414 tuning...
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 891
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 11:32 pm
- Επικοινωνία:
Re: 414 tuning...
γιατί το θεωρείτε τόσο απίθανο αν γίνει τετραπεταλουδο δεν το καταλαβαίνω..είπα θα το κάνω σιγά σιγά δεν βιάζομαι σωστές δουλειές.ήδη έχω το πρώτο m χιλιάρικο στην άκρη.εδώ βλέπουμε άλλες μετατροπές και μένουμε με το στόμα ανοιχτό..κώστα εσένα dld η δουλειά που χεις κάνει στο 200ari σ είναι όνειρο απραγματοποίητο?
ίδιο μοτέρ φοράμε σχεδόν.
με honda δεν ασχολούμαι τέλος,για πρώτη φορα είμαι τόσο σίγουρος στο τι θέλω να kanw.h δυνατή ατμόσφαιρα ήταν πάντα το όνειρο m
ίδιο μοτέρ φοράμε σχεδόν.
με honda δεν ασχολούμαι τέλος,για πρώτη φορα είμαι τόσο σίγουρος στο τι θέλω να kanw.h δυνατή ατμόσφαιρα ήταν πάντα το όνειρο m
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: 414 tuning...
Εαν θέλεις τετραπετάλουδο ορίστε η αγγελία όλα κομπλέ για να το κάνεις με 1500€ μόνο, viewtopic.php?f=17&t=5224 γιατί έγραψες ότι αποσύρεσαι ?R414 έγραψε:γιατί το θεωρείτε τόσο απίθανο αν γίνει τετραπεταλουδο δεν το καταλαβαίνω..είπα θα το κάνω σιγά σιγά δεν βιάζομαι σωστές δουλειές.ήδη έχω το πρώτο m χιλιάρικο στην άκρη.εδώ βλέπουμε άλλες μετατροπές και μένουμε με το στόμα ανοιχτό..κώστα εσένα dld η δουλειά που χεις κάνει στο 200ari σ είναι όνειρο απραγματοποίητο?
ίδιο μοτέρ φοράμε σχεδόν.
με honda δεν ασχολούμαι τέλος,για πρώτη φορα είμαι τόσο σίγουρος στο τι θέλω να kanw.h δυνατή ατμόσφαιρα ήταν πάντα το όνειρο m
Το δικό μου το μοτερ, με αυτά που εχω επανω και με αυτά που εχω αλλάξει, έχει ξεπεράσει τα 30 χιλιάδες € σε 11 χρόνια, με τόσα λεφτά θα είχα πάρει ένα EVO και θα μου περισσεύανε να το βελτιώσω..... εάν αυτό σου λέει κάτι.
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Re: 414 tuning...
R414 έγραψε:με honda δεν ασχολούμαι τέλος
Καταλαβαίνεις το οξύμωρο?R414 έγραψε:h δυνατή ατμόσφαιρα ήταν πάντα το όνειρο m
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: 414 tuning...
Θα συμφωνήσω..Η όλη κουβέντα έχει ένα σωρό παλινωδίες, από πολέμιος του kseries μοτέρ σε υπερασπιστής του, και το αντίστροφο με τα honda..kostas200vi έγραψε:40 σελίδες φαντασίας......και συνεχίζουμε το ταξίδι στο όνειρο.
Και από την απλή λύση του vvc με έτοιμα 160 άλογα, σε τετραπετάλουδα, κανίβαλους εκκεντροφόρους κ.ο.κ.
Μακάρι όντως να έχεις κατασταλάξει μέσα σου στο τι θες να κάνεις και να το κάνεις.
Προσωπικά εγώ ΔΕΝ ξαναγράφω τίποτα στο συγκεκριμένο topic, εκτός αν χρειαστεί να παρέμβω στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων ως admin, αν δε δω χειροπιαστά να γίνεται κάτι στο μοτέρ. Έχουμε φτάσει τις 40 σελίδες να συζητάμε τα ίδια και τα ίδια και να μένουμε στη θεωρία..και η απόδειξη αυτού
σε αντιδιαστολή με τοR414 έγραψε:λοιπόν ο κύβος ερρίφθη!!σε λίγο καιρό θα χούμε τετραπεταλουδο k series στο club αν είμαστε καλά!!δεν ξέρω ποσο θα m πάρει αλλα θα το κάνω αργά η γρήγορα..
R414 έγραψε:ευχαριστώ που είμαι μέλος του club σας και ελπίζω στο κοντινό μέλλον αν είμαστε καλά και με υγεία σε όλους να
σας κάνω κάποτε μια παρουσίαση και για με το αμαξάκι m και ας είναι ένα ταπεινό και απλό rover 414 si
(ο μακακας τα γράφω τώρα και συγκινούμαι.. )
- George416
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 153
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2005 2:01 pm
- Τοποθεσία: thessaloniki
- Επικοινωνία:
Re: 414 tuning...
συγνωμη εντελως φιλικα αλλα αν και εσενα σε τρελενει η δυνατη ατμοσφαιρα τοτε δεν θα φτιαξεις vvc αλλα vtec!!
rover 416 gti (b20b3 POWER)
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1065
- Εγγραφή: Τετ Απρ 12, 2006 11:04 am
- Τοποθεσία: γαλάζια ακτή - λαγονήσι
- Επικοινωνία:
Re: 414 tuning...
George416 έγραψε:συγνωμη εντελως φιλικα αλλα αν και εσενα σε τρελενει η δυνατη ατμοσφαιρα τοτε δεν θα φτιαξεις vvc αλλα vtec!!
+1
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1745
- Εγγραφή: Κυρ Ιουν 01, 2008 11:57 pm
- Τοποθεσία: ΑΝ@βΑΣειΣ-ΚαΤαΒαΣεις
- Επικοινωνία:
Re: 414 tuning...
ενταξει ρε παιδια τον φαγατε ο καθενας εχει την αποψη του και βλεποντας ολες τις αποψεις κατεληξε σε αυτο και ναι ισχυει οτι με 5500 κανεις παπαδες με αλλα πραγματα αλλα ο καθενας οπως την βρισκει.red πες λιγο ο βωσσος τι μοτερ φτιαχνει και γιατι.παντως και απο εμενα τα λογια ειναι λιγα περιμενω πραξεις και φωτο γιατι μετα απο την δικη μου ιστορια που ολα μου πηγαν αναποδα δεν ξερω αν 5500 θα ειναι αρκετα γιατι μπορει να βρεις πολλα μπροστα σου.
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1065
- Εγγραφή: Τετ Απρ 12, 2006 11:04 am
- Τοποθεσία: γαλάζια ακτή - λαγονήσι
- Επικοινωνία:
Re: 414 tuning...
dn mporw na milaw ekmeros alou idika otan einai mixanikos ... opoios thelei mporei na epikinonisei me ton vosso na mathei oti aporia exei ... me 5500 pantos akourasta me turbo vgazeis arketa ikanopioitika aloga apo 1400cc ...PaNoSGR έγραψε:ενταξει ρε παιδια τον φαγατε ο καθενας εχει την αποψη του και βλεποντας ολες τις αποψεις κατεληξε σε αυτο και ναι ισχυει οτι με 5500 κανεις παπαδες με αλλα πραγματα αλλα ο καθενας οπως την βρισκει.red πες λιγο ο βωσσος τι μοτερ φτιαχνει και γιατι.παντως και απο εμενα τα λογια ειναι λιγα περιμενω πραξεις και φωτο γιατι μετα απο την δικη μου ιστορια που ολα μου πηγαν αναποδα δεν ξερω αν 5500 θα ειναι αρκετα γιατι μπορει να βρεις πολλα μπροστα σου.
mporw na vgalw kai kostologio efkola an zitithei na lysw apories !!!
gia emena i atmosfera dn aksizei giati den exeis dynatotia gia aloga oso se ena turbo ...
an ypologiseis ta pragmata pou eixe o thanos na vgalei 160 me 165 aloga
kai egw sto idio amaksi me to idio moter evgala sxedon 200 AKOURASTA me 0,4 bar kai xoris vhpd kefali kai xoris agrafo
xoris mpielopistona xoris xutonia xoris tipota to moter einai stock me turbina kai 1 xtra mpek
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: 414 tuning...
Έτσι είναι.....red_drifter έγραψε:dn mporw na milaw ekmeros alou idika otan einai mixanikos ... opoios thelei mporei na epikinonisei me ton vosso na mathei oti aporia exei ... me 5500 pantos akourasta me turbo vgazeis arketa ikanopioitika aloga apo 1400cc ...PaNoSGR έγραψε:ενταξει ρε παιδια τον φαγατε ο καθενας εχει την αποψη του και βλεποντας ολες τις αποψεις κατεληξε σε αυτο και ναι ισχυει οτι με 5500 κανεις παπαδες με αλλα πραγματα αλλα ο καθενας οπως την βρισκει.red πες λιγο ο βωσσος τι μοτερ φτιαχνει και γιατι.παντως και απο εμενα τα λογια ειναι λιγα περιμενω πραξεις και φωτο γιατι μετα απο την δικη μου ιστορια που ολα μου πηγαν αναποδα δεν ξερω αν 5500 θα ειναι αρκετα γιατι μπορει να βρεις πολλα μπροστα σου.
mporw na vgalw kai kostologio efkola an zitithei na lysw apories !!!
gia emena i atmosfera dn aksizei giati den exeis dynatotia gia aloga oso se ena turbo ...
an ypologiseis ta pragmata pou eixe o thanos na vgalei 160 me 165 aloga
kai egw sto idio amaksi me to idio moter evgala sxedon 200 AKOURASTA me 0,4 bar kai xoris vhpd kefali kai xoris agrafo
xoris mpielopistona xoris xutonia xoris tipota to moter einai stock me turbina kai 1 xtra mpek
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 891
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 11:32 pm
- Επικοινωνία:
Re: 414 tuning...
Να ρωτησω κατι μν πεσετε να φατε ομως ε!!
17αρα απο mg 8a ταν υπερβολη να μπει οχι απο αποδοσης λογω μεγε8ους σαν γεωμετρια
αναρτησης 8α χει μεγαλες διαφορες σε στροφες το πατημα ολου του σασι?
μιλαω για 17/40/185 διασταση
??
Απλα ρωταω γιατι μ αρεσει πολυ αυτη η ζαντα και σε συνδιασμο με το ασημι και 2 δισκοπλακες που 8ελω για
μπροστα 8α δεσει πολυ ωραια σαν look..
17αρα απο mg 8a ταν υπερβολη να μπει οχι απο αποδοσης λογω μεγε8ους σαν γεωμετρια
αναρτησης 8α χει μεγαλες διαφορες σε στροφες το πατημα ολου του σασι?
μιλαω για 17/40/185 διασταση
??
Απλα ρωταω γιατι μ αρεσει πολυ αυτη η ζαντα και σε συνδιασμο με το ασημι και 2 δισκοπλακες που 8ελω για
μπροστα 8α δεσει πολυ ωραια σαν look..
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 23 επισκέπτες