Δυναμομέτρηση 416 GTi
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Δυναμομέτρηση 416 GTi
Το dyno ήταν το Maha του Φωτεινέλη και το αμάξι μετρήθηκε με 100άρα.
Θυμίζω βελτιώσεις: Χοάνη με σωλήνα πού φέρνει αέρα από μπροστά, εξάτμιση με μεσαίο-τελικό διαμέτρου 54mm και δίχαλο 48mm, καταλύτης μεταλλικός 200άρης, πλανισμένο καπάκι 2 δέκατα (δε ξέρω τι σημαίνει από συμπίεση) και εκκεντροφόροι από D16Z4 (ούτε αυτό ξέρω αν σημαίνει κάτι). Έπεσα ακριβώς μέσα στην πρόβλεψη για ιπποδύναμη και ροπή, εν γένει είμαι ευχαριστημένος γιατί την κρατάει και ψηλά...Τροχό μη κοιτάτε, το Maha πάντα βγάζει χαμηλά άλογα τροχό...
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
- Τοποθεσία: Big In Japan
- Επικοινωνία:
Re: Δυναμομέτρηση 416 GTi
Πολύ καλά τα πήγε ο ΤζιΤιΑης!! Αναμενόμενο νομίζω για τις αλλαγές που έχεις κάνει... Άντε και με πρόγραμμα...
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 844
- Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 5:13 pm
- Τοποθεσία: Mαρούσι
- Επικοινωνία:
Re: Δυναμομέτρηση 416 GTi
Ωραίος
Το θέμα βέβαια είναι να σε ευχαριστεί στο δρόμο.
40 ευράκια;
Το θέμα βέβαια είναι να σε ευχαριστεί στο δρόμο.
40 ευράκια;
MG TF turbo...
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Re: Δυναμομέτρηση 416 GTi
Με ευχαριστεί και με το παραπάνω...Ειδικά με τέτοια ροπή, 150 Nm έχουν τα μαμά VTi σκέψου...!
Ναι, 40αράκι, δε βαριέσαι...
Τάσο είδες άλογα τροχό?
Ναι, 40αράκι, δε βαριέσαι...
Τάσο είδες άλογα τροχό?
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1156
- Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 24, 2005 4:11 pm
- Τοποθεσία: βριλησσια....
- Επικοινωνία:
Re: Δυναμομέτρηση 416 GTi
xaxaxa.....epesa mesa.....
kampanaaaaaaaaaaaaaa.......
kampanaaaaaaaaaaaaaa.......
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Δυναμομέτρηση 416 GTi
93 ?i-VTec έγραψε:
Τάσο είδες άλογα τροχό?
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Re: Δυναμομέτρηση 416 GTi
kostas200vi έγραψε:93 ?i-VTec έγραψε:
Τάσο είδες άλογα τροχό?
Το Golf GTi να δείτε ενός φίλου...205 τροχό, 275 στρόφαλο...
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Δυναμομέτρηση 416 GTi
Πολλές απώλειες γιατί ?i-VTec έγραψε:kostas200vi έγραψε:93 ?i-VTec έγραψε:
Τάσο είδες άλογα τροχό?
Το Golf GTi να δείτε ενός φίλου...205 τροχό, 275 στρόφαλο...
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Re: Δυναμομέτρηση 416 GTi
Έτσι είναι αυτό το dyno...Δε ξέρω τι σκατά του κάνει, πάντως δεν είναι να κοιτάς άλογα τροχό...Μόνο στρόφαλο δείχνει σωστά...
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 326
- Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
- Επικοινωνία:
Re: Δυναμομέτρηση 416 GTi
Έχεις κολλήσει εσύ με τα άλογα στο τροχό Νααα ταα τα ωραία νουμερααάκιααα Αν κρίνω ότι εργοστασιακά ο DOHC D16 σου έβγαζε 125ps και το ίδιο μοτέρ στην έκδοση χωρίς καταλύτη 130, τότε το μεγαλύτερο κέρδος πρέπει να το είχες από την απελευθέρωση της εξάτμισης.
D16Z4 ειναι το DOHC μοτέρ με το οποίο έβγαινε honda concerto του 89 σε κάποιες χώρες (αυτο το αυτοκίνητο είναι σα φάντασμα, λένε οτι υπήρξε αλλα δέ το βλέπεις πουθενά ). Ειναι αντίστοιχο μοτέρ με τα D16A8 και D16A9 και έβγαζε 130ps (δέ ξέρω αν ήταν με καταλύτη ή χωρις). Λες να είχε μικροδιαφορές στους εκκεντροφόρους? Φαντάζομαι αυτός που θα τον έβαλε θα είχε κάνει τις συγκρίσεις του.
Ωραίος
D16Z4 ειναι το DOHC μοτέρ με το οποίο έβγαινε honda concerto του 89 σε κάποιες χώρες (αυτο το αυτοκίνητο είναι σα φάντασμα, λένε οτι υπήρξε αλλα δέ το βλέπεις πουθενά ). Ειναι αντίστοιχο μοτέρ με τα D16A8 και D16A9 και έβγαζε 130ps (δέ ξέρω αν ήταν με καταλύτη ή χωρις). Λες να είχε μικροδιαφορές στους εκκεντροφόρους? Φαντάζομαι αυτός που θα τον έβαλε θα είχε κάνει τις συγκρίσεις του.
Ωραίος
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Bing [Bot] και 42 επισκέπτες