Βελτίωση 1,8 vvc
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 326
- Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
- Επικοινωνία:
Re: Βελτίωση 1,8 vvc
O κάθε ένας με τις ανάγκες του. Κάποιος μπορεί να ικανοποιείται απλά με το λίγο παραπάνω νεύρο ή σπιρτάδα που έχει το αυτοκίνητο μετά μια μετατροπή ΦΠΕ.
Του άλλου μπορεί να του αρέσει το DIY πχ και να σκαλιζει την ECU του μόνος του ακόμα κι αν αυτό κοστίζει παραπάνω από ένα πακέτο αναπρογραμματισμού
Αν και το παραπάνω κιτ που προτείνει ο Dim, θέλει και άλλα πράγματα για να προσαρμοστεί σε κάτι άλλο πέρα από την elise που έχει το vvc μοτερ, οπότε το κόστος ανεβαίνει και πιθανότατα η απόδοση θα κατεβεί πχ αυξάνοντας το μήκος της εξάτμισης… , κατά τα αλλά 1500 ευρώ για 20 πραγματικά PS δεν είναι καθόλου άσχημα.
Τώρα πώς γίνεται ο εγκέφαλος ενός ατμοσφαιρικού μοτερ να δώσει καύσιμο για +20ps έτσι χύμα στο κύμα απλά με τη παραπάνω ροή αέρα που θα διαβάζει από το maf του, δε το ξέρω… Μου μοιάζει διαστημικό πάντως ο κατασκευαστής να έχει προβλέψει ποσοστά διόρθωσης καυσίμου για τόσο αυξημένη παροχή αέρα. Οπότε με λίγα λόγια έχω ενδοιασμούς στο κατά πόσο μόνο με το κιτ εισαγωγής εξάτμισης σε ένα ατμοσφαιρικό μοτέρ θα πάρεις τόσα άλογα χωρίς το Π.
Οι αυτόματες διορθώσεις που κάνει ο εγκέφαλος βάση του narrowband λ που έχει η συντριπτική πλειοψηφία των ατμοσφαιρικών κινητήρων που βγαίνουν ακόμα και σήμερα, χρησιμεύει για την επιτήρηση των ρύπων και φροντίζει έτσι ώστε κατά το cruising να έχεις μείγμα κοντά στο στιχομετρικό 14,7.
Όταν εσύ γκαζώνεις και το μείγμα πλουσιεύει, τότε μικρό ρολό παίζουν οι αυτόματες διορθώσεις του εγκεφάλου αφού εκείνη την ώρα ο narrowband δείχνει απλά “ritch” χωρίς να ξέρει με ακρίβεια τι γίνεται.
Του άλλου μπορεί να του αρέσει το DIY πχ και να σκαλιζει την ECU του μόνος του ακόμα κι αν αυτό κοστίζει παραπάνω από ένα πακέτο αναπρογραμματισμού
Αν και το παραπάνω κιτ που προτείνει ο Dim, θέλει και άλλα πράγματα για να προσαρμοστεί σε κάτι άλλο πέρα από την elise που έχει το vvc μοτερ, οπότε το κόστος ανεβαίνει και πιθανότατα η απόδοση θα κατεβεί πχ αυξάνοντας το μήκος της εξάτμισης… , κατά τα αλλά 1500 ευρώ για 20 πραγματικά PS δεν είναι καθόλου άσχημα.
Τώρα πώς γίνεται ο εγκέφαλος ενός ατμοσφαιρικού μοτερ να δώσει καύσιμο για +20ps έτσι χύμα στο κύμα απλά με τη παραπάνω ροή αέρα που θα διαβάζει από το maf του, δε το ξέρω… Μου μοιάζει διαστημικό πάντως ο κατασκευαστής να έχει προβλέψει ποσοστά διόρθωσης καυσίμου για τόσο αυξημένη παροχή αέρα. Οπότε με λίγα λόγια έχω ενδοιασμούς στο κατά πόσο μόνο με το κιτ εισαγωγής εξάτμισης σε ένα ατμοσφαιρικό μοτέρ θα πάρεις τόσα άλογα χωρίς το Π.
Οι αυτόματες διορθώσεις που κάνει ο εγκέφαλος βάση του narrowband λ που έχει η συντριπτική πλειοψηφία των ατμοσφαιρικών κινητήρων που βγαίνουν ακόμα και σήμερα, χρησιμεύει για την επιτήρηση των ρύπων και φροντίζει έτσι ώστε κατά το cruising να έχεις μείγμα κοντά στο στιχομετρικό 14,7.
Όταν εσύ γκαζώνεις και το μείγμα πλουσιεύει, τότε μικρό ρολό παίζουν οι αυτόματες διορθώσεις του εγκεφάλου αφού εκείνη την ώρα ο narrowband δείχνει απλά “ritch” χωρίς να ξέρει με ακρίβεια τι γίνεται.
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 238
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 26, 2008 9:29 pm
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΚΥΨΕΛΗ
- Επικοινωνία:
Re: Βελτίωση 1,8 vvc
K-mech έγραψε:...Αν και το παραπάνω κιτ που προτείνει ο Dim, θέλει και άλλα πράγματα για να προσαρμοστεί σε κάτι άλλο πέρα από την elise που έχει το vvc μοτερ, οπότε το κόστος ανεβαίνει και πιθανότατα η απόδοση θα κατεβεί πχ αυξάνοντας το μήκος της εξάτμισης… , κατά τα αλλά 1500 ευρώ για 20 πραγματικά PS δεν είναι καθόλου άσχημα...
δεν προτεινω κατι,απλα το συγκεκριμενο κιτ οντως δουλευει καλα χωρις καμια αλλη προσθηκη.
αυτο που προσπαθω να καταλαβω μεσα απο την κουβεντα μας ειναι πως γινεται να
περιμενουμε θεαματικη αυξηση της αποδοσης ξοδευοντας 'κλανιες'.μακαρι να ηταν τοσο
απλα τα πραγματα και να ειμασταν ολοι ωφελημενοι αλλα δυστυχως βελτιωση=χρημα και
ως γνωστον οι κ@βλ3ς πληρωνονται.μιλαμε για αυξηση ιπποδυναμης λες και ειναι στραγαλια.
εν κατακλειδι για τα ποσα που αναφερομαστε μην περιμενουμε και +100 αλογα παραπανω.
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Βελτίωση 1,8 vvc
Αφου έχετε αυτην την αποψη καλα κανουν και σας κοπανανε, το κακο ειναι οτι την πληρωνουμε ολοι, και αυτοί που τα πουλούν θησαυρίζουν αφού τα πωλούν 4 εως και 20 φορές πάνω.K-mech έγραψε:κατά τα αλλά 1500 ευρώ για 20 πραγματικά PS δεν είναι καθόλου άσχημα.
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Βελτίωση 1,8 vvc
Αυτο που προσπαθω να καταλαβω εγω ειναι γιατι πρεπει να πληρωσω για:DimTf160+ έγραψε: αυτο που προσπαθω να καταλαβω μεσα απο την κουβεντα μας ειναι πως γινεται να
περιμενουμε θεαματικη αυξηση της αποδοσης ξοδευοντας 'κλανιες'.μακαρι να ηταν τοσο
απλα τα πραγματα και να ειμασταν ολοι ωφελημενοι αλλα δυστυχως βελτιωση=χρημα και
ως γνωστον οι κ@βλ3ς πληρωνονται.μιλαμε για αυξηση ιπποδυναμης λες και ειναι στραγαλια.
εν κατακλειδι για τα ποσα που αναφερομαστε μην περιμενουμε και +100 αλογα παραπανω.
intercooler 300€ εδω ενω στην Αμερικη εχει 41€
Ψυγειο λαδιου 200€ εδω ενω στην Αγγλια 35€
external wastgate 200€ εδω ενω στην Αμερικη 38€
Τελικο 200€ εδω ενω στην Αμερικη 16€
Λαμδα sensor 140€ εδω ενω στην Αγγλια 63€
Δισκο πλατο PG1 220€ εδω ενω στην Αγγλια 70€
Garret GT35R T3 ρουλεμανατη 1550€ εδω ενω στην Αμερικη 650€
POWERFLEX σινεμπλοκ 520€ εδω ενω στην Αγγλια 260€ (το κιτ)
GReddy Profec B-Spec II Turbo Boost Controller εδω 450€ ενω στην Ιαπωνια 260€ και χωρις μεταφορικα
Αεροτομη πισω ZR 300€ rovanet ενω στην Αγγλια 60€
Walbro 255lph αντλια βενζινης 180€ εδω ενω στην Αγγλια 85€
Καταλυτης 100ρις μεταλικος εδω 450€ ενω Αμερικη 120€
αντιλα νερου λαδιου, φλαντζες, μπουζια, μπεκ,κουζινετα... κλπ κλπ κλπ
δεν γραφω αλλα γιατι αυτα που εχω φερει απ' εξω θέλουν πολλές σελίδες.
Δεν ξανάπληρώνω τοσα χρηματα σε κανενα εδω τελος η κοροιδια.
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 238
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 26, 2008 9:29 pm
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΚΥΨΕΛΗ
- Επικοινωνία:
Re: Βελτίωση 1,8 vvc
καλα κ εγω απο εδω δεν εχω παρει τιποτα,ολα απο αγγλια ειναι.αν τα εδινα εδω θα μου
εφευγαν τα τριπλασια μπορει και παραπανω.
εφευγαν τα τριπλασια μπορει και παραπανω.
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 326
- Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
- Επικοινωνία:
Re: Βελτίωση 1,8 vvc
Χαλάρωσε ρε άνθρωπε. τα ατμοσφαιρικά άλογα δεν είναι στραγαλια και γενικότερα τα αξιόπιστα άλογα δεν είναι ευκολη υπόθεση.kostas200vi έγραψε:Αφου έχετε αυτην την αποψη καλα κανουν και σας κοπανανε, το κακο ειναι οτι την πληρωνουμε ολοι, και αυτοί που τα πουλούν θησαυρίζουν αφού τα πωλούν 4 εως και 20 φορές πάνω.K-mech έγραψε:κατά τα αλλά 1500 ευρώ για 20 πραγματικά PS δεν είναι καθόλου άσχημα.
Το ξέρω ότι με μια τουρμπίνα αυτά είναι παιχνιδάκι άλλα κάλως η κακώς ο κάθε άνθρωπος θέλει διαφορετικά πράγματα και εγώ πχ μπορεί να προτιμώ την άμεση απόκρισή και το στροφάρισμα απο το lag και τη ροή στις χαμηλομεσαίες.
Για να σχεδιάσει και να κατασκευάσει καποιος μια αποδοτική πολλαπλή εξαγωγής ή εισαγωγής χρειάζεται μια κάποια τεχνογνωσία... Εννοείται ότι σε αυτή τη περίπτωση δε πληρώνεις μόνο την άξια των υλικών και της εργασίας...
Στη τελική όλοι μας εδώ έχουμε PC που τα αγοράσαμε είτε σα σύνολο είτε εξάρτημα-εξάρτημα για αρκετά κατοστάρικα ευρώ ενώ η πραγματική άξια των υλικών όπως και το κόστος παραγωγής είναι ψίχουλα. Ελπίζω να πιάνεις την αναλογία...
Συμφωνώ στο ότι είναι υπερβολή να σκας 200ευρα για ένα ρυθμιζόμενο γρανάζι εκκεντροφόρων αλλά αυτό δε με εμποδίζει να καταλάβω το πως θα κοστολογήσει ένας βελτιωτικός οίκος ένα προϊόν που θα παράγει.
και στην Αμερική το αντίστοιχο των 300ευρώ έχει ένα custom made ή branded intercooler σχεδιασμένο και φτιαγμένο για τις ανάγκες ψύξης του δικού σου setup, συνδυάζοντας τη καλή ροή και το ελάχιστο lag λόγω όγκου με την ικανή απαγωγή θερμότητας. Το ότι βγαίνουν εξυπνάκηδες είτε από κίνα είτε από οποιοδήποτε άλλο μέρος της γης και τα φτιάχνουν στη τύχη με ελεεινές τιμές δε σημαίνει ότι οι άλλοι είναι κλέφτες...kostas200vi έγραψε:Αυτο που προσπαθω να καταλαβω εγω ειναι γιατι πρεπει να πληρωσω για:
intercooler 300€ εδω ενω στην Αμερικη εχει 41€
Το πρόβλημα είναι ότι εδώ στην Ελλάδα παίρνουν τα τυχαία αυτά προϊόντα και τα πουλάνε σε τιμή βελτιωτικού οίκου ενώ τα πήραν μαζικά από ebay sellers με 10ευρω...
Πράγματι πέφτει πολύ κλέψιμο σε αυτούς τους τομείς.kostas200vi έγραψε:Ψυγειο λαδιου 200€ εδω ενω στην Αγγλια 35€
external wastgate 200€ εδω ενω στην Αμερικη 38€
Τελικο 200€ εδω ενω στην Αμερικη 16€
Λαμδα sensor 140€ εδω ενω στην Αγγλια 63€
Εδώ συμφωνώ μόνο αν μιλάς για stock μοτέρ. Δέ νομίζω οτι βρίσκεις αξιόπιστο δίσκο για το turbo setup σου με 70ευρωkostas200vi έγραψε:Δισκο πλατο PG1 220€ εδω ενω στην Αγγλια 70€
Συμφωνώ με τα περισσότερα εδώ επίσης, αν και δε πιστεύω να θεωρείς ότι ένα οποιοδήποτε κατάστημα-βελτιωτικός οίκος με λειτουργικά έξοδα από τον ίδιο το χώρο ως τους υπάλληλους, θα μπορουσε να ανταγωνιστεί τιμές e-bay. (αποθήκης ουσιαστικά με έναν υπάλληλο να πακετάρει και να στέλνει). Χωρίς αυτό φυσικά να δικαιολογεί κανέναν να πουλάει no name υλικά από e-bay σε τιμές 10+ φόρες πάνω όπως συμβαίνει εδώ.kostas200vi έγραψε:Garret GT35R T3 ρουλεμανατη 1550€ εδω ενω στην Αμερικη 650€
POWERFLEX σινεμπλοκ 520€ εδω ενω στην Αγγλια 260€ (το κιτ)
GReddy Profec B-Spec II Turbo Boost Controller εδω 450€ ενω στην Ιαπωνια 260€ και χωρις μεταφορικα
Αεροτομη πισω ZR 300€ rovanet ενω στην Αγγλια 60€
Walbro 255lph αντλια βενζινης 180€ εδω ενω στην Αγγλια 85€
Καταλυτης 100ρις μεταλικος εδω 450€ ενω Αμερικη 120€
αντιλα νερου λαδιου, φλαντζες, μπουζια, μπεκ,κουζινετα... κλπ κλπ κλπ
δεν γραφω αλλα γιατι αυτα που εχω φερει απ' εξω θέλουν πολλές σελίδες.
Δεν ξανάπληρώνω τοσα χρηματα σε κανενα εδω τελος η κοροιδια.
Άλλο όμως η αισχροκέρδεια εδώ καταστημάτων και άλλο ένα βελτιωτικό κιτ όπου κάποιος έχει βάλει το όνομα του πάνω αναλαμβάνοντας την ευθύνη του κατασκευάσματος του που είναι κομμένο και ραμμένο στα μετρά ενός και μόνο μοντέλου (δεν αποτελεί προϊών μαζικής παραγωγής δηλαδή).
Εσύ που δε δέχεσαι να πληρώνεις κερατιάτικα, για πες μας πόσο κόστισε όλη η εξάτμιση σου από το τουρμποχταποδο ως πίσω...?? Μιλάμε προφανώς εδώ για μια τουρμποεξατμιση όπου η κυματική μικρό ρόλο παίζει στη σχεδίαση της... Σημειωτέων το κιτ του οποίου τη τιμή αποδέχτηκα συμπεριελάμβανε χταπόδι σχεδιασμένο για να αποδίδει σε ένα ατμοσφαιρικό μοτέρ, σωληνώσεις και σιγαστήρα που θα πρέπει να αποδίδει σα σιγαστήρας αφού είναι ένας και μοναδικός και όχι σαν μπουρί όπως είναι τα περισσότερα τελικά... Φυσικά αυτά σχεδιασμένα για να κουμπώσουν χωρίς κοψοραψιματα σε μια lotus elise...
Στη τελική εσύ ο ίδιος είπες ότι μέχρι να καταλήξεις στο setup που είσαι τώρα έχωσες 40.000. Αυτό συνέβη επειδή σε μια χώρα ημιμάθειας όπως η Ελλάδα προσπάθησες να βελτιώσεις το αυτοκίνητο σου αναγκαστικά αποκτώντας know how μόνος σου...
Αυτό θα γλίτωνε κανείς δίνοντας το 1/4ο της τιμής σε έναν αξιόλογο βελτιωτικό οίκο (από αυτούς που σπανίζουν στην Ελλάδα) αξιοποιώντας το δικό τους know how για να πετύχεις το ίδιο αποτέλεσμα.
Πάλι 10k για ένα full kit βελτίωσης ακόμα και για να ανεβάζεις 2 φορές πάνω την ισχύ του κινητήρα σου μπορεί να μοιάζει πολύ, αλλά πληρώνεις τη τεχνογνωσία αυτού που το σχεδιάζει-υλοποιεί και όχι την άξια των υλικών μόνο.
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Βελτίωση 1,8 vvc
Τα άλογα δεν είναι στραγάλια όπως δεν είναι και τα ευρώ και γνωρίζω πάρα πολύ καλά τι σημαίνει αξιοπιστία, αλλά αυτό δεν δικαιολογεί τις τιμές.K-mech έγραψε: Χαλάρωσε ρε άνθρωπε. τα ατμοσφαιρικά άλογα δεν είναι στραγαλια και γενικότερα τα αξιόπιστα άλογα δεν είναι ευκολη υπόθεση.
Το ξέρω ότι με μια τουρμπίνα αυτά είναι παιχνιδάκι άλλα κάλως η κακώς ο κάθε άνθρωπος θέλει διαφορετικά πράγματα και εγώ πχ μπορεί να προτιμώ την άμεση απόκρισή και το στροφάρισμα απο το lag και τη ροή στις χαμηλομεσαίες.
Έχεις την εντύπωση ότι στην Ελλάδα πληρώνεις την τεχνογνωσία.....δηλ μια πολλαπλή εξαγωγής για HONDA που εδώ έχει 600€ και ακριβώς η ίδια στην Αμερική πωλείται 80€ προφανώς δεν σκέφτηκαν ότι και ο πονηρός ο Ελληνας.K-mech έγραψε:Για να σχεδιάσει και να κατασκευάσει καποιος μια αποδοτική πολλαπλή εξαγωγής ή εισαγωγής χρειάζεται μια κάποια τεχνογνωσία... Εννοείται ότι σε αυτή τη περίπτωση δε πληρώνεις μόνο την άξια των υλικών και της εργασίας...
Στη τελική όλοι μας εδώ έχουμε PC που τα αγοράσαμε είτε σα σύνολο είτε εξάρτημα-εξάρτημα για αρκετά κατοστάρικα ευρώ ενώ η πραγματική άξια των υλικών όπως και το κόστος παραγωγής είναι ψίχουλα. Ελπίζω να πιάνεις την αναλογία...
Συμφωνώ στο ότι είναι υπερβολή να σκας 200ευρα για ένα ρυθμιζόμενο γρανάζι εκκεντροφόρων αλλά αυτό δε με εμποδίζει να καταλάβω το πως θα κοστολογήσει ένας βελτιωτικός οίκος ένα προϊόν που θα παράγει.
Μιας και ανέφερες τους εξυπνάκηδες από την Κίνα,.... δοκίμασαν ένα intercooler της Greedy και ένα κινέζικο (ίδιες διαστάσεις) στο EVO του Τσικη και το κινέζικο έριχνε 10 βαθμούς ποιο κάτω την θερμοκρασια κι ας έκανε 400€ λιγότερα, οπότε γιατί να μην το πάρει από τον κινεζο που το "έφτιαξε στην τύχη".K-mech έγραψε:στην Αμερική το αντίστοιχο των 300ευρώ έχει ένα custom made ή branded intercooler σχεδιασμένο και φτιαγμένο για τις ανάγκες ψύξης του δικού σου setup, συνδυάζοντας τη καλή ροή και το ελάχιστο lag λόγω όγκου με την ικανή απαγωγή θερμότητας. Το ότι βγαίνουν εξυπνάκηδες είτε από κίνα είτε από οποιοδήποτε άλλο μέρος της γης και τα φτιάχνουν στη τύχη με ελεεινές τιμές δε σημαίνει ότι οι άλλοι είναι κλέφτες...
Το πρόβλημα είναι ότι εδώ στην Ελλάδα παίρνουν τα τυχαία αυτά προϊόντα και τα πουλάνε σε τιμή βελτιωτικού οίκου ενώ τα πήραν μαζικά από ebay sellers με 10ευρω...
Δισκίο πλατό PG1.... δεν ανέφερα setup.K-mech έγραψε: Εδώ συμφωνώ μόνο αν μιλάς για stock μοτέρ. Δέ νομίζω οτι βρίσκεις αξιόπιστο δίσκο για το turbo setup σου με 70ευρω
Και θα πληρώσω εγώ τους υπάλληλους και τα λειτουργικά του έξοδα, όχι... δεν είμαστε συνέταιροι, εάν δεν βγαίνει ας το κλείσει.K-mech έγραψε: δε πιστεύω να θεωρείς ότι ένα οποιοδήποτε κατάστημα-βελτιωτικός οίκος με λειτουργικά έξοδα από τον ίδιο το χώρο ως τους υπάλληλους, θα μπορουσε να ανταγωνιστεί τιμές e-bay. (αποθήκης ουσιαστικά με έναν υπάλληλο να πακετάρει και να στέλνει). Χωρίς αυτό φυσικά να δικαιολογεί κανέναν να πουλάει no name υλικά από e-bay σε τιμές 10+ φόρες πάνω όπως συμβαίνει εδώ.
Άλλο όμως η αισχροκέρδεια εδώ καταστημάτων και άλλο ένα βελτιωτικό κιτ όπου κάποιος έχει βάλει το όνομα του πάνω αναλαμβάνοντας την ευθύνη του κατασκευάσματος του που είναι κομμένο και ραμμένο στα μετρά ενός και μόνο μοντέλου (δεν αποτελεί προϊών μαζικής παραγωγής δηλαδή).
180€ ανοξείδωτοι σωλήνες 76mm 120€ καταλύτης 16€τελικό 50€ χταπόδι 60€ εργασία, σύνολο μαζί με αναλώσιμα βίδες.. κλπ, 450€.K-mech έγραψε:Εσύ που δε δέχεσαι να πληρώνεις κερατιάτικα, για πες μας πόσο κόστισε όλη η εξάτμιση σου από το τουρμποχταποδο ως πίσω...?? Μιλάμε προφανώς εδώ για μια τουρμποεξατμιση όπου η κυματική μικρό ρόλο παίζει στη σχεδίαση της... Σημειωτέων το κιτ του οποίου τη τιμή αποδέχτηκα συμπεριελάμβανε χταπόδι σχεδιασμένο για να αποδίδει σε ένα ατμοσφαιρικό μοτέρ, σωληνώσεις και σιγαστήρα που θα πρέπει να αποδίδει σα σιγαστήρας αφού είναι ένας και μοναδικός και όχι σαν μπουρί όπως είναι τα περισσότερα τελικά... Φυσικά αυτά σχεδιασμένα για να κουμπώσουν χωρίς κοψοραψιματα σε μια lotus elise...
Δεν νομίζεις ότι είναι εξωφρενικό το ποσό μόνο για setup, πλήρωσα και πληρώνω για γενική βελτίωση του αυτοκίνητου εξωτερική εσωτερική μοτέρ φρένα κλπ από το 2000, τότε που έβλεπαν Rover και έτρεχαν μακριά πόσο μάλλον VVC, ασε που τοτε τα πιστονια τα ειχαν 500.000δρχ και 600.000 χιλ τις μπιέλες... για να καταλάβεις τι κλέψιμο έπεφτε.K-mech έγραψε:Στη τελική εσύ ο ίδιος είπες ότι μέχρι να καταλήξεις στο setup που είσαι τώρα έχωσες 40.000. Αυτό συνέβη επειδή σε μια χώρα ημιμάθειας όπως η Ελλάδα προσπάθησες να βελτιώσεις το αυτοκίνητο σου αναγκαστικά αποκτώντας know how μόνος σου...
Αυτό θα γλίτωνε κανείς δίνοντας το 1/4ο της τιμής σε έναν αξιόλογο βελτιωτικό οίκο (από αυτούς που σπανίζουν στην Ελλάδα) αξιοποιώντας το δικό τους know how για να πετύχεις το ίδιο αποτέλεσμα.
Πάλι 10k για ένα full kit βελτίωσης ακόμα και για να ανεβάζεις 2 φορές πάνω την ισχύ του κινητήρα σου μπορεί να μοιάζει πολύ, αλλά πληρώνεις τη τεχνογνωσία αυτού που το σχεδιάζει-υλοποιεί και όχι την άξια των υλικών μόνο.
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1745
- Εγγραφή: Κυρ Ιουν 01, 2008 10:57 pm
- Τοποθεσία: ΑΝ@βΑΣειΣ-ΚαΤαΒαΣεις
- Επικοινωνία:
Re: Βελτίωση 1,8 vvc
Σκέψου όμως αν δώσεις 300ευρώ περίπου για βαρελάκι bmc..ή 500ευρώ περίπου (νομίζω τόσο βγαίνει) για την πρόταση της ITG..
Εγώ για δίχαλο, σπιράλ, καταλύτη, μεσαίο, τελικό και σωλήνες είχα δώσει 650 και νομίζω ότι ήταν καλή τιμή..[/quote]
Τα ειχα δωσει για την βαρελα και μετα το εδωσα 120 ευρω γτ εμενα μου το μπουκωνε
Εγώ για δίχαλο, σπιράλ, καταλύτη, μεσαίο, τελικό και σωλήνες είχα δώσει 650 και νομίζω ότι ήταν καλή τιμή..[/quote]
Τα ειχα δωσει για την βαρελα και μετα το εδωσα 120 ευρω γτ εμενα μου το μπουκωνε
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Βελτίωση 1,8 vvc
Έχω πάρει 2 φορές το βαρελάκι και σίγουρα όχι στην τύχη και ο crass την ITG αν δε κάνω λάθος..
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Βελτίωση 1,8 vvc
Και έδωσες 300€nikolas έγραψε:Έχω πάρει 2 φορές το βαρελάκι και σίγουρα όχι στην τύχη και ο crass την ITG αν δε κάνω λάθος..
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 13 επισκέπτες