416 GTi - Project ECU remap

crAss
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1351
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
Επικοινωνία:

Re: 416 GTi - Project ECU remap

Δημοσίευση από crAss »

Στις μεσαίες πάντως νομίζω ότι είναι η πιο δύσκολη περιοχή να δεις κάτι μιας και το μείγμα εκεί το φτιάχνει ο λάμδα ειδικά σε μικρό και μέσο φορτίο και ακόμη και μεγάλες αλλαγές στο χάρτη τελικά δίνουν μικρά αποτελέσματα.
Life is too short not to...

K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: 416 GTi - Project ECU remap

Δημοσίευση από K-mech »

Όχι στο WOT (τερμα γκαζι). Αυτό που ουσιαστικά φαίνεται στο δυναμόμετρο. Ο narrowband λ που εχουν τα περισσότερα non turbo αυτοκινητα μεχρι σήμερα είναι άχρηστος για μείγματα πέρα απο τα 14:1-15:1 AFR. Στο τερμα γκάζι απλά απενεργοποιείται και η ECU διαβάζει κατ ευθείαν τιμές απ τον χάρτη.

saikoe39
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 24, 2005 4:11 pm
Τοποθεσία: βριλησσια....
Επικοινωνία:

Re: 416 GTi - Project ECU remap

Δημοσίευση από saikoe39 »

Den exo na po polla....!!!
Gia mena o programmatismos den itan anagki...kai de o koftis ekei pano...alla to eixes kahmo...kai kala eprakses!!!!!!!
Peran aytou...ta aytokinito...se kamia periptosi den einai 87 aloga troxo....
paizei sta 110 aloga roda gia plaka....kai fenete kai sto pos paei sto dromo..dld ton kolo tou....!!!!!!!
esu kratas mono tis kampiles..

Kai an thes na zisei parapano...fere ton kofti pio kato.....giati to autokinito exei faei tetoio skisimo...pou mono ego esu kai alloi duo mporoun katalavoun tin enooume me tin leksi autin......

ps...o thanos ksinei ta frudia tou mitse...s 1.5 mina erxome...pare ena set elathria ......kai as to lusoume na teleionei to thema...


ps2.programma sto rover mou ginet na valoume..????
Εικόνα
Rover 214si.....saiko ο απεγνωσμενος..

saikoe39
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 24, 2005 4:11 pm
Τοποθεσία: βριλησσια....
Επικοινωνία:

Re: 416 GTi - Project ECU remap

Δημοσίευση από saikoe39 »

K-mech έγραψε:Όχι στο WOT (τερμα γκαζι). Αυτό που ουσιαστικά φαίνεται στο δυναμόμετρο. Ο narrowband λ που εχουν τα περισσότερα non turbo αυτοκινητα μεχρι σήμερα είναι άχρηστος για μείγματα πέρα απο τα 14:1-15:1 AFR. Στο τερμα γκάζι απλά απενεργοποιείται και η ECU διαβάζει κατ ευθείαν τιμές απ τον χάρτη.

kai sta new turbo oi koufales gia oikonomia ta ekanan narrow....kai o saikos ton paizei me tin maria palami..
Εικόνα
Rover 214si.....saiko ο απεγνωσμενος..

K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: 416 GTi - Project ECU remap

Δημοσίευση από K-mech »

Είπα κι εγώ στον Δημήτρη ότι ο κόφτης στις 7800 είναι πολύ ψηλά για νορμάλ πολυκαιρισμένο D16. Αυτός είχε άλλη γνώμη + ότι μου είπε ότι θα το προσέχει περισσότερο οπότε δεν έχω κανένα λόγο να επιμένω. Δικό του είναι ότι θέλει το κάνει.
Πέρα απ αυτά, ειδικά στα Honda της OBD0 αλλά και OBD1 εποχής, ο αναπρογραμματισμός δίνει ένα υπαρκτό κέρδος ακόμα και με stock μοτέρ καθώς με τέρμα γκάζι δουλεύουν πολύ πλούσια. Μόνο και μόνο μειώνοντας λίγο καύσιμο και με ένα δυο κλικ advance εδώ κι εκεί μπορεί να υπάρξει εμφανές κέρδος.
Το θέμα εδώ είναι ότι, όπως τελικά παρατηρήσαμε, αντί χρειαστεί να φτωχύνει το basemap που βρέθηκε απ το PGMFi γι αυτό το μοτέρ, το εμπλούτισε, πλησιάζοντας τις τιμές του stock… κάτι που γενικά δε συνηθίζεται. Όλα τα basemap που κυκλοφορούν έχουν αισθητά φτωχότερες τιμές σε σχέση με τις μαμά ECU και συνήθως ακόμα και αυτά τα basemaps επιδέχονται κι άλλο leaning out. (το δικό μου basemap φοβήθηκε να το χρησιμοποιήσει :P )
Όμως στη περίπτωση του Δημήτρη, κάποιος άλλος παράγοντας φτωχαίνει τον ψεκασμό καυσίμου του… (πιθανότατα πεσμένη πίεση καυσίμου ή δε ξέρω τι άλλο) με αποτέλεσμα και η stock ECU να μη δουλεύει στα τυπικά υπερπλούσια επίπεδα…
Κατά τη γνώμη μου αυτός είναι και ο λόγος που το μοτέρ ξύριζε από stock.

saikoe39 έγραψε:
K-mech έγραψε:Όχι στο WOT (τερμα γκαζι). Αυτό που ουσιαστικά φαίνεται στο δυναμόμετρο. Ο narrowband λ που εχουν τα περισσότερα non turbo αυτοκινητα μεχρι σήμερα είναι άχρηστος για μείγματα πέρα απο τα 14:1-15:1 AFR. Στο τερμα γκάζι απλά απενεργοποιείται και η ECU διαβάζει κατ ευθείαν τιμές απ τον χάρτη.
kai sta new turbo oi koufales gia oikonomia ta ekanan narrow.
Δεν αμφιβάλλω... απλά όσο περνάνε τα χρόνια, όλο και περισσότεροι κατασκευαστές βάζουν wideband λ στα turbo τους, και δεν ήθελα να γράψω καμία υπερβολή του στιλ "σε όλα τα stock θα βρεις narrowband".

saikoe39 έγραψε:ps2.programma sto rover mou ginet na valoume..????
Δεν έχουμε ιδέα απο MEMS.

crAss
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1351
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
Επικοινωνία:

Re: 416 GTi - Project ECU remap

Δημοσίευση από crAss »

Για mems 1.9 από όσο ξέρω δεν μπορείς να κάνεις κάτι, δεν το έχω ψάξει όμως πολύ. Στο mems 3 μπορείς να προγραμματίσεις κανονικά από την EOBD. Βασικά το mems "μαθαίνει" συνέχεια βάση κάποιων βασικών παραμέτρων (κυρίως μειωμένα καυσαέρια και οικονομία καυσίμου). Αυτό έχει δύο συνέπειες:
- Μετά από πολλά χιλιόμετρα ο χάρτης που χρησιμοποιεί το μοτέρ δεν είναι ο βασικός
- Μπορεί να δουλέψει και με εξαρτήματα εκτός αρχικών προδιαγραφών. Πχ το δικό μου δούλευε απροβλημάτιστα (όχι όμως και βέλτιστα) με το πρόγραμμα του 1.4, όταν είχε γίνει 1.6, είχε αλλαχτεί όλη η εξάτμιση με αυτή της janspeed από χταπόδι και πίσω και είχαν μπει και εκκεντροφόροι.
Λόγω όμως του πρώτου αν μπει ένας χάρτης που αποδίδει σε ισχύ-ροπή, αλλά αυξάνει τις εκπομπές καυσαερίων και την κατανάλωση το mems θα το τροποποιήσει. Έτσι μετά από μερικούς μήνες το αυτοκίνητο δεν θα δουλεύει με τον χάρτη που του έχεις βάλει πάνω σαν βασικό. Φυσικά μπορείς να κάνεις reset...αλλά πόσα reset θα κάνεις τελικά...
Για αυτό και όλοι όσοι προσπάθησαν να πειράξουν MEMS τελικά κατέφυγαν είτε σε παράλληλους στυλ Dastek ή ακόμη καλύτερα σε άγραφους στυλ Emerald. Αν δούλευαν απλά τα remaps νομίζω ότι θα διαφημιζόταν αρκετά για elise και caterham (μια σημείωση, ο εγκέφαλος του vhpd είναι EFI).
Οπότε καταλήγοντας το remap με πληρωμή σε εταιρία για εμένα είναι πεταμένα λεφτά, όταν με ελάχιστα παραπάνω μπορείς να αγοράσεις μετάχειρο έναν καλό παράλληλο και να τον προγραμματίσεις. Για πειράματα από μόνος σου είναι άλλη ιστορία.
Life is too short not to...

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 13 επισκέπτες