B 20 project

Άβαταρ μέλους
George416
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2005 2:01 pm
Τοποθεσία: thessaloniki
Επικοινωνία:

B 20 project

Δημοσίευση από George416 »

γιανα μην σας κραταω σε αγωνια οριστε μερικες φωτο!!

κεφαλη Β16α pr3-3 μετα απο ρεκτιφιε ροικη εξελιξη κ.τ.λ οι αυλοι περιτο να πω οτι ειναι κατα πολυ μεγαλυτεροι απο integra

http://img858.imageshack.us/i/15042011028.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img51.imageshack.us/i/15042011029.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img62.imageshack.us/i/15042011030.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img218.imageshack.us/i/15042011031.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;

και μερικες φωτο απο το αυτοκινητο περιμενωντας τις βασεις απο αμερικη
http://img535.imageshack.us/i/31032011022.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img30.imageshack.us/i/31032011021.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false; :flam:
rover 416 gti (b20b3 POWER)

i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: B 20 project

Δημοσίευση από i-VTec »

Καλή τύχη! Άντε να δούμε πως θα βγεί (και κυρίως πόσο θα κρατήσει)...Πόσο θα το στροφάρεις? Θα πας δυναμόμετρο μετά?
Εικόνα

Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: B 20 project

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Το μπλοκ θα το αφήσεις "μαμά"??? Θα το λύσεις???
Τι εκκεντροφόρους θα βάλεις??? Ελατήρια-retainers-βαλβίδες???
Πόσο θα στροφάρεις???
Τελικά, ποιες βάσεις παρήγγειλες???
Τι πεταλούδα/πολλαπλή εισαγωγής και εξαγωγής θα βάλεις???
Εισαγωγή/εξάτμιση???
Θα μείνεις obd-0???
Με τα φρένα θα κάνεις τίποτα???

Πολλές ερωτήσεις εεε?? :lol: Ανάλυσέ το λίγο παραπάνω... ;)

Καλή επιτυχία!!! :beer:

Υ.Γ.: Αν δεν έχεις πρόβλημα θα ήθελα να μάθω το μοτέρ τελειωμένο πόσο θα σου στοιχίσει (αν δε θες να πεις δημόσια στείλε pm).
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

aristos87
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 417
Εγγραφή: Τετ Ιουν 15, 2005 11:29 pm
Τοποθεσία: Αθήνα, Ζωγράφου
Επικοινωνία:

Re: B 20 project

Δημοσίευση από aristos87 »

Καλή επιτυχία με το όλο Project και απο μένα! Έχω και γω την ίδια απορία του τι βάσεις πήρες τελικά και τι κοψε ράψε θα κάνεις! Τώρα Τάσο οσο για το OBD0 που ρωτάς μάλλον για OBD1 τον κόβω μιας και πρόσφατα το παιδί ρώταγε σε άλλο thread για εγκέφαλο obd1.


Καλή συνέχεια! :beer: :beer: :beer:

Άβαταρ μέλους
George416
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2005 2:01 pm
Τοποθεσία: thessaloniki
Επικοινωνία:

Re: B 20 project

Δημοσίευση από George416 »

το μπλοκ αλαχτηκαν μονο τα μεταλα του στροφαλου για οικονομικους λογους αργοτερα που εχω σκοπο να το τουρμπισω θα δεχτει και εκει επεμβαση με πιστονια,μπιελες και στροφαλο
το κεφαλαρι ειναι απο β16α οι εκεντοφοροι ειναι απο integra καθως και ελατηρια-retainers τα οποια της εισαγωγης ειναι διπλα.
οσο γιατο στροφαρισμα το β20 δεν ενδεικνυται για πολυ στροφαρισμα κοφτη θα εχω 8.300 η 8.500
βασεις πηρα απο hasport το σετ με τα 333 δολαρια το efb1 και η βαση του κομπρεσορα που βιδωνει στο σασι κανονιστικε
εισαγωγη θα μπει απο integra και πεταλουδα 70χιλιοστα
εξαξωγη χταποδι dc και χειροποιητη σωληνα 65χιλιοστα μεσα και 67 εξω με 2 ελευθερα καζανακια χωρις καταλυτη
obd1 θα ειμαι με p30 και προγραμμα dias iq
με φρενα στο μελλον θα κανω κατι αλλα δεν ξερω τι στο μελλον θα σας πω
δυναμομετρο θα παω στον papa και θα ειμαι χαρουμενος αν δω 240 αλογα


to be continued!!!
rover 416 gti (b20b3 POWER)

Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: B 20 project

Δημοσίευση από Tasos_7R »

George416 έγραψε:και η βαση του κομπρεσορα που βιδωνει στο σασι κανονιστικε
Τι εννοείς??? Δεν κατάλαβα...

Γενικά, έχεις κάνει πολύ καλές επιλογές :up: και πράγματι δε βλέπω το λόγο να στροφάρεις πάνω απο τις 8200, ώστε να έχεις και το κεφάλι σου ήσυχο.
Ελπίζουμε να δούμε και μια δυναμομέτρηση μόλις τελειώσεις με το μοτέρ και ρυθμίσεις. Νομίζω ότι τα 200PS και τα 21 κιλά ροπής είναι νούμερα που εύκολα θα δεις. :smok:
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

Άβαταρ μέλους
George416
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2005 2:01 pm
Τοποθεσία: thessaloniki
Επικοινωνία:

Re: B 20 project

Δημοσίευση από George416 »

Tasos_7R έγραψε:
George416 έγραψε:και η βαση του κομπρεσορα που βιδωνει στο σασι κανονιστικε
Τι εννοείς??? Δεν κατάλαβα...

Γενικά, έχεις κάνει πολύ καλές επιλογές :up: και πράγματι δε βλέπω το λόγο να στροφάρεις πάνω απο τις 8200, ώστε να έχεις και το κεφάλι σου ήσυχο.
Ελπίζουμε να δούμε και μια δυναμομέτρηση μόλις τελειώσεις με το μοτέρ και ρυθμίσεις. Νομίζω ότι τα 200PS και τα 21 κιλά ροπής είναι νούμερα που εύκολα θα δεις. :smok:
στα Β series δεν εχει την μπροστινη βαση με το μισοφεγκαρο το οπιο βιδωνει κατω απο το σασι??
στην ιδια βαση μπαινει ο κομπρεσορας του Α/C ε εκει εχω κανει 2 πασα γιανα μπει και αυτη η βαση
rover 416 gti (b20b3 POWER)

aristos87
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 417
Εγγραφή: Τετ Ιουν 15, 2005 11:29 pm
Τοποθεσία: Αθήνα, Ζωγράφου
Επικοινωνία:

Re: B 20 project

Δημοσίευση από aristos87 »

Αν μπορείς δώσε μερικές αναλυτικές φωτός με την ιστορία με τις βάσεις.

hvtecgr
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 72
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 01, 2006 4:21 pm
Τοποθεσία: Αγοι Αναργυροι
Επικοινωνία:

Re: B 20 project

Δημοσίευση από hvtecgr »

απλα μετα απο τα ef η μπροστινη η βαση δεν υπαρχει.και εχει 2 πλαινες βασεις.Μιας και το εχεις εξω τραβα αναθημιασεις εξτρα πισω απο το μπλοκ γιατι ο β20 ειναι χαλι απο αναθημιασεις.Αντε να δουμε και ελληνικο b20vtec rover.
Ford took an NSX , cut it in the middle , examined it with a microscope , to admit that they can ' t built anything like that !

i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: B 20 project

Δημοσίευση από i-VTec »

Καλύτερα κόφτη όχι πάνω από 8.000 αν θα το σκίζεις συνέχεια, ή 8.200-8.300 αν το πηγαίνεις σπάνια στον κόφτη...Με μαμά εντόσθια δε θα κρατήσει πολύ αν το στροφάρεις τόσο ψηλά...Για 240 Ps δε ξέρω, θέλεις γάτο προγραμματιστή...Ένας πιό ρεαλιστικός στόχος θα ήταν τα 210-220 Ps...Το dias iq τι είναι??
Εικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες