Βελτίωση 1,8 vvc
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 84
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 04, 2006 4:01 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΣΤΟΡΙΑ
- Επικοινωνία:
Βελτίωση 1,8 vvc
Γειά σας παίδες, σκέφτομαι να βελτιώσω τον κινητήρα μου ( 1,8 vvc από 200 vi ) θα ήθελα να μου πείτε εάν ο συγκεκριμένος κινητήρας μπορεί να τουρμπιστεί, και εάν ναι τι μετατροπές πρέπει να γίνουν, τι θα μου αποδώσει στο τέλος και εάν υπάεχει κίνδυνος να πάρω τον κινητήρα παραμάσχαλα. Σίγουρα κάποιος απο εσάς θα έχει ασχοληθεί με αυτό το θέμα.
Εάν κάποιος γνωρίζει θα ήθελα την γνώμη του. ευχαριστώ.
Εάν κάποιος γνωρίζει θα ήθελα την γνώμη του. ευχαριστώ.
ROVERακιας
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Βελτίωση 1,8 vvc
Μπορείς να βάλεις turbo, θέλεις ένα light turbo στα 220 άλογα η ένα στα 300+, ανάλογα με το τι θες πάει και η τιμή και η αξιοπιστία φυσικά.
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 844
- Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 5:13 pm
- Τοποθεσία: Mαρούσι
- Επικοινωνία:
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Βελτίωση 1,8 vvc
Δεν μπορώ να γράφω ρε, είμαι κουρασμένος, πεστα εσύ, αφού τα ξέρεις....Κώστας RWD έγραψε:Τον βοήθησες σου λέωωωωωωωωωωωω
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 326
- Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
- Επικοινωνία:
Re: Βελτίωση 1,8 vvc
Δεν έχω ιδέα από τούρμπισμα σε k series αλλά πετάω το μπαλάκι ενα βήμα παραπέρα μπας και τσουλήσει το θέμα.
Φαντάζομαι ότι ο KASTOR περιμένει να ακούσει μέχρι ποσά άλογα μπορεί να φτάσει τον κινητήρα του αξιόπιστα χωρίς μετατροπές στα σωθικά του. Βάση αυτού να υποθέσω ότι η λυση "light turbo στα 220" που αναφέρει ο kostas περιλαμβάνει το κόστος τουρμπίνας-ιντερκουλερ-εξάτμιση-μπεκ-αντλία καύσιμου-αναπρογραμματισμος εγγεφάλου και θα κυμανθεί γύρω στα 3000ευρω. (Άν δεν εννοούσες αυτό, διόρθωσε με)
Τώρα αν πάμε για κανονική λυση turbo με ψυχωμένη πίεση για τα 300+ps χρειάζεται 100% αλλαγή σε πιστόνια-μπιέλες, έλεγχο και πιθανότατα αλλαγή σε κάθε είδους κουζινέτο που φέρει φορτία, προσοχή στο σύστημα λίπανσης (έλεγχο αντλίας και ίσως προσθήκη ψυγείου λαδιού), ανάλογου μεγέθους τουρμπίνα-ιντερκουλερ + ικανή διάμετρος εξάτμισης με ένα περιποιημένο χταποδάκι που δε θα ραγίσει στο χρόνο, ηλεκτρονικά για τον έλεγχο του turbo (boost controller-turbo timer),+ τα ανάλογα μπεκ- αντλία καύσιμου-αναπρογραμματισμός. Οπότε πάμε εύκολα στα 7000+ευρώ για ενα setup που θα δουλεύει αξιόπιστα γύρω στα 300ps
Σε αυτά ανάλογα με τη περίσταση πρόσθεσε και ένα άξιο σετ δίσκο-πλατό συμπλέκτη και ίσως βολάν. (ελάχιστη τιμη γύρω στο 500ευρω)
Φαντάζομαι ότι ο KASTOR περιμένει να ακούσει μέχρι ποσά άλογα μπορεί να φτάσει τον κινητήρα του αξιόπιστα χωρίς μετατροπές στα σωθικά του. Βάση αυτού να υποθέσω ότι η λυση "light turbo στα 220" που αναφέρει ο kostas περιλαμβάνει το κόστος τουρμπίνας-ιντερκουλερ-εξάτμιση-μπεκ-αντλία καύσιμου-αναπρογραμματισμος εγγεφάλου και θα κυμανθεί γύρω στα 3000ευρω. (Άν δεν εννοούσες αυτό, διόρθωσε με)
Τώρα αν πάμε για κανονική λυση turbo με ψυχωμένη πίεση για τα 300+ps χρειάζεται 100% αλλαγή σε πιστόνια-μπιέλες, έλεγχο και πιθανότατα αλλαγή σε κάθε είδους κουζινέτο που φέρει φορτία, προσοχή στο σύστημα λίπανσης (έλεγχο αντλίας και ίσως προσθήκη ψυγείου λαδιού), ανάλογου μεγέθους τουρμπίνα-ιντερκουλερ + ικανή διάμετρος εξάτμισης με ένα περιποιημένο χταποδάκι που δε θα ραγίσει στο χρόνο, ηλεκτρονικά για τον έλεγχο του turbo (boost controller-turbo timer),+ τα ανάλογα μπεκ- αντλία καύσιμου-αναπρογραμματισμός. Οπότε πάμε εύκολα στα 7000+ευρώ για ενα setup που θα δουλεύει αξιόπιστα γύρω στα 300ps
Σε αυτά ανάλογα με τη περίσταση πρόσθεσε και ένα άξιο σετ δίσκο-πλατό συμπλέκτη και ίσως βολάν. (ελάχιστη τιμη γύρω στο 500ευρω)
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 238
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 26, 2008 10:29 pm
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΚΥΨΕΛΗ
- Επικοινωνία:
Re: Βελτίωση 1,8 vvc
και στα 220 να θελει να παει παλι πρεπει να αλλαξει πιστονια-μπιελες,λογικα στο vvc με 0,5 πιεση τα φτανει τα 210-220
αλογα αλλα θελει σιγουρα αλλαγη σε αυτα που ειπα.καπου ειχα διαβασει οτι τα 'μαμα' χιτωνια σε αυτην την πιεση αντεχουν.
αλογα αλλα θελει σιγουρα αλλαγη σε αυτα που ειπα.καπου ειχα διαβασει οτι τα 'μαμα' χιτωνια σε αυτην την πιεση αντεχουν.
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Βελτίωση 1,8 vvc
Σωστά τα έγραψες.K-mech έγραψε:Δεν έχω ιδέα από τούρμπισμα σε k series αλλά πετάω το μπαλάκι ενα βήμα παραπέρα μπας και τσουλήσει το θέμα.
Φαντάζομαι ότι ο KASTOR περιμένει να ακούσει μέχρι ποσά άλογα μπορεί να φτάσει τον κινητήρα του αξιόπιστα χωρίς μετατροπές στα σωθικά του. Βάση αυτού να υποθέσω ότι η λυση "light turbo στα 220" που αναφέρει ο kostas περιλαμβάνει το κόστος τουρμπίνας-ιντερκουλερ-εξάτμιση-μπεκ-αντλία καύσιμου-αναπρογραμματισμος εγγεφάλου και θα κυμανθεί γύρω στα 3000ευρω. (Άν δεν εννοούσες αυτό, διόρθωσε με)
Τώρα αν πάμε για κανονική λυση turbo με ψυχωμένη πίεση για τα 300+ps χρειάζεται 100% αλλαγή σε πιστόνια-μπιέλες+ΧΙΤΩΝΙΑ, έλεγχο και πιθανότατα αλλαγή σε κάθε είδους κουζινέτο που φέρει φορτία, προσοχή στο σύστημα λίπανσης (έλεγχο αντλίας και ίσως προσθήκη ψυγείου λαδιού), ανάλογου μεγέθους τουρμπίνα-ιντερκουλερ + ικανή διάμετρος εξάτμισης με ένα περιποιημένο χταποδάκι που δε θα ραγίσει στο χρόνο, ηλεκτρονικά για τον έλεγχο του turbo (boost controller-turbo timer),+ τα ανάλογα μπεκ- αντλία καύσιμου-αναπρογραμματισμός. Οπότε πάμε εύκολα στα 7000+ευρώ για ενα setup που θα δουλεύει αξιόπιστα γύρω στα 300ps
Σε αυτά ανάλογα με τη περίσταση πρόσθεσε και ένα άξιο σετ δίσκο-πλατό συμπλέκτη και ίσως βολάν. (ελάχιστη τιμη γύρω στο 500ευρω)
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Βελτίωση 1,8 vvc
Τα χιτώνια τα έχω δοκιμάσει στο 0,7 και είναι εντάξει, στο 0,8 έσπασαν, πιστεύω ότι το 0,6 είναι μια ασφαλής πίεση.DimTf160+ έγραψε:και στα 220 να θελει να παει παλι πρεπει να αλλαξει πιστονια-μπιελες,λογικα στο vvc με 0,5 πιεση τα φτανει τα 210-220
αλογα αλλα θελει σιγουρα αλλαγη σε αυτα που ειπα.καπου ειχα διαβασει οτι τα 'μαμα' χιτωνια σε αυτην την πιεση αντεχουν.
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 364
- Εγγραφή: Πέμ Φεβ 01, 2007 8:24 pm
- Τοποθεσία: Megara
- Επικοινωνία:
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Βελτίωση 1,8 vvc
Το "σαλιγκάρι" είναι κάτι μαγικό και δε συγκρίνεται με καμιά ατμόσφαιρα.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 26 επισκέπτες