καλα κατω τριτες τεταρτες ξηλωνουν την ασφαλτο!!nikolas έγραψε: R414 εγώ δεν θα κορόιδευα, πάντως ένα project που έβγαλε 600, 700 ή παραπάνω άλογα..θέλει πολύ μελέτη, γνώση και ψάξιμο για να βγάλεις τέτοιες ιπποδυνάμεις όσο το δυνατόν πιο αξιόπιστα από ένα αυτοκίνητο..
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 891
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 10:32 pm
- Επικοινωνία:
Re: ΦΠΕ ΣΕ ROVER_25
Σε εισαγωγικα το ειπα δεν απαξιωνω τα λεφτα που χει ριξει ο κα8ενας στο αμαξι του
απλα τετοιες ιπποδυναμεις για μενα ειναι υπερβολικες ακομα και σε πιστα,οχι σε δρομους Ελλαδας
που μονο δρομοι δεν ειναι..Και γω αν ειχα τη δυνατοτητα για τοσα αλογα δεν 8α το σκεφτομουν απλα
δεν ειναι λειτουργικα και το πιστευω απολυτα.Ειναι αυτοκινητα για 1 φορα τη βδομαδα-καις 100 ευρω
ευκολα τη βολτα με μισογκαζα.Μεταπωληση δεν εχουν.δεν παιρνεις ουτε το 1/3 των χρηματων που δαπανας..
Το βλεπω απο το δικο μου που ειναι μαμα εντελως-Εχω δωσει ευκολα 3000 σε 2 χρονια και παραπανω να το κανω
αμαξι και αντικειμενικα 1500 αν το παρω να κανω ντουμπες...
απλα τετοιες ιπποδυναμεις για μενα ειναι υπερβολικες ακομα και σε πιστα,οχι σε δρομους Ελλαδας
που μονο δρομοι δεν ειναι..Και γω αν ειχα τη δυνατοτητα για τοσα αλογα δεν 8α το σκεφτομουν απλα
δεν ειναι λειτουργικα και το πιστευω απολυτα.Ειναι αυτοκινητα για 1 φορα τη βδομαδα-καις 100 ευρω
ευκολα τη βολτα με μισογκαζα.Μεταπωληση δεν εχουν.δεν παιρνεις ουτε το 1/3 των χρηματων που δαπανας..
Το βλεπω απο το δικο μου που ειναι μαμα εντελως-Εχω δωσει ευκολα 3000 σε 2 χρονια και παραπανω να το κανω
αμαξι και αντικειμενικα 1500 αν το παρω να κανω ντουμπες...
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: ΦΠΕ ΣΕ ROVER_25
Αυτός που θα δώσει πάνω από 50.000 ευρώ για να κάνει ένα αυτοκίνητο 600-700 άλογα και παραπάνω λες να τον νοιάξει πολύ αν θα καίει 50 λίτρα τα 100 χιλιόμετρα? ή λες να το προορίζει για να πηγαίνει supermarket και λαϊκή?
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: ΦΠΕ ΣΕ ROVER_25
nikolas έγραψε:Αυτός που θα δώσει πάνω από 50.000 ευρώ για να κάνει ένα αυτοκίνητο 600-700 άλογα και παραπάνω λες να τον νοιάξει πολύ αν θα καίει 50 λίτρα τα 100 χιλιόμετρα? ή λες να το προορίζει για να πηγαίνει supermarket και λαϊκή?
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 891
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 10:32 pm
- Επικοινωνία:
Re: ΦΠΕ ΣΕ ROVER_25
kalo
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1351
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
- Επικοινωνία:
Re: ΦΠΕ ΣΕ ROVER_25
Όσο και αν φαίνεται περίεργο, εγώ περισσότερο απολαμβάνω το πείραγμα που έχω κάνει αυτή την περίοδο, από την μειωμένη κατανάλωση καυσίμου που έχω (και συνεπώς λιγότερα χρήματα σε βενζίνη).
Μέσα στην Αθήνα, όσο ήταν μαμά 1.4 ότι και αν έκανα οριακά έπεφτα στα 9.5 l/100 km. Τώρα μετά από όλες τις αλλαγές με την ίδια πολύ οικονομική οδήγηση έχω πέσει άνετα στα 8 l/100 km. Σε πολλά σημεία ευθείας ή ελαφρά κατηφόρας είναι ρεαλιστικό το πρωί που πάω δουλειά με κίνηση να έχω πέμπτη με 1250-1900 σαλ και να έχει απόκριση το μοτέρ για να επιταχύνει στις αυξομειώσεις της μέσης ταχύτητας της ροής των αυτοκινήτων.
Λογικά όλα αυτά αφού το πρόγραμμα που έχω φτιάξει σε μερικό φορτίο προσπαθεί να μειώσει την κατανάλωση, ενώ σε πλήρη φορτίο ξεχνάει την οικονομία και σκέφτεται μόνο δύναμη, εκτός του ότι με τις αλλαγές έχει ανέβει ο βαθμός απόδοσης του μοτέρ.
Μέσα στην Αθήνα, όσο ήταν μαμά 1.4 ότι και αν έκανα οριακά έπεφτα στα 9.5 l/100 km. Τώρα μετά από όλες τις αλλαγές με την ίδια πολύ οικονομική οδήγηση έχω πέσει άνετα στα 8 l/100 km. Σε πολλά σημεία ευθείας ή ελαφρά κατηφόρας είναι ρεαλιστικό το πρωί που πάω δουλειά με κίνηση να έχω πέμπτη με 1250-1900 σαλ και να έχει απόκριση το μοτέρ για να επιταχύνει στις αυξομειώσεις της μέσης ταχύτητας της ροής των αυτοκινήτων.
Λογικά όλα αυτά αφού το πρόγραμμα που έχω φτιάξει σε μερικό φορτίο προσπαθεί να μειώσει την κατανάλωση, ενώ σε πλήρη φορτίο ξεχνάει την οικονομία και σκέφτεται μόνο δύναμη, εκτός του ότι με τις αλλαγές έχει ανέβει ο βαθμός απόδοσης του μοτέρ.
Life is too short not to...
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 19 επισκέπτες