ερωτηση

Κώστας RWD
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 844
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 4:13 pm
Τοποθεσία: Mαρούσι
Επικοινωνία:

Re: ερωτηση

Δημοσίευση από Κώστας RWD »

Είχε δεν είχε κύλισε κι αυτό το topic :-D
MG TF turbo...

Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: ερωτηση

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Κώστας RWD έγραψε:Είχε δεν είχε κύλισε κι αυτό το topic :-D
Η αλήθεια όμως είναι ότι το θέμα της υπερτροφοδότησης δεν το έχουμε αναλύσει ιδιαίτερα, παρά μόνο αναφορικά...
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

Κώστας RWD
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 844
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 4:13 pm
Τοποθεσία: Mαρούσι
Επικοινωνία:

Re: ερωτηση

Δημοσίευση από Κώστας RWD »

viewtopic.php?f=3&t=4323&hilit=%CF%84%C ... F%80%CE%BF" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=3&t=1206&hilit=%CF%84%C ... F%80%CE%BF" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=3&t=1073&hilit=%CF%84%C ... F%80%CE%BF" onclick="window.open(this.href);return false;
MG TF turbo...

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: ερωτηση

Δημοσίευση από kostas200vi »

Tasos_7R έγραψε:
Κώστας RWD έγραψε:Είχε δεν είχε κύλισε κι αυτό το topic :-D
Η αλήθεια όμως είναι ότι το θέμα της υπερτροφοδότησης δεν το έχουμε αναλύσει ιδιαίτερα, παρά μόνο αναφορικά...
Τι να αναλύσουμε .....τα έχουμε πει τόσες φορές, υπάρχουν αρκετά παραδείγματα με Rover τουρμπατα, και είναι αξιόπιστα με μαμά εντόσθια, εάν φτιαχτούν σωστά και σε συγκεκριμένη πίεση δεν παρουσιάζουν κανένα πρόβλημα.........κι αυτή την "καραμέλα" περί αξιοπιστίας ας την αφήσουμε στους κατοχους Rover με turbo να απαντήσουν και όχι ότι ακούσαμε από τον έναν η τον άλλον, και ιδικά σ' αυτό το Forum έχουμε αναφερθεί εκτενέστερα σε αυτό το θέμα.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: ερωτηση

Δημοσίευση από nikolas »

PaNoSGR έγραψε:Τι να πω απλα μου φανηκαν πολυ δυσκολα τα 180 με την λογικη οτι απο 1.8 στα 200 αλογα σπανε ολα.Οσο καλη ψυξη και να υπαρχει ωστε να μην ταλαιπωρειτε επιπλεον μου φενεται δυσκολο να αντεξε πολυ
Με πρόλαβε ο Δημήτρης και απάντησε με συγκεκριμένο παράδειγμα..
Και ο Κωνσταντίνος όταν ήταν στα 200 και κάτι ψιλά με "μαμά" εντόσθια ήταν και απ'ότι θυμάμαι δεν είχε πρόβλημα..
DimTf160+ έγραψε:του Αντωνη(γιος Βωσσου) που ειναι απλο 1.8 k-series,με την τουρμπινα ειναι αυτη τη στιγμη στα 200 αλογα με 'μαμα' εντοσθια και πιεση 0,5-0,6.....μπορειτε να ρωτησετε και τον ιδιο αλλωστε.
Έχεις εσύ Πάνο συγκεκριμένα παραδείγματα με 1.8 kseries που στα 200 άλογα σπάσανε?

Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: ερωτηση

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Κώστας RWD έγραψε:viewtopic.php?f=3&t=4323&hilit=%CF%84%C ... F%80%CE%BF
viewtopic.php?f=3&t=1206&hilit=%CF%84%C ... F%80%CE%BF" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=3&t=1073&hilit=%CF%84%C ... F%80%CE%BF" onclick="window.open(this.href);return false;
Αυτά τα links τώρα δηλαδή μπορούν να βοηθήσουν κάποιον να καταλάβει τι πράγματα χρειαζεται για να τουρμπίσει το αμάξι του (τι τουρμπίνα? τι wastegate? τι πίεση? τι πολλαπλή? κτλ.)?? Τι αλλαγές πρέπει να κάνει για να είναι αξιόπιστο??? Μπορεί κανείς να καταλάβει 5 βασικά πράγματα από τα παραπάνω, ώστε να έχει ΑΠΟΨΗ ο ίδιος για την μετατροπή που θα γίνει στο αμάξι του και να μπορεί να εκφράσει μια ιδέα, μια δική του γνώμη στον μηχανικό που θα το αναλάβει??? Θα μπορέσει να κρίνει αν αυτά που του προτείνει ο μηχανικός είναι περιττά ή ελλειπή ή υπερκοστολογημένα??
Όλες οι συζητήσεις που έχουν γίνει, περί τούρμπο, κινούνται σε πολύ θεωρητικά επίπεδα. Εγώ προσωπικά δεν καίγομαι να μάθω (προς το παρόν) πρακτικά πράγματα επάνω σε τούρμπο μετατροπές (όχι ότι θα με χάλαγε), αλλά κάποια άλλα μέλη ενδιαφέρονται (όπως π.χ. ο νέος φίλος adrearas). Γιατί να μην υπάρχει ένα θέμα, λοιπόν, σχετικά με την υπερτροφοδότηση που θα αναλύει π.χ. γιατί πρέπει να βάλεις την Χ τουρμπίνα και όχι την Ψ... Πότε επιλέγουμε εσωτερική και πότε εξωτερική waste gate... Σε ποιο σημείο είναι καλύτερο να βρίσκεται η τουρμπίνα... Σωληνωτή ή χυτή πολλαπλή εξαγωγής... Τι μέγεθος intercooler... και τοοοοοοοόσα άλλα!!!!
kostas200vi έγραψε:Τι να αναλύσουμε .....τα έχουμε πει τόσες φορές, υπάρχουν αρκετά παραδείγματα με Rover τουρμπατα, και είναι αξιόπιστα με μαμά εντόσθια, εάν φτιαχτούν σωστά και σε συγκεκριμένη πίεση δεν παρουσιάζουν κανένα πρόβλημα.........κι αυτή την "καραμέλα" περί αξιοπιστίας ας την αφήσουμε στους κατοχους Rover με turbo να απαντήσουν και όχι ότι ακούσαμε από τον έναν η τον άλλον, και ιδικά σ' αυτό το Forum έχουμε αναφερθεί εκτενέστερα σε αυτό το θέμα.
Στο θέμα της αξιοπιστίας πάλι γενικολογίες ακούω του στυλ 14άρι μοτέρ με "μαμά" μπιελοπίστονα δουλέυει 0.7bar, βγάζει 170 άλογα και δε σπάει, δε χαλάει. Οκ... δε λέω εγώ ότι δεν ισχύει, άλλα πείτε 5 πράγματα παραπάνω... Σε τι κατάσταση ήταν το μοτέρ όταν τουρμπίστηκε?? Με πόσα χλμ??? Τι χρονολογίας?? Μπήκε κάποια άλλη φλάντζα??? Δε λέτε τίποτα... παρά μόνο σε όποιον ενδιαφερθεί και ρωτήσει "ναι μεγάλε κάντο τούρμπο και μη σε νοιάζει τίποτα... όλα καλά"... Τι θα πει "θα είναι αξιόπιστο αν τουρμπιστεί σωστά"??? Αυτό το "σωστά" δεν είδα κανέναν να το εξηγεί. Μόνο αναφορές στον Βώσσο, ακούω. Οκ, αν ο άλλος ήθελε να πάει στο Βώσσο και στον κάθε Βώσσο να του εξηγήσει τα τι και πως θα πήγαινε, δε θα ρχόταν εδώ να ρωτήσει... Ο καθένας που ενδιαφέρεται να κάνει μια μετατροπή στο αυτοκίνητό του, θέλει να μάθει πρώτα 5 πράγματα από ανθρώπους που ξέρουν, που τα 'χουν κάνει και μετά θα πάει και στον Βώσσο, και στον Χ, και στον Ψ μηχανικό και θα αποφασίσει και θα κρίνει ποιον να επιλέξει.

Ορίστε, σας αφήνουμε τους κατόχους Rover με turbo να μιλήσετε... ελεύθερα κύριε Κώστα μας... Μιλήστε!!
:;T
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

PaNoSGR
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1745
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 01, 2008 10:57 pm
Τοποθεσία: ΑΝ@βΑΣειΣ-ΚαΤαΒαΣεις
Επικοινωνία:

Re: ερωτηση

Δημοσίευση από PaNoSGR »

Κυριε Κωστα ελα μπανανα χαχαχαχα
Εικόνα

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: ερωτηση

Δημοσίευση από kostas200vi »

Διαβάστε εδώ..........
viewtopic.php?f=40&t=4431
viewtopic.php?f=3&t=4592
viewtopic.php?f=3&t=4323
φάτε την μπανάνα (Πάνος) :smt019 .........και αν υπάρξουν απορίες κάντε τις ερωτήσεις στα συγκεκριμένα θέματα και θα σας απαντήσουν κύριε Τάσο μας :smok:
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: ερωτηση

Δημοσίευση από Tasos_7R »

kostas200vi έγραψε:Διαβάστε εδώ..........
viewtopic.php?f=40&t=4431
viewtopic.php?f=3&t=4592
viewtopic.php?f=3&t=4323
φάτε την μπανάνα (Πάνος) :smt019 .........και αν υπάρξουν απορίες κάντε τις ερωτήσεις στα συγκεκριμένα θέματα και θα σας απαντήσουν κύριε Τάσο μας :smok:
Κώστα, μάλλον δε με κατάλαβες. Τα παραπάνω link δε δίνουν απαντήσεις στα ερωτήματα που έθεσα που νομίζω ενδιαφέρουν κάποιον που ξεκινάει μια turbo μετατροπή ή που θέλει να μάθει γι' αυτήν. Εμένα τουλάχιστον δε θα με κάλυπταν. Αν τώρα καλύπτουν τα μέλη του club που τυχόν ενδιαφέρονται... πάω πάσο. :dan:

Εγώ απορίες δεν έχω, μιας και δεν έχω K-series (και αν είχα δε θα το τούρμπιζα!! :P ).

:smok: :beer:
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: ερωτηση

Δημοσίευση από kostas200vi »

Tasos_7R έγραψε:
kostas200vi έγραψε:Διαβάστε εδώ..........
viewtopic.php?f=40&t=4431
viewtopic.php?f=3&t=4592
viewtopic.php?f=3&t=4323
φάτε την μπανάνα (Πάνος) :smt019 .........και αν υπάρξουν απορίες κάντε τις ερωτήσεις στα συγκεκριμένα θέματα και θα σας απαντήσουν κύριε Τάσο μας :smok:
Κώστα, μάλλον δε με κατάλαβες. Τα παραπάνω link δε δίνουν απαντήσεις στα ερωτήματα που έθεσα που νομίζω ενδιαφέρουν κάποιον που ξεκινάει μια turbo μετατροπή ή που θέλει να μάθει γι' αυτήν. Εμένα τουλάχιστον δε θα με κάλυπταν. Αν τώρα καλύπτουν τα μέλη του club που τυχόν ενδιαφέρονται... πάω πάσο. :dan:

Εγώ απορίες δεν έχω, μιας και δεν έχω K-series (και αν είχα δε θα το τούρμπιζα!! :P ).

:smok: :beer:
Τότε ρε παλιοhodakia γιατί γράφεις ολόκληρο μυθιστόρημα αφού δεν έχεις K-series και δεν θα το τούρμπιζες ?
εκτός κι αν λες μπαρούφες γουστάρεις τα K-series και θες να φτιάξεις κανένα turbo και μας το φέρνεις σιγά σιγά....... :P :P :P :P
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες