Βελτίωση 1,8 vvc

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Βελτίωση 1,8 vvc

Δημοσίευση από nikolas »

kostas200vi έγραψε:
nikolas έγραψε: Σκέψου όμως αν δώσεις 300ευρώ περίπου για βαρελάκι bmc..ή 500ευρώ περίπου (νομίζω τόσο βγαίνει) για την πρόταση της ITG..
Εγώ για δίχαλο, σπιράλ, καταλύτη, μεσαίο, τελικό και σωλήνες είχα δώσει 650 και νομίζω ότι ήταν καλή τιμή..
300€ για μια φιλτροχοανη ? και τι ηταν τα ευρώ στραγάλια ?
Σωληνες 76mm ανοξείδωτοι 180€ απο εμπρος εως πισω
καταλύτης KENOBI μεταλλικός 100αρις απο Αυστραλια 120€
φιλτροχοανη 20€ Απο Αγγλια
τελικό απο Αμερική 16€
εργασια εξατμισης 50€
πρόγραμμα σε παράλληλο (δανεικός από έναν φίλο) μαζί με το dyno 150€
536€ και πολλά είναι, εχω δει αρκετους προγραμματισμούς, 50€ και πολλά είναι για την δουλειά που κάνουν.
Κώστα, μη ξεχνάς όμως ότι σε άλλες εφαρμογές είναι πιο ιδανική η φιλτροχοάνη, σε άλλες το μανιτάρι και σε άλλες ανθρακονημάτινο βαρελάκι είτε αυτό λέγεται BMC είτε ITG που τουλάχιστον για το δεύτερο υπάρχουν και συγκεκριμένες μετρήσεις για τα οφέλη που έχει, τουλάχιστον σε ατμοσφαιρικούς κινητήρες..
Όταν λες τελικό από Αμερική 16ευρώ προφανώς δεν εννοείς και τα μεταφορικά μαζί?? Εγώ τουλάχιστον όταν αγοράζω κάτι απ'έξω για να μπορώ να το συγκρίνω με την αντίστοιχη τιμή στην Ελλάδα συνυπολογίζω και τα μεταφορικά που θα κοστίσουν για να ρθει..

crAss
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1351
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
Επικοινωνία:

Re: Βελτίωση 1,8 vvc

Δημοσίευση από crAss »

Ας μην ισοπεδώνουμε τα πάντα. Τα ITG σε εμάς κάνουν ιδιαίτερη δουλειά γιατί έχουν και την μοναδική σκούπα της αγοράς για εισαγωγή κρύου αέρα με μετρήσιμα οφέλη. Όσο για τα προγράμματα συμφωνώ μερικώς όμως.
Όταν έχεις mems 3 και πας για επαναπρογραμματισμό το 90% μην πω όλοι ασχολούνται με τις κορυφαίες 500-1000 στροφές μόνο γιατί:
- Εκεί θα βγουν τα άλογα που πουλάει στον πελάτη
- Πιο κάτω είναι τρομερά δύσκολο να επέμβεις μιας και ο λάμδα ελέγχει τα πάντα.
Επίσης όπως ξέρουμε 1 χρόνο μετά το αυτοκίνητο θα λειτουργεί με τροποποιημένο χάρτη (μην ξεχνάμε ότι ο εγκέφαλος "μαθαίνει" και φυσικά τα κριτήρια εκμάθησης είναι χαμηλή κατανάλωση και χαμηλοί ρύποι και όχι υψηλά άλογα) και άρα είναι σχεδόν δώρο άδωρο.
Αυτό όντως δεν έχει νόημα να το πληρώσεις πολύ έτσι και αλλιώς.
Αν όμως πας σε παράλληλο άγραφο που μπορείς να φτιάξεις νέο χάρτη που θα παραμένει τότε είναι λογικό να δώσεις από 500 ευρώ και πάνω για hardware και προγραμματισμό στο δυναμόμετρο.
Από την δική μου εμπειρία εκείνα που θέλουν προσοχή στα δικά μας αυτοκίνητα είναι:
1. Η εισαγωγή
2. Το χταπόδι
και φυσικά το πρόγραμμα. Τώρα για εξάτμιση (αγωνιστικό καταλύτη, ενδιάμεσο, τελικό) όντως οι διαφορές σε απόδοση είναι μικρές.

Τέλος όλες οι τιμές που αναφέρονται για εισαγωγή εκτός Ευρώπης έχουν το ρίσκο του τελωνείου. Δεν μιλάμε για ένα δεματάκι σε μέγεθος βιβλίου που μπορεί μέσω ΕΛΤΑ να περάσει απαρατήρητο αλλά για μεγάλα κιβώτια που δεν την γλυτώνουν...
Life is too short not to...

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Βελτίωση 1,8 vvc

Δημοσίευση από kostas200vi »

nikolas έγραψε: Κώστα, μη ξεχνάς όμως ότι σε άλλες εφαρμογές είναι πιο ιδανική η φιλτροχοάνη, σε άλλες το μανιτάρι και σε άλλες ανθρακονημάτινο βαρελάκι είτε αυτό λέγεται BMC είτε ITG που τουλάχιστον για το δεύτερο υπάρχουν και συγκεκριμένες μετρήσεις για τα οφέλη που έχει, τουλάχιστον σε ατμοσφαιρικούς κινητήρες..
Όταν λες τελικό από Αμερική 16ευρώ προφανώς δεν εννοείς και τα μεταφορικά μαζί?? Εγώ τουλάχιστον όταν αγοράζω κάτι απ'έξω για να μπορώ να το συγκρίνω με την αντίστοιχη τιμή στην Ελλάδα συνυπολογίζω και τα μεταφορικά που θα κοστίσουν για να ρθει..
Δεν υπαρχει περιπτώσει να πάρεις αλογα απο φιλτροχοανη και αν δινετε τοσα χρηματα τζαμπα τα δίνετε.
Το τελικο μαζι με τα μεταφορικα 45€.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

DimTf160+
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 238
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 26, 2008 9:29 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΚΥΨΕΛΗ
Επικοινωνία:

Re: Βελτίωση 1,8 vvc

Δημοσίευση από DimTf160+ »

σιγουρα η φιλτροχοανη δεν δινει,σε συνδυασμο ομως με μια βελτιωτικη εξατμιση μπορεις
να δεις ενα πολυ καλο αποτελεσμα,ολα παιζουν τον ρολο τους.

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Βελτίωση 1,8 vvc

Δημοσίευση από kostas200vi »

Το καλό αποτέλεσμα είναι... ίσως 2-3 άλογα ?
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

DimTf160+
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 238
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 26, 2008 9:29 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΚΥΨΕΛΗ
Επικοινωνία:

Re: Βελτίωση 1,8 vvc

Δημοσίευση από DimTf160+ »

http://www.ptp-ltd.co.uk/shop/296_224/l ... _(k_series" onclick="window.open(this.href);return false;)/performance_upgrades/s2_elise_111s_-_rt_sport_180.htm

αποδεδειγμενο και σε dyno σε elise φιλου,του εδειξε 174 αλογα απο 156....
ισχυει για μοτερ vvc 160.

i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: Βελτίωση 1,8 vvc

Δημοσίευση από i-VTec »

3-4 το πολύ να δίνει το ITG...Οπότε δίνεις 300 ευρώ για 3-4 άλογα, όταν με 50 ευρώ θα πάρεις 2-3 άλογα...Αν πας για τη μέγιστη δυνατή ιπποδύναμη, μόνο τότε αξίζει...Αλλά το value for money πάει περίπατο...
Εικόνα

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Βελτίωση 1,8 vvc

Δημοσίευση από kostas200vi »

DimTf160+ έγραψε:http://www.ptp-ltd.co.uk/shop/296_224/l ... rt_180.htm

αποδεδειγμενο και σε dyno σε elise φιλου,του εδειξε 174 αλογα απο 156....
ισχυει για μοτερ vvc 160.
Φίλτρο - ολόκληρη εξάτμιση, 1540€ για 18 άλογα είναι για :P :P :P
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Βελτίωση 1,8 vvc

Δημοσίευση από kostas200vi »

i-VTec έγραψε:3-4 το πολύ να δίνει το ITG...Οπότε δίνεις 300 ευρώ για 3-4 άλογα, όταν με 50 ευρώ θα πάρεις 2-3 άλογα...Αν πας για τη μέγιστη δυνατή ιπποδύναμη, μόνο τότε αξίζει...Αλλά το value for money πάει περίπατο...
Δεν αξίζει ρε Μήτσο.....έχω πληρώσει πάνω από 40.000€ για βελτιώσεις και τα περισσότερα από αυτά έχουν πάει στα σκουπίδια, μας κοροϊδεύουν χοντρά, σου λένε βάλε αυτό βάλε εκείνο και θα πας +20 , το βγάζεις στο δρόμο και ψάχνεις να δεις που ει ναι τα 20 κι ας τα έδειξε το dyno, άλλος πάλι είναι ευχαριστημένος, σου λέει τα είδα στο δυναμόμετρο.. κι ας μην πάει βήμα.
Εγώ εάν δεν δείξει +250 δεν ικανοποιούμε, για 5 και 20 άλογα δεν πετάω χρήματα. :beer:
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: Βελτίωση 1,8 vvc

Δημοσίευση από i-VTec »

:P :P :P :P

:iagree:
Εικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 21 επισκέπτες