Σελίδα 1 από 2

B 20 project

Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 15, 2011 2:15 pm
από George416
γιανα μην σας κραταω σε αγωνια οριστε μερικες φωτο!!

κεφαλη Β16α pr3-3 μετα απο ρεκτιφιε ροικη εξελιξη κ.τ.λ οι αυλοι περιτο να πω οτι ειναι κατα πολυ μεγαλυτεροι απο integra

http://img858.imageshack.us/i/15042011028.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img51.imageshack.us/i/15042011029.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img62.imageshack.us/i/15042011030.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img218.imageshack.us/i/15042011031.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;

και μερικες φωτο απο το αυτοκινητο περιμενωντας τις βασεις απο αμερικη
http://img535.imageshack.us/i/31032011022.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img30.imageshack.us/i/31032011021.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false; :flam:

Re: B 20 project

Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 15, 2011 3:20 pm
από i-VTec
Καλή τύχη! Άντε να δούμε πως θα βγεί (και κυρίως πόσο θα κρατήσει)...Πόσο θα το στροφάρεις? Θα πας δυναμόμετρο μετά?

Re: B 20 project

Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 15, 2011 3:53 pm
από Tasos_7R
Το μπλοκ θα το αφήσεις "μαμά"??? Θα το λύσεις???
Τι εκκεντροφόρους θα βάλεις??? Ελατήρια-retainers-βαλβίδες???
Πόσο θα στροφάρεις???
Τελικά, ποιες βάσεις παρήγγειλες???
Τι πεταλούδα/πολλαπλή εισαγωγής και εξαγωγής θα βάλεις???
Εισαγωγή/εξάτμιση???
Θα μείνεις obd-0???
Με τα φρένα θα κάνεις τίποτα???

Πολλές ερωτήσεις εεε?? :lol: Ανάλυσέ το λίγο παραπάνω... ;)

Καλή επιτυχία!!! :beer:

Υ.Γ.: Αν δεν έχεις πρόβλημα θα ήθελα να μάθω το μοτέρ τελειωμένο πόσο θα σου στοιχίσει (αν δε θες να πεις δημόσια στείλε pm).

Re: B 20 project

Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 15, 2011 4:09 pm
από aristos87
Καλή επιτυχία με το όλο Project και απο μένα! Έχω και γω την ίδια απορία του τι βάσεις πήρες τελικά και τι κοψε ράψε θα κάνεις! Τώρα Τάσο οσο για το OBD0 που ρωτάς μάλλον για OBD1 τον κόβω μιας και πρόσφατα το παιδί ρώταγε σε άλλο thread για εγκέφαλο obd1.


Καλή συνέχεια! :beer: :beer: :beer:

Re: B 20 project

Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 15, 2011 10:18 pm
από George416
το μπλοκ αλαχτηκαν μονο τα μεταλα του στροφαλου για οικονομικους λογους αργοτερα που εχω σκοπο να το τουρμπισω θα δεχτει και εκει επεμβαση με πιστονια,μπιελες και στροφαλο
το κεφαλαρι ειναι απο β16α οι εκεντοφοροι ειναι απο integra καθως και ελατηρια-retainers τα οποια της εισαγωγης ειναι διπλα.
οσο γιατο στροφαρισμα το β20 δεν ενδεικνυται για πολυ στροφαρισμα κοφτη θα εχω 8.300 η 8.500
βασεις πηρα απο hasport το σετ με τα 333 δολαρια το efb1 και η βαση του κομπρεσορα που βιδωνει στο σασι κανονιστικε
εισαγωγη θα μπει απο integra και πεταλουδα 70χιλιοστα
εξαξωγη χταποδι dc και χειροποιητη σωληνα 65χιλιοστα μεσα και 67 εξω με 2 ελευθερα καζανακια χωρις καταλυτη
obd1 θα ειμαι με p30 και προγραμμα dias iq
με φρενα στο μελλον θα κανω κατι αλλα δεν ξερω τι στο μελλον θα σας πω
δυναμομετρο θα παω στον papa και θα ειμαι χαρουμενος αν δω 240 αλογα


to be continued!!!

Re: B 20 project

Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 15, 2011 10:32 pm
από Tasos_7R
George416 έγραψε:και η βαση του κομπρεσορα που βιδωνει στο σασι κανονιστικε
Τι εννοείς??? Δεν κατάλαβα...

Γενικά, έχεις κάνει πολύ καλές επιλογές :up: και πράγματι δε βλέπω το λόγο να στροφάρεις πάνω απο τις 8200, ώστε να έχεις και το κεφάλι σου ήσυχο.
Ελπίζουμε να δούμε και μια δυναμομέτρηση μόλις τελειώσεις με το μοτέρ και ρυθμίσεις. Νομίζω ότι τα 200PS και τα 21 κιλά ροπής είναι νούμερα που εύκολα θα δεις. :smok:

Re: B 20 project

Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 15, 2011 11:20 pm
από George416
Tasos_7R έγραψε:
George416 έγραψε:και η βαση του κομπρεσορα που βιδωνει στο σασι κανονιστικε
Τι εννοείς??? Δεν κατάλαβα...

Γενικά, έχεις κάνει πολύ καλές επιλογές :up: και πράγματι δε βλέπω το λόγο να στροφάρεις πάνω απο τις 8200, ώστε να έχεις και το κεφάλι σου ήσυχο.
Ελπίζουμε να δούμε και μια δυναμομέτρηση μόλις τελειώσεις με το μοτέρ και ρυθμίσεις. Νομίζω ότι τα 200PS και τα 21 κιλά ροπής είναι νούμερα που εύκολα θα δεις. :smok:
στα Β series δεν εχει την μπροστινη βαση με το μισοφεγκαρο το οπιο βιδωνει κατω απο το σασι??
στην ιδια βαση μπαινει ο κομπρεσορας του Α/C ε εκει εχω κανει 2 πασα γιανα μπει και αυτη η βαση

Re: B 20 project

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 16, 2011 1:16 am
από aristos87
Αν μπορείς δώσε μερικές αναλυτικές φωτός με την ιστορία με τις βάσεις.

Re: B 20 project

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 16, 2011 3:37 am
από hvtecgr
απλα μετα απο τα ef η μπροστινη η βαση δεν υπαρχει.και εχει 2 πλαινες βασεις.Μιας και το εχεις εξω τραβα αναθημιασεις εξτρα πισω απο το μπλοκ γιατι ο β20 ειναι χαλι απο αναθημιασεις.Αντε να δουμε και ελληνικο b20vtec rover.

Re: B 20 project

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 16, 2011 12:54 pm
από i-VTec
Καλύτερα κόφτη όχι πάνω από 8.000 αν θα το σκίζεις συνέχεια, ή 8.200-8.300 αν το πηγαίνεις σπάνια στον κόφτη...Με μαμά εντόσθια δε θα κρατήσει πολύ αν το στροφάρεις τόσο ψηλά...Για 240 Ps δε ξέρω, θέλεις γάτο προγραμματιστή...Ένας πιό ρεαλιστικός στόχος θα ήταν τα 210-220 Ps...Το dias iq τι είναι??