Εξάτμιση kseries

Απάντηση
R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 891
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 10:32 pm
Επικοινωνία:

Re: Εξάτμιση kseries

Δημοσίευση από R414 »

Ας πουμε οτι εχουμε ενα κ 1600αρι με πραματα στη κεφαλη piper kai εκκεντροφορους
με το προφιλ bp270 για υδραυλικα ωστηρια
α)με μαμα εγκεφαλο+χαρτογραφηση(8α δουλεψει με τους εκκεντροφορους??)
β)με emerald kai προγραμματισμο.
Κατα ποσο μπορει να πεξει με 48μμ σωληνα?οριακα??κα8ολου?

thanos_s
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 768
Εγγραφή: Τετ Μάιος 09, 2007 11:58 pm
Τοποθεσία: @@
Επικοινωνία:

Re: Εξάτμιση kseries

Δημοσίευση από thanos_s »

τι πραγματα piper στην κεφαλη?
με μαμα εγκεφαλο και χαρτογραφηση δεν κανεις τιποτα.
Με emerald η παραλληλο κατι γινεται.
Οριακα παιζει με 48mm σωληνα.Το θεμα ειναι τι περιμενεις εσυ απο το project, γιατι ο περιορισμος ειναι στην κεφαλη.
.

R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 891
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 10:32 pm
Επικοινωνία:

Re: Εξάτμιση kseries

Δημοσίευση από R414 »

Αν ολα πανε καλα και εχω οικονομικη ευκαιρια και μυαλο 8α βρω καπακι απο 1600/1800
που δεχεται βελτιωση λογω των μεγαλυτερων αυλων και 8α μπουν οι 270 πανω με καινουρια
ωστηρια,ελατηρια και retainers,γραναζια ola piper,8α γινει 1600 με αλλαγη κουζινετων παντου,
καινουρια ελατηρια σε πιστονια και γενικα ελεγχος σε ολο το μοτερ απο μπλοκ μεχρι κεφαλη για να ειμαι ησυχος.
καποια στιγμη 8α μπει και emerald πανω αν οχι απο τα πρωτα πραματα που 8α αλλαξω αφου εκει πασχουν και τελος
εξατμιση.επισης εχω σκοπο να βαλω και καινουριο δισκοπλατο μαζι με ελαφρωμενο βολαν απο τη ptp και μια καλη εισαγωγη τυπου σκουπας σαν στα σαχοραλλα.νομιζω τα 120-125 αλογακια 8α τα χω και με το παραπανω.
το αγαπω πολυ αυτο το αυτοκινητο κι ας μ λενε ολοι πετατο,πουλα το και οτι δεν αξιζει..φιλος με κοιροδευει συνεχεια
ειναι φαν το σαχοραλλων ο μαπας και μ λεει το 8α το σπασω 2 χρονια τωρα.εγω το σπαω απο το πρωι μεχρι το βραδυ και
ακομα δεν λεει να πισ8ει οτι το μοτερ αξιζει...τεσπα αυτα 8ελω να κανω με το καλο :klaps:

thanos_s
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 768
Εγγραφή: Τετ Μάιος 09, 2007 11:58 pm
Τοποθεσία: @@
Επικοινωνία:

Re: Εξάτμιση kseries

Δημοσίευση από thanos_s »

R414 έγραψε:Αν ολα πανε καλα και εχω οικονομικη ευκαιρια και μυαλο 8α βρω καπακι απο 1600/1800
που δεχεται βελτιωση λογω των μεγαλυτερων αυλων και 8α μπουν οι 270 πανω με καινουρια
ωστηρια,ελατηρια και retainers,γραναζια ola piper,8α γινει 1600 με αλλαγη κουζινετων παντου,
καινουρια ελατηρια σε πιστονια και γενικα ελεγχος σε ολο το μοτερ απο μπλοκ μεχρι κεφαλη για να ειμαι ησυχος.
καποια στιγμη 8α μπει και emerald πανω αν οχι απο τα πρωτα πραματα που 8α αλλαξω αφου εκει πασχουν και τελος
εξατμιση.επισης εχω σκοπο να βαλω και καινουριο δισκοπλατο μαζι με ελαφρωμενο βολαν απο τη ptp και μια καλη εισαγωγη τυπου σκουπας σαν στα σαχοραλλα.νομιζω τα 120-125 αλογακια 8α τα χω και με το παραπανω.
το αγαπω πολυ αυτο το αυτοκινητο κι ας μ λενε ολοι πετατο,πουλα το και οτι δεν αξιζει..φιλος με κοιροδευει συνεχεια
ειναι φαν το σαχοραλλων ο μαπας και μ λεει το 8α το σπασω 2 χρονια τωρα.εγω το σπαω απο το πρωι μεχρι το βραδυ και
ακομα δεν λεει να πισ8ει οτι το μοτερ αξιζει...τεσπα αυτα 8ελω να κανω με το καλο :klaps:
Κεφαλη με μεγαλυτερους αυλους δεν υπαρχει.
Των 1600-1800 ειναι ιδιες.
Μονη λυση για ροικοτερη κεφαλη ειναι η vvc κεφαλη με καταργηση του μηχανισμου vvc.
Με τα παραπανω μαζι με την vvc θα ειναι κοντα 150-155 με καλο ρυθμισμα.
Χωρις την vvc ειναι σχεδον αδυνατο να περασεις τα 142.
.

R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 891
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 10:32 pm
Επικοινωνία:

Re: Εξάτμιση kseries

Δημοσίευση από R414 »

Εννοω μεγαλυτερους αυλους απο το 1400 καπακι που εχουν των 1600.
για καπακι vvc δεν το χω σκεφτει..dld ενα καπακι vvc και το κιτ της piper για τη καταργηση
δουλευει με την απλη την εισαγωγη την δικη μ?

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Εξάτμιση kseries

Δημοσίευση από nikolas »

R414 έγραψε:Εννοω μεγαλυτερους αυλους απο το 1400 καπακι που εχουν των 1600.
για καπακι vvc δεν το χω σκεφτει..dld ενα καπακι vvc και το κιτ της piper για τη καταργηση
δουλευει με την απλη την εισαγωγη την δικη μ?
Σου απάντησε ήδη, ότι οι κεφαλές 1.4, 1.6, 1.8non vvc είναι ΙΔΙΕΣ. Δεν έχει κάποια με μεγαλύτερους αυλούς. Μεγαλύτερους αυλούς θα βρεις μόνο στη vvc κεφαλή..!!

R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 891
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 10:32 pm
Επικοινωνία:

Re: Εξάτμιση kseries

Δημοσίευση από R414 »

εδω αλλα λεει http://kengine.dvapower.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
στο τομεα με τις κεφαλες

i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: Εξάτμιση kseries

Δημοσίευση από i-VTec »

R414, στα λέει άτομο πού τα έχει ψάξει πάρα πολύ και το σημαντικότερο, τα έχει κάνει στο δικό του αμάξι...Άσε τι γράφει το site και εμπιστεύσου αυτούς πού προσπαθούν να σε βοηθήσουν...
Εικόνα

thanos_s
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 768
Εγγραφή: Τετ Μάιος 09, 2007 11:58 pm
Τοποθεσία: @@
Επικοινωνία:

Re: Εξάτμιση kseries

Δημοσίευση από thanos_s »

R414 έγραψε:εδω αλλα λεει http://kengine.dvapower.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
στο τομεα με τις κεφαλες
LOW PORT Κεφαλη σε πολυμπεκο μοτερ δεν μπηκε ποτε.
Μονο τα single point injection μοτερ με τα 89 αλογα φορανε low port.
.

R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 891
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 10:32 pm
Επικοινωνία:

Re: Εξάτμιση kseries

Δημοσίευση από R414 »

δεν το ειπα ειρωνικα απλα παρα8εσα κατι που διαβασα και το εβαλα να το δειτε
να δειτε οτι δεν το βγαλα απο το κεφαλι μου.δλδ εμενα φοραει high ported κεφαλη απο τη μανα του?
να καταλαβω τι παιζει θελω γτ εψαξα το κωδικο στη κεφαλη αλλα βλεπω μονο το LDF

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες