VVC to non VVC conversion

Άβαταρ μέλους
prilepa_mg
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 157
Εγγραφή: Σάβ Απρ 07, 2007 9:28 am
Τοποθεσία: paleo faliro
Επικοινωνία:

VVC to non VVC conversion

Δημοσίευση από prilepa_mg »

kapia stigmi vrika 1 moter apo ZR160 ke apofasisa na to veltioso ligaki.prota apo ola ,to aniksa ,ke alaksa pistonia ,elatiria ke metala.meta evgala oloto vvc sistima,ke pira tapes ia na kliso to kapaki.pira episis ke ekentroforus tis PIPER(ARKBP285H).planizma sto kapaki (oso perni).pira episis ke kenurgio sasman(PG1 torsen).ekana omos 1 latos,i ekentrofori ine ia ekefalo mems3,eno ego iha mems1.9 ,afto simeni raulo ke kapaki.ke ksekinise mia metrisi,shedon dio meres.telika ta eftiaksa ke tora ine me raulo.prin mia evdomada evala to moter sti tesi enos 1.4,ke tora ime sinehia sti diagnosi ke ritmisi.evala episis to htapodi opo to ZR160,to opio ine poli diaforetiko apo ta ala k series,opos ke ta bek.ta teleftea ta eho aniksi terma.edo ke mia evdomada do odigo sinehia ke boro na po oti pai para poli kala.ala malon tu lipone pola akoma ia na ftasi ta 184 aloga (toso dini i PIPER ia tus ekentroforus)eho ke poles fotografies ,ala kati den petiheno na ta anevaso edo.mipos ta bori kapios na me voitisi sto anevasma?
200 COUPE the best .the GTI is back on the road

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: VVC to non VVC conversion

Δημοσίευση από nikolas »

Φτιάξε ένα λογαριασμό στην photobucket Μηχάλη και το ανέβασμα μετά είναι εύκολη υπόθεση..

i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: VVC to non VVC conversion

Δημοσίευση από i-VTec »

Ωραίος ρε Μιχάλη...! :-D

184 δε θα φτάσεις εύκολα αλλά τα 160 στο δυναμόμετρο τα έχεις σίγουρα με πρόγραμμα...Καμιά Τετάρτη να βρεθούμε στη συνάντηση να κάνουμε ένα πάτημα, θέλω να δω πως πάει σε σύγκριση με του Θάνου πού έχετε ίδιους εκκεντροφόρους... :beer:
Εικόνα

Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: VVC to non VVC conversion

Δημοσίευση από Tasos_7R »

i-VTec έγραψε:Ωραίος ρε Μιχάλη...! :-D

184 δε θα φτάσεις εύκολα αλλά τα 160 στο δυναμόμετρο τα έχεις σίγουρα με πρόγραμμα...Καμιά Τετάρτη να βρεθούμε στη συνάντηση να κάνουμε ένα πάτημα, θέλω να δω πως πάει σε σύγκριση με του Θάνου πού έχετε ίδιους εκκεντροφόρους... :beer:
Κλασσικές αξίες!!! :P :P :P :P :P
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

DimTf160+
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 238
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 26, 2008 9:29 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΚΥΨΕΛΗ
Επικοινωνία:

Re: VVC to non VVC conversion

Δημοσίευση από DimTf160+ »

καταρχην γραφε με ελληνικα γιατι στραβωθηκαμε...

στο θεμα μας τωρα,πολυ ωραια ολα αυτα που εκανες αλλα νομιζω ξεχασες το βασικοτερο....τον εγκεφαλο.τι εγκεφαλο χρησιμοποιεις? οτιδηποτε διαφορετικο απο αγραφο(Emerald K3,DTA) δεν θα δωσει αυτα που θες,τσαμπα θα παιδευεσαι στις ρυθμισεις.ο βωσσος εχει φτιαξει μοτερ σαν το δικο σου και στο δυναμομετρο εδειξε 192 αλογα αλλα ειχε γινει πολυ καλη ρο'ι'κη στην κεφαλη....και παντα με αγραφο εγκεφαλο.

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: VVC to non VVC conversion

Δημοσίευση από kostas200vi »

DimTf160+ έγραψε:καταρχην γραφε με ελληνικα γιατι στραβωθηκαμε...

στο θεμα μας τωρα,πολυ ωραια ολα αυτα που εκανες αλλα νομιζω ξεχασες το βασικοτερο....τον εγκεφαλο.τι εγκεφαλο χρησιμοποιεις? οτιδηποτε διαφορετικο απο αγραφο(Emerald K3,DTA) δεν θα δωσει αυτα που θες,τσαμπα θα παιδευεσαι στις ρυθμισεις.ο βωσσος εχει φτιαξει μοτερ σαν το δικο σου και στο δυναμομετρο εδειξε 192 αλογα αλλα ειχε γινει πολυ καλη ρο'ι'κη στην κεφαλη....και παντα με αγραφο εγκεφαλο.
:iagree:
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

Άβαταρ μέλους
prilepa_mg
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 157
Εγγραφή: Σάβ Απρ 07, 2007 9:28 am
Τοποθεσία: paleo faliro
Επικοινωνία:

Re: VVC to non VVC conversion

Δημοσίευση από prilepa_mg »

DimTf160+ έγραψε:καταρχην γραφε με ελληνικα γιατι στραβωθηκαμε...

στο θεμα μας τωρα,πολυ ωραια ολα αυτα που εκανες αλλα νομιζω ξεχασες το βασικοτερο....τον εγκεφαλο.τι εγκεφαλο χρησιμοποιεις? οτιδηποτε διαφορετικο απο αγραφο(Emerald K3,DTA) δεν θα δωσει αυτα που θες,τσαμπα θα παιδευεσαι στις ρυθμισεις.ο βωσσος εχει φτιαξει μοτερ σαν το δικο σου και στο δυναμομετρο εδειξε 192 αλογα αλλα ειχε γινει πολυ καλη ρο'ι'κη στην κεφαλη....και παντα με αγραφο εγκεφαλο.
prota apo ola,den boro na grafo sta elinika epidi to laptop mu den ehi elinika gramata,ke deftero ego den ime elinas ke den boro na grafo sta elinika. alios gia to egkefalo ksero ke ego,ola omos ine sta lefta,tosa iha ,tosa pira.ta ala argotera.tora ta prospatiso na anevaso fotografies. http://s979.photobucket.com/albums/ae27 ... non%20vvc/" onclick="window.open(this.href);return false; elpizo na eho kani kati
200 COUPE the best .the GTI is back on the road

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: VVC to non VVC conversion

Δημοσίευση από kostas200vi »

Ωραια δουλεια :up:
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

thanos_s
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 768
Εγγραφή: Τετ Μάιος 09, 2007 11:58 pm
Τοποθεσία: @@
Επικοινωνία:

Re: VVC to non VVC conversion

Δημοσίευση από thanos_s »

prilepa_mg έγραψε:
DimTf160+ έγραψε:καταρχην γραφε με ελληνικα γιατι στραβωθηκαμε...

στο θεμα μας τωρα,πολυ ωραια ολα αυτα που εκανες αλλα νομιζω ξεχασες το βασικοτερο....τον εγκεφαλο.τι εγκεφαλο χρησιμοποιεις? οτιδηποτε διαφορετικο απο αγραφο(Emerald K3,DTA) δεν θα δωσει αυτα που θες,τσαμπα θα παιδευεσαι στις ρυθμισεις.ο βωσσος εχει φτιαξει μοτερ σαν το δικο σου και στο δυναμομετρο εδειξε 192 αλογα αλλα ειχε γινει πολυ καλη ρο'ι'κη στην κεφαλη....και παντα με αγραφο εγκεφαλο.
prota apo ola,den boro na grafo sta elinika epidi to laptop mu den ehi elinika gramata,ke deftero ego den ime elinas ke den boro na grafo sta elinika. alios gia to egkefalo ksero ke ego,ola omos ine sta lefta,tosa iha ,tosa pira.ta ala argotera.tora ta prospatiso na anevaso fotografies. http://s979.photobucket.com/albums/ae27 ... non%20vvc/" onclick="window.open(this.href);return false; elpizo na eho kani kati
Εγω αυτο το 200αρι το εχω δει στη μεσογειων προσφατα :smok:
.

DimTf160+
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 238
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 26, 2008 9:29 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΚΥΨΕΛΗ
Επικοινωνία:

Re: VVC to non VVC conversion

Δημοσίευση από DimTf160+ »

prilepa_mg έγραψε:
DimTf160+ έγραψε:καταρχην γραφε με ελληνικα γιατι στραβωθηκαμε...

στο θεμα μας τωρα,πολυ ωραια ολα αυτα που εκανες αλλα νομιζω ξεχασες το βασικοτερο....τον εγκεφαλο.τι εγκεφαλο χρησιμοποιεις? οτιδηποτε διαφορετικο απο αγραφο(Emerald K3,DTA) δεν θα δωσει αυτα που θες,τσαμπα θα παιδευεσαι στις ρυθμισεις.ο βωσσος εχει φτιαξει μοτερ σαν το δικο σου και στο δυναμομετρο εδειξε 192 αλογα αλλα ειχε γινει πολυ καλη ρο'ι'κη στην κεφαλη....και παντα με αγραφο εγκεφαλο.
prota apo ola,den boro na grafo sta elinika epidi to laptop mu den ehi elinika gramata,ke deftero ego den ime elinas ke den boro na grafo sta elinika. alios gia to egkefalo ksero ke ego,ola omos ine sta lefta,tosa iha ,tosa pira.ta ala argotera.tora ta prospatiso na anevaso fotografies. http://s979.photobucket.com/albums/ae27 ... non%20vvc/" onclick="window.open(this.href);return false; elpizo na eho kani kati
πολυ ωραια δουλεια οντως αλλα σου ξαναλεω μονο με Emerald θα δεις καλο αποτελεσμα,αλλιως θα δινεις αδικα τα λεφτα σου για ρυθμισεις.αυτο επρεπε να στο πουν απο την αρχη για την μετατροπη που εκανες γιατι ειναι το βασικοτερο... ;)

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 18 επισκέπτες