Βελτίωση 1,8 vvc

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Βελτίωση 1,8 vvc

Δημοσίευση από nikolas »

kostas200vi έγραψε:
nikolas έγραψε:Έχω πάρει 2 φορές το βαρελάκι και σίγουρα όχι στην τύχη και ο crass την ITG αν δε κάνω λάθος..
Και έδωσες 300€ :spao: :spao: :spao:
Είπα ότι έκανε 300+ δεν είπα ότι έδωσα τόσα.. :-D

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Βελτίωση 1,8 vvc

Δημοσίευση από kostas200vi »

Λέω κι εγώ.. 300€ για εν σφουγγάρι μπάνιου ? :P :P :P :P
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Βελτίωση 1,8 vvc

Δημοσίευση από nikolas »

Ε μην τα ισοπεδώνεις όλα και εσύ..!! έχει και σύρμα..και πλαστικό, και ανθρακόνημα και πολύ ωραία συσκευασία :P

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Βελτίωση 1,8 vvc

Δημοσίευση από kostas200vi »

nikolas έγραψε:Ε μην τα ισοπεδώνεις όλα και εσύ..!! έχει και σύρμα..και πλαστικό, και ανθρακόνημα και πολύ ωραία συσκευασία :P
Έχω κι εγώ ένα τέτοιο το πήρα με 20€ και ξέρεις τι προτέρημα έχει όταν λερωθεί και θέλει καθάρισμα.....το πετάς και παίρνεις άλλο με 20€ :P :P :P :P
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

thanos_s
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 768
Εγγραφή: Τετ Μάιος 09, 2007 11:58 pm
Τοποθεσία: @@
Επικοινωνία:

Re: Βελτίωση 1,8 vvc

Δημοσίευση από thanos_s »

i-VTec έγραψε:
K-mech έγραψε:Αν κατάλαβα καλά έχει ήδη 1.8 vvc αυτός που άνοιξε το θέμα, οπότε δε βλέπω κάποιο ευκολο ατμοσφαιρικό swap από άλλο μοντέλο της εταιρίας για τη περίπτωση του.

Από εκεί και πέρα η περαιτέρω ατμοσφαιρική βελτίωση επίσης κοστίζει πολύ χρήμα. Άν προτιμάς την απόκριση και το στροφάρισμα και δε σε ενδιαφέρει τίποτε παραπάνω από μια τόνωση +20 ps το πολύ, πιθανότατα να τη βγάλεις καθαρή με περιφερειακές ατμοσφαιρικές βελτιώσεις μένοντας κάτω από το όριο των 3000ευρω. Όμως αν ξέρεις ότι εν καιρώ θα χρειαστείς κι άλλα άλογα, δεν αξίζει να ασχοληθείς με ατμοσφαιρική βελτίωση, καθώς κάθε κίνηση που έκανες με αυτό το σκοπό θα πάει στα σκουπίδια αν το γυρίσεις σε turbo.
3000 για 20 ατμοσφαιρικά άλογα??? Τα παραλέμε μάλλον...
:kot: :battle:
:smok:
.

i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: Βελτίωση 1,8 vvc

Δημοσίευση από i-VTec »

thanos_s έγραψε:
i-VTec έγραψε:
K-mech έγραψε:Αν κατάλαβα καλά έχει ήδη 1.8 vvc αυτός που άνοιξε το θέμα, οπότε δε βλέπω κάποιο ευκολο ατμοσφαιρικό swap από άλλο μοντέλο της εταιρίας για τη περίπτωση του.

Από εκεί και πέρα η περαιτέρω ατμοσφαιρική βελτίωση επίσης κοστίζει πολύ χρήμα. Άν προτιμάς την απόκριση και το στροφάρισμα και δε σε ενδιαφέρει τίποτε παραπάνω από μια τόνωση +20 ps το πολύ, πιθανότατα να τη βγάλεις καθαρή με περιφερειακές ατμοσφαιρικές βελτιώσεις μένοντας κάτω από το όριο των 3000ευρω. Όμως αν ξέρεις ότι εν καιρώ θα χρειαστείς κι άλλα άλογα, δεν αξίζει να ασχοληθείς με ατμοσφαιρική βελτίωση, καθώς κάθε κίνηση που έκανες με αυτό το σκοπό θα πάει στα σκουπίδια αν το γυρίσεις σε turbo.
3000 για 20 ατμοσφαιρικά άλογα??? Τα παραλέμε μάλλον...
:kot: :battle:
:smok:

σσσσσσ κοτ... :P :;T
Εικόνα

K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: Βελτίωση 1,8 vvc

Δημοσίευση από K-mech »

kostas200vi έγραψε:Έχεις την εντύπωση ότι στην Ελλάδα πληρώνεις την τεχνογνωσία.....δηλ μια πολλαπλή εξαγωγής για HONDA που εδώ έχει 600€ και ακριβώς η ίδια στην Αμερική πωλείται 80€ προφανώς δεν σκέφτηκαν ότι και ο πονηρός ο Ελληνας.
Είπα ότι γενικά χρειάζεται τεχνογνωσία για να φτιάξεις κάτι σα μια αποδοτική πολλαπλή εξαγωγής ειδικά για ατμοσφαιρικό μοτέρ. Δε δικαιολόγησα κανέναν αεριτζή εξάτμισα στην Ελλάδα η το εξωτερικό. Όσο για τις τιμές, παίρνεις τα άκρα που σε συμφέρουν, το είπα και πρίν... και στην Αμερική θα πληρώσεις κερατιάτικα τη πολλαπλή εξαγωγής αν θέλεις μάρκα ή κάτι φτιαγμένο στα μετρά σου από επώνυμο tunera... απλά εκεί έχεις και το option της κόπιας σε αντίστοιχη τιμή, ενώ εδώ πληρώνεις τη κόπια σε τιμή μάρκας.
(Btw 80ευρω πολλαπλή εξαγωγής για ατμοσφαιρική εφαρμογή σε Honda από επώνυμο βελτιωτή ή με αποδεκτά από πολλούς αποτελέσματα? Θέλω παράδειγμα εδώ, γιατί αν είναι να βγάζουμε τιμές από το πουθενά τότε δεν έχει νόημα η συζήτηση. Τις ebay αγγελίες με τα γυαλιστερά χταπόδια στα χαμηλά διψήφια νούμερα ευρώ τα έχω δει κι εγώ πάντως αλλά δεν έχω διαβάσει πουθενά αξιόλογη αναφορά.)
kostas200vi έγραψε:Μιας και ανέφερες τους εξυπνάκηδες από την Κίνα,.... δοκίμασαν ένα intercooler της Greedy και ένα κινέζικο (ίδιες διαστάσεις) στο EVO του Τσικη και το κινέζικο έριχνε 10 βαθμούς ποιο κάτω την θερμοκρασια κι ας έκανε 400€ λιγότερα, οπότε γιατί να μην το πάρει από τον κινεζο που το "έφτιαξε στην τύχη".

Φυσικά και συμφωνώ να προτιμήσεις το καλύτερο προϊόν ανεξάρτητα από το αν είναι μάρκα ή όχι και από τη προέλευση του. Προφανώς το κινεζικό στη περίπτωση που αναφέρεις δε φτιάχτηκε καθόλου στη τύχη... Εγώ πριν αναφερόμουν για τα κινέζικα που πραγματι φτιάχνονται στη τύχη (ή είναι κακές κόπιες).
kostas200vi έγραψε:Και θα πληρώσω εγώ τους υπάλληλους και τα λειτουργικά του έξοδα, όχι... δεν είμαστε συνέταιροι, εάν δεν βγαίνει ας το κλείσει.
Όχι δε θα το παίξω εδώ ο υπεράνω, κι εγώ είμαι αυτής της λογικής. Αλλά υπάρχει πάντα κάποιο όριο. Φυσικά αν η διάφορα τιμής είναι πιο λογική, έχει και παραέχει νόημα να πληρώσεις το κάτι παραπάνω της τιμής που δικαιολογείται από τα λειτουργικά έξοδα όταν σε αφορά το aftersales support γι αυτό που πήρες... και δε μιλάω για ψιλολογία των λίγων ευρώ που στη τελική αν δε σου κάνουν τα πετάς στα σκουπίδια.
kostas200vi έγραψε:180€ ανοξείδωτοι σωλήνες 76mm 120€ καταλύτης 16€τελικό 50€ χταπόδι 60€ εργασία, σύνολο μαζί με αναλώσιμα βίδες.. κλπ, 450€.
και μιλάμε για το απολυτά minimum κόστος. :up: Αμφιβάλλω πολύ στο κατά πόσο μπορείς να βρεις κάτι πιο ήσυχο στα 16ευρω
kostas200vi έγραψε:για να καταλάβεις τι κλέψιμο έπεφτε.
Δε διαφώνησα ποτέ για το κλέψιμο που έπεφτε και πέφτει και το τόνισα στο προηγούμενο ποστ επίσης. Αντέδρασα στο ισοπεδωτικό σου ποστ όσο άφορα τη γνώμη μου για τιμή ενός βελτιωτικού κιτ που αφορά ένα συγκεκριμένο αυτοκίνητο και που ισχυρίζεται ο τύπος που το συνέθεσε ότι δίνει +20ps ατμοσφαιρικά.
Όχι ατμοσφαιρικά PS δε παίρνεις με σωλήνα σόμπας και χταπόδι των 10$

kostas200vi έγραψε:
nikolas έγραψε:Έχω πάρει 2 φορές το βαρελάκι και σίγουρα όχι στην τύχη και ο crass την ITG αν δε κάνω λάθος..
Και έδωσες 300€ :spao: :spao: :spao:
Όχι δε δικαιολογώ τα 300ευρώ (που από το εξωτερικό το βρίσκεις με 200) Αλλά στα ατμοσφαιρικά βλέπεις παίζει ρόλο ο όγκος και η γεωμετρία του φιλτροκουτιού στο συντονισμό της εισαγωγής... δεν αρκεί εδώ ένα μανιτάρι με σφουγκαρι μέσα για να κάνεις καλά τη δουλειά σου. Άν το συνδυάσεις με αυτό το οτι πληρώνεις το όνομα της BMC (και κατά συνέπεια την τεχνογνωσία της στους αγώνες) καταλαβαίνεις προς τι το υψηλό της τιμής. Τώρα αν αύριο πάω εγώ και φτιάξω καλούπια από τα φιλτροκουτια της BMC και τα πουλάω σαν ΚΜC στο ebay με 5ευρω το ένα, δε σημαίνει αυτοματα οτι οι τύποι στη BMC είναι κλέφτες. (χωρίς αυτό που λέω φυσικά να σημαίνει ότι δεν είναι)

K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: Βελτίωση 1,8 vvc

Δημοσίευση από K-mech »

thanos_s έγραψε: :kot: :battle:
:smok:
Νομίζω ότι το έχουμε περάσει αυτό πλέων. πήγαινε στη πρώτη σελίδα και διάβασε μετά από το:
K-mech έγραψε:Εξαρτάται από τα περιθώρια βελτίωσης του κάθε μοτερ, επίσης είπα κάτω από το όριο των 3000ευρω για να δικαιολογηθεί το value for money σε σχέση με το σαλιγκάρι για μικρές αυξήσεις ισχύος.
i-VTec έγραψε:σσσσσσ κοτ... :P :;T
Εσύ περιμένω να διαψεύσεις αυτό το πρόχειρο κοστολόγιο
K-mech έγραψε:Θέλεις εκκεντροφόρους-ρυθμιζόμενα γρανάζια, πλάνισμα κεφαλής και εξάτμιση τουλαχιστον?
Για εκκεντροφόρους+γρανάζια θέλεις περίπου 400ευρω σύνολο? για το πλάνισμα κεφαλής δε θέλεις τουλαχιστον 200? για εξάτμιση από το χταπόδι και πίσω (μαζί με καταλύτη) δε θέλεις κανένα 500αρικο? για αναπρογραμματισμό + δόκιμες στο δυναμόμετρο για ρύθμιση εκκεντροφόρων δε θέλεις κανένα 400ευρω.
Είσαι ήδη χοντρά χοντρά στα 1500ευρω με ελάχιστες και καθαρές τιμές χωρίς ψιλολογία. και αν πετυχεις το στόχο σου με αυτά μιλάμε για πολύ καλό value for money.
Μπορεί όμως να μην αρκούν αυτά για τα +20ps και να αρχίσεις να ψάχνεσαι για παραπάνω... εκεί είναι που αρχίσει να φεύγει πολύ πράμα.
κι επίσης
K-mech έγραψε:Αναμένουμε dyno μετά τo πρώτο στάδιο βελτίωσης που ετοιμάζεις :up: Όπως επίσης και ένα ειλικρινές κοστολόγιο όταν φτάσεις τα 145ps
;)

thanos_s
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 768
Εγγραφή: Τετ Μάιος 09, 2007 11:58 pm
Τοποθεσία: @@
Επικοινωνία:

Re: Βελτίωση 1,8 vvc

Δημοσίευση από thanos_s »

Εγω φιλε μου εχω δοκιμασει πολλα πανω στους κ series και μετα απο εμπειριΑ 5 ετων και αρκετα λεφτα εχω διαπιστωσει οτι με πολυ λιγοτερα παιρνεις πολλα περισσοτερα (αναλογα τη βαση παντα δλδ αν ξεκινας απο 1.8 120hp η vvc.)
.

K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: Βελτίωση 1,8 vvc

Δημοσίευση από K-mech »

Με turbo εφαρμογή συμφωνώ απόλυτα ότι παίρνεις πολλά περισσότερα για τα δεδομένα λεφτά. Από εκεί και πέρα ανάλογα με το τι έχει και τι θέλει ο κάθε ένας προχωράει.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 12 επισκέπτες