Δυναμομέτρηση 416 GTi

i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: Δυναμομέτρηση 416 GTi

Δημοσίευση από i-VTec »

Τους εκκεντροφόρους τους φόραγα 1-2 μήνες πριν πάω για tuning, τότε δεν ήξερα καν πού θα πάω οπότε δύσκολο να είχε γίνει η μέτρηση "πριν" πού λες...Ξέρω όμως ότι στο συγκεκριμένο dyno τα μαμά ESi βγάζουν 105-108 τροχό, οπότε εκεί πρέπει να παίζει και το δικό μου μαμά. Και ένα μπουμπάτο D16 έπρεπε να δείξει τουλάχιστον 125 WHP...Τεσπά, περασμένα ξεχασμένα...
Εικόνα
carmanvti
Αρχάριος
Αρχάριος
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 31, 2009 11:13 am
Επικοινωνία:

Re: Δυναμομέτρηση 416 GTi

Δημοσίευση από carmanvti »

K-mech έγραψε:Έχεις κολλήσει εσύ με τα άλογα στο τροχό :P Νααα ταα τα ωραία νουμερααάκιααα :) Αν κρίνω ότι εργοστασιακά ο DOHC D16 σου έβγαζε 125ps και το ίδιο μοτέρ στην έκδοση χωρίς καταλύτη 130, τότε το μεγαλύτερο κέρδος πρέπει να το είχες από την απελευθέρωση της εξάτμισης.

D16Z4 ειναι το DOHC μοτέρ με το οποίο έβγαινε honda concerto του 89 σε κάποιες χώρες (αυτο το αυτοκίνητο είναι σα φάντασμα, λένε οτι υπήρξε αλλα δέ το βλέπεις πουθενά :P). Ειναι αντίστοιχο μοτέρ με τα D16A8 και D16A9 και έβγαζε 130ps (δέ ξέρω αν ήταν με καταλύτη ή χωρις). Λες να είχε μικροδιαφορές στους εκκεντροφόρους? Φαντάζομαι αυτός που θα τον έβαλε θα είχε κάνει τις συγκρίσεις του.

Ωραίος :up: :up:
Έχω δει ένα κόκκινο στις Σέρρες στην αρχή νόμιζα πως είναι Ροβερ, αλλά μετά είδα το σήμα.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες