Βελτίωση 1,8 vvc

Απάντηση
KASTOR
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 84
Εγγραφή: Δευ Σεπ 04, 2006 4:01 pm
Τοποθεσία: ΚΑΣΤΟΡΙΑ
Επικοινωνία:

Βελτίωση 1,8 vvc

Δημοσίευση από KASTOR »

Γειά σας παίδες, σκέφτομαι να βελτιώσω τον κινητήρα μου ( 1,8 vvc από 200 vi ) θα ήθελα να μου πείτε εάν ο συγκεκριμένος κινητήρας μπορεί να τουρμπιστεί, και εάν ναι τι μετατροπές πρέπει να γίνουν, τι θα μου αποδώσει στο τέλος και εάν υπάεχει κίνδυνος να πάρω τον κινητήρα παραμάσχαλα. Σίγουρα κάποιος απο εσάς θα έχει ασχοληθεί με αυτό το θέμα.
Εάν κάποιος γνωρίζει θα ήθελα την γνώμη του. ευχαριστώ. :)
ROVERακιας
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Βελτίωση 1,8 vvc

Δημοσίευση από kostas200vi »

Μπορείς να βάλεις turbo, θέλεις ένα light turbo στα 220 άλογα η ένα στα 300+, ανάλογα με το τι θες πάει και η τιμή και η αξιοπιστία φυσικά. ;)
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
Κώστας RWD
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 844
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 5:13 pm
Τοποθεσία: Mαρούσι
Επικοινωνία:

Re: Βελτίωση 1,8 vvc

Δημοσίευση από Κώστας RWD »

Τον βοήθησες σου λέωωωωωωωωωωωω :P :P
MG TF turbo...
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Βελτίωση 1,8 vvc

Δημοσίευση από kostas200vi »

Κώστας RWD έγραψε:Τον βοήθησες σου λέωωωωωωωωωωωω :P :P
Δεν μπορώ να γράφω ρε, είμαι κουρασμένος, πεστα εσύ, αφού τα ξέρεις.... :beer:
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: Βελτίωση 1,8 vvc

Δημοσίευση από K-mech »

Δεν έχω ιδέα από τούρμπισμα σε k series αλλά πετάω το μπαλάκι ενα βήμα παραπέρα μπας και τσουλήσει το θέμα.

Φαντάζομαι ότι ο KASTOR περιμένει να ακούσει μέχρι ποσά άλογα μπορεί να φτάσει τον κινητήρα του αξιόπιστα χωρίς μετατροπές στα σωθικά του. Βάση αυτού να υποθέσω ότι η λυση "light turbo στα 220" που αναφέρει ο kostas περιλαμβάνει το κόστος τουρμπίνας-ιντερκουλερ-εξάτμιση-μπεκ-αντλία καύσιμου-αναπρογραμματισμος εγγεφάλου και θα κυμανθεί γύρω στα 3000ευρω. (Άν δεν εννοούσες αυτό, διόρθωσε με)

Τώρα αν πάμε για κανονική λυση turbo με ψυχωμένη πίεση για τα 300+ps χρειάζεται 100% αλλαγή σε πιστόνια-μπιέλες, έλεγχο και πιθανότατα αλλαγή σε κάθε είδους κουζινέτο που φέρει φορτία, προσοχή στο σύστημα λίπανσης (έλεγχο αντλίας και ίσως προσθήκη ψυγείου λαδιού), ανάλογου μεγέθους τουρμπίνα-ιντερκουλερ + ικανή διάμετρος εξάτμισης με ένα περιποιημένο χταποδάκι που δε θα ραγίσει στο χρόνο, ηλεκτρονικά για τον έλεγχο του turbo (boost controller-turbo timer),+ τα ανάλογα μπεκ- αντλία καύσιμου-αναπρογραμματισμός. Οπότε πάμε εύκολα στα 7000+ευρώ για ενα setup που θα δουλεύει αξιόπιστα γύρω στα 300ps

Σε αυτά ανάλογα με τη περίσταση πρόσθεσε και ένα άξιο σετ δίσκο-πλατό συμπλέκτη και ίσως βολάν. (ελάχιστη τιμη γύρω στο 500ευρω)
DimTf160+
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 238
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 26, 2008 10:29 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΚΥΨΕΛΗ
Επικοινωνία:

Re: Βελτίωση 1,8 vvc

Δημοσίευση από DimTf160+ »

και στα 220 να θελει να παει παλι πρεπει να αλλαξει πιστονια-μπιελες,λογικα στο vvc με 0,5 πιεση τα φτανει τα 210-220
αλογα αλλα θελει σιγουρα αλλαγη σε αυτα που ειπα.καπου ειχα διαβασει οτι τα 'μαμα' χιτωνια σε αυτην την πιεση αντεχουν.
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Βελτίωση 1,8 vvc

Δημοσίευση από kostas200vi »

K-mech έγραψε:Δεν έχω ιδέα από τούρμπισμα σε k series αλλά πετάω το μπαλάκι ενα βήμα παραπέρα μπας και τσουλήσει το θέμα.

Φαντάζομαι ότι ο KASTOR περιμένει να ακούσει μέχρι ποσά άλογα μπορεί να φτάσει τον κινητήρα του αξιόπιστα χωρίς μετατροπές στα σωθικά του. Βάση αυτού να υποθέσω ότι η λυση "light turbo στα 220" που αναφέρει ο kostas περιλαμβάνει το κόστος τουρμπίνας-ιντερκουλερ-εξάτμιση-μπεκ-αντλία καύσιμου-αναπρογραμματισμος εγγεφάλου και θα κυμανθεί γύρω στα 3000ευρω. (Άν δεν εννοούσες αυτό, διόρθωσε με)

Τώρα αν πάμε για κανονική λυση turbo με ψυχωμένη πίεση για τα 300+ps χρειάζεται 100% αλλαγή σε πιστόνια-μπιέλες+ΧΙΤΩΝΙΑ, έλεγχο και πιθανότατα αλλαγή σε κάθε είδους κουζινέτο που φέρει φορτία, προσοχή στο σύστημα λίπανσης (έλεγχο αντλίας και ίσως προσθήκη ψυγείου λαδιού), ανάλογου μεγέθους τουρμπίνα-ιντερκουλερ + ικανή διάμετρος εξάτμισης με ένα περιποιημένο χταποδάκι που δε θα ραγίσει στο χρόνο, ηλεκτρονικά για τον έλεγχο του turbo (boost controller-turbo timer),+ τα ανάλογα μπεκ- αντλία καύσιμου-αναπρογραμματισμός. Οπότε πάμε εύκολα στα 7000+ευρώ για ενα setup που θα δουλεύει αξιόπιστα γύρω στα 300ps

Σε αυτά ανάλογα με τη περίσταση πρόσθεσε και ένα άξιο σετ δίσκο-πλατό συμπλέκτη και ίσως βολάν. (ελάχιστη τιμη γύρω στο 500ευρω)
Σωστά τα έγραψες. :iagree:
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Βελτίωση 1,8 vvc

Δημοσίευση από kostas200vi »

DimTf160+ έγραψε:και στα 220 να θελει να παει παλι πρεπει να αλλαξει πιστονια-μπιελες,λογικα στο vvc με 0,5 πιεση τα φτανει τα 210-220
αλογα αλλα θελει σιγουρα αλλαγη σε αυτα που ειπα.καπου ειχα διαβασει οτι τα 'μαμα' χιτωνια σε αυτην την πιεση αντεχουν.
Τα χιτώνια τα έχω δοκιμάσει στο 0,7 και είναι εντάξει, στο 0,8 έσπασαν, πιστεύω ότι το 0,6 είναι μια ασφαλής πίεση.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
Meg@john
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 364
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 01, 2007 8:24 pm
Τοποθεσία: Megara
Επικοινωνία:

Re: Βελτίωση 1,8 vvc

Δημοσίευση από Meg@john »

Για καλύτερα και πιο αξιόπιστα, βάλε το 1,8VVC και άστο ατμοσφαίρα.. :beer:
Εικόνα
Εικόνα
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Βελτίωση 1,8 vvc

Δημοσίευση από kostas200vi »

Το "σαλιγκάρι" είναι κάτι μαγικό και δε συγκρίνεται με καμιά ατμόσφαιρα.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 32 επισκέπτες