ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ-416GSi '92

Απάντηση
K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ-416GSi '92

Δημοσίευση από K-mech »

Τις μοίρες του βασικού advance που ανέβασες πως τις υπολογίζεις? Έχεις timming gun? Γιατι αν εννοείς δυο μοίρες στη περιστροφή του ντιστριμπιτέρ δεν ειναι το ίδιο. Το βασικό advance ορίζεται απο μοίρες περιστροφής του στροφάλου BTDC (πρίν το άνω νεκρό σημείο). Ο εκκεντροφόρος γυρνάει ακριβώς στη μιση ταχυτητα απο αυτη του στροφαλοφόρου, οπότε μια μοίρα περιστροφής του διανομέα αντιστοιχέι σε δυο μοίρες περιστροφής του στροφάλου.

Το ανέβασμα που ειχε γινει οταν ηταν στην αρχική κατασταση το 416 του Αρίστου, ηταν καθαρά... με το μάτι. Ιδέα δεν εχω ποσες μοίρες μπορεί να ήταν αυτο σε πραγματικό advance. Απλά φροντιζεις να μη το παρακάνεις και να μην αυξάνεις κι άλλο αν δε καταλαβαίνεις πιά διαφορά. Επίσης εχεις το νου σου μπας και ακούσεις κανενα πειράκι.

Hondakias
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: Δευ Απρ 02, 2007 9:16 pm
Επικοινωνία:

Re: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ-416GSi '92

Δημοσίευση από Hondakias »

Οχι kmech δεν εννοω το βασικο, απλα εχω δωσει λιγο αβανς απο το ντιστριμπιτερ και ρωταω γιατι ειδα οτι και ο αριστος και ο Παναγιωτης εχουν δωσει απο το ντιστρ. θα θελα να μου πει και ο Παναγ. ποσο εχει δωσει.

K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ-416GSi '92

Δημοσίευση από K-mech »

Απο το ντιστριμπετερ δίνεις το base ignition timing. Αυτό που στα D16 μοτέρ ειναι 16-18 μοιρες BTDC.

Πώς δηλαδη να σου πει δηλαδη πόσο έχει δόσει? το καλύτερο που θα μπορούσε να κάνει ειναι να βγάλει μια φωτό απο συγκεκριμένη θεση της πάνω βίδας του ντιστριμπιτέρ και να δείς στο περίπου που ειναι σφιγμένο. Είναι εντελως ατοπο να σου πεί "τόσες μοιρες advance" άν δε τις έχει μετρήσει με κάποιο τρόπο στο στρόφαλο.

Hondakias
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: Δευ Απρ 02, 2007 9:16 pm
Επικοινωνία:

Re: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ-416GSi '92

Δημοσίευση από Hondakias »

Αυτο εννοουσα απ την αρχη, ποσο εχει μετακινησει το ντιστριμπιτερ απο τη μαμα θεση.

K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ-416GSi '92

Δημοσίευση από K-mech »

Αχά, ψάχνοντας σε κάτι παλιές φωτό που είχα από το rover του Αρίστου (2004) βρήκα μια που φαίνεται κάπως η θέση του διανομέα. Θυμάμαι ότι είχε σα σημείο αναφοράς τη χαραμάδα που αφήνει η ροδέλα της βίδας στήριξης σε σχέση με τη μακρότερη τρύπα του πάνω αυτιού του διανομέα. (κόκκινο βελάκι).
Γενικά μπορεις να δείς και τη θέση του κέντρου της βιδας σε σχέση με το αυτί στηρηξης.
Η οπτική γωνία μπορεί να παίξει διάφορα παιχνίδια στην αντίληψη της θέσης ομως.
(Πάντα με προσοχή ή οποια μεταβολή.)

Εικόνα

Εικόνα

i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ-416GSi '92

Δημοσίευση από i-VTec »

Στη φωτογραφία έχετε δώσει πολύ...Δε θέλει τόσο, το ιδανικό για μαμά μοτέρ είναι ελάχιστα αβάνς σε σχέση με το μεσαία θέση, αύριο θα πάρω φωτογραφία το δικό μου να το δείτε...
Εικόνα

K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ-416GSi '92

Δημοσίευση από K-mech »

Εσύ έχεις άλλο μοτέρ ρα :P είσαι 1 πάνω στη συμπίεση και πιθανότατα είναι διαφορετικά χρονισμένοι οι 2 εκκεντροφόροι σου σε σχεση με τα sohc.

Πολύ ξε πολύ έτσι πήγαινε το αυτοκίνητο για πολλά χρόνια και τράβαγε μία χαρα. Σε κάποια φάση μερικά χρονια πριν, ο διανομέας τον άφησε και ο μηχανικός που έκανε την αλλαγή τότε (...) το τοποθέτησε πιο κοντά στη μαμά θέση. O Αρίστος μόνος του μου είπε οτι το αυτοκίνητο δε πήγαινε όπως πριν και το ξαναγύρισε εκεί που το βλέπεις στη φωτό (που συνήθως είναι συντηρητικός σε κάτι τέτοια). Με αυτή τη γωνία έγινε η δυναμομέτρηση το 2007. (Η τωρινή θεση του διανομέα πανω στη Z6 κεφαλή δεν εχει καμία σχέση.)

Απλά ας κρατάμε και μια πισινή γιατί από μοτέρ σε μοτέρ ανάλογα με μικροφθορές και μικροανοχές του ιμάντα εκκεντροφόρων/ου ή του ιδίου του διανομέα μπορεί φαινομενικά η ίδια ρύθμιση να μη φέρνει το ίδιο ακριβώς αποτέλεσμα

Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ-416GSi '92

Δημοσίευση από Tasos_7R »

i-VTec έγραψε:Τάσο είναι πιό ωραίο απ'το δικό σου ρε :P
Το ξέρω... :klaps: :klaps: :klaps:
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ-416GSi '92

Δημοσίευση από i-VTec »

Εγώ πάντως τη μοναδική φορά πού το είχα δεί εν δράση το GSi του Αρίστου, ήταν αρκετά πίσω απ'του Τάσου, χωρίς να λέω ότι φταίει σίγουρα το αβανς, συνήθως δε παίζει μεγάλο ρόλο αυτό...
Εικόνα

K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ-416GSi '92

Δημοσίευση από K-mech »

Ο Αρίστος δεν ειναι κοντρέρ. Δέ θελω να τον αδειάσω εντελώς αλλά το θέμα με τις αλλαγές δε το ζωρίζει πολύ. Επισης όταν τον είχατε δεί ηταν στη περίοδο του φρεσκοααλλαγμενου valeo που πατίναρε. (Τωρα με τον ACT για καποιο λόγο κανει ακόμα πιο αργά αλλαγές απ οτι πριν... ισως θέλει ψάξιμο γιατι παίζει το σημείο αποσύμπλεξης να ειναι πολύ χαμηλά και να του λέει "οχι" το κυβώτιο λογω της αργής αποσύπλεξης)

Επίσης είμαστε και οι δυο μας αρκετα καλοθρεμένοι...
Με λίγα λογια μιλάμε τουλάχιστον για το διπλάσιο βαρος απο εσένα και δέ ξερω ποσο επί του Τάσου.
Δέ μετραει μόνο η ισχύς του μοτερ στα πατήματα, και πρέπει να είσαι ο πρώτος που θα πεί κατι τέτοιο αν κρίνω απο το τι έχεις πατήσει. ;)
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος K-mech την Παρ Νοέμ 05, 2010 2:18 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 13 επισκέπτες