ΦΠΕ ΣΕ ROVER_25

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: ΦΠΕ ΣΕ ROVER_25

Δημοσίευση από kostas200vi »

Ονομαστικά άλογα βγάζεις όσα θέλεις το πριν και μετά το dyno έχει σημασία.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

thanos_s
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 768
Εγγραφή: Τετ Μάιος 09, 2007 11:58 pm
Τοποθεσία: @@
Επικοινωνία:

Re: ΦΠΕ ΣΕ ROVER_25

Δημοσίευση από thanos_s »

1) η βελτιωση στα κ 1.4 ειναι χωρις αντικρυσμα.
2) στα 25αρια που εχουν χταποδι με προκαταλυτη, το καλυτερο χταποδι ειναι αυτο απο τα 200αρια. Παμφθηνο μεταχειρισμενο, και το μονο που αποδιδει.
.

Άβαταρ μέλους
andrearas
Αρχάριος
Αρχάριος
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 20, 2010 8:18 pm
Επικοινωνία:

Re: ΦΠΕ ΣΕ ROVER_25

Δημοσίευση από andrearas »

παιδια ολα αυτα που λετε ειναι σωστα και γω ετσι πιστευω σε γενικες γραμμες,οτι και να κανεις θα παρει πολλα λεφτα και λιγα σχετικα αλογα...ομως τωρα αυτο εχω και θα το εχω για τουλαχιστον 5-6 χρονια ακομα...οποτε θα κανω το κεφι μου,αυτα ειναι αρρωστια τα ξερετε και σεις,δε μπορω να κατσω ετσι... :D :D :D

crAss
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1351
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
Επικοινωνία:

Re: ΦΠΕ ΣΕ ROVER_25

Δημοσίευση από crAss »

Αν θες να κάνεις κάτι που θα φανεί σε αυτό το αυτοκίνητο, μάζεψε λεφτά και κάνε το 1.6.
Το 1.6 ακούει από αλλαγές στυλ ΦΠΕ και δίνει κάποια άλογα αν θες να παίξεις, ενώ η παραπάνω ροπή το κάνει πιο σβέλτο στην καθημερινή χρήση.
Βέβαια θα σου πούνε κάνε το 1.8, αλλά μαμά με 120 άλογα θα θέλεις πολλά λεφτά να το φτάσεις στα 160-180 που φτάνει. Άσε που θα σου καίει παραπάνω.
Life is too short not to...

red_drifter
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1065
Εγγραφή: Τετ Απρ 12, 2006 10:04 am
Τοποθεσία: γαλάζια ακτή - λαγονήσι
Επικοινωνία:

Re: ΦΠΕ ΣΕ ROVER_25

Δημοσίευση από red_drifter »

για εμενα κανε υπομονη αφου ειναι κ@vL0μ3nos και τουρμπισετο ειναι τα πιο φτινα αλογα που θα βγαλεις ποτε ....
και το 1.4 δεν θελει και χυτονια μεχρι αρκετι πιεση ....
ειχα βγαλει ενα τιμολογειο θυμαμαι πιο παλια αλλα αν θες μπορω να ρωτισω ...

η πετα πανο ενα vvc να εχεις οικανοπιοιτικα και ακομα πιο ευκολα αλογα ....
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα

K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: ΦΠΕ ΣΕ ROVER_25

Δημοσίευση από K-mech »

nikolas έγραψε:
i-VTec έγραψε:10 άλογα...χλωμό έως απίθανο θα έλεγα...
kostas200vi έγραψε:4 έως 7 άλογα και ούτε που θα τα καταλάβεις.
πριν το κλείσιμο της εταιρείας, όταν είχε βγει το facelift, είχε βγάλει η xpower ένα κιτ για 1400άρι που αν θυμάμαι καλά το έκανε 125 άλογα, με πρόγραμμα, εξάτμιση, αλλά νομίζω και εκκεντροφόρους-χωρίς να είμαι σίγουρος. Ωστόσο, λίγοι το είχαν δοκιμάσει και θυμάμαι ότι δήλωναν απογοητευμένοι γιατί τα άλογα τα έβγαζε πολύ ψηλά και για μικρό εύρος στροφών..
Ναι ήταν πακέτο με εκκεντροφόρους. Θυμάμαι συγκριτικό σε 4τροχους εποχής 2003 αν δε κάνω λάθος. Το είχαν δυναμομετρήσει κι όλας και έβγαζε τα αναμενόμενα άλογα ψηλά. Δε θυμάμαι στροφές μεγίστης ροπής και ισχύος... Αλλά χαμηλά (<4000rpm) ήταν τάφος.

crAss
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1351
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
Επικοινωνία:

Re: ΦΠΕ ΣΕ ROVER_25

Δημοσίευση από crAss »

Μαμά τα facelift έβγαζαν 110 άλογα, στον κόφτη όμως. Και με το κιτ απλώς σου έδινε +15 άλογα (ίσως και με αύξηση λίγο του κόφτη αν θυμάμαι καλά από το πρόγραμμα).
Πρακτικά δεν νομίζω να φαινόταν πουθενά, αφού η ροπή πρακτικά ήταν η ίδια και είναι ήδη πολύ καλή για 1.4 λίτρα.
Στα 1.4 μόνο τούρμπο για κάπου 140 άλογα, αλλά και πάλι το 1500αρι νομίζω θα σου φύγει στο νερό.
Life is too short not to...

Άβαταρ μέλους
andrearas
Αρχάριος
Αρχάριος
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 20, 2010 8:18 pm
Επικοινωνία:

Re: ΦΠΕ ΣΕ ROVER_25

Δημοσίευση από andrearas »

και το τουρμπισμα και το 1.8 vvc τα εχω σκεφτει oμως μου φαινεται οτι χρειαζονται αρκετα λεφτα(και δεν εννοω 1500 η 2000),γτ πρεπει να γινουν και αλλες αλλαγες για να μην παρω το μοτερ στο χερι...

Άβαταρ μέλους
andrearas
Αρχάριος
Αρχάριος
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 20, 2010 8:18 pm
Επικοινωνία:

Re: ΦΠΕ ΣΕ ROVER_25

Δημοσίευση από andrearas »

red_drifter έγραψε:για εμενα κανε υπομονη αφου ειναι κ@vL0μ3nos και τουρμπισετο ειναι τα πιο φτινα αλογα που θα βγαλεις ποτε ....
και το 1.4 δεν θελει και χυτονια μεχρι αρκετι πιεση ....
ειχα βγαλει ενα τιμολογειο θυμαμαι πιο παλια αλλα αν θες μπορω να ρωτισω ...

η πετα πανο ενα vvc να εχεις οικανοπιοιτικα και ακομα πιο ευκολα αλογα ....
φιλε μου απ οτι βλεπω απο το δικο σου εχεις προσωπικη πειρα...παει καλα?δεν αντιμετωπιζει τπτ προβληματα με την τουρμπινα?μηπως ξερεις ποσο θα μου παει μια αντιστοιχη μετατροπη η ο 1800vvc?

crAss
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1351
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
Επικοινωνία:

Re: ΦΠΕ ΣΕ ROVER_25

Δημοσίευση από crAss »

Κοίτα αν πας σε 1.8 vvc με τη ροπή που βγάζει θα έχεις πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων σου.
Επίσης θα χρειαστείς νέα φρένα γιατί τα μαμά του 1.4 είναι για τα πανηγύρια για τόση δύναμη.
Κοινώς πας να βρεις τροπέτο, πλήρης μετατροπή και θα σου φύγουν πάνω από 1500-1800 ευρώ εύκολα.

Η λύση του 1.6 με εκκεντροφόρους από tf μαζί με βελτίωση των φρένων μπορεί να σου βγει κάτω από 800 ευρώ και θα έχεις κάπου 115-120 άλογα με αρκετή ροπή στις μεσαίες. Νομίζω είναι η φθηνότερη ολοκληρωμένη ουσιαστική μετατροπή που μπορείς να κάνεις. Το 1.6 μπορεί να φτάσει με αρκετά λεφτά ακόμη στα 150+ άλογα αν θες να παίξεις παραπάνω στο μέλλον.
Για να τουρμπίσεις το 1.4 και να βελτιώσεις λίγο τα φρένα θα πρέπει να δώσεις κάπου 1500 φαντάζομαι.
Με κάπου 1000+ μπορείς να το κάνεις 1.8 απλό με 120 άλογα.
Life is too short not to...

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες