ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ-416GSi '92

Απάντηση
K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ-416GSi '92

Δημοσίευση από K-mech »

Hondakias έγραψε:Thanks φιλε, αναλυτικοτατος. Θυμαμαι ειχα ριξει το ψαξιμο της ζωης μου μεχρι να βρω ποσα δοντια εχει ο αξονας, τις διαμετρους και ολα τα σχετικα :P . Πολυ καλο το βρισκω το σετ της ACT αλλα τη μαρκα του βολαν πρωτη φορα την ακουω. Εχετε δοκιμασει εκκινησεις με στροφες και αποσυμπλεξη, κοβει βασεις ή οχι? Sorry ρε Kmech για τις πολλες ερωτησεις αλλα οπως σου ειπα ψαχνομαι πολυ για δισκοπλατο και επιτελους βρηκα καποιον που εχει βαλει σ αυτο το μοτερ. :-D
Κοίτα να σου πώ. Αυτο το δισκοπλατό τοποθετηθηκε με μία δόση υπερβολής, μετά τα ντραβαλα που είχε περάσει ο Αρίστος απο ενα setaki Βαλέο που του είχαν βάλει στο συνεργείο το οποίο πατίναρε ακόμα και σε μία απότομη αλλαγή... (Ακομα και μετά απο 3000km στρώσιμο).

Ο στόχος ήταν 0 πατινάρισμα υπο οποιεςδήποτε συνθήκες και ανοχή για τυχούσα μελλοντική μετατροπή. Αυτά εννοείται με τη προυπόθεση της λογικής τιμλης στην οποια βρήκαμε απο τον Αμερικάνο seller, γιατι 650ευρώ για δισκοπλατώ + 150 ευρω το λιγοτερο για βολάν απο Ελλάδα δεν υπήρχε περίπτωση να σκάσει.

Απο εκέι και πέρα όπως είπα και νωρίτερα ο Αρίστος δέν ειναι κοντρέρ. Γενικά εχει ενα στιλ να ταλαιπωρεί το συμπλέκτη, (κρατημα του αυτοκινήτου σε ανηφορικό φανάρι με συμπλεκτάρισμα ή μονιμα πατιμένος συμπλέκτης αντι να βάζει νεκρά οταν είναι σταματημένος) πέρα απο αυτά ομως δέ "μαστιγώνει" το συμπλέκτη με flat αλλαγες κλπ για να υπάρξει θέμα με τις βάσεις του μοτέρ.

Όσο για το βολάν κι εμείς ημασταν καχύποπτοι... αλλά σε μια περίοδο που το ενα ευρώ ηταν κοντά στο 1,5 δωλάριο, είπαμε να το παιξουμε κωρόνα γράμματα αφού πρώτα είχαμε δοκιμάσει την αξιοπιστία του καταστήματος με τον ACT.
Αυτό που ήρθε στα χέρια μας τελικά ηταν ανέλπιστα πιοτικό... ακόμα και ο μηχανικός του συνεργείου που τα είχαμε τσουγκρίσει για το βαλέο, δε δίστασε να δείξει τη θετική εντυπωση που του έδωσε.

Πάντως για να μη λέμε μεγάλα λόγια, δε δοκιμαστικέ τελικά σε τουρμπισμα το πράμα για να δούμε στη πράξη την αξιοπιστία του. Στη κατάσταση που είναι τωρα το μοτέρ κανονικά αυτα χαραμίζονται.

Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ-416GSi '92

Δημοσίευση από Tasos_7R »

K-mech έγραψε:Πήγαμε στο συνεργείο που προτιμούσε μεχρι τοτε ο Αρίστος για να το βάλουν. Λύνει ο μηχανικός το κυβώτιο, πάει να ταιριάξει το πλατώ πανω στο εργοστασιακό βολάν αλλά τιποτα! Γιά ελάχιστο δε ταίριαζε η διάμετρος...
Κακήν κακως φύγαμε αφού ξαναδέθηκε το κυβωτιο με τον ελεεινό βαλέο.

Λίγες μέρες αργότερα, κι ενω ηταν έτοιμος να επιστρέψει ο Αρίστος το δισκοπλατό πίσω, ανακαλύψαμε οτι τα civic του 88-89 μαζί με όλα τα concerto και rover που φορουσαν D16 SOHC, είχαν βολάν διαμέτρου 200mm!, Ενώ οποιοδήποτε honda φορούσε D16 SOHC απο το 90 μεχρι το 05, είχε βολάν διαμέτρου 212mm!
Πάρα πολύ χρήσιμη και σημαντική πληροφορία!!!! Thanks!!! :up:
:beer:
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

aristos87
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 417
Εγγραφή: Τετ Ιουν 15, 2005 11:29 pm
Τοποθεσία: Αθήνα, Ζωγράφου
Επικοινωνία:

Re: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ-416GSi '92

Δημοσίευση από aristos87 »

i-VTec έγραψε:ΟΛΑ ΣΤΗ ΦΟΡΑ τώρα πού λείπει...! :P Κι εγώ απορούσα τόσον καιρό γιατί δεν μας ενημέρωνε για το project, αν ήξερα ότι ήταν για τόσο χαζό λόγο θα τον βάραγα... :-D Όσες γκάφες και να έγιναν, είναι ένα από τα λίγα DIY projects πού έχουν κάνει παιδιά απ'το club στα Rover τους και του άξιζε ένα thread με φωτογραφίες κ.λπ..


Μπορεί να είμαι στου διαόλου την μάνα και να έχω να δώ το rover μου 4+ μήνες αλλά αυτό δεν σημαίνει οτι δεν σας παρακολουθώ ύπουλα όντα για το τι γράφεται πίσω απο την πλάτη μου συμπεριλαμβανομένου και του Κριτόλαου :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: (πλάκα κανω μην μου μουτρώσετε :kouklos: :kouklos: :kouklos: )


Ο λόγος για τον οποίο δεν υπήρχε συνεχής ενημέρωση για το project δεν ήταν τόσο ο παράγοντας οτι γινόντουσαν στραβές μιας και αυτές μέσα στο πρόγραμμα ειναι να γίνουν (άσχετα αν το παραχέσανε οι στραβές αυτή την φορά :shock: ) αλλά κυρίως για το ότι το project εξελησώταν σταδιακά κυρίως περιόδους διακοπών (πάσχα,χριστούγεννα,καλοκαίρια) που ο κριτόλαος ήταν αθήνα και εγώ δεν είχα σχολή και πάντα σε συνδιασμό με το οτι ασχολιόμασταν και με το swift του χρήστου (άλλη υπόθεση εκεί..). Το project ακόμα δεν έχει ολοκληρωθέι μιας και η βάρκα μπάζει νερά απο διάφορες μπάντες που θα ελέξουμε με το καλό το καλοκαίρι όπως έγραψε και σε προηγούμενα post ο Κριτ. Δεν ήταν εύκολο να γράψουμε ένα συγκεντροτικό thread για να περιγράψουμε κάτι τόσο ρευστό μιας και σχεδόν κάθε φορά γινόντουσαν αρκετές αλλαγές που δεν είχε και πάντα νόημα να αναφερθούν μιας και δεν καταλήγανε σε κάποιο συμπέρασμα. Όταν ανέβει το ποστ θα δείτε το τι και το πώς και απο εκεί και μετά θα γίνονται ενημερώσεις για την πορεία του πράματος. Αυτά για τώρα απο μένα. :up:

Hondakias
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: Δευ Απρ 02, 2007 9:16 pm
Επικοινωνία:

Re: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ-416GSi '92

Δημοσίευση από Hondakias »

Γεια σου Αριστο. Απ' οτι διαβαζω το rover σου ειναι προσεγμενο και εχετε κανει πραγματα σωστα και ψαγμενα. Μπραβο σας :up: :up: :up:

panagiotis x.
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 320
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 03, 2009 5:31 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ-416GSi '92

Δημοσίευση από panagiotis x. »

Hondakias έγραψε:Ναι Παναγιωτη μια φωτο απ το ντιστρ. θα βοηθουσε. Thanks ;) Την εισαγωγη σε στυλ AEM την ειχα σκεφτει και γω αλλα δεν μπορω να βρω καποιον να μου φτιαξει αλουμ. σωληνα τοσο μακρια για να την βγαλω στο θολο.


Φίλε Hondakia, η φωτογραφία που σου χρωστάω. (σόρρυ για την καθυστέρηση)
Ελπίζω να σε βοηθήσει... (έχω σημαδεμένο με κόκκινο χρώμα τη διαφορά,οι δυο κουκκίδες δηλ)


Εικόνα
Rover 416GSi '92

i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ-416GSi '92

Δημοσίευση από i-VTec »

Αν όντως είναι τόση η διαφορά με βάση τα σημάδια (γιατί από τη φωτογραφία δε μπορώ να καταλάβω πόση είναι) τότε έχεις δώσει πολύ αβανς...Βάλε το περίπου στη μισή διαφορά απ'ότι το έχεις τώρα...
Εικόνα

K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ-416GSi '92

Δημοσίευση από K-mech »

Και στη φωτογραφία που έδειξα στις προηγούμενες σελίδες από το μηχανοστάσιο του Αρίστου, κάπου εκεί ήταν. Να υπενθυμίσω ότι η θέση του διανομέα από μόνη της δε λέει τίποτα. Υπάρχουν διάφοροι παράγοντες επηρεασμένοι από τη κατάσταση του κάθε μοτέρ που θα μπορούσαν να μεταβάλλουν τη σωστή θέση αυτού του σημείου... Γι αυτό και υπάρχει η δυνατότητα ρύθμισης άλλωστε. Η οποιαδήποτε ρύθμιση θα πρέπει να γίνεται σε μικρά βήματα και με κανόνα την αίσθηση. Σε γενικές γραμμές επειδή η γωνία του διανομέα, επηρεάζει το χρονισμό της ανάφλεξης συνολικά (προφανές), δίνοντας λίγο advance η διαφορά θα πρέπει να είναι αισθητή από το πρώτο χάιδεμα του γκαζιού αφού γίνεται πιο ευαίσθητο-άμεσο. Αν ανεβάζεις και δε βλέπεις διαφορά, τότε καλύτερα να κάνεις πίσω.

i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ-416GSi '92

Δημοσίευση από i-VTec »

Έβαλα στο Photoshop το dyno του Παναγιώτη πάνω από το δικό μου για να δω διαφορές στο φάσμα...Δεν είναι 100% ακριβής η αντιπαράθεση γιατί η δική μου είναι φωτογραφία χαρτιού με τσαλακώματα κ.λπ.

Οι κόκκινες γραμμές είναι του GSi, οι κίτρινες του GTi και μπλέ/γαλάζια είναι η δύναμη τροχό...

Εικόνα

Τάσο με πάς 4.200-4.600? :P :P
Εικόνα

Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ-416GSi '92

Δημοσίευση από Tasos_7R »

i-VTec έγραψε:Τάσο με πάς 4.200-4.600? :P :P
:flam: :nevrakia: :smt019 :smt027 :smt067 :smt070 :smt071 :smt076 :smt066













:P :P :P :P :P
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

panagiotis x.
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 320
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 03, 2009 5:31 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ-416GSi '92

Δημοσίευση από panagiotis x. »

i-VTec έγραψε:Έβαλα στο Photoshop το dyno του Παναγιώτη πάνω από το δικό μου για να δω διαφορές στο φάσμα...Δεν είναι 100% ακριβής η αντιπαράθεση γιατί η δική μου είναι φωτογραφία χαρτιού με τσαλακώματα κ.λπ.

Οι κόκκινες γραμμές είναι του GSi, οι κίτρινες του GTi και μπλέ/γαλάζια είναι η δύναμη τροχό...

Εικόνα

Τάσο με πάς 4.200-4.600? :P :P


Γιατί το έκανες αυτό ρε Δημήτρη, για να αισθανθώ άσχημα??? Εεε??? :klaps: :klaps: :klaps: :smt022

Υ.Γ Θα το κοιτάξω αυτό που λες για το αβάνς...
Rover 416GSi '92

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Majestic-12 [Bot] και 7 επισκέπτες