Δυναμομέτρηση 416 GTi

i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Δυναμομέτρηση 416 GTi

Δημοσίευση από i-VTec »

Εικόνα

Εικόνα

Το dyno ήταν το Maha του Φωτεινέλη και το αμάξι μετρήθηκε με 100άρα.

Θυμίζω βελτιώσεις: Χοάνη με σωλήνα πού φέρνει αέρα από μπροστά, εξάτμιση με μεσαίο-τελικό διαμέτρου 54mm και δίχαλο 48mm, καταλύτης μεταλλικός 200άρης, πλανισμένο καπάκι 2 δέκατα (δε ξέρω τι σημαίνει από συμπίεση) και εκκεντροφόροι από D16Z4 (ούτε αυτό ξέρω αν σημαίνει κάτι). Έπεσα ακριβώς μέσα στην πρόβλεψη για ιπποδύναμη και ροπή, εν γένει είμαι ευχαριστημένος γιατί την κρατάει και ψηλά...Τροχό μη κοιτάτε, το Maha πάντα βγάζει χαμηλά άλογα τροχό...
Εικόνα
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: Δυναμομέτρηση 416 GTi

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Πολύ καλά τα πήγε ο ΤζιΤιΑης!! :P :P Αναμενόμενο νομίζω για τις αλλαγές που έχεις κάνει... Άντε και με πρόγραμμα... ;)
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Κώστας RWD
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 844
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 5:13 pm
Τοποθεσία: Mαρούσι
Επικοινωνία:

Re: Δυναμομέτρηση 416 GTi

Δημοσίευση από Κώστας RWD »

Ωραίος :up:
Το θέμα βέβαια είναι να σε ευχαριστεί στο δρόμο.
40 ευράκια;
MG TF turbo...
i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: Δυναμομέτρηση 416 GTi

Δημοσίευση από i-VTec »

Με ευχαριστεί και με το παραπάνω...Ειδικά με τέτοια ροπή, 150 Nm έχουν τα μαμά VTi σκέψου...! :P :P

Ναι, 40αράκι, δε βαριέσαι... :beer:

Τάσο είδες άλογα τροχό? :P :P :P :P
Εικόνα
saikoe39
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 24, 2005 4:11 pm
Τοποθεσία: βριλησσια....
Επικοινωνία:

Re: Δυναμομέτρηση 416 GTi

Δημοσίευση από saikoe39 »

xaxaxa.....epesa mesa.....


kampanaaaaaaaaaaaaaa.......
Εικόνα
Rover 214si.....saiko ο απεγνωσμενος..
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Δυναμομέτρηση 416 GTi

Δημοσίευση από kostas200vi »

i-VTec έγραψε:
Τάσο είδες άλογα τροχό? :P :P :P :P
93 ? :no:
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: Δυναμομέτρηση 416 GTi

Δημοσίευση από i-VTec »

kostas200vi έγραψε:
i-VTec έγραψε:
Τάσο είδες άλογα τροχό? :P :P :P :P
93 ? :no:
:smok:

Το Golf GTi να δείτε ενός φίλου...205 τροχό, 275 στρόφαλο... :P :P :P
Εικόνα
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Δυναμομέτρηση 416 GTi

Δημοσίευση από kostas200vi »

i-VTec έγραψε:
kostas200vi έγραψε:
i-VTec έγραψε:
Τάσο είδες άλογα τροχό? :P :P :P :P
93 ? :no:
:smok:

Το Golf GTi να δείτε ενός φίλου...205 τροχό, 275 στρόφαλο... :P :P :P
Πολλές απώλειες γιατί ?
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: Δυναμομέτρηση 416 GTi

Δημοσίευση από i-VTec »

Έτσι είναι αυτό το dyno...Δε ξέρω τι σκατά του κάνει, πάντως δεν είναι να κοιτάς άλογα τροχό...Μόνο στρόφαλο δείχνει σωστά...
Εικόνα
K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: Δυναμομέτρηση 416 GTi

Δημοσίευση από K-mech »

Έχεις κολλήσει εσύ με τα άλογα στο τροχό :P Νααα ταα τα ωραία νουμερααάκιααα :) Αν κρίνω ότι εργοστασιακά ο DOHC D16 σου έβγαζε 125ps και το ίδιο μοτέρ στην έκδοση χωρίς καταλύτη 130, τότε το μεγαλύτερο κέρδος πρέπει να το είχες από την απελευθέρωση της εξάτμισης.

D16Z4 ειναι το DOHC μοτέρ με το οποίο έβγαινε honda concerto του 89 σε κάποιες χώρες (αυτο το αυτοκίνητο είναι σα φάντασμα, λένε οτι υπήρξε αλλα δέ το βλέπεις πουθενά :P). Ειναι αντίστοιχο μοτέρ με τα D16A8 και D16A9 και έβγαζε 130ps (δέ ξέρω αν ήταν με καταλύτη ή χωρις). Λες να είχε μικροδιαφορές στους εκκεντροφόρους? Φαντάζομαι αυτός που θα τον έβαλε θα είχε κάνει τις συγκρίσεις του.

Ωραίος :up: :up:
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Bing [Bot] και 42 επισκέπτες