414 tuning...

Απάντηση
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: 414 tuning...

Δημοσίευση από kostas200vi »

R414 έγραψε:Να ρωτησω κατι μν πεσετε να φατε ομως ε!!
17αρα απο mg 8a ταν υπερβολη να μπει οχι απο αποδοσης λογω μεγε8ους σαν γεωμετρια
αναρτησης 8α χει μεγαλες διαφορες σε στροφες το πατημα ολου του σασι?
μιλαω για 17/40/185 διασταση
??
Απλα ρωταω γιατι μ αρεσει πολυ αυτη η ζαντα και σε συνδιασμο με το ασημι και 2 δισκοπλακες που 8ελω για
μπροστα 8α δεσει πολυ ωραια σαν look..
Στο πατημα και στις στροφες θα ειναι οκ θα εχεις όμως αυξημένη κατανάλωση και θα ανεβαζει ταχυτητα πιο αργα.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: 414 tuning...

Δημοσίευση από nikolas »

R414 έγραψε:Να ρωτησω κατι μν πεσετε να φατε ομως ε!!
17αρα απο mg 8a ταν υπερβολη να μπει οχι απο αποδοσης λογω μεγε8ους σαν γεωμετρια
αναρτησης 8α χει μεγαλες διαφορες σε στροφες το πατημα ολου του σασι?
μιλαω για 17/40/185 διασταση
??
Απλα ρωταω γιατι μ αρεσει πολυ αυτη η ζαντα και σε συνδιασμο με το ασημι και 2 δισκοπλακες που 8ελω για
μπροστα 8α δεσει πολυ ωραια σαν look..
185/40/17? δεν νομίζω...

για 40/17 θα βάλεις ή 205 ή 215..
κόστος ελαστικών υπολογίζεις γύρω στα 600 ευρώ..
το αυτοκίνητο (αν τώρα έχεις 14άρες με 185/60/14) θα ψηλώσει..γενικά μπορείς να δεις τις διαφορές από τον "υπολογιστή ελαστικών" που έχουμε στην αρχική σελίδα του forum..
αισθητικά θα είναι πολύ ωραίο..αλλά θα κόψει πολύ να το ξέρεις..

Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: 414 tuning...

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Η 17άρα είναι υπερβολή. Χάνεις σε επιδόσεις, χάνεις σε άνεση και προβλεψιμότητα στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου (αφού αναγκαστικά θα πας σε σημαντικά μικρότερο προφίλ ελαστικού), πληρώνεις παραπάνω χρήματα για λάστιχα και τέλος, πολύ πιθανόν να στρίβεις και χειρότερα απ' ότι με 15άρες μιας και η ανάρτησή του αυτοκινήτου σου έχει σχεδιαστεί για μικρότερη διάμετρο τροχών.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 891
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 10:32 pm
Επικοινωνία:

Re: 414 tuning...

Δημοσίευση από R414 »

Ναι σιγουρα για επιδοσεις το ξερω οτι 8α το πε8ανω απο 14-17 αν και στο πινακα που
εψαξα λιγακι Νικολα ειναι +2mm παραπανω απο τι τωρα σε διαμετρο τροχου αν μπει
185/40/17 σε σχεση με το 60/14

Επειδη δεν 8ελω να ανοιγω αλλο 8εμα(αν χρειαζεται να μεταφερ8ει οκ)
σημερα εκανα μεγαλη γκαφα.. :klaps: :klaps: :klaps:
Εφυγα με ταπα ανοιχτη απο το εκττονωσης :klaps: :klaps:
Λοιπον..Φευγω παω σεφ βολτα,γυρναω παω να παρκαρω προλαβαινω να το σβησω και
μου πεταξε τα νερα του δοχειου ΜΟΝΟ οχι παραπανω(με ανοιχτο χωρις ταπα,ηταν πανω στη μπαταρια..)
Υπ οψην το αμαξι το πηγαινα χαλαρα ευτυχως και δεν ειχε ανοιξει ουτε βεντιλατερ.
Γεμισα νερο απο μια βρυση,το βαλα μπρος,ανοιξα καλοριφερ ζεστο τερμα κλπ για εκτονωση ζεστης για 2-3 λεπτα να δω αν 8α ανεβοκατεβασει νερα τελικα κατεβασε λιγα με το που εκανε κυκλωμα και το σβησα λιγο να κρυωσει.
Τελικα εφερα λιγο αντιψυκτικο και συμπληρωσα λιγο μεχρι το max kai το εφερα σπιτι σιγα σιγα με το καλοριφερ ανοιχτο χωρις να δειχνει κατι..Αυριο 8α το κανω καλη εξαερωση και ο 8εος βοη8ος..
Καποια γνωμη-βοη8εια τι να κανω?
Να αλλαξω ολο το κυκλωμα με παραφλου η απλα εξαερωση? :help: :help:

K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: 414 tuning...

Δημοσίευση από K-mech »

Το καλύτερο σίγουρα θα ήταν να αλλάξεις όλο το ψυκτικό με το κατάλληλο μείγμα αφιονισμένου νερού - παραλού.
Αν τα πράγματα είναι όπως τα περιγραφείς όμως, μάλλον δεν είναι απαραίτητο να κάνεις όλη αυτή τη διαδικασία... μπορεί να μη χρειάζεται ούτε καν εξαέρωση... αλλά δε βλέπω λόγο να μη τη κανείς έτσι για προληπτικούς λόγους.

btw σχετικά με τα λάστιχα... εχεις βρει κανένα λαστιχάδικο που να εχει αυτη τη κουλή διάσταση? ( 185 40 R17 ?) Δε λέω... ολο και καποιος κατασκευαστής θα το φτιάχνει... Αλλα σίγουρα θα έχεις πολυ περιορισμένες αλλά και ακριβές επιλογές.

R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 891
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 10:32 pm
Επικοινωνία:

Re: 414 tuning...

Δημοσίευση από R414 »

Εκανα εξαερωση και μεχρι τωρα δεν δειχνει κατι...
8α το παρακολου8ησω 1-2 μερες να δω αν εγινε ζημια τι να πω ατυχη στιγμη..

carmanvti
Αρχάριος
Αρχάριος
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 31, 2009 11:13 am
Επικοινωνία:

Re: 414 tuning...

Δημοσίευση από carmanvti »

K-mech έγραψε: btw σχετικά με τα λάστιχα... εχεις βρει κανένα λαστιχάδικο που να εχει αυτη τη κουλή διάσταση? ( 185 40 R17 ?) Δε λέω... ολο και καποιος κατασκευαστής θα το φτιάχνει... Αλλα σίγουρα θα έχεις πολυ περιορισμένες αλλά και ακριβές επιλογές.
Μάλλον δεν βγαίνει αυτή η διάσταση.
Υπάρχει όμως η διάσταση 185/35 R17 απο την εταιρία Nankang και είναι σε καλή τιμή (85 Ευρώ το τεμαχιο)
http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?d ... sowigan=So" onclick="window.open(this.href);return false;

R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 891
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 10:32 pm
Επικοινωνία:

Re: 414 tuning...

Δημοσίευση από R414 »

Eυχαριστω πολυ για τις απαντησεις.Με το υπαρχον μοτερ δεν ενδυκνειται σιγουρα τετοια διασταση
και επειδη το στριβω το αμαξι καλως κακως με προβληματιζει πως 8α κατσει σαν συνδυασμος
με την υπαρχουσα αναρτηση το 40αρι προφιλ οπως λεει και ο Τασος..

Άβαταρ μέλους
antonis132
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 567
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 10:07 am
Επικοινωνία:

Re: 414 tuning...

Δημοσίευση από antonis132 »

carmanvti έγραψε:
K-mech έγραψε: btw σχετικά με τα λάστιχα... εχεις βρει κανένα λαστιχάδικο που να εχει αυτη τη κουλή διάσταση? ( 185 40 R17 ?) Δε λέω... ολο και καποιος κατασκευαστής θα το φτιάχνει... Αλλα σίγουρα θα έχεις πολυ περιορισμένες αλλά και ακριβές επιλογές.
Μάλλον δεν βγαίνει αυτή η διάσταση.
Υπάρχει όμως η διάσταση 185/35 R17 απο την εταιρία Nankang και είναι σε καλή τιμή (85 Ευρώ το τεμαχιο)
http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?d ... sowigan=So" onclick="window.open(this.href);return false;
αυτο το ελαστικο ειναι μαπα, το πλαινο του ειναι ψιλο και ετσι και ακουμπησει λιγο στο πεζοδρομιο ειναι για πεταμα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: 414 tuning...

Δημοσίευση από nikolas »

Μα, αν δεν απατώμαι, στο "στρίψιμο" το χαμηλοπρόφιλο ελαστικό είναι καταλληλότερο διότι δεν "μπαλωνιάζει" όπως τα μεγάλα προφίλ, 55,60..
Αναφέρομαι αποκλειστικά και μόνο σε προφίλ, όχι σε αλλαγή ιντσών σε ζάντες και πέλματος..

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες