Σελίδα 3 από 3

Re: ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 07, 2011 4:53 pm
από nikolas
Δεν υπάρχει κεφαλή που να βγήκε από μοτέρ και να μην την στέλνει για πλάνισμα..Είμαι αρκετά συχνά εκεί, και βλέπω από πρώτο χέρι ότι με το που βγαίνει μια κεφαλή στέλνεται απευθείας για πλάνισμα..

Re: ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 07, 2011 6:00 pm
από crAss
700 ευρώ για φλάντζα στο Λούρμπα από αυτοκίνητο με το μοτέρ μπροστά προσωπικά δεν το πιστεύω πάντως.

Re: ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 07, 2011 6:23 pm
από spar@
μιλαμε για πολυ πριν ο λουρμπας το γυρισει σε mazda, μιλαμε για πολλα χρονια πισω... οπως επισης θα ξερετε οτι οταν αλλαζεις φλατζα δεν αλλαζεις μονο φλατζα αλλα ολο και κατι αλλο θα αλλαξεις και σας λεω οτι δεν ειχαμε φυγει ποτε κατω απο 700αρι, το ροβερ αυτο που το ειχε ο πατερας μου απο καινουριο απ το 93 χρυσοπληρωθηκε οσο τπτ αλλο και μιλαμε για ενα αμαξι που το οδηγουσε μεγαλος ανθρωπος και συντηρηση οχι απλα σχολαστικη... πηγαινε στο κΛουρμπα και δεν ειχε ξερεις αυτο την αλλη φορα ή αστο αυτο τι ειναι ? ποσα? εδω ολα...

Re: ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 07, 2011 6:44 pm
από nikolas
Είχε πάει φίλος μου σε ένα εξουσιοδοτημένο της Rover στη Βουλιαγμένης πριν αρκετά χρόνια για αλλαγή φλάντζας και μου λέει πλήρωσα 1000ευρώ...Μου φάνηκαν υπερβολικά και του ζήτησα να δω την απόδειξη να δω τι τον είχαν χρεώσει..
Ο φίλος μου μπορεί να μου είπε ότι πήγε για αλλαγή φλάντζας, αλλά οι άνθρωποι είχαν αλλάξει κανα δυο κολλάρα, θερμοστάτη καβούκι θερμοστάτη, ίσως αντλία (δεν θυμάμαι) και διάφορα άλλα..
Και εύλογα το ποσό έβγαινε τόσο..
Αν δεν τα αλλάζανε, και έσκαγε κάποιο κολάρο εύλογα θα τους ζητούσαν τα ρέστα γιατί δεν τα άλλαξαν, τώρα που τα άλλαξαν τους φάνηκαν ακριβά..ε, δε μπορούμε να τα έχουμε όλα..
Να σημειώσω πως στο συγκεκριμένο συνεργείο ούτε είχα πάει ποτέ ούτε ξέρω που βρισκόταν, αλλά το σωστό να λέγεται..

Re: ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 07, 2011 6:55 pm
από spar@
παιδια απ οτι καταλαβατε τα λεφτα δεν ηταν το προβλημα μακαρι να μας επαιρνε οχι 700 αλλα 1000ευρο απλα δεν γινεται να δινεις τοσα λεφτα να μην τσιγκουνευεσαι τπτ και το αμαξι να λειτουργει για 20 000κμ, οταν το ειχαμε παει στο βοσσο μας ειχε παρει πανω απο 1000ευρο γιατι τα ειχε αλλαξει ολα και καπακι γιατι δεν επαιρνε αλλο ρεκτιφιε και το αμαξι δουλεψε για 70κ κμ δεν ειπαμε τπτ και τα δωσαμε...
και συγνωμη κιολας απλα δεν ειναι ερωτηση απο υπευθυνο αντιπροσωπειας τοτε ροβερ που γυρναει στον πατερα μου και του λεει να το φτιαξω καλα ή με τα μισα λεφτα να το μπαλωσω για 20κ, του πατερα μου του ειχε κανει μεγαλη εντυπωση και μετα απο αυτο γιατι ηταν η 3η-4η φλατζα τοτε φυγαμε μια και καλη απ το συνεργειο!
θυμαμαι ακομα πριν 3 χρονια τον κΔιονυση να μας λεει με τον αδερφο μου, ανακοινωνοντας οτι παμε για φλατζα (στα 200 000κμ μετα απο γενικο σερβις, αφου το ειχε αναλαβει στα 130 000κμ το συνεργειο του) και να μας λεει οτι αξιζει γιατι ειναι απ τα πιο καλοσυντηρημενα, πραγματικα δεν ειχε τσιγκουνευτει ποτε τπτ ο πατερας μου... Απλα το αμαξι δεν φτιαχτηκε ποτε μιας και ο πατερας μου προτιμησε να μου το δωσει να το κανω οτι θελω!

Re: ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 07, 2011 7:38 pm
από i-VTec
spar@ έγραψε:παιδια απ οτι καταλαβατε τα λεφτα δεν ηταν το προβλημα μακαρι να μας επαιρνε οχι 700 αλλα 1000ευρο απλα δεν γινεται να δινεις τοσα λεφτα να μην τσιγκουνευεσαι τπτ και το αμαξι να λειτουργει για 20 000κμ, οταν το ειχαμε παει στο βοσσο μας ειχε παρει πανω απο 1000ευρο γιατι τα ειχε αλλαξει ολα και καπακι γιατι δεν επαιρνε αλλο ρεκτιφιε και το αμαξι δουλεψε για 70κ κμ δεν ειπαμε τπτ και τα δωσαμε...
και συγνωμη κιολας απλα δεν ειναι ερωτηση απο υπευθυνο αντιπροσωπειας τοτε ροβερ που γυρναει στον πατερα μου και του λεει να το φτιαξω καλα ή με τα μισα λεφτα να το μπαλωσω για 20κ, του πατερα μου του ειχε κανει μεγαλη εντυπωση και μετα απο αυτο γιατι ηταν η 3η-4η φλατζα τοτε φυγαμε μια και καλη απ το συνεργειο!
θυμαμαι ακομα πριν 3 χρονια τον κΔιονυση να μας λεει με τον αδερφο μου, ανακοινωνοντας οτι παμε για φλατζα (στα 200 000κμ μετα απο γενικο σερβις, αφου το ειχε αναλαβει στα 130 000κμ το συνεργειο του) και να μας λεει οτι αξιζει γιατι ειναι απ τα πιο καλοσυντηρημενα, πραγματικα δεν ειχε τσιγκουνευτει ποτε τπτ ο πατερας μου... Απλα το αμαξι δεν φτιαχτηκε ποτε μιας και ο πατερας μου προτιμησε να μου το δωσει να το κανω οτι θελω!
Αν το καπάκι δεν έπαιρνε άλλο ρεκτιφιέ, τότε πως λες ότι ο Λούρμπας δε το έστελνε για πλάνισμα?

Αν πάντως μετά από 20.000 χλμ ξανάκαψε φλάτζα (με φυσιολογική χρήση) και σας το είχε φτιάξει "καλά", έπρεπε να στο ξαναφτιάξει δωρεάν.

Re: ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 07, 2011 10:55 pm
από spar@
το καπακι δεν επαιρνε ρεκτιφιε γιατι θεωρητικα ειχε αλλαξει 3-4 φλατζες και το καπακι ειχε πλανιστει και στο τελος ειχε και ρωγμη! απλα οταν το πας την πρωτη και σου βγαζει καποια κμ μετα απο λιγο σου βγαζει φλατζα και σου βγαζει 20000κμ εκει λες κατι γινεται του το πας πισω λεει τα δικα του το αφηνεις εε και μετα αλλοι ανθρωποι πανε εκει και μαλωνουν και δεν βγαζουν ακρη ο πατερας μου διαλεξε αλλη αντιμετωπιση πηρε το αμαξι και δεν του το ξαναπηγε! Εσυ δλδ βγαζεις ακρη με τους μαστορες και στο φτιαχνει δωρεαν μετα απο 20 000κμ???? ο ανθρωπος αυτος εχει κανει κιαλλα ωραια!!!!!αλλα τεσπα περασμενα ξεχασμενα.... ισως ηταν παλια τωρα να εχει γινει υπερμαστορας και αυτα να ηταν χουγια του παρελθοντος!
καποια γεγονοτα απλα σας αναφερω....

Re: ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 08, 2011 3:50 am
από Κώστας RWD
i-VTec έγραψε: Αν πάντως μετά από 20.000 χλμ ξανάκαψε φλάτζα (με φυσιολογική χρήση) και σας το είχε φτιάξει "καλά", έπρεπε να στο ξαναφτιάξει δωρεάν.
:P :P :P :lol: :lol: :lol: :lol:

Re: ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 08, 2011 11:47 am
από kostas200vi
Κώστας RWD έγραψε:
i-VTec έγραψε: Αν πάντως μετά από 20.000 χλμ ξανάκαψε φλάτζα (με φυσιολογική χρήση) και σας το είχε φτιάξει "καλά", έπρεπε να στο ξαναφτιάξει δωρεάν.
:P :P :P :lol: :lol: :lol: :lol:
Εδώ το πας μετά από 4 μέρες και κανουν του Κινέζους........μετά από 20,000 χλμ θα έχουν αμνησία..... :P :P :P