Βελτίωση 1,8 vvc

Απάντηση
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Βελτίωση 1,8 vvc

Δημοσίευση από kostas200vi »

K-mech έγραψε:Τις ebay αγγελίες με τα γυαλιστερά χταπόδια στα χαμηλά διψήφια νούμερα ευρώ τα έχω δει κι εγώ πάντως αλλά δεν έχω διαβάσει πουθενά αξιόλογη αναφορά.
Το ότι έχεις δει τις τιμές χωρίς να αγοράσεις το προϊόν και να έχεις άποψη, δεν μου λέει κάτι , πως το αξιολογείς με βάση τιμή ? εγώ αναφέρομαι σε προϊόντα που έχω πάρει εγώ η οι φίλοι μου, τα έχουμε δοκιμάσει και έχω "γνώμη" για καποια "γυαλιστερά turboχταποδα". :beer:
K-mech έγραψε:Αντέδρασα στο ισοπεδωτικό σου ποστ όσο άφορα τη γνώμη μου για τιμή ενός βελτιωτικού κιτ που αφορά ένα συγκεκριμένο αυτοκίνητο και που ισχυρίζεται ο τύπος που το συνέθεσε ότι δίνει +20ps ατμοσφαιρικά.
Ισοπεδωτικό η όχι το post μου είναι η αλήθεια, (λυπάμαι εάν κάποιους τους πονάει γιατί τα πλήρωσαν), τους κοροϊδεύουν, 1500€ για 20 άλογα και δεν τα βλέπουν ποτέ, ακόμα κι αν τα δουν στο δυναμόμετρο, δεν αξίζει.
K-mech έγραψε:Όχι ατμοσφαιρικά PS δε παίρνεις με σωλήνα σόμπας και χταπόδι των 10$
Το συγκεκριμένο "μπουρί σόμπας" το έχεις δοκιμάσει η έχεις άποψη με βάση τις τιμές που έχεις πληρώσει εδώ?
Δοκιμασε το πρώτα 7,64€ έχει όχι 1500€ και εάν δεν σου κάνει πέτα το και πες τη γνώμη σου. ;)
K-mech έγραψε:Όχι δε δικαιολογώ τα 300ευρώ (που από το εξωτερικό το βρίσκεις με 200) Αλλά στα ατμοσφαιρικά βλέπεις παίζει ρόλο ο όγκος και η γεωμετρία του φιλτροκουτιού στο συντονισμό της εισαγωγής... δεν αρκεί εδώ ένα μανιτάρι με σφουγκαρι μέσα για να κάνεις καλά τη δουλειά σου. Άν το συνδυάσεις με αυτό το οτι πληρώνεις το όνομα της BMC (και κατά συνέπεια την τεχνογνωσία της στους αγώνες) καταλαβαίνεις προς τι το υψηλό της τιμής. Τώρα αν αύριο πάω εγώ και φτιάξω καλούπια από τα φιλτροκουτια της BMC και τα πουλάω σαν ΚΜC στο ebay με 5ευρω το ένα, δε σημαίνει αυτοματα οτι οι τύποι στη BMC είναι κλέφτες. (χωρίς αυτό που λέω φυσικά να σημαίνει ότι δεν είναι)
Θα συμφωνήσω μαζί σου, αλλά και πάλι 200€ δεν τα δίνω για ένα σφουγγάρι που ίσως μου δώσει 1-2 άλογα.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: Βελτίωση 1,8 vvc

Δημοσίευση από K-mech »

kostas200vi έγραψε:
K-mech έγραψε:Τις ebay αγγελίες με τα γυαλιστερά χταπόδια στα χαμηλά διψήφια νούμερα ευρώ τα έχω δει κι εγώ πάντως αλλά δεν έχω διαβάσει πουθενά αξιόλογη αναφορά.
Το ότι έχεις δει τις τιμές χωρίς να αγοράσεις το προϊόν και να έχεις άποψη, δεν μου λέει κάτι , πως το αξιολογείς με βάση τιμή ? εγώ αναφέρομαι σε προϊόντα που έχω πάρει εγώ η οι φίλοι μου, τα έχουμε δοκιμάσει και έχω "γνώμη" για καποια "γυαλιστερά turboχταποδα". :beer:
kostas200vi έγραψε:Το συγκεκριμένο "χταπόδι των 10$" το έχεις δοκιμάσει η έχεις άποψη με βάση τις τιμές που έχεις πληρώσει εδώ?
Δοκίμασε το πρώτα 7,64€ έχει όχι 1500€ και εάν δεν σου κάνει πέτα το και πες τη γνώμη σου. ;)

Άν δεν είχε 130$ shiping θα το έπαιρνα ένα για δοκιμή και ένα για να το βερνικώσω και να το έχω στο δωμάτιο μου να το βλέπω (άν η εικόνα είναι πραγματική). Από αναφορές που έχω διαβάσει σε διάφορα φόρα κατά καιρούς δεν έχω δει και τα καλύτερα. Κοινώς το stock χταπόδι δουλεύει συνήθως καλύτερα από τέτοιες κατασκευές. Τώρα σε turbo εφαρμογή η σχεδίαση του περισσότερο για χωροταξία στο μηχανοστάσιο, διατηρώντας ικανή διάμετρο αυλού, είναι οπότε συνήθως το μόνο που σε ενδιαφέρει είναι να μη σου ραγίσει. Εκεί συμφωνώ ότι ένα χταπόδι των 50ευρω μπορεί να κάνει μια χαρά αξιοπρεπώς τη δουλειά του.
Εσύ προφανώς έχεις καλές εμπειρίες από τέτοιου είδους χταπόδια και όχι για ατμοσφαιρικές εφαρμογές. Όπως εσύ βασίζεσαι σε γνώμες άλλων για να αξιολογήσεις οτιδήποτε δεν έχεις, έτσι βασίζομαι κι εγώ.
kostas200vi έγραψε:Ισοπεδωτικό η όχι το post μου είναι η αλήθεια, (λυπάμαι εάν κάποιους τους πονάει γιατί τα πλήρωσαν), τους κοροϊδεύουν, 1500€ για 20 άλογα και δεν τα βλέπουν ποτέ, ακόμα κι αν τα δουν στο δυναμόμετρο, δεν αξίζει.
Δεν υποστήριξα ότι είναι μια χαρά να δόσεις 1500ευρα για 20ps που δε θα δεις ποτέ. Μίλησα για τη περίπτωση όπου θα πάρεις πραγματικά 20ps σε ένα ατμοσφαιρικό μοτέρ, και φυσικά αξιοποιήσιμα. Άν δε τα καταλάβεις και είναι τζούφια τότε προφανώς και δεν αξίζει.

btw ούτε εγώ θα έδινα 200ευρω φιλτροκουτι για 1-2ps.
Ίσως το σκεφτόμουν σε καμιά περίπτωση engine swap όπου δεν έχω το εργοστασιακό φιλτροκούτι, και για κάποιο λόγο έχω κόλλημα με το φίλτρο να μείνει κλειστό σε ένα κουτάκι, ενώ παράλληλα έχω κάποιο λόγο να πιστεύω ότι θα μου δώσει κάτι παραπάνω από 1-2 ps σε σχέση με ένα μανιτάρι (πχ θερμοκρασία εισερχόμενου αέρα χωρίς το φίλτρο να είναι εκτεθειμένο σε νερά κλπ) Με απαραίτητη προϋπόθεση οτι δε μου λείπουν από κάπου αλλού τα 200ε...
αλλιώς προτιμώ να βάλω το φίλτρο σε ταπερ κατάλληλα τρυπημένο.

Btw-2 αναφέρθηκες νωρίτερα (2500σελίδες πριν) :P σε προγραμματισμό με 50ευρω, συμφωνώ ότι γι αυτό που κάνουν συνήθως, δεν αξίζει παραπάνω όταν τους έχεις έτοιμο άγραφο εγγέφαλο αλλά το ερώτημα είναι: Ποιός κάνει αναπρογραμματισμό με 50ευρω? Θα ήταν ενδιαφέρον να το μάθουμε. (Ή μήπως δεν επιτρέπεται να αναφέρουμε μαγαζιά στο forum?)
Πάντως αν έχεις στη διάθεση σου εγκέφαλο που γράφεται εύκολα, wideband και λίγη όρεξη να ασχοληθείς, πραγματι χαλαρά κάνεις τη δουλειά σου κρατώντας ένα δυναμόμετρο για καμιά ώρα με 100ευρα.
thanos_s
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 768
Εγγραφή: Τετ Μάιος 09, 2007 11:58 pm
Τοποθεσία: @@
Επικοινωνία:

Re: Βελτίωση 1,8 vvc

Δημοσίευση από thanos_s »

K-mech έγραψε:Με turbo εφαρμογή συμφωνώ απόλυτα ότι παίρνεις πολλά περισσότερα για τα δεδομένα λεφτά. Από εκεί και πέρα ανάλογα με το τι έχει και τι θέλει ο κάθε ένας προχωράει.
Μιλαω για ατμοσφαιρα παντα. :smok:
.
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Βελτίωση 1,8 vvc

Δημοσίευση από kostas200vi »

thanos_s έγραψε:
K-mech έγραψε:Με turbo εφαρμογή συμφωνώ απόλυτα ότι παίρνεις πολλά περισσότερα για τα δεδομένα λεφτά. Από εκεί και πέρα ανάλογα με το τι έχει και τι θέλει ο κάθε ένας προχωράει.
Μιλαω για ατμοσφαιρα παντα. :smok:
Για αυτό θα είσαι πάντα πίσω μου...... :P :P :P
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Βελτίωση 1,8 vvc

Δημοσίευση από kostas200vi »

K-mech έγραψε:
kostas200vi έγραψε:
K-mech έγραψε:Τις ebay αγγελίες με τα γυαλιστερά χταπόδια στα χαμηλά διψήφια νούμερα ευρώ τα έχω δει κι εγώ πάντως αλλά δεν έχω διαβάσει πουθενά αξιόλογη αναφορά.
Το ότι έχεις δει τις τιμές χωρίς να αγοράσεις το προϊόν και να έχεις άποψη, δεν μου λέει κάτι , πως το αξιολογείς με βάση τιμή ? εγώ αναφέρομαι σε προϊόντα που έχω πάρει εγώ η οι φίλοι μου, τα έχουμε δοκιμάσει και έχω "γνώμη" για καποια "γυαλιστερά turboχταποδα". :beer:
kostas200vi έγραψε:Το συγκεκριμένο "χταπόδι των 10$" το έχεις δοκιμάσει η έχεις άποψη με βάση τις τιμές που έχεις πληρώσει εδώ?
Δοκίμασε το πρώτα 7,64€ έχει όχι 1500€ και εάν δεν σου κάνει πέτα το και πες τη γνώμη σου. ;)

Άν δεν είχε 130$ shiping θα το έπαιρνα ένα για δοκιμή και ένα για να το βερνικώσω και να το έχω στο δωμάτιο μου να το βλέπω (άν η εικόνα είναι πραγματική). Από αναφορές που έχω διαβάσει σε διάφορα φόρα κατά καιρούς δεν έχω δει και τα καλύτερα. Κοινώς το stock χταπόδι δουλεύει συνήθως καλύτερα από τέτοιες κατασκευές. Τώρα σε turbo εφαρμογή η σχεδίαση του περισσότερο για χωροταξία στο μηχανοστάσιο, διατηρώντας ικανή διάμετρο αυλού, είναι οπότε συνήθως το μόνο που σε ενδιαφέρει είναι να μη σου ραγίσει. Εκεί συμφωνώ ότι ένα χταπόδι των 50ευρω μπορεί να κάνει μια χαρά αξιοπρεπώς τη δουλειά του.
Εσύ προφανώς έχεις καλές εμπειρίες από τέτοιου είδους χταπόδια και όχι για ατμοσφαιρικές εφαρμογές. Όπως εσύ βασίζεσαι σε γνώμες άλλων για να αξιολογήσεις οτιδήποτε δεν έχεις, έτσι βασίζομαι κι εγώ.
kostas200vi έγραψε:Ισοπεδωτικό η όχι το post μου είναι η αλήθεια, (λυπάμαι εάν κάποιους τους πονάει γιατί τα πλήρωσαν), τους κοροϊδεύουν, 1500€ για 20 άλογα και δεν τα βλέπουν ποτέ, ακόμα κι αν τα δουν στο δυναμόμετρο, δεν αξίζει.
Δεν υποστήριξα ότι είναι μια χαρά να δόσεις 1500ευρα για 20ps που δε θα δεις ποτέ. Μίλησα για τη περίπτωση όπου θα πάρεις πραγματικά 20ps σε ένα ατμοσφαιρικό μοτέρ, και φυσικά αξιοποιήσιμα. Άν δε τα καταλάβεις και είναι τζούφια τότε προφανώς και δεν αξίζει.

btw ούτε εγώ θα έδινα 200ευρω φιλτροκουτι για 1-2ps.
Ίσως το σκεφτόμουν σε καμιά περίπτωση engine swap όπου δεν έχω το εργοστασιακό φιλτροκούτι, και για κάποιο λόγο έχω κόλλημα με το φίλτρο να μείνει κλειστό σε ένα κουτάκι, ενώ παράλληλα έχω κάποιο λόγο να πιστεύω ότι θα μου δώσει κάτι παραπάνω από 1-2 ps σε σχέση με ένα μανιτάρι (πχ θερμοκρασία εισερχόμενου αέρα χωρίς το φίλτρο να είναι εκτεθειμένο σε νερά κλπ) Με απαραίτητη προϋπόθεση οτι δε μου λείπουν από κάπου αλλού τα 200ε...
αλλιώς προτιμώ να βάλω το φίλτρο σε ταπερ κατάλληλα τρυπημένο.

Btw-2 αναφέρθηκες νωρίτερα (2500σελίδες πριν) :P σε προγραμματισμό με 50ευρω, συμφωνώ ότι γι αυτό που κάνουν συνήθως, δεν αξίζει παραπάνω όταν τους έχεις έτοιμο άγραφο εγγέφαλο αλλά το ερώτημα είναι: Ποιός κάνει αναπρογραμματισμό με 50ευρω? Θα ήταν ενδιαφέρον να το μάθουμε. (Ή μήπως δεν επιτρέπεται να αναφέρουμε μαγαζιά στο forum?)
Πάντως αν έχεις στη διάθεση σου εγκέφαλο που γράφεται εύκολα, wideband και λίγη όρεξη να ασχοληθείς, πραγματι χαλαρά κάνεις τη δουλειά σου κρατώντας ένα δυναμόμετρο για καμιά ώρα με 100ευρα.
Δεν μπορώ να γράφω άλλο κουράστηκα.....βάλε ότι θέλεις :-D
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
DimTf160+
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 238
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 26, 2008 9:29 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΚΥΨΕΛΗ
Επικοινωνία:

Re: Βελτίωση 1,8 vvc

Δημοσίευση από DimTf160+ »

kostas200vi έγραψε:Ισοπεδωτικό η όχι το post μου είναι η αλήθεια, (λυπάμαι εάν κάποιους τους πονάει γιατί τα πλήρωσαν), τους κοροϊδεύουν, 1500€ για 20 άλογα και δεν τα βλέπουν ποτέ, ακόμα κι αν τα δουν στο δυναμόμετρο, δεν αξίζει.
το λες απο δικια σου εμπειρια? το εχεις δοκιμασει δλδ το συγκεκριμενο?
i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: Βελτίωση 1,8 vvc

Δημοσίευση από i-VTec »

10 ευρώ το άλογο είναι καλά για 18άρι non-VVC ατμοσφαιρικό μοτέρ? :P :P

:kot:
Εικόνα
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Βελτίωση 1,8 vvc

Δημοσίευση από kostas200vi »

DimTf160+ έγραψε:
kostas200vi έγραψε:Ισοπεδωτικό η όχι το post μου είναι η αλήθεια, (λυπάμαι εάν κάποιους τους πονάει γιατί τα πλήρωσαν), τους κοροϊδεύουν, 1500€ για 20 άλογα και δεν τα βλέπουν ποτέ, ακόμα κι αν τα δουν στο δυναμόμετρο, δεν αξίζει.
το λες απο δικια σου εμπειρια? το εχεις δοκιμασει δλδ το συγκεκριμενο?
Για να το γραφω κατι παρομοιο θα εχω πληρωσει κι εγω, δεν μιλαω αοριστα.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
DimTf160+
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 238
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 26, 2008 9:29 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΚΥΨΕΛΗ
Επικοινωνία:

Re: Βελτίωση 1,8 vvc

Δημοσίευση από DimTf160+ »

αλλο το κατι παρομοιο και αλλο το ιδιο ακριβως.σε ρωταω γιατι απ'οτι εχω καταλαβει
εσυ εχεις μεγαλυτερη εμπειρια στην υπερτροφοδοτηση.
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Βελτίωση 1,8 vvc

Δημοσίευση από kostas200vi »

DimTf160+ έγραψε:αλλο το κατι παρομοιο και αλλο το ιδιο ακριβως.
Μάλλον δεν καταλαβαίνετε τι θέλω να πω......είτε είναι αυτό η κάτι παρόμοιο η κάτι άλλο, είναι κοροϊδία να δώσεις 1500€ για 20 άλογα....ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ.
DimTf160+ έγραψε:σε ρωταω γιατι απ'οτι εχω καταλαβει
εσυ εχεις μεγαλυτερη εμπειρια στην υπερτροφοδοτηση.
Κάποτε ήμουν κι εγώ ατμοσφαίρα, αλλά πλήρωνα :spao: (δυστυχώς πολλά) και άλογα δεν εβλεπα και έτσι η τουρμπίνα ήταν μονόδρομος.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 15 επισκέπτες