ανακατασκευη 416gti του 94
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 74
- Εγγραφή: Δευ Μαρ 19, 2007 11:18 am
- Επικοινωνία:
Re: ανακατασκευη 416gti του 94
πισω για να μπουν δεν ειναι απλα τα πραγματα, θελει δικους και δαγκανες στους οποιους πρεπει να κανουμε καποιες μικροαλλαγες τις οποιες συντομα θα τις δειτε. Για μπροστα ετσι που εψαξα μπορουμε να βαλουμε απο honda integra 4μπουλονο του 94' ή απο honda crv.
παντως εαν το αυτοκινητο δεν το ταλαιπωρεις σε πολυ εντονους ρυθμους αυτα τα φρενα δεν θα μπορεσουν να ζεσταθουν ποτε και πιο συγκεκριμενα σε καθημερινη οδηγιση μποτιλιαρισμα ,κινηση, περιφερειακος τα φρενα θα ειναι τραγικα. Εαν ζεσταθουν θα ειναι κορυφη. ΔΕν εχω ψαξει την λυση για honda accord ή 620ti τα οποια και ειναι πολυ πιθανο να ταιριαζουν.
παντως εαν το αυτοκινητο δεν το ταλαιπωρεις σε πολυ εντονους ρυθμους αυτα τα φρενα δεν θα μπορεσουν να ζεσταθουν ποτε και πιο συγκεκριμενα σε καθημερινη οδηγιση μποτιλιαρισμα ,κινηση, περιφερειακος τα φρενα θα ειναι τραγικα. Εαν ζεσταθουν θα ειναι κορυφη. ΔΕν εχω ψαξει την λυση για honda accord ή 620ti τα οποια και ειναι πολυ πιθανο να ταιριαζουν.
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 74
- Εγγραφή: Δευ Μαρ 19, 2007 11:18 am
- Επικοινωνία:
Re: ανακατασκευη 416gti του 94
Συνεχεια λοιπον με το μονταρισμα των tarrox
τα εργοστασιακα φρενα.
λυσιμο απο το ακραξονιο της δαγκανας μαζι με την βαση της
ανοιγμα σπειρωματος στις εργοστασιακες τρυπες του ακραξονιου καθως και καταργισει το προστατευτικων λαμαρινας πισω απο το μουαγε
μονταρισμα δισκου, βαση δαγκανας και δαγκανα
Συνεχεια με την μερια του οδηγου οπου εκει επρεπε να αντικαταστισω ολοκληρο του ακραξονιου αφου ηταν στραβο
Λυσιμο του κεντρικου μπουλονιου του ημιαξονιου με 32αρρι καρυδι και με την βοηθεια καποιου να παταει φρενο, λυσιμο του μπουλονιου που συγκρατει το ψαλιδι με το ακραξονιου με 18αρι γερμανικο, λυσιμο κυκλωματος abs με 10αρι κλειδι και τελος με 16αρι την βιδα του ακραξονιου πανω με το αμορτισερ. Χτυπαμε λιγο το ημιαξονιο για να βγει απο το μουγε.
και ντα νταν
εδω κομπλε το εργαλειο σημερα το πρωι για την δουλεια.
να σημειωθει οτι μπηκε και 8mm αποστατης απο καθε μερια για να μην βρησκει η δαγκανα στην ζαντα. Ουσιαστικα μονο 3mm ηθελε αλλα μιας και τους εφτιαξα ειπα να ξεκινησω απο κατι πιο βαρβατο και μετα το κατεβαζω σε παχος.
Παρα το γεγονος οτι τα ειχα ολα ετοιμα απο πριν εκανα καπου στις 4ωρες για να τα βαλω διοτι παντα βγαινουν λεπτομερειες στην πορεια. 9 με 2 το πρωι και κρεβατοκαμαρα τον δικων μου να ειναι ακριβως απο πανω.
τα εργοστασιακα φρενα.
λυσιμο απο το ακραξονιο της δαγκανας μαζι με την βαση της
ανοιγμα σπειρωματος στις εργοστασιακες τρυπες του ακραξονιου καθως και καταργισει το προστατευτικων λαμαρινας πισω απο το μουαγε
μονταρισμα δισκου, βαση δαγκανας και δαγκανα
Συνεχεια με την μερια του οδηγου οπου εκει επρεπε να αντικαταστισω ολοκληρο του ακραξονιου αφου ηταν στραβο
Λυσιμο του κεντρικου μπουλονιου του ημιαξονιου με 32αρρι καρυδι και με την βοηθεια καποιου να παταει φρενο, λυσιμο του μπουλονιου που συγκρατει το ψαλιδι με το ακραξονιου με 18αρι γερμανικο, λυσιμο κυκλωματος abs με 10αρι κλειδι και τελος με 16αρι την βιδα του ακραξονιου πανω με το αμορτισερ. Χτυπαμε λιγο το ημιαξονιο για να βγει απο το μουγε.
και ντα νταν
εδω κομπλε το εργαλειο σημερα το πρωι για την δουλεια.
να σημειωθει οτι μπηκε και 8mm αποστατης απο καθε μερια για να μην βρησκει η δαγκανα στην ζαντα. Ουσιαστικα μονο 3mm ηθελε αλλα μιας και τους εφτιαξα ειπα να ξεκινησω απο κατι πιο βαρβατο και μετα το κατεβαζω σε παχος.
Παρα το γεγονος οτι τα ειχα ολα ετοιμα απο πριν εκανα καπου στις 4ωρες για να τα βαλω διοτι παντα βγαινουν λεπτομερειες στην πορεια. 9 με 2 το πρωι και κρεβατοκαμαρα τον δικων μου να ειναι ακριβως απο πανω.
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 74
- Εγγραφή: Δευ Μαρ 19, 2007 11:18 am
- Επικοινωνία:
Re: ανακατασκευη 416gti του 94
στα περιπου 30 χιλ. που εκανα σημερα το πρωι τα πραγματα ηταν λιγο περιεργα. Ειχα αρκετα καλη αισθηση στο πενταλ δεν αλλαξε και πολυ η διαδρομη, ηθελε περισσοτερη δυναμη για να φρεναρει. Λιγο υπομονη να βρουν την θεση τους τα τακακια αλλα και να καθαρισουν οι δισκοι απο τα WD40 και υγρα φρενων που επεσαν επανω τους. Της νυχτας τα καμωματα τα βλεπει η μερα και γελα...
Μενει να αλλαξω φυσουνες ημιαξονιων και να βαλω τις ρυθμιζομενες κοντρες ψαλιδιων με τα σινεμπλοκ πολυουρεθανης για να το κανω επιτελους ευθυγραμμιση το εργαλειο.
Μενει να αλλαξω φυσουνες ημιαξονιων και να βαλω τις ρυθμιζομενες κοντρες ψαλιδιων με τα σινεμπλοκ πολυουρεθανης για να το κανω επιτελους ευθυγραμμιση το εργαλειο.
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1745
- Εγγραφή: Κυρ Ιουν 01, 2008 11:57 pm
- Τοποθεσία: ΑΝ@βΑΣειΣ-ΚαΤαΒαΣεις
- Επικοινωνία:
Re: ανακατασκευη 416gti του 94
Πενα τα φρενακια αντε τωρα σε περιμενω για να κανω την αλλαγη και εγωω
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 74
- Εγγραφή: Δευ Μαρ 19, 2007 11:18 am
- Επικοινωνία:
Re: ανακατασκευη 416gti του 94
Ναι, πανω θα σου στειλω πρωτα τα μπροστα φρενα τα οποια θελουν δισκους αλλα εχουν καινουργια τακακια και πιστευω την αλλη εβδομαδα θα σου στειλω και τα πισω.
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Re: ανακατασκευη 416gti του 94
Πολύ ωραία...Δε τις έβαφες και ένα ωραίο χρωματάκι πριν τις βάλεις...?
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 74
- Εγγραφή: Δευ Μαρ 19, 2007 11:18 am
- Επικοινωνία:
Re: ανακατασκευη 416gti του 94
Οταν με το καλο τελειωσουν ολα αυτα που θελω να κανω στο αμαξι και μπουν σωστα επανω, θα λυθει και θα βαφτει στα σημεια που πρεπει.
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 326
- Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
- Επικοινωνία:
Re: ανακατασκευη 416gti του 94
Ωραία καθίσαν τα φρένα.
Περιμένω εναγωνίως να δω φωτό από τις ρυθμιζόμενες κόντρες ψαλιδιών όπως επίσης και από τα αποτελέσματα της ευθυγράμμισης. (Μη ξεχάσεις να μετρήσεις το caster μετά την αλλαγή plzz )takinennn έγραψε:Μενει να αλλαξω φυσουνες ημιαξονιων και να βαλω τις ρυθμιζομενες κοντρες ψαλιδιων με τα σινεμπλοκ πολυουρεθανης για να το κανω επιτελους ευθυγραμμιση το εργαλειο.
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
- Τοποθεσία: Big In Japan
- Επικοινωνία:
Re: ανακατασκευη 416gti του 94
Με γεια τα νέα φρένα!!! Σίγουρα χρειάζεται μια καλύτερη τρόμπα και τότε θα δείξουν την αξία τους!!
Ερώτηση: Δεν ταιριάζουν από κάποιο άλλο μοντέλο με αντίστοιχα μεγάλα φρένα τα μεταλλικά προστατευτικά των δίσκων που κατήργησες??? Και το να κυκλοφορείς χωρίς αυτά δεν είναι ρίσκο να πέσεις σε νερά και να στραβώσεις τους δίσκους καθώς θα είναι πυρομένοι??
Ερώτηση: Δεν ταιριάζουν από κάποιο άλλο μοντέλο με αντίστοιχα μεγάλα φρένα τα μεταλλικά προστατευτικά των δίσκων που κατήργησες??? Και το να κυκλοφορείς χωρίς αυτά δεν είναι ρίσκο να πέσεις σε νερά και να στραβώσεις τους δίσκους καθώς θα είναι πυρομένοι??
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: ανακατασκευη 416gti του 94
Δεν παθαίνουν τίποτα......Tasos_7R έγραψε: Ερώτηση: Δεν ταιριάζουν από κάποιο άλλο μοντέλο με αντίστοιχα μεγάλα φρένα τα μεταλλικά προστατευτικά των δίσκων που κατήργησες??? Και το να κυκλοφορείς χωρίς αυτά δεν είναι ρίσκο να πέσεις σε νερά και να στραβώσεις τους δίσκους καθώς θα είναι πυρωμένοι??
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 38 επισκέπτες