ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ-416GSi '92

Απάντηση
ANTKX
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 168
Εγγραφή: Τρί Ιουν 12, 2012 10:51 am
Επικοινωνία:

Re: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ-416GSi '92

Δημοσίευση από ANTKX »

[quote="K-mech"]
Ήθελα να το γράψω αυτο σε κάποιο άλλο θέμα αλλα επι τη ευκαιρία ας το αναφέρω εδώ.
Το σασμάν ειναι το μαμά που έχει το Z2 μοτέρ στο ρόβερ. (Ο άξονας του κιβωτίου όπου φοριέται πανω ο δισκος έχει 20 δόντια όπως και στα honda με D16 SOHC μοτέρ.)

Μετά απο ψάξιμο στα D-series μοτέρ ανακαλύπτει κανείς οτι D16A6 και D16Z2 είναι το ενα και το αυτό σα μπλόκ, στρόφαλος,μπιέλες, πιστόνια, κεφαλή, εσαγωγή εξαγωγή... τα πάντα...
Απλά το D16A6 έμπαινε σε civic του 90 και ο D16AΖ2 έμπαινε στο honda concerto της ίδιας εποχής και στα Rover 216/416 GSI.
Μή βρίσκοντας πουθενά τη διαφορά μεταξύ των δυο μοτέρ, αποφασίσαμε να ψαξουμε για δισκο-πλατό απο CIVIC SI της εποχής με D16A6 (1990). Οι επιλογές ειναι πάμπολλες οταν ψάξεις γι αυτό το μοντέλο.


Μετά απο κανένα μήνα, κι αφού πέρασε τελωνείο κανονικότατα, ήρθε πακεταρισμένο με αποδείξεις κλπ ολα νόμιμα με το σωστό πρωιόν στο πακέτο.
Πήγαμε στο συνεργείο που προτιμούσε μεχρι τοτε ο Αρίστος για να το βάλουν. Λύνει ο μηχανικός το κυβώτιο, πάει να ταιριάξει το πλατώ πανω στο εργοστασιακό βολάν αλλά τιποτα! Γιά ελάχιστο δε ταίριαζε η διάμετρος...
Κακήν κακως φύγαμε αφού ξαναδέθηκε το κυβωτιο με τον ελεεινό βαλέο.

Λίγες μέρες αργότερα, κι ενω ηταν έτοιμος να επιστρέψει ο Αρίστος το δισκοπλατό πίσω, ανακαλύψαμε οτι τα civic του 88-89 μαζί με όλα τα concerto και rover που φορουσαν D16 SOHC, είχαν βολάν διαμέτρου 200mm!, Ενώ οποιοδήποτε honda φορούσε D16 SOHC απο το 90 μεχρι το 05, είχε βολάν διαμέτρου 212mm!

Εκεί μπήκε το δείλημα... να στείλουμε πισω το δισκοπλατό αλλαζοντας το με ένα των 200mm ή να πάρουμε ενα βολάν 212mm
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

θέλω να επισημάνω μια λεπτομέρεια για μελλοντική χρήση Υπάρχει το ενδεχόμενο η διαφοροποίηση της διαμέτρου του βολάν ανάμεσα σε κινητήρες d16z2 kai d16a6 ,να οφείλεται ,στην παρουσία ή απουσία αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων και όχι στον τύπο του κινητήρα .όταν άλλαξα κινητήρα στο δικό μου (d16z2 σε ίδιου τύπου) αναγκάστηκα να κάνω τράμπα τα βολάν αφού ο νέος κινητήρας ήταν από μηχανοκίνητο κιβώτιο .Αν θυμάμαι καλά κάπου είχα διαβάσει πως αυτοί οι κινητήρες έμπαιναν σε αυτόματα civic εκτός από τα Ρόβερ ,για αυτό και επανέρχομαι σε άσχετο χρόνο.
Rover 216-416 GSI(200-400XW, R8) 89-95 για πάντα !!!

K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ-416GSi '92

Δημοσίευση από K-mech »

Δε νομίζω να έχει κάποια σχέση με αυτό. Καθώς στο αυτόματο κιβώτιο έπρεπε να μπαίνει εντελώς διαφορετικό βολάν, με τον υδραυλικό torque converter πάνω του. Επίσης το 212mm βολάν που αγοράστηκε για να πάει πακέτο με το δίσκο-πλατό που είχε ήδη αγοραστεί νωρίτερα, ταίριαξε κανονικότατα. (Δεν υπήρχε θέμα χωροταξικό μέσα στη χελώνα, αλλά ούτε και στη συνολική διάμετρο του γραναζιού που πιάνει η μίζα, μόνο η επιφάνεια τριβής πάνω στο βολάν ηταν κατά 12mm μικρότερη διάμετρο στο Ζ2)

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες